Jups. Die nieuwequote:
Moet je dat vragenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil weten of ik volgende week donderdag moet werkennnn.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef Desunoto het volgende:
Er liep trouwens net een jongen in de stad met lang steil haar tot op z'n kont.
Hij is te groot.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef MarkM het volgende:
Ik wil graag weten of mijn piemel groot genoeg is om te kunnen seksen.
Wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vette otoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:43 schreef Desunoto het volgende:
De achterkant leek meer op:
[ afbeelding ]
Maar toch ook weer niet.
Ik kan niets beters vinden.
Hij had ook zeer toffe kleding vond ik zelf.quote:
Kapot gekrastquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom mod jij eigenlijk hier?
Is iedereen in R&P dood?
Het wordt weer mooi weer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is iedereen in R&P dood?
Om jou in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is iedereen in R&P dood?
Neee neequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan?
Of had je LSD?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Neee nee.
Voor gala zou ik eerst met een hele groep vrienden gaan. Maarja niemand regelde iets dus dat schoot niet op. Toen zij een vriendin van mij dat zo'n meisje ook nog niemand had dus zei ik, nou dan vraag ik haar wel in de pauze. Is het pauze, zo ongeveer het halve schoolplein weet dat ik het dus ga vragen of ze mee wilde, ik vraag het, zij zei ja natuurlijk ^^, heel het schoolplein klappen en schreeuwen enzo.
Ja maar dan heb je ook nog van die meisjes zo van. Oh wat leukquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou het wel een tof moment vinden hoor.
Haha heldquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Neee nee.
Voor gala zou ik eerst met een hele groep vrienden gaan. Maarja niemand regelde iets dus dat schoot niet op. Toen zij een vriendin van mij dat zo'n meisje ook nog niemand had dus zei ik, nou dan vraag ik haar wel in de pauze. Is het pauze, zo ongeveer het halve schoolplein weet dat ik het dus ga vragen of ze mee wilde, ik vraag het, zij zei ja natuurlijk ^^, heel het schoolplein klappen en schreeuwen enzo.
Maar dat is juist tof.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook nog van die meisjes zo van. Oh wat leukOhh wat schattig
etc etc
.
Niet omdat ik zo leuk ben?quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef -SG- het volgende:
We gaan met nog wat andere mensen in deze oto
[ afbeelding ]
Hummer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef -SG- het volgende:
We gaan met nog wat andere mensen in deze oto
[ afbeelding ]
Google is je beste vriend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
Weet iemand hoe duur een Dodge challangeruit 1970 is?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
Jij vindt dit zeker een mooie auto?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vierkante auto's.
Mark is btw bijna uit.
Nee, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij vindt dit zeker een mooie auto?
[ afbeelding ].
Lelijkste auto ooit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij vindt dit zeker een mooie auto?
[ afbeelding ].
Rond de ¤22.000?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |