Toch zou ik het onwijs knap vinden dat je met zo een limo bochten zou kunnen maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dat ding is echt nog zo lang hoor. Die limo is even lang als de eerste voorstuk van die bus.
Mwah, ik houd er niet echt van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Allebij wel mooi vind ik.
Ik wil ooit ook nog eens zon oude amerikaanse bak
Dan noem ik hem nog steeds lelijk.quote:
Ik houd gewoon niet van jeeps.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hummers vind ik ook lelijk ja, maar niets tegen de good old Land Rover Defender
HEBBUHquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ].
Iemand die weet in wat voor auto ze bij de serie Miami Ink in rijden.
Gelukkig krijgen we er een chauffeur bijquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Toch zou ik het onwijs knap vinden dat je met zo een limo bochten zou kunnen maken.
Het is geen Jeep, maar een Land Roverquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik houd er niet echt van.
Ik ook. Maar ik kan hem vast niet betalen.
[..]
Dan noem ik hem nog steeds lelijk.
[..]
Ik houd gewoon niet van jeeps.
Die auto vind ik namelijk ook vetquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HEBBUH.
En ja, die aflevering heb ik gezien toen hij die ging kopen. Maar ik ben de naam vergeten.
Het lijkt op een jeep.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is geen Jeep, maar een Land Rover
Ik zou er best in willen rijden hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we er een chauffeur bij.
Heerlijk als je daar in rijd (bijna) niks wat je in de weg staatquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Fredo55 het volgende:
Die Hummers horen niet in de stad vind ik, het zijn net pantserwagens.
[ afbeelding ]
Ik vergeef je om je 2 X chromosomenquote:
Ik waarschijnlijk ookniet maargoed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik houd er niet echt van.
Ik ook. Maar ik kan hem vast niet betalen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vergeef je om je 2 X chromosomen
Ik ben dan ook een vrouw hè. Maar ik vind grote vierkante auto's lelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vergeef je om je 2 X chromosomen
Je bent 31 en ook nog eens een man. Schreer je weg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
Hey leuk...
jonge kipjes! Kwam hier via een adoreer Krentenbol topic
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
Hey leuk...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
Hey leuk...
Adoreer Krentenbol topic, waar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
Hey leuk...
Even verbeterdquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je bent 31 32 en ook nog eens een man. Schreer Scheer je weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |