Ik vind 30 dagen niet normaal. Hoeveel werk is het nou om geld terug te storten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef nuget het volgende:
30 dagen is vrij normaal maar toch
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
Toch duurt het wel zo lang, vaak omdat op een regulier tijdstip (eens per maand ofzo) de betalingen gedaan worden.
daarom ben jij ook klant en niet de winkel eigenaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik vind 30 dagen niet normaal. Hoeveel werk is het nou om geld terug te storten?
Alsof ze voor jou speciaal apart je geld terug gaan storten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik vind 30 dagen niet normaal. Hoeveel werk is het nou om geld terug te storten?
En met energie dan? Je betaald namelijk altijd van tevoren en dit word later weer verrekend en krijg je vaak geld terug. Dus die energiemaatschappij zit dan een beetje rente te trekken over het geld van 3 miljoen Nederlanders ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Over die paar cent van TS?
Met grote bedragen gebeurt het wel ja
Daarom moet je ook het door hun bedachte bedrag verlagen naar een reëel bedrag zodat je niet te veel geld terugkrijgtquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En met energie dan? Je betaald namelijk altijd van tevoren en dit word later weer verrekend en krijg je vaak geld terug. Dus die energiemaatschappij zit dan een beetje rente te trekken over het geld van 3 miljoen Nederlanders ofzo.
Ik gok dat TS online besteld heeft (terugsturen), dan heb je wel recht op je geld terug wanneer je binnen de wettelijke bedenkperiode het bestelde terugstuurtquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Deetch het volgende:
Winkels zijn volgens mij niet eens verplicht om geld terug te geven dus ik zou me maar mooi gedeisd houden. Voor je het weet zit je met een onruikbare tegoedbon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |