Niet helemaal, want ik laat jullie het achterste van mijn tong niet zien.quote:
steek eens verder uit danquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:35 schreef buachaille het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik laat jullie het achterste van mijn tong niet zien.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie liever dat ze de afschaffing van het koningshuis aankondigen.
Willem heeft wel in het leger gezeten uitzenden naar afganistan zou een optie zijn.quote:De vorstin vraagt om respect en een paar minuten stilte
Nooit meer oorlog roept ze dan en we mogen niet vergeten
dat die zelf tijdens de oorlog in Canada heeft gezeten
Keep her rollin' zou ik zeggen, gooi de dame in de strijd
Zolang de koning nog onschendbaar is moet iedereen bevrijd
Alleen 't volk dat gaat eraan de koning zelf is niet te slaan
Volgevreten, kogelrond en ver verwijderd van het front
Fratsen - Rollin'
Dat zegt op zich nog niet zo veel, logisch dat ze de datum van koninginnedag linken aan Beatrix.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
GeenStijl heeft laatst achterhaald dat allerlei zoekopdrachten naar Beatrix op de NOS-website de datum 30-04-2009 meekregen. Hun visie is dat Beatrix het aftreden op 30 april bekendmaakt. In dat verband zou Apeldoorn een passende plaats zijn om dat te doen.
Als jij al jarenlang fapt op de muntjes met Bea erop kan het nooit heel moeilijk zijn de overstap te maken naar WA.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Neontetra het volgende:
Ik baal dat die vent dan koning wordt
Heb liever Maxima, hoe moet je anders fappen op guldens?
Maak je geen zorgen, er zal zo 1-2-3 nog geen gulden komen met de beeldtenis van Willem-Alexander...quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Neontetra het volgende:
Ik baal dat die vent dan koning wordt
Heb liever Maxima, hoe moet je anders fappen op guldens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er zal zo 1-2-3 nog geen gulden komen met de beeldtenis van Willem-Alexander...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef Slappy het volgende:
Beatrix moet maar eens een keer werk gaan zoeken in de plaats van bedelen.
dan is je buurman niet de slimstequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:30 schreef Qwea het volgende:
Ik quote mijn buurman ;
Het zou dom zijn op dat nu te doen. Weet je wel hoeveel dat kost? En dat in deze tijd. Munten die vervangen moeten worden, documenten die gewijzigd moeten worden omdat op erop moet staan in der naam der koning, ect.
Dus.
Zeg dat mens is gewoon en profiteurquote:
Zij wel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:49 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg dat mens is gewoon en profiteurObama/Clinton zit toch ook niet de hele dag op zijn luie reet
Andersom, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:54 schreef Slappy het volgende:
Heeft ze ooit wat nuttigs gedaan ???Ze moet een goed voorbeeld nemen van haar zoon.
Toch vind ik dat andere ook kans moeten maken op koningschapquote:
En dat wordt dan 'werken' genoemdquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:00 schreef Natalie het volgende:
Zei ze niet laatst dat haar agenda nog tot halverwege 2010 vol stond met officiële staatsbezoeken?
http://www.defensie.nl/mi(...)in_Afghanistan_videoquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Willem heeft wel in het leger gezeten uitzenden naar afganistan zou een optie zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |