Oh ok, ben benieuwd. Je wilt het binnenkort vast wel even doen toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Het artikel heb ik ja, ben alleen nog niet aan inscannen toegekomen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ok, ben benieuwd. Je wilt het binnenkort vast wel even doen toch?
Omg zooooo 1996 whahaha, die coupe/ make-up/ wenkbrauwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze komt ook van een webber cover..
toen waren bridget en daphne nog echt lekker
Eenmalig werd een helft van de Webber opgeofferd voor de 'Yebber'. Een Webber voor meisje, een geintje van die gasten. Werd niet echt gewaardeerd door de lezers, ik vond het wel tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:00 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Omg zooooo 1996 whahaha, die coupe/ make-up/ wenkbrauwenEn Bridget ziet er echt heel erg jong en een stuk magerder uit
![]()
![]()
Webber was volgens mij idd wel een leuk blad, stonden ook moppen ofzo in of blunders van lezers of zoiets meen ik, dat vond ik wel lachen om te lezen. Heb er ooit wel es in gebladerd toen en vond het toen geloof ik wel een leuk blad voor jongens (ben zelf een meisje).
Meisjes de Fancy en jongens de Webber
die heb ik alquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:07 schreef DePostkoets het volgende:
Ik heb nog 9 Webbers uit 2000 en 2001 o.a. die met Georgina Verbaan op de cover, zoals eerder op het forum te zien is. Wie ze wil, kan een berichtje naar mij sturen en ze voor een zacht prijsje overnemen.
Knap voor een blad dat toen al twee jaar ter ziele was.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:07 schreef DePostkoets het volgende:
Ik heb nog 9 Webbers uit 2000 en 2001 o.a. die met Georgina Verbaan op de cover, zoals eerder op het forum te zien is. Wie ze wil, kan een berichtje naar mij sturen en ze voor een zacht prijsje overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |