Misscghien een idee om de volgende keer normaal te reageren als je nog hulp nodig hebtquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
door de bomen het bos niet meer zien.. Dat is zo'n verschrikkelijk opmerkingquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
Opgelost.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb mijn iPhone gejailbreaked
Dat had ik ook de afgelopen dagen. En GPRS werkte dan wel. Gister kwam ik op t idee op mn iphone even helemaal uit te zetten, en dat leek te helpen, maar vanavond was het weer raak.. super-irriquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef timbob het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen zo slecht internet. Ik kan 2 - 3 pagina's bezoeken en dan kan de server niet meer bereikt worden. Dan moet ik Safari weer uitzetten en dan doet hij het weer even.
Soms na het opnieuw opstarten doet hij het weer een tijdje en dan valt het weer weg..
Heeft t-mobile een storing? Of is m'n telefoon gewoon brak...
Yum yumquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone en iPod touch krijgen een scherm met een hogere resolutie dan op het huidige model en kunnen HD-video afspelen in 720p en 1080i. Dat meldt PhoneNews.com, dat zich baseert op een uitgelekte memo van Apple over een nieuwe, bijna 100 dollar kostende av-kabel (77 euro) voor de iPhone.
De nieuwe kabel zou zowel HD- als SD-beelden kunnen doorgeven en geïntroduceerd worden om de verkoop van HD-video in de iTunes Store te stimuleren.
Volgens PhoneNews kan de gebruiker straks HD-videofilms direct op zijn iPhone downloaden, maar ook de Wi-Fi-verbinding van de iPhone en de nieuwe kabel gebruiken om HD-video's vanaf zijn computer naar zijn HD-tv te streamen. Hiermee zou de iPhone een alternatief worden voor de Apple TV.
bij mij wel.quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef newyorkcity het volgende:
He!
Er is al heel veel gezegd over die extra kosten enzo bij t-mobile? Maar aan het eind van de maand is het bij de meeste mensen weg toch?
je apps hangen aan het iTunes account.quote:Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef Nashje het volgende:
Vraagjes:
- Ik heb een tijdelijke simkaart meegekregen van Hi. Waarom? Dunno. Maar nu vraag ik me af, als ik een account aanmaak in iTunes, en vervolgens allerlei apps ga bestellen, kan ik die ook nog gebruiken als ik dalijk weer mijn oude nummer kan gebruiken? Of moet ik dan weer een nieuw account aanmaken en alle apps opnieuw kopen?
Internetten zonder internet abonnement kan alleen via wifi dan. Via GPRS gaat het je gewoon dik geld kosten inderdaad.quote:- Kun je internetten zonder dat je een internet abo hebt? Want ben wel van plan mijn normale simkaart erin te duwen, maar ben bang dat als ik een of andere internetverbinding activeer dat de kosten me in m'n nek lopen.
Dank alvast.
Sja ik koop wel vaker wat op marktplaats, het is een bepaald gevoel wat je bij een advertentie krijgt.quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef djac1 het volgende:
Iemand ervaring met een iPhone kopen via marktplaats of is de veiligste optie gewoon een abbo nemen?
Bij eentje vroeg ik kan je het ophalen?Antwoord van diegene: Nee, dat is niet mogelijk....... Voor zoon bedrag ga ik het echt wel ophalen hoor..
Cydia meuk neemt ook het nodige in hequote:Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoeveel mag het geheugen zijn bij overige? Ik hebt rond de 600/700 mb. Waar staat dat overige voor? Wat voor bestanden zijn het? Ik heb wel veel apps en games er op staan.
Smsjes i guess. Verder weet ik 't niet.quote:Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoeveel mag het geheugen zijn bij overige? Ik hebt rond de 600/700 mb. Waar staat dat overige voor? Wat voor bestanden zijn het? Ik heb wel veel apps en games er op staan.
SMS kan in principe niet zo hard gaan, een smsje is 1 kb ofzo dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Smsjes i guess. Verder weet ik 't niet.
Ik heb hiervoor altijd Nokia gehad. Je went er heel snel aan. En als je em eenmaal hebt dan wil je nooit meer een andere telefoonquote:Op maandag 27 april 2009 14:59 schreef MaartenGrendel het volgende:
Omdat Orange overgenomen wordt door T-Mobile mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, ik kan onder andere kiezen uit een iPhone 16GB. Is dit een goed idee als je Nokia gewend bent (en dan bedoel ik me name de indeling van de UI en bestand zijn tegen lompheid), of zijn er betere alternatieven?
Scheurtjes aan de achterkantquote:
Ja klopt, maar smsjes worden wel onder Overige geplaatst.quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SMS kan in principe niet zo hard gaan, een smsje is 1 kb ofzo dus
Klinkt goed, maar is de iPhone ook een beetje stevig?quote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor altijd Nokia gehad. Je went er heel snel aan. En als je em eenmaal hebt dan wil je nooit meer een andere telefoon.
Volgens mij wel redelijk. Afgezien van haarscheurtjes waar sommigen last van hebben... Maarja, als je ermee gaat gooien, of 'm in het water laat vallen, dan kan het slecht aflopen. Sommige Nokia's konden daar wel tegen... Dus ja, de iPhone is stevig, tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar is de iPhone ook een beetje stevig?
Euhhh die haarscheurtjes komen er vanzelf in hoorquote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk. Afgezien van haarscheurtjes waar sommigen last van hebben... Maarja, als je ermee gaat gooien, of 'm in het water laat vallen, dan kan het slecht aflopen. Sommige Nokia's konden daar wel tegen... Dus ja, de iPhone is stevig, tot op zekere hoogte.
I know, I know. Heb zelf ook bij de dockconnector haarscheurtjes die er zonder vallen of iets ingekomen zijn. Ik reageerde alleen op het feit dat je, uit het feit dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan, kunt concluderen dat de iPhone niet onbreekbaar is, zeg maar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Euhhh die haarscheurtjes komen er vanzelf in hoorIk heb mijn iPhone nooit laten vallen en er zaten 2 scheuren in. In kleine en 1 grote
Heb je hier iets aan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef SinjiOnO het volgende:
Whoaaaa... mijn HOME knop doet het niet meer! WTF? Kan ik er zelf nog wat aan doen? Ik wil hem namelijk niet weken kwijt bij de reparatie.. Heb zelf al de firmware opnieuw geïnstalleerd, geen baat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
Echt relax! Iedereen behandelt me ineens met respect enzo.
Hij werkt wel, maar wel soms met wat probleempjes. Batterij snel leeg, niet op willen laden, uitvallen.. Dat is mijn ervaring in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef super-muffin het volgende:
Zijn er al mensen die de 3.0 beta gebruiken? Ik ben bezig met een app voor 3.0, en die wil ik binnenkort gaan testen, maar ik ben een beetje huiverig om een beta OS op mijn eigen iPhone te installeren.
Werken alle apps gewoon en blijft alle data staan?
Anders ga ik maar opzoek naar een goedekope iPhone/iPod touch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |