quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
hendig! hij koopt de jurkjes die ik tof vind..maar te duur. Dus heb ik geen schuldgevoel
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar kun je die feature downloaden voor een man?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn er ook verschillende versies van? Wij hebben een jongetje, dus ik wil geen jurkjes maar de stoere-broeken-en-shirts-feature
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik koop meestal de kleding van de kinderen en een enkele keer gaat mijn man mee maar dan moet ik hem ook echt vragen om eens rond te kijken naar wat hij nou leuk vindt voor ze. Uit zich zelf gaat hij niet kleding shoppen. Dus mocht die feature ergens te downloaden zijn, mail me de link dan!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef moussy het volgende:
Die man van mij vind alles best, als het maar niet 2de hands is ..maar wat niet weet....
Oeh!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh Freecell, zal ik je eens echt jaloes maken?
Ik zag vandeweek een Wielewaal![]()
![]()
(en nee, hij zei geen Dudeljo![]()
)
Het is uitgeburgerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef Sugar het volgende:
Hee Lishe, ben jij eigenlijk nog aan het SHE-en? Of weer gewoon?
hadden we bij amber al Miss.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef miss_sly het volgende:
evenstar, klinkt toch allemaal niet zo fijn voor je fammilie
Lishe, wat lief van het konijnEn wat lief van jullie bedankje!
Mijn vader had onze vaas met kleingeld (schaap spaart daarin vanaf het begin van de euro al alle muntjes kleiner dan 1 euro) meegenomen om te kijken of er nog wat voor zijn verzameling tussen zat. Wilde hij het ook wel meteen naar de bank brengen, en waar hij het dan heen moest storten. Schaap zei: open maar een spaarrekening voor Senna en stort het daar maar op
Nou, dat ging mijn paps dus vanochtend proberen (er zat maar liefst 588 euro in) maar om een spaarrekening te openen, heb je een sofi-nummer, naam en geboortedatum en toestemming van de ouders nodig. Bovendien moeten de ouders belasting betalen (over 588 euro:? ) en dus was het openen van een rekening voor zijn kleindochter niet mogelijk.
Ik vind het zoo raar...kan dat pas geopend na de geboorte en door ons?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zo jammer, vond het zo'n leuk idee.
Dan moeten ze het geld maar zolang houden, tot ze geboren is. Als ze het naar ons storten is het vast al op in juli
Ornitholoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:37 schreef snoopy het volgende:
MIjn fiets is gejat![]()
Nu heb ik de sleuteltjes er weer eens in laten zitten dus eigen schuldMaar toch
weet ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:40 schreef Saffier het volgende:
Foei Vick, dat mag niet hoor
Heb je al een rondje in de buurt gelopen met je reservesleutels Snoop? Als je m dan tegenkomt meteen door naar de fietsenboer voor een ander slot
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
he balen snoop!!de verzekering bekijkt de sleutel of hij wel gebruikt is of niet, dan sta je best voor lul nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fiets is al 2x gestolenen ik heb altijd mn echte sleutels gebruikt, maar kreeg de eerste keer commentaar dat mijn sleuteltje nog wel erg nieuw was. Ik heb moeten lullen als brugman.
Je zou er haast een boek over schrijven!
vertelquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:47 schreef Saffier het volgende:
Grof schuurpapiertje erover en een dag of wat in een beker water leggen doet wonderen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:47 schreef Saffier het volgende:
Grof schuurpapiertje erover en een dag of wat in een beker water leggen doet wonderen
Die aap hebben wij hier ook in 3-voudquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lishe dat is wel lief dat iemand het gevonden konijn aan de brug heeft gebonden zodat je het terug kon vinden.
Ik laat niets aan het toeval over en heb vorige week een 4e aap geadopteerd voor Nathan. Veels te bang dat hij dood ongelukkig is van kinderverdrietjes omdat hij zijn aapje kwijt raakt.
Ik heb er laatst flapjes van gemaakt met filodeeg, geitekaas en honing. lekkerlekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Popples het volgende:
mijn jongste prikt lekker in de ogen van de pop en daarna knuffelen.![]()
de oudste doet de my little ponys laten vliegen.
iemand nog een lekker recept met verse spinazi?
Ik ben ook te braaf hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef Saffier het volgende:
Nee Snoop, idd, daar is het nu te laat voor. Rondje lopen door de wijk én zéker aangifte gaan doen van diefstal. Ook al stond je fiets niet op slot, het blijft ongeoorloofd meenemen van andermans eigendom.
Overigens heb ik het zelf nooit gedaan of hoeven doen, heb ook geen reservesleutels van mijn fiets laten maken, daar ben ik veel te braaf voor. Maar ik weet dan weer wel hoe je gloednieuwe sleutels oud kan laten lijken jadat krijg je als je met (edel)metalen werkt
ik moest de sleutel wel hebben he want ze hadden er een andere slot opgemaaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Koosje het volgende:
Waaw je ging het nog netjes vragen ook Popples
wel bijzonder dus! maar heb je die vogel opgezocht ofzo? je kent er zoveelquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ornitholoog.![]()
Nee joh, ben je gek. Ik fietste ff snelsnel door het bos omdat ik een zoon bij een vriendje op moest halen. En toen vloog ie zo voor me uit.Dus ik zo heel ignorant zeg, zo een grote gele vogel, heel smal, wat is dat?
![]()
Komt er binnenkort iemand van de vogelwacht mij uithoren over de plaats waar ik m zag enzo.![]()
En de foto van Freecel gemist.
Ik heb lange preken aan moeten horen, en helaas drong het kennelijk zelfs door tot de hoogste cirkels, want ik kwam een dag later de ambassadeur tegen die normaal gesproken echt niet weet wat voor stagiaires er rondlopen, daar issie veel te belangrijk voorquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef Popples het volgende:
innepin dat is niet mis dan zeg. wat hebben ze toen gezegd?
Mijn mama's vrachtwagen met 2 kinderzitjes en fietstassenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef Sugar het volgende:
Wat balen van je fiets, snoep!
Was het een moederfiets of iets anders luuks? ()
Goed voornemen! Gewoon doen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:18 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vanaf vandaag proberen weer normaal te doen en te genieten van het leven.![]()
![]()
En mijn besluit staat best vast. Vast dus.
jaaaa door de pasta met boursin quisine en wat gehakt,spekjes of kipfiletquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Popples het volgende:
mijn jongste prikt lekker in de ogen van de pop en daarna knuffelen.![]()
de oudste doet de my little ponys laten vliegen.
iemand nog een lekker recept met verse spinazi?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:37 schreef snoopy het volgende:
MIjn fiets is gejat![]()
Nu heb ik de sleuteltjes er weer eens in laten zitten dus eigen schuldMaar toch
die ga ik dadelijk voor mij alleen maken, thanksquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
jaaaa door de pasta met boursin quisine en wat gehakt,spekjes of kipfilet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:18 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vanaf vandaag proberen weer normaal te doen en te genieten van het leven.![]()
![]()
En mijn besluit staat best vast. Vast dus.
Ik vind het helemaal niet stom of raarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:33 schreef Sugar het volgende:
Oh, ja sorry, het was niet stom of raar bedoeld om het zo ineens te delen, guus!Ik wilde het gewoon even eruitgooien. Omdat het kan.
We houden je er aan hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel, echt heel lief. En opschrijven is inderdaad best een 'stok achter de deur'.
of gewoon een bakje kruidenkaas kan ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
jaaaa door de pasta met boursin quisine en wat gehakt,spekjes of kipfilet blikje tonijn (op water)
Och, zolang je daar zit heb je er geen last van toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef _evenstar_ het volgende:
sigh.. ik moet echt een typ cursus gaan volgen hoor haha, cursus nederlands erbij mag ook wel
ghehe ja ik begrijp het ook welquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef freecell het volgende:
Haha, dat plantje!Wel heel lollig! Ik snap hem
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef freecell het volgende:
Dat is toch juist goed? Ik vind het een compliment hoor
Mijn engels heeft overeenkomsten met Russisch, het is ook onverstaanbaar
ja echt hoorquote:
Dat ken ik wel vanuit het Nederlands en het Gronings. Soms heb ik eht niet door dat ik een raar woord zeg tegen die Hollandersquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja echt hoor![]()
en het irritante is dat er bij mij pas een lichtje gaat knipperen als er zo'n schaapachtig hoofd naar me zit te staren.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef innepin het volgende:
Koot![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar zonder dat ie dat merkt?
isn't that cutequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef Ticootje het volgende:
geloof me slapende mannen kun je veel mee:
[ afbeelding ]
volgens mij gaat t over een mandiemeisjesjurkjeskoopt featurequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef RockabeIIa het volgende:
! Over welk verloren linkje gaat dit topic eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Aha, niet echt een link die ik ooit ga missen dus...
Vast niet, maar ze stonden al online, het was een kwestie van linken. Maar ik haal het straksje weg hoor. Dan hebben jullie allemaal kunnen lachen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef innepin het volgende:
Ieeehhh Tico![]()
Vindt hij dat goed, dat ie zo online staat?
Mja dat kan ik nog wel handelen, maar pfff, alles zit even tegen geloof ik. Gelukkig is wel de auto goedgekeurdquote:
je bet zwanger dan mag datquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben zo fout bezig... moet nog eten en nu aan de paprikachips
oeh tijdens mijn zwangerschap at ik me helemaal gaar aan maisquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je bet zwanger dan mag dat
Arwen krijgt jacket potatoes met kaas en baconen sweetcorn onze nieuwe liefde
En is Timo nu degene met het ochtendhumeur?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef Stout het volgende:
ohh je kon mij wakker maken voor een big mac (bij Merijn) en augurken (ja..heel klassiek) bij Timo...
smaakte t flauw?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef Popples het volgende:
maneki kusje erop en wegdan beginnen de dames te lachen altijd hier
![]()
ow dakota het rook lekker maar was volgens mij hier mislukt het smaakte me niet. kreeg ook nog commentaar dat ik lekker eten had en hun niet. begon de ander te zeuren dat ik pasta had en hun aadrappels. grrrr het is ook nooit goed.
Waar ruiken je vingers naar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
M`n hand doet zeeren ik weet niet waarvan
ben je drachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef Popples het volgende:
ai vicky dat is niet leuk.
nee niet flauw dakota maar anders. weet niet. maar ik moet eerlijk bekennen dat ik warm eten een beetje me tegen staat.
blegh ik heb nog een werk te verzetten. ik heb net alle kleding van de dames uit de klerenkasten geplukt. wat een hoop kleren hebben die mijn god niet normaal. ik heb de hele woonkamer vol kleren staan.
kan ik gelijk alles weg doen. van dekentjes en tot schoenen en de andere zooi
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vast niet, maar ze stonden al online, het was een kwestie van linken. Maar ik haal het straksje weg hoor. Dan hebben jullie allemaal kunnen lachen..
hoezo drachtig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Dakota het volgende:
[..]
ben je drachtig
ondanks de veters nam ie toch chocola voor me mee
de morgen word de slaapkamerkast van de dames opgezet en de babykamer vliegt eruitquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef RockabeIIa het volgende:
ik denk dat popples wel houdt van een grote schoonmaak in het voorjaar
eten staat je tegen. en je bent aan de grote schoonmaak..vandaar drachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Popples het volgende:
[..]
de morgen word de slaapkamerkast van de dames opgezet en de babykamer vliegt eruit![]()
in juni staan we op de markt en kan ik dan mooi alle kleding voor een paar cent verkopen. heb ik meer aan dan bewarenkan ik gelijk de balans opmaken wat ze nog nodig hebben.
Nope, Merijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En is Timo nu degene met het ochtendhumeur?
Daar gaat m'n theoriequote:
wromquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef Reinhilde het volgende:we hebben een nieuwe auto gekocht
![]()
holladiejee!![]()
Koot. En Rocka.
![]()
LOL!
Jaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolverine is zooooooooo sexy!
***loves sideburns***
Daar heb je niet overheen gelezen! Dat was om 3 uur 's nachts, toen ze met haar kietel-me-Ernie wilde spelen....quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Reinhilde!
Memmel! Hoe was het wakker worden samen met Anna trouwens? Of heb ik daar al overheen gelezen.
Flauwerikquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef Memmel het volgende:
[..]
Daar heb je niet overheen gelezen! Dat was om 3 uur 's nachts, toen ze met haar kietel-me-Ernie wilde spelen....Ik heb haar maar in haar eigen bedje gelegd, want ik zag het niet zitten om zo vroeg al te gaan spelen....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef Memmel het volgende:
[..]
Daar heb je niet overheen gelezen! Dat was om 3 uur 's nachts, toen ze met haar kietel-me-Ernie wilde spelen....Ik heb haar maar in haar eigen bedje gelegd, want ik zag het niet zitten om zo vroeg al te gaan spelen....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef Dakota het volgende:
nu is de lol er wel af.. ik zat net bij m op schoot en toen heb ik zijn capuchontouwtjes aangetrokken en daar ook veel knopen in gestrikt..en nu kan hij zijn trui niet meer uitkrijgen..en ik de knoopjes niet *trotskijkt*
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef Dakota het volgende:nu is de lol er wel af.. ik zat net bij m op schoot en toen heb ik zijn capuchontouwtjes aangetrokken en daar ook veel knopen in gestrikt..en nu kan hij zijn trui niet meer uitkrijgen..en ik de knoopjes niet *trotskijkt*
omg jij bent er ook eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef Dakota het volgende:nu is de lol er wel af.. ik zat net bij m op schoot en toen heb ik zijn capuchontouwtjes aangetrokken en daar ook veel knopen in gestrikt..en nu kan hij zijn trui niet meer uitkrijgen..en ik de knoopjes niet *trotskijkt*
kun je knopen in zn leuter leggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef moussy het volgende:
[..]Die van mij zou de rest van de dag in zn blote kont door het huis struinen
OMG jij gaat van "Hoi, ik had een groenpaarse schimmelplek van anderhalve cm doorsnede in mijn appelmoes terwijl ik al halverwege m'n maaltijd was" naar "oeh, lekker, appelmoes"?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, je hebt me wel aan mijn late-night snack geholpen.
Appelmoes met een klein beetje kaneel erover uit de magnetron.
Ik heb een vreetbui die al een uur of 12 duurt. Echt van het type 'must eat... now...'quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef innepin het volgende:
[..]
OMG jij gaat van "Hoi, ik had een groenpaarse schimmelplek van anderhalve cm doorsnede in mijn appelmoes terwijl ik al halverwege m'n maaltijd was" naar "oeh, lekker, appelmoes"?![]()
probeer es een hapje Nattoquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een vreetbui die al een uur of 12 duurt. Echt van het type 'must eat... now...'
Er is dus maar weinig dat mij nu geen goed idee lijkt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las dit: Er is altijd blaas boven blaas blijkbaar... ik plas...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Yak Huup!Er is altijd baas bven baas blijkbaar... ik pas...
Dean komt altijd rond 01.00 uur 's nachts tussen ons in liggen (of bij mij als S. in zijn eigen huisje is).quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Memmel!
Wel heel schattig!
Ik had al bedacht dat ik dit ook 1 of 2 nachtjes ging doen als F. in Kroatie is volgende maand, maar als ik dit zo lees ga ik het heroverwegen.
Dat had ik dus ook na jouw post!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk toch idd Viev!
Rocka... nu moet ik plassen...
*echt weg is nu...
Haaiquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef Saffier het volgende:
miss sly veel plezier vanavond!vanuit het theater
Cas en ik gebruiken kokosproducten van Inecto, ik haal het ook wel bij kruidvat .. en de tuinenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:30 schreef Sugar het volgende:
Oeh, kokosolie, is dat gewoon iets van Kruidvat of zo'n winkel?
Ik voel nu al aan alles dat ik vandaag alleen maar goede dingen kan gebruiken, dus ik twijfel nog wel even verder.
Nee, hij gaat duiken. Da's niet echt voor honden weggelegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:16 schreef Memmel het volgende:
BE, J is volgende maand ook in Kroatie! F. doet toch niks met honden he? J gaat nl een paar dagen met de hondenclub ergens naar een durrup bij Zagreb.
En misschien mag Anna dan wel weer een nachtje bij mij, want ik vond het wel leuk om hand in hand te slapen.
Ook goedemorgen. Dipje gaat een beetje in golven, ligt denk ik ook een beetje aan mijn slaaptekort. Mijnquote:Op woensdag 22 april 2009 07:15 schreef Asyniur het volgende:
Goedemorgen dames!![]()
En Faja, ben jij een beetje over je dip van afgelopen week?
Hawaiin silky "Miracle worker". Daar zweer ik bij. Mensen met krullen hebben over het algemeen iets droger haar waardoor het sneller pluist. Morgaine heeft ook nog eens kroeshaar en omdat goed kambaar en soepel te houden koop ik dat bij de blackhair shop. Wat het ook goed doet is de krullen creme van andrelon. Ruikt niet overdreven, zit in een pompje en maakt het haar niet vettig, en dat doet Hawaiin silky wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:21 schreef Sugar het volgende:
Oh mensen, over geknipt gesproken: Storm is nog nooit geknipt, maar zijn haar pluist wel en klit soms in elkaar. Ik denk dat het flink wat dooie punten heeft en dan is knippen goed en nodig, toch?
Ik. wil. namelijk. absoluut. niet. dat. hij. zijn.krullen
kwijtraakt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand een goed advies?
Samen jarig?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. Dipje gaat een beetje in golven, ligt denk ik ook een beetje aan mijn slaaptekort. Mijnpresteert het meestal zodra zijn vader nachtdienst heeft te gaan spoken 's nachts. Tel daarbij op de leuke hormoonhuishouding van mij momenteel en dan heb je soms pieken en dalen. Vandaag voel ik me goed hoor. Ben ook wel blij dat ik vanaf volgende week nog maar 2 dagen in de week op kantoor zit. Oh en ik moet eens gaan beslissen of ik wel of niet mijn verjaardag ga vieren en wanneer. Ik wordt over 2 weken al weer 30.
Checkquote:Op woensdag 22 april 2009 08:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Hawaiin silky "Miracle worker". Daar zweer ik bij. Mensen met krullen hebben over het algemeen iets droger haar waardoor het sneller pluist. Morgaine heeft ook nog eens kroeshaar en omdat goed kambaar en soepel te houden koop ik dat bij de blackhair shop. Wat het ook goed doet is de krullen creme van andrelon. Ruikt niet overdreven, zit in een pompje en maakt het haar niet vettig, en dat doet Hawaiin silky wel.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:00 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een keer een aanvaring gehad met een agent voor een stoplicht vanwege mn lichtwat een kneus was dat zeg. "Ja dat wordt een boete! Doet je licht het niet of heb je hem gewoon niet aangedaan?" Erhm, meneer dit is een dynamo die gaat pas wat doen als ik fiets
en gewoon stug volhouden dat ik geen licht had hè
![]()
join the club !!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:24 schreef Ticootje het volgende:
zonde be!
Vanmiddag tandarts. Balen, want ik weet bijna zeker dat ik een gaatje heb.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had vanmorgen ook een contact met de politie, maar dat was omdat ik gestopt was voor een man die dood leek te gaan langs het fietspad. Hij hoefde gelukkig niet gereanimeerd te worden, kwam na een tijdje wel weer bij.
Zag er wel eng uit, hij was echt helemaal weg. Brr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |