quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
hendig! hij koopt de jurkjes die ik tof vind..maar te duur. Dus heb ik geen schuldgevoel
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar kun je die feature downloaden voor een man?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn er ook verschillende versies van? Wij hebben een jongetje, dus ik wil geen jurkjes maar de stoere-broeken-en-shirts-feature
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik koop meestal de kleding van de kinderen en een enkele keer gaat mijn man mee maar dan moet ik hem ook echt vragen om eens rond te kijken naar wat hij nou leuk vindt voor ze. Uit zich zelf gaat hij niet kleding shoppen. Dus mocht die feature ergens te downloaden zijn, mail me de link dan!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef moussy het volgende:
Die man van mij vind alles best, als het maar niet 2de hands is ..maar wat niet weet....
Oeh!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh Freecell, zal ik je eens echt jaloes maken?
Ik zag vandeweek een Wielewaal![]()
![]()
(en nee, hij zei geen Dudeljo![]()
)
Het is uitgeburgerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef Sugar het volgende:
Hee Lishe, ben jij eigenlijk nog aan het SHE-en? Of weer gewoon?
hadden we bij amber al Miss.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef miss_sly het volgende:
evenstar, klinkt toch allemaal niet zo fijn voor je fammilie
Lishe, wat lief van het konijnEn wat lief van jullie bedankje!
Mijn vader had onze vaas met kleingeld (schaap spaart daarin vanaf het begin van de euro al alle muntjes kleiner dan 1 euro) meegenomen om te kijken of er nog wat voor zijn verzameling tussen zat. Wilde hij het ook wel meteen naar de bank brengen, en waar hij het dan heen moest storten. Schaap zei: open maar een spaarrekening voor Senna en stort het daar maar op
Nou, dat ging mijn paps dus vanochtend proberen (er zat maar liefst 588 euro in) maar om een spaarrekening te openen, heb je een sofi-nummer, naam en geboortedatum en toestemming van de ouders nodig. Bovendien moeten de ouders belasting betalen (over 588 euro:? ) en dus was het openen van een rekening voor zijn kleindochter niet mogelijk.
Ik vind het zoo raar...kan dat pas geopend na de geboorte en door ons?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zo jammer, vond het zo'n leuk idee.
Dan moeten ze het geld maar zolang houden, tot ze geboren is. Als ze het naar ons storten is het vast al op in juli
Ornitholoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:37 schreef snoopy het volgende:
MIjn fiets is gejat![]()
Nu heb ik de sleuteltjes er weer eens in laten zitten dus eigen schuldMaar toch
weet ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:40 schreef Saffier het volgende:
Foei Vick, dat mag niet hoor
Heb je al een rondje in de buurt gelopen met je reservesleutels Snoop? Als je m dan tegenkomt meteen door naar de fietsenboer voor een ander slot
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
he balen snoop!!de verzekering bekijkt de sleutel of hij wel gebruikt is of niet, dan sta je best voor lul nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fiets is al 2x gestolenen ik heb altijd mn echte sleutels gebruikt, maar kreeg de eerste keer commentaar dat mijn sleuteltje nog wel erg nieuw was. Ik heb moeten lullen als brugman.
Je zou er haast een boek over schrijven!
vertelquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:47 schreef Saffier het volgende:
Grof schuurpapiertje erover en een dag of wat in een beker water leggen doet wonderen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:47 schreef Saffier het volgende:
Grof schuurpapiertje erover en een dag of wat in een beker water leggen doet wonderen
Die aap hebben wij hier ook in 3-voudquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lishe dat is wel lief dat iemand het gevonden konijn aan de brug heeft gebonden zodat je het terug kon vinden.
Ik laat niets aan het toeval over en heb vorige week een 4e aap geadopteerd voor Nathan. Veels te bang dat hij dood ongelukkig is van kinderverdrietjes omdat hij zijn aapje kwijt raakt.
Ik heb er laatst flapjes van gemaakt met filodeeg, geitekaas en honing. lekkerlekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Popples het volgende:
mijn jongste prikt lekker in de ogen van de pop en daarna knuffelen.![]()
de oudste doet de my little ponys laten vliegen.
iemand nog een lekker recept met verse spinazi?
Ik ben ook te braaf hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef Saffier het volgende:
Nee Snoop, idd, daar is het nu te laat voor. Rondje lopen door de wijk én zéker aangifte gaan doen van diefstal. Ook al stond je fiets niet op slot, het blijft ongeoorloofd meenemen van andermans eigendom.
Overigens heb ik het zelf nooit gedaan of hoeven doen, heb ook geen reservesleutels van mijn fiets laten maken, daar ben ik veel te braaf voor. Maar ik weet dan weer wel hoe je gloednieuwe sleutels oud kan laten lijken jadat krijg je als je met (edel)metalen werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |