quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat er 9 punten uit de laatste 3 wedstrijden moeten worden gehaald
ik ook en dat moet best kunnen.. het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordtquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Hoho niet Twente vergeten hequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook en dat moet best kunnen.. het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordt
ja maar het is leuker als Ajax weer 1 doelpunt te kort komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoho niet Twente vergeten he
Heerenveen - Twente dit weekend, wie moet er nu verliezen?Of gelijk?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, maar de derde plaats afpakken van Ajax behoort wel nog tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordt
dromen mag altijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, maar de derde plaats afpakken van Ajax behoort wel nog tot de mogelijkheden
Dan moeten ze dus alles winnen, want je moet geen rekening gaan houden met het feit dat sc Heerenveen evt. wedstrijden kan verliezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Frey het volgende:
Als PSV gewoon 4e eindigt, ben ik al tevreden. Zeker als je kijkt hoe ze er een paar weken geleden voor stonden.
Dat is mooi, dan komt PSV ze zaterdag halen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vrijdag blijven de puntjes in Almelo![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan komt PSV ze zaterdag halen.
...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De puntjes blijven in Almelo![]()
Mogen jullie nou eindelijk met eigen vervoer deze kant op komen?
[..]
[..]
Chill jongenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zou 7 overwinningen op rij betekenen en een sterke finish.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
1 bestelbusje is wel voldoende.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Amrabat had gewoon stress door zijn HBO opleiding wat zijn spel niet ten goede kwam, volgend seizoen gaat hij weer vlammenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef neilpad het volgende:
Amrabat speelde weer eens een sterke wedstrijd vorige week. Hopen dat hij volgend seizoen vaker dat niveau gaat halen.
Lijkt me een leuk boek, vandaag maar meteen besteld.quote:‘PSV 1988’ wint Publieksprijs Beste Sportboek 2008
21 april 2009 12:30
Van den Berk met de publieksprijs. Van den Berk met de publieksprijs.
Het boek ‘PSV 1988, reconstructie van een gouden jaar’ heeft maandagavond in het Olympisch Stadion in Amsterdam de Publieksprijs Beste Sportboek 2008 gewonnen. De Vakprijs, de Nico Scheepmaker Beker, ging naar het boek ‘Voetbal in een vuile oorlog’ van auteurs Iwan van Duren en Marcel Rözer.
Uitgeverij De Boekenmakers
Meer dan tienduizend mensen brachten op de website van de Nico Scheepmaker Beker hun stem uit op de Publieksprijs Beste Sportboek. De prijs werd gisteravond in Amsterdam in ontvangst genomen door auteur Jeroen van den Berk, hoofdredacteur van PSV Media. ‘PSV 1988’, met een voorwoord van Guus Hiddink, verscheen vorig jaar bij de Eindhovense uitgeverij De Boekenmakers en reconstrueert stap voor stap het gouden jaar van PSV waarin een unieke trilogie werd voltooid.
Vijfde editie Nico Scheepmaker Beker
Vlak achter ‘PSV 1988’ werd ‘Legioen, de eeuwige liefde voor Feyenoord 1908-2008’ tweede, gevolgd door ‘Mijn broer Gino en ik’ van Ben Weber. Auteurs Iwan van Duren en Marcel Rözer namen samen de Nico Scheepmaker Beker 2008 in ontvangst voor hun boek ‘Voetbal in een vuile oorlog’ over het WK Argentinië 1978. Hun boek bleef ‘Het verwoeste leven van Foekje Dillema’ (Max Kohle) en ‘1988 Wij hielden van Oranje’ (Auke Kok) voor. Het was voor de vijfde maal dat de Nico Scheepmaker Beker, vernoemd naar de veelzijdige schrijver en dichter Nico Scheepmaker (1930-1990), werd uitgereikt in de vorm van een Vakprijs en Publieksprijs.
hij ligt hier op het nachtkastje te wachten tot ik het boek over Hiddink uit hebquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk boek, vandaag maar meteen besteld.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij ligt hier op het nachtkastje te wachten tot ik het boek over Hiddink uit heb
de limited edition staat hier in de boekenkastquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens zorgen dat we die 4e plek niet weer afgeven?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook en dat moet best kunnen.. het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordt
Zal me benieuwen wat Adriaanse dan gaat doen. Enfin, ik gun Huub wel weer een succes. Heb toch met hem te doen als clubmens zijnde.quote:Stevens opvolger Adriaanse bij Red Bull Salzburg
21/04/2009 11:57
Huub Stevens gaat komend seizoen aan de slag bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. De Limburgse oefenmeester volgt Co Adriaanse op wiens aflopende contract niet wordt verlengd.
Stevens heeft een contract ondertekend dat hem voor de komende twee seizoenen bindt aan de club. 'Ik volg de club al een tijd en ken de hoge eisen van Red Bull Salzburg', meldt Stevens op de website van zijn nieuwe club. 'De voorwaarden in Salzburg, de ontwikkeling van de club en de ambitieuze doelstellingen: het was makkelijk voor mij om voor Red Bulls Salzburg te kiezen.'
Voorzitter Heinz Hochhauser is tevreden met de aanstelling van Stevens. 'We zijn erg blij met Huub Stevens een internationaal gerenommeerde en ervaren trainer te hebben aangetrokken. We zijn ervan overtuigd dat hij in onze internationale ambities zeer waardevol zal zijn.'
Stevens stapte in januari op bij PSV na tegenvallende resultaten en een gebrek aan een klik met de spelersgroep.
Adriaanse kan Van Basten wel eens af gaan lossenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zal me benieuwen wat Adriaanse dan gaat doen. Enfin, ik gun Huub wel weer een succes. Heb toch met hem te doen als clubmens zijnde.
Dat zou echt de grap van de eeuw zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adriaanse kan Van Basten wel eens af gaan lossen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens zorgen dat we die 4e plek niet weer afgeven?![]()
Het moet wel heel raar lopen als wij Twente en Ajax nog voorbij gaan.... Hopen mag maar blijf wel realistisch: we vechten op dit moment om plaats VIER, waar we alleen maar staan omdat we een beter doelsaldo hebben. Elk puntverlies kan ons die 4e plek weer kosten.
Amenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zal me benieuwen wat Adriaanse dan gaat doen. Enfin, ik gun Huub wel weer een succes. Heb toch met hem te doen als clubmens zijnde.
het programma van H'veen al eens bekeken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens zorgen dat we die 4e plek niet weer afgeven?![]()
Het moet wel heel raar lopen als wij Twente en Ajax nog voorbij gaan.... Hopen mag maar blijf wel realistisch: we vechten op dit moment om plaats VIER, waar we alleen maar staan omdat we een beter doelsaldo hebben. Elk puntverlies kan ons die 4e plek weer kosten.
Dat komt door dat ku(ns)tgras van julliequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij hebben jullie het nooit écht makkelijk gehad in Almelo, wel?
Ik pak ook watquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hé ja, laten we die discussie nog eens overdoen
Ik pak vast popcorn.
Daarom speelde Volendam ook baggerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef ganzenherder het volgende:
Als Heracles geen kunstgras had gehad waren ze imo allang gedegradeerd, 90% van de punten die ze hebben hebben ze uit thuiswedstrijden. Je kan me niet wijsmaken dat dat puur komt door de fanatieke aanhang oid
Probeer nog maar eens een voorzet in de lange hoek te mikken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
De resultaten van PSV in uitwedstrijden dit seizoen wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het programma van H'veen al eens bekeken?
Als we de punten maar meenemenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
Tegen ploegen uit het rechterrijtje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De resultaten van PSV in uitwedstrijden dit seizoen wel eens bekeken?
Rofl.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef ganzenherder het volgende:
Als Heracles geen kunstgras had gehad waren ze imo allang gedegradeerd, 90% van de punten die ze hebben hebben ze uit thuiswedstrijden. Je kan me niet wijsmaken dat dat puur komt door de fanatieke aanhang oid
Is een leuk boek om te lezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ongelofelijk weerquote:NEC slagvaardig met komst Van Eijden
NEC neemt Rens van Eijden over van PSV. De jonge verdediger tekent in Nijmegen een contract voor vier seizoenen, als zijn medische keuring geen problemen aan het licht brengt.
Van Eijden (21) brak dit seizoen door in het shirt van Willem II, dat hem huurt. De centrumverdediger is een vaste basisspeler in de laatste linie van de Tilburgers en wekte zodoende de belangstelling van NEC. De transfersom die NEC naar PSV overmaakt is niet bekendgemaakt.
Met Van Eijden lijkt NEC de opvolger van de gehuurde Milano Koenders alvast binnen te hebben. De verdediger zal na deze jaargang waarschijnlijk terugkeren naar AZ. Daarnaast lijkt de middenmoter met de waarschijnlijk stoppende Patrick Pothuizen nog een voorstopper kwijt te raken.
De in Eindhoven opgeleide Van Eijden speelde één keer in de hoofdmacht van PSV. Op 11 april 2007 verscheen de jongeling in het veld tijdens het Champions League-duel met Liverpool
Ja en daarnaast nog jong....quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef endr0me het volgende:
He dat is verrassend, normaal is NEC nooit zo slagvaardig en vroeg op de transfermarkt.
Wat ik van hem heb gezien is dat toch een prima speler?
Vergelijk even onze punten buitenshuis met die van de concurrentiequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef ganzenherder het volgende:
No shit!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu op Eredivisie Live de relive van PSV - Ajax van zondag. Uitslag 6-2
Kan jij je niet gewoon met Feyenoord bezig houden en uit het PSV-topic wegblijven?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu op Eredivisie Live de relive van PSV - Ajax van zondag. Uitslag 6-2
We hebben er vast een goede prijs voor gekregenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ongelofelijk weer. In deze jongen zat echt nog wel toekomst hoor. Als je aan de ene kant spelers als Nijland en Pieters koopt, moet je niet je eigen talenten wegdoen
...
Voor zo'n talent zou je toch wel een miljoen of 4 voor moeten kunnen vangenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben er vast een goede prijs voor gekregen
Ik heb er maar ff een berichtje van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ongelofelijk weer. In deze jongen zat echt nog wel toekomst hoor. Als je aan de ene kant spelers als Nijland en Pieters koopt, moet je niet je eigen talenten wegdoen
...
Dat dus. Dit is gewoon geld weggooien, jeugd opleiden voor massa's geld en dan de deur uitdoen voor een knaak terwijl je nu ook niet bepaald A-sterren in het veld hebt staan in het eerste elftal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vraag me af of zo'n jeugdopleiding eigenlijk nog zinvol is, als dit zo blijft gebeuren. Je kan hem eigenlijk wel gewoon opdoeken en je geld voor scouting gebruiken.
onbegrijpelijkquote:
Wat zouden we gevangen hebben, 2 ton of zoiets?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor zo'n talent zou je toch wel een miljoen of 4 voor moeten kunnen vangen
JA MAAR VAN DEN EIJDEN WOU ZELF WEG VUILE VERRADER!1!1!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef ganzenherder het volgende:
Tjongejonge, Van den Eijden was nou net zo'n speler waar ik echt potentie in zie voor de toekomst. En juist hem doen ze dus weg![]()
Laten we maar weel miljoenen uitgeven aan Pietersen en Nijlands, dat werkt ja
Ja dat die Rens een vuile verrader is natuurlijk die geen geduld had om door te groeien!1!! Net als die kutmocro Aissati jweetz!!1quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, wat moet ik hier nu weer van denken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dat die Rens een vuile verrader is natuurlijk die geen geduld had om door te groeien!1!! Net als die kutmocro Aissati jweetz!!1
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De resultaten van PSV in uitwedstrijden dit seizoen wel eens bekeken?
Net of iedere jeugdspeler een wereld speler wordt die wij MOETEN terug kopen. Get a life. Als ie echt zo goed was, stond ie bij PSV in de basis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
onbegrijpelijkwaar is men in hemelsnaam mee bezig
ik mag toch wel hopen dat ze nu wel minimaal een terugkoopoptie hebben afgedongen..
Vertel isquote:Op woensdag 22 april 2009 01:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Hihi, weer een paar Ajacieden gepest vanavond![]()
Brechet staat ook elke wedstrijd in de basisquote:Op woensdag 22 april 2009 09:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Net of iedere jeugdspeler een wereld speler wordt die wij MOETEN terug kopen. Get a life. Als ie echt zo goed was, stond ie bij PSV in de basis.
Twente staat in d efinale en na vanavond ook heerenveen. Dan doet die plaatsing er niet meer toe behalve plaats 2.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
Het is even wachten tot Zeefuik een paar aardige wedstrijden in de Eredivisie speelt, dan zien we hem vanaf 2010 eens bij Twente onder contract en in de basis
Prima nieuws! Maar wat dat met mijn opmerking over PSV's ondoorgrondelijke doorstroombeleid te maken heeft, is mij nog onduidelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Twente staat in d efinale en na vanavond ook heerenveen. Dan doet die plaatsing er niet meer toe behalve plaats 2.
Brechet presteert de laatste weken een aardig niveau. Ja je moet een hoog niveau hebben, wij zijn geen degradatie kandidaat.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brechet staat ook elke wedstrijd in de basis
Dat is vooral wat mij steekt, er staat allerlei middelmaat die voor veel te veel geld gekocht zijn of/en een vorstelijk salaris verdienen en de eigen jeugd krijgt nauwelijks kansen. Blijkbaar moet je van het niveau afellay en marcellis zijn om überhaupt kans te maken door te breken bij PSV![]()
En dan was de doorbraak van Marcellis ook nog eens min of meer toevallig, als hij maar 1 semifatsoenlijke verdediger voor zich had gehad destijds zat hij nou of op de bank of voor een habbekrats bij NEC oid...
Dan zeker Ruud halenquote:Arjen Robben, Guti, Rafael van der Vaart en Ruud van Nistelrooij moeten komende zomer bij Real Madrid vertrekken indien Florentino Pérez de presidentsverkiezingen wint. Althans, dat beweert Ernesto Bronzetti. De in het verleden veelvuldig door Pérez gebruikte zaakwaarnemer heeft reeds de plannen van de kandidaat in zijn bezit. De toekomst van Fabio Cannavaro is een uitgemaakte zaak. (Corriere dello Sport)
Ja, tegen Ajax was ie ook weer topquote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brechet presteert de laatste weken een aardig niveau. Ja je moet een hoog niveau hebben, wij zijn geen degradatie kandidaat.
Zag Salcido wat meer fouten maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, tegen Ajax was ie ook weer top![]()
De gast is een drama en werd binnen gehaald als dé grote aankoop, zal ook wel een vorstelijk salaris opstrijken anders was hij niet zo gehyped.
Ja precies, zoals bij Huntelaarquote:Op woensdag 22 april 2009 09:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Net of iedere jeugdspeler een wereld speler wordt die wij MOETEN terug kopen. Get a life. Als ie echt zo goed was, stond ie bij PSV in de basis.
Was op een feestje bij m'n roeivereniging, in Amsterdam, dus allemaal Ajacieden, de beamer stond aan! Op gegeven moment stiekem filmpjes van zondag opgezet!quote:
Met de huidige vorm van zowel Volendam als Heerenveen zou ik er niet van staan te kijken als Volendam de finale haalt.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Twente staat in d efinale en na vanavond ook heerenveen. Dan doet die plaatsing er niet meer toe behalve plaats 2.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Was op een feestje bij m'n roeivereniging, in Amsterdam, dus allemaal Ajacieden, de beamer stond aan! Op gegeven moment stiekem filmpjes van zondag opgezet!
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Was op een feestje bij m'n roeivereniging, in Amsterdam, dus allemaal Ajacieden, de beamer stond aan! Op gegeven moment stiekem filmpjes van zondag opgezet!
Roflquote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met de huidige vorm van zowel Volendam als Heerenveen zou ik er niet van staan te kijken als Volendam de finale haalt.
Dan gaat Volendam dadelijk Europa in.
Zoals ik al zei, tegen Ajax was het weer gewoon slecht, terwijl meneer wel voor 1 miljoen+ op de loonlijst staat ongetwijfeld. En dan gaan ze moeilijk doen over contractopwaardering van onze topverdediger in spé, te heten Marcellis!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brechet presteert de laatste weken een aardig niveau. Ja je moet een hoog niveau hebben, wij zijn geen degradatie kandidaat.
NEC betaald over het algemeen niet heel veel dus dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zouden we gevangen hebben, 2 ton of zoiets?
niet te geloven dat ze Van Nistelrooij die jaren lang belangrijk was voor Real er dan ineens uit willen hebbenquote:
Ik ga niet eens meer proberen dat plaatje te begrijpenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League
één ding is duidelijk. Als we geen derde worden moeten we al in juli voorronde gaan spelenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind het toch verwarrend met die regels omtrent wie er naar de Europa League gaan.
De bekerwinnaar gaat naar de 4e voorronde van de EL, als de bekerwinnaar de dubbel pakt, gaat de verliezend finalist naar de 2e voorronde van de EL. Dit is onmogelijk aangezien AZ de titel al heeft.
Twente is sowieso al finalist in de beker, maar staat nu op een positie die recht geeft op de derde voorronde van de Champions League.
Als Twente nu de beker wint en de 2e plek in de competitie weet te behouden, gaan ze natuurlijk naar de voorronde CL.
Het meest logische lijkt me dat de verliezend finalist in dit scenario dan toch naar de 2e voorronde van de EL gaat.
Echter, als Heerenveen vanavond wint, en ze zouden de 4e plek aan het einde van de competie bezetten, zouden ze op basis van die 4e plek recht hebben op een plek in de 3e voorronde van de EL i.p.v. de 2e voorronde op basis van de verloren bekerfinale.
Als dit zou gebeuren, zou PSV die plek in de 2e voorronde van de EL toegewezen krijgen?
De winnaar van de playoffs komt ook in deze 2e voorronde.
[ afbeelding ]
Natuurlijk is Reker deels schuldig hieraan, en hij is natuurlijk eindverantwoordelijke voor zulke beslissingen. Maar zulke beslissingen neemt Reker echt niet in zijn eentje, hij bemoeit zich wel overal mee maar het is een beetje oppervlakkig om alleen Reker de schuld te geven van het falend beleid.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tegen Ajax was het weer gewoon slecht, terwijl meneer wel voor 1 miljoen+ op de loonlijst staat ongetwijfeld. En dan gaan ze moeilijk doen over contractopwaardering van onze topverdediger in spé, te heten Marcellis!
Ik snap het wel, Reker heeft de miljoenenmeevallers van de laatste jaren die ons aan zijn komen waaien verkwanseld en er is geen geld meer. Logisch, je kan een euro maar 1 keer uitgeven![]()
Met spelers als Mazza en Brechet en nog meer bankzitters heeft Reker de ruif leeggegeten waardoor we gedwongen worden te bezuinigen op de eigen jeugd, lekker dan![]()
Rekert rot op!
Stevens en van Kraaij zijn ook mede schuldig, al zie ik van Kraaij in een overleg niet met de vuist op tqafel slaanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk is Reker deels schuldig hieraan, en hij is natuurlijk eindverantwoordelijke voor zulke beslissingen. Maar zulke beslissingen neemt Reker echt niet in zijn eentje, hij bemoeit zich wel overal mee maar het is een beetje oppervlakkig om alleen Reker de schuld te geven van het falend beleid.
Rutten zal er wel kijk op hebben....quote:Op woensdag 22 april 2009 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Apart dat Van Eijden weg mocht.
Gerets had liever Bob Peters dan Adriano........ tja je kan er wel kijk op hebben maar niet altijd even goed zittenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rutten zal er wel kijk op hebben....
Zo kunnen we wel doorgaan;quote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gerets had liever Bob Peters dan Adriano........ tja je kan er wel kijk op hebben maar niet altijd even goed zitten
en binnen 5 maanden ging hij voor 10 miljoen meer naar Real. Maargoed daar speelde toen dat als zijn moeder niet ontvoerd was hij al eerder naar PSV was gekomen. Toen dat voorbij was vroeg zijn club ineens nog veel meer geld........quote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo kunnen we wel doorgaan;
Timmer vond Robinho te duur
Toen zijn moeder ontvoerd werd, wilde hij (tijdelijk) niet meer weg uit Brazilië. Dat was de reden.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en binnen 5 maanden ging hij voor 10 miljoen meer naar Real. Maargoed daar speelde toen dat als zijn moeder niet ontvoerd was hij al eerder naar PSV was gekomen. Toen dat voorbij was vroeg zijn club ineens nog veel meer geld........
Gomes heeft bij PSV toch wel zoveel bereikt dat je ook zijn naam wel goed had kunnen schrijvenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Gomez dus waarschijnlijk naar Chelsea. Goed gedaan Hiddink
Bron?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Gomez dus waarschijnlijk naar Chelsea. Goed gedaan Hiddink
Dus rechtstreekse plaatsing is er sowieso niet meer bij?!? Tof, het Europees seizoen zal dus wel voorbij zijn voor het begonnen isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind het toch verwarrend met die regels omtrent wie er naar de Europa League gaan.
De bekerwinnaar gaat naar de 4e voorronde van de EL, als de bekerwinnaar de dubbel pakt, gaat de verliezend finalist naar de 2e voorronde van de EL. Dit is onmogelijk aangezien AZ de titel al heeft.
Twente is sowieso al finalist in de beker, maar staat nu op een positie die recht geeft op de derde voorronde van de Champions League.
Als Twente nu de beker wint en de 2e plek in de competitie weet te behouden, gaan ze natuurlijk naar de voorronde CL.
Het meest logische lijkt me dat de verliezend finalist in dit scenario dan toch naar de 2e voorronde van de EL gaat.
Echter, als Heerenveen vanavond wint, en ze zouden de 4e plek aan het einde van de competie bezetten, zouden ze op basis van die 4e plek recht hebben op een plek in de 3e voorronde van de EL i.p.v. de 2e voorronde op basis van de verloren bekerfinale.
Als dit zou gebeuren, zou PSV die plek in de 2e voorronde van de EL toegewezen krijgen?
De winnaar van de playoffs komt ook in deze 2e voorronde.
[ afbeelding ]
dat zeg ik tochquote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toen zijn moeder ontvoerd werd, wilde hij (tijdelijk) niet meer weg uit Brazilië. Dat was de reden.
wow, erg hè, ik was zowaar blij om de uitslag te zien vanavondquote:Op woensdag 22 april 2009 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, 0-2, we gaan dus Europa in als we niet de laatste 3 wedstijden met grote cijfers verliezen... Kleine cijfers en Groningen alle drie winnen met grote cijfers kan ook trouwens![]()
Nog 1 punt om het officieel te maken iig
Juistquote:Op donderdag 23 april 2009 00:47 schreef ganzenherder het volgende:
In de uefa cup is de tegenstand wat meer op PSV niveau hopelijk
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar.... als ze ¤ 30,- gaan vragen voor een wedstrijd....quote:Op donderdag 23 april 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ben vooral benieuwd wat voor een absurde prijzen PSV durft te gaan vragen voor de UEFAcup wedstrijden;{
Zou ik wel minimaal op rekenenquote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar.... als ze ¤ 30,- gaan vragen voor een wedstrijd....:{
Wat hij zegt. Volg het ook ff niet nl.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik durf al die schema's niet te kijken want die snap ik nooit, maar spelen wij nu al zeker in de groepsfase of voorronde van de Euroleague, of hangt dat nog af van de plek waarop we dit seizoen eindigen?
Dat zit er best in hoor, was vorig jaar ook tegen Helsingborg...quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar.... als ze ¤ 30,- gaan vragen voor een wedstrijd....
Helsingborg is dan natuurlijk ook niveau!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat zit er best in hoor, was vorig jaar ook tegen Helsingborg...
Was ook een fantastische wedstrijd, had het niet willen missen!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helsingborg is dan natuurlijk ook niveau!
Het is onmogelijk. PSV verliest niet met minstens 3-0 van respectievelijk Willem II, NEC en Heracles...quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, wat is al die heisa over dat we ons al geplaatst hebben voor Europees voetbal?? Groningen kan ons in theorie toch nog voorbij?
Als wij alles verliezen met 3-0 en zij winnen alles met 3-0 staan we in punten en doelsaldo gelijk als ik het zo snel bekijk. Of mis ik iets?
Het is geen waarschijnlijk scenario maar ook zeker niet onmogelijk dat het gebeurt. Typisch dat Reker weer op de zaken vooruitloopt, het contract van Aissati was ook al getekend.Arrogante teringlijer
Jij bent net de pessimistische versie van een arrogante jood die dacht dat ajax ook wel eventjes kampioen zou worden manquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, wat is al die heisa over dat we ons al geplaatst hebben voor Europees voetbal?? Groningen kan ons in theorie toch nog voorbij?
Als wij alles verliezen met 3-0 en zij winnen alles met 3-0 staan we in punten en doelsaldo gelijk als ik het zo snel bekijk. Of mis ik iets?
Het is geen waarschijnlijk scenario maar ook zeker niet onmogelijk dat het gebeurt. Typisch dat Reker weer op de zaken vooruitloopt, het contract van Aissati was ook al getekend.Arrogante teringlijer
Weer wordt realisme verward met pessimisme. Ik zeg toch dat het onwaarschijnlijk is, of lees je daar liever overheen omdat dat beter bij je wereldbeeld past?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij bent net de pessimistische versie van een arrogante jood die dacht dat ajax ook wel eventjes kampioen zou worden man
Tja, ik word gewoon een beetje schijtziek van die in-theorie-verhalen. Die dingen gebeuren praktisch nooit, PSV werd uiteindelijk ook nog gewoon kampioen, al vraag me niet hoe. Gewoon naar de praktijk kijken, die is al pessimistisch genoeg. Daar hoef ik niet nog meer doemscenarios over te horenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer wordt realisme verward met pessimisme. Ik zeg toch dat het onwaarschijnlijk is, of lees je daar liever overheen omdat dat beter bij je wereldbeeld past?![]()
Het was ook "onmogelijk" dat PSV 2 jaar geleden z'n voorsprong uit handen gaf, het was ook "onmogelijk" dat ze alsnog op de laatste speeldag kampioen werden. 2 onmogelijkheden in een tijdsbestek van een paar weken, voila!
Je spamt je frontpageberichten ook in iedere post die je hier plaatst, is het niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Lodeweges: \"Afellay rijp voor stap omhoog\"
Dat lag wel een beetje in de verwachting als je het mij vraagt.
Dus er gebeurden 2 gevallen die praktisch nooit gebeuren in een paar weken tijd en dat is het argument dat het nu niet wéér kan gebeuren? Uhuh....quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja, ik word gewoon een beetje schijtziek van die in-theorie-verhalen. Die dingen gebeuren praktisch nooit, PSV werd uiteindelijk ook nog gewoon kampioen, al vraag me niet hoe. Gewoon naar de praktijk kijken, die is al pessimistisch genoeg. Daar hoef ik niet nog meer doemscenarios over te horen
Daar heb je een punt, maar dat PSV was gigantisch uit vorm en had geen vertrouwen, om daar zo'n pessimistische voorspelling over te doen is een stuk reeeler dan over PSV in huidige doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus er gebeurden 2 gevallen die praktisch nooit gebeuren in een paar weken tijd en dat is het argument dat het nu niet wéér kan gebeuren? Uhuh....
Ik ook, maar dat is hopen, ik verwacht het niet. Ik schat Twente te hoog in om nog veel te laten liggen maar hoop stiekem dat ze er zo langzamerhand doorheen zitten en wij een eindsprint makenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:04 schreef ruud.nl het volgende:
Ik hoop nog op een 3e, of misschien zelfs 2e plaats.
En voor het gemak vergeet je Ajax maar even.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hopen, ik verwacht het niet. Ik schat Twente te hoog in om nog veel te laten liggen maar hoop stiekem dat ze er zo langzamerhand doorheen zitten en wij een eindsprint maken.
Maar met gewoon plaatsing voor Europees voetbal ben ik tevreden, zoals ik al het begin van het seizoen al zei
Zo fantastisch is PSV op het moment anders niet, tegen ploegen die veel ruimte weggeven kunnen we voetballen, al geven we dan zelf ook veel ruimte weg. Ik wil het wel weer eens zien als de tegenstander erg compact speelt. Maar goed, een gelijkspel is voldoendequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat PSV was gigantisch uit vorm en had geen vertrouwen, om daar zo'n pessimistische voorspelling over te doen is een stuk reeeler dan over PSV in huidige doen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En voor het gemak vergeet je Ajax maar even.
Was gewoon een serieuze reactie. Ajax speelt Zondag tegen een AZ zonder 3 ster spelers en krijgen daarna Sparta grote kans dat deze alle twee worden gewonnen. Dus ik zie PSV nooit meer 2de worden.quote:
Anders ga je het even écht serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was gewoon een serieuze reactie. Ajax speelt Zondag tegen een AZ zonder 3 ster spelers en krijgen daarna Sparta grote kans dat deze alle twee worden gewonnen. Dus ik zie PSV nooit meer 2de worden.
Ik ook niet hoor, maak je maar geen zorgen, ik geef Ajax een goede kans zelfs. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat geldt voor zowel PSV als Groningen dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was gewoon een serieuze reactie. Ajax speelt Zondag tegen een AZ zonder 3 ster spelers en krijgen daarna Sparta grote kans dat deze alle twee worden gewonnen. Dus ik zie PSV nooit meer 2de worden.
Valt reuze mee joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ah, jij mag ook weer even posten tussen je bans door?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ah, jij mag ook weer even posten tussen je bans door?
Uh? Wie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie? Die gene die met 6-2 op hun bek gingen in Eindhoven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:'Afellay is bezig man te worden en blijft bij PSV'
25/04/2009 10:15
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Ibrahim Afellay ook komend seizoen bij PSV speelt. Zaakwaarnemer Rob Jansen vertelt in de Volkskrant over de toekomstplannen van de zestienvoudig Oranje-international, die nog tot medio 2011 onder contract staat bij de Eindhovense club.
'Hij is continu met één ding bezig: zijn drang om beter te worden. Daarom zal Ibrahim op het juiste moment voor de juiste club moeten kiezen', benadrukt Jansen. 'Hij is aan het wennen aan de wereld waarin hij zich beweegt en is bezig een man te worden. Daarom kijken wij eerst rustig wat zich aandient en wat het beste voor hem is.'
Zowel Sef Vergoossen als Foppe de Haan pleit voor een langer verblijf van Afellay in Nederland. Voormalig PSV-trainer Vergoossen: 'Er zijn bij PSV grote twijfels geweest over zijn fysieke vermogens. Hij is daarmee aan de slag gegaan, waardoor hij een betere voetballer is geworden. De volgende stap is dat hij ook grote wedstrijden gaat beslissen.'
'Afellay moet nu nog niet weggaan bij PSV, zeker niet nu Fred Rutten komt', meent voormalig bondscoach van Jong Oranje, De Haan. 'Hij moet nog leren anderen beter te laten voetballen, dat is ook een kunst. Deze types moeten 25, 26 jaar zijn als ze naar het buitenland gaan, niet al op hun 23ste. Afellay is fysiek nog niet volgroeid en bankzitten is niets voor hem. Zo'n stap lijkt me ook niet handig met het WK op komst.'
Wat een geweldig bericht om de dag mee te beginnenquote:
Ik denk niet dat er nu een absoute topclub komt die hem speeltijd belooft. Ik hoop dat Ibi slim is, nog één seizoen blijft, de sterren van de hemel speelt, minuten pakt op het WK en dan wel de stap naar een topclub maakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk dat er gewoon een club komt die hem speeltijd belooft
Dit lijkt me eigenlijk wel een logische redeneringquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nu een absoute topclub komt die hem speeltijd belooft. Ik hoop dat Ibi slim is, nog één seizoen blijft, de sterren van de hemel speelt, minuten pakt op het WK en dan wel de stap naar een topclub maakt.
Hij weet ook dat hij niets meer kan leren bij PSV. Hij was het vorig jaar al zat maar toen bood zich niet echt een top club aan kwa prestaties. Financieel wel maar daar ging hij niet voor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:30 schreef mcyodogg het volgende:
Afellay weet ook wel dat als hij nu vertrekt naar een grote club en daar amper aan spelen toekomt, dat hij dan een ticket naar Zuid-Afrika wel vergeten kan.
Totaal niet verrassendquote:
Manchester Cityquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is als hij gewoon naar City zou gaan en we tenminste nog een grote zak geld ontvangen....
45 miljoen mag Ibi (of wie dan ook) van mij meteen naar Cityquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is als hij gewoon naar City zou gaan en we tenminste nog een grote zak geld ontvangen....
Jij dus niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal wel voor PSV
Lol die naam.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal wel voor PSV
Vanavond krijgt PSV klappenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:
vanavond 3 punten
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jullie die stinkende boeren weer met beide benen op de grond weten te zetten.
Ja dus?quote:
Afelalyquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef dndiek het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Toivonen, Méndez, Amrabat, Culina, Afelaly, Dzsudzsák en Marcellis.
Wissels: Roorda, Lazovic, Koevermans, Pieters, Zhou, Bakkal en Horsten.
Blessure Bréchet
Knip- en plakwerk van PSV.nlquote:
Mooi, kan die mexicaan van 5 miljoen weer tegendoelpunten veroorzakenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef dndiek het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Toivonen, Méndez, Amrabat, Culina, Afeally, Dzsudzsák en Marcellis.
Blessure Bréchet
Als je het wijzigt, doe het dan alsjeblieft goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef dndiek het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Toivonen, Méndez, Amrabat, Culina, Afeally, Dzsudzsák en Marcellis.
Blessure Bréchet
Wilde het net al door strepenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Eens zien hoe snel ik vandaag mn lijstje kan afstrepen:
1 - de salcido-omhaal
2 - de mendez 'afrika cup' overtreding
3 - de isaksson 'grabbel' 13:30
Heerenveen wel voor tegen twente. Dus twente gaan we misschien nog wel inhalen. Tweede plaats blijft nog heel even mogelijk vooralsnog.quote:
Ik tel hem...quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Eens zien hoe snel ik vandaag mn lijstje kan afstrepen:
1 - de salcido-omhaal 42:55
2 - de mendez 'afrika cup' overtreding 42:20
3 - de isaksson 'grabbel' 13:30
En des Twentes 1-1 in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heerenveen wel voor tegen twente. Dus twente gaan we misschien nog wel inhalen. Tweede plaats blijft nog heel even mogelijk vooralsnog.
En Dzsudzsak geschorst.quote:
Verdiend?quote:
quote:
Hehe stinkende neus heeft zijn zin niet gekregen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jullie die stinkende boeren weer met beide benen op de grond weten te zetten.
quote:Op zondag 26 april 2009 02:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat was Isaksson slecht zeg.
Verder drie punten in de pocket ^^
Isaksson was de beste aanvaller volgens Humberto Tan en daarom kon ik hem vanavond voor één keer gelijk geven......quote:Op zondag 26 april 2009 02:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat was Isaksson slecht zeg.
Verder drie punten in de pocket ^^
Het voordeel voor AZ is dat ze ontspannen kunnen zijn, maar dit kan tevens een nadeel zijn....quote:Op zondag 26 april 2009 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat denken jullie van AZ - Ajax? Als AZ wint en Ajax volgende week weer verliest wij winnen uiteraard, dan staan we derde
True. Niet normaal....quote:Op zondag 26 april 2009 00:13 schreef Frey het volgende:
Smerige overtreding trouwens op Afellay. Hopelijk valt het mee.
Afellay moet competitieslot mogelijk missenquote:Op zondag 26 april 2009 00:13 schreef Frey het volgende:
Smerige overtreding trouwens op Afellay. Hopelijk valt het mee.
niet te geloven, er zat nog een na trap bij ookquote:
Enorm sneu ja.quote:
Ach, het had net zo goed 6-1 kunnen zijn. na de onterechte rode kaart van Schaarsquote:
Twente moet nog tegen Ajax en AZ dus daar lopen we sowieso nog punten op in. En zo niet dat lopen we sowieso op Ajax in. Achja, we zullen wel zien. Ik moet in ieder geval niet te veel op een 2e plaats hopen want de kans is gewoon nihil.quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Nou gewoon nog twee keer winnen en dan maar zien of de anderen het nog laten liggen
Hoeveel schorsingen heeft AZ wel niet voor volgende week?quote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Twente moet nog tegen Ajax en AZ dus daar lopen we sowieso nog punten op in. En zo niet dat lopen we sowieso op Ajax in. Achja, we zullen wel zien. Ik moet in ieder geval niet te veel op een 2e plaats hopen want de kans is gewoon nihil.
Inderdaad, alleen houdt het een keer op met al die wondertjes. Maar ik lach wel de lul uit mijn broek als het zover komtquote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Plaats 4 had ik een maand geleden eigenlijk al afgeschreven. Maar het zou nu mooi zijn om weer op de laatste speeldag P3 te pakken, Bruggink-style.
5 schorsingen ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel schorsingen heeft AZ wel niet voor volgende week?En als ze winnen van AZ en Ajax wint dan mogen we blij zijn met plaats 4.
Dat is de enige manier om nog tweede te worden. Maar de hoop is er!quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef PyTh het volgende:
Volgende week zelf van NEC winnen en hopen dat AZ in Enschede wint en ajax verliest op het kasteel (wat volgens mij goed mogelijk is)
Dan de week erop zelf winnen in Tilburg en hopen op een gelijk spel bij ajax - Twente.
Me too, maar ik acht die kans toch klein.quote:Op zondag 26 april 2009 18:16 schreef GustavFTW het volgende:
Ik ben al blij als we de laatste 2 wedstrijden gewoon even winnen en een mooie reeks neerzetten. Al zou het wel prachtig zijn om nog boven Ajax te eindigen.
Nee joh, laatste thuiswedstrijd.quote:Op maandag 27 april 2009 02:54 schreef Paaskonijn het volgende:
We zullen wel punten verspelen tegen NEC.
heeft Grrrrr je account gehacked?quote:Op maandag 27 april 2009 02:54 schreef Paaskonijn het volgende:
We zullen wel punten verspelen tegen NEC.
Twente en Ajax hebben toch een veel beter doelsaldo?quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef PyTh het volgende:
Volgende week zelf van NEC winnen en hopen dat AZ in Enschede wint en ajax verliest op het kasteel (wat volgens mij goed mogelijk is)
Dan de week erop zelf winnen in Tilburg en hopen op een gelijk spel bij ajax - Twente.
Traditie he...5 keer scoren in de laatste wedstrijdquote:Op maandag 27 april 2009 07:41 schreef ATKS het volgende:
[..]
Nee joh, laatste thuiswedstrijd.
Dat word 7-0 ofzo
2 FC Twente 59 - 30 = +29quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twente en Ajax hebben toch een veel beter doelsaldo?
Twente +29quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, Twente +29, Ajax +36 en PSV +35.quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twente + 29quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als we gelijk komen hebben we een beter doelsaldo, want Ajax mag nog twee keer gelijk spelen en wij moeten dan nog twee keer winnenquote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel als we gelijk komen dan heb je grote kans dat we ook wel een beter doelsaldo hebben
Waar zullen wij punten laten liggen dan? In Nijmegen of in Eindhoven?quote:Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk eigenlijk dat wij zelf ook nog wel ergens punten laten liggen. Zolang Ajax maar geen tweede wordt heb ik er ook wel vrede mee
Durf het niet te zeggen, het is meer kansberekening. Zo fantastisch spelen we niet en het is al weer een tijdje geleden, dus ik verwacht nog wel ergens een zeperd.quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar zullen wij punten laten liggen dan? In Nijmegen of in Eindhoven?
Eindhoven of Tilburg bedoel je.....quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar zullen wij punten laten liggen dan? In Nijmegen of in Eindhoven?
roflquote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Grrrrr je account gehacked?
ik denk dat boven Twente eerder zal gebeuren dan boven Ajax.. aangezien die een lastiger programma hebben dan Ajax..quote:Op zondag 26 april 2009 18:16 schreef GustavFTW het volgende:
Ik ben al blij als we de laatste 2 wedstrijden gewoon even winnen en een mooie reeks neerzetten. Al zou het wel prachtig zijn om nog boven Ajax te eindigen.
"Het wonder van Utrecht" ==> "Het wonder van Tilburg"quote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Plaats 4 had ik een maand geleden eigenlijk al afgeschreven. Maar het zou nu mooi zijn om weer op de laatste speeldag P3 te pakken, Bruggink-style.
Zoetquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:03 schreef dvs- het volgende:
Het zal jullie niet verbazen maar Isaksson is toch wel een miskoop gebleken. Ik stel voor dat we een ondergetekende brief sturen naar Reker dat deze Zweed (zonder de welbekende schnitt overigens) verkocht mag worden.
Maar wie zou dan zijn opvolger moeten zijn? Vorm?
Ik vind hem juist groeien en het zou leuk zijn als hij eens wat steun kreeg van ons....quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:03 schreef dvs- het volgende:
Het zal jullie niet verbazen maar Isaksson is toch wel een miskoop gebleken. Ik stel voor dat we een ondergetekende brief sturen naar Reker dat deze Zweed (zonder de welbekende schnitt overigens) verkocht mag worden.
Maar wie zou dan zijn opvolger moeten zijn? Vorm?
Als we er met zijn allen nog eens 10.000 bijlappen, dan mogen we ook nog eens competitievervalsing plegen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef ganzenherder het volgende:
140.000 euro voor een grasmat, is dat niet vrij duur trouwens?
quote:
En als we geen voordeur hadden, moesten we altijd achterom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:25 schreef RijstNatie het volgende:
Als we Gomes ipv Issakson hadden, dan hadden we zeker 6 punten extra gehad.
Dus 2e plek
quote:
Mmm...Zonneveld.quote:Zonneveld wil vechten voor kans bij PSV
Ondanks dat hij dit seizoen nauwelijks aan spelen toekomt, wil Mike Zonneveld komend jaar graag bij PSV blijven. "Het liefst vecht ik voor mijn kans. Anders lijkt het me leuk om eens in een andere competitie rond te kijken."
De linkermiddenvelder baseert zijn mening op de komst van Fred Rutten, die komende zomer het trainersstokje overneemt in Eindhoven. Rutten ondernam voor 2007, toen Zonneveld naar PSV kwam, al twee pogingen om hem naar Enschede te lokken. Rutten was destijds trainer van FC Twente. "Daaruit kun je concluderen dat hij het in me ziet zitten, maar dat was natuurlijk wel een ander niveau", zegt Zonneveld in Sportweek. "Hopelijk komt er binnenkort meer duidelijkheid. Het liefst blijf ik bij PSV."
De afgelopen weken ontbrak Zonneveld, omdat hij een rode kaart opliep tijdens een wedstrijd van de beloften en een schorsing van drie duels kreeg. "Mijn contract loopt nog twee jaar door, maar het wordt hoog tijd om weer te spelen. Ik mis de wedstrijdspanning. Het is al met al een zuur seizoen. Ik draaide volgens mij een prima voorbereiding, maar kwam toch niet aan de bak. Dat wil ik liever niet nog een keer meemaken."
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist groeien en het zou leuk zijn als hij eens wat steun kreeg van ons....
Was maar 7500 euro boete hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als we er met zijn allen nog eens 10.000 bijlappen, dan mogen we ook nog eens competitievervalsing plegen.
Dit seizoen vind ik eigenlijk de meeste keepers in de eredivisie slecht tot matig keepen keepen. Alleen Luciano en Romero vond ik er echt bovenuit springen. Hierdoor vallen de prestaties van Isaksson minder opquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]. Tegen Heracles was het weer wat minder, maar over het algemeen is hij wel steeds beter gaan keepen. In de Eredivisie lopen niet veel betere doelmannen rond...
nee hoorquote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef ganzenherder het volgende:
140.000 euro voor een grasmat, is dat niet vrij duur trouwens?
En ik kan er nog steeds kwaad om worden, stelletje idioten daar bij de knvb en dat poep twente.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Reker heeft twee weken geleden tegen mij gezegd dat dit inderdaad het nieuwe uitshirt zou worden
ssst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |