ik was al op jouw post aant wachtenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:21 schreef blonchi het volgende:
Willem d'r Tswaide, ALAAF!!!!
Sorry, beste Rodarakkers, moeten jullie maar niet de goden verzoeken...
Eelt op je vinger van het F5-drukken?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef blonchi het volgende:
[..]
Eelt op je vinger van het F5-drukken?
Dus buiten Roda en Fok! een matig leven?
Je bevestigt hierbij mijn vermoeden.quote:
Ach, die derby's zijn wel veel leuker dan wedstrijden tegen Heracles, de Graafschap of Volendamquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef blonchi het volgende:
[..]
Je bevestigt hierbij mijn vermoeden.
Maar niet getreurd, volgend seizoen genoeg derby's.
Kunnen jullie onderling je amateuristische koppen in elkaar meppen...
Tobvoetval in Zuid-Limburg (maar wel 6 derbywedstrijden, dat dan weer wel)
Tering, verdient die flapdrol zo veel?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Roda heeft wel echt een probleem, die van Geel verdient al 6 ton.
Hij werkt ook hard hequote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tering, verdient die flapdrol zo veel?
Dat zijn geruchten, er zijn andere bronnen die zeggen dat hij circa 150.000/200.000 euro verdient.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tering, verdient die flapdrol zo veel?
nog steeds teveelquote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten, er zijn andere bronnen die zeggen dat hij circa 150.000/200.000 euro verdient.
Dat lijkt me wat realistischer. 6 ton is absurd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten, er zijn andere bronnen die zeggen dat hij circa 150.000/200.000 euro verdient.
Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, maar bij VI werd 6 ton gezegd. 2 ton is nog te veel voor het prutswerk wat hij afleverd...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja. Nou zou het op zich wel in dit absurde seizoen passen. Als de leiding een cursus'hoe maak je in een jaar een stabiele subtopper kapot' heeft gevolgd zijn ze met vlag en wimpel geslaagd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat realistischer. 6 ton is absurd.
Een wrang spandoekquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
Degradeer voor ons jwz.
Dat van die jeugdopleiding gaat Roda nog opbreken. Hadden ze de uitgelezen kans om de know- how van Fortuna erbij te krijgen...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ach, die derby's zijn wel veel leuker dan wedstrijden tegen Heracles, de Graafschap of Volendam.
Roda heeft wel echt een probleem, die van Geel verdient al 6 ton. Wel een mogelijkheid om die selectie met allerlei derderangs buitenlanders eens op te schonen. Probleem is dat Roda geen fatsoenlijke jeugdopleiding heeft...
Die is na volgende week vanzelf weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Veldhoven mee sturen
Zul je er ook zijn als Veendam of Haarlem op bezoek komt?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Care wat 'ie verdiend. Hij functioneert gewoon niet naar wat nodig is. Al kreeg hij maar 2000 per maand, netto.
Opbokken, Veldhoven mee sturen en ons fatsoenlijk voorbereiden op minstens de na-competitie!!
Al zie ik het duister in.
Gelukkig blijft het Roda Jc! Een sporting oid had ik komend seizoen echt niet gevolgd. Ik blijf ondanks alles positief, dan maar eens een keer kampioen in de eerste divisie worden, hebben we dat ook eens een keer gehad!
Ik laat mn cluppie niet in de steek, gaat me te na aan mn hart!
Ik zou er nog geld voor over hebben ook hequote:
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef blonchi het volgende:
[..]
Zul je er ook zijn als Veendam of Haarlem op bezoek komt?
Dat hoeft niet, bij degradatie wordt zijn contract verbroken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik zou er nog geld voor over hebben ook he
quote:
Damn, wat gebeurt dan als we wel na-competitie halen en nog ere-behoud halen ook?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, bij degradatie wordt zijn contract verbroken.
Dan wordt zijn contract met een jaar verlengd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Damn, wat gebeurt dan als we wel na-competitie halen en nog ere-behoud halen ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |