Hou je bek gore tyfusfortunees. Zodra jullie 36 jaar op rij in de Eredivisie gespeeld hebben mag je terugkomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef VatosLoco het volgende:
Roda wint nooit van Feyenoord!! :d die moeten nog voor europees
DEGRADATIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk voor die duitse subsidie club![]()
Heerlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou je bek gore tyfusfortunees. Zodra jullie 36 jaar op rij in de Eredivisie gespeeld hebben mag je terugkomen.
Ik ben benieuwd of we jullie record van drie keer op rij de laatste plaats in de JL gaan verbrekenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frustratie is hoog, en jullie zijn snel terug uit die circustent
Jullie uitgaven zijn gebaseerd op Eredivisie inkomsten, en jullie inkomsten zijn al stukken lager dan de uitgaves, Kerkrade heeft al 3 miljoen erin moeten pompen, wat denk je volgend jaar??Veel minder inkomsten :d
Kerel, wat je ook zegt je raakt mij niet :d Als fortuna het woensdag red in zeist (en het ziet er goed uit) dan zijn wij de weg omhoog ingeslagenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we jullie record van drie keer op rij de laatste plaats in de JL gaan verbreken.
De weg omlaag was dan ook niet meer mogelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Kerel, wat je ook zegt je raakt mij niet :d Als fortuna het woensdag red in zeist (en het ziet er goed uit) dan zijn wij de weg omhoog ingeslagen![]()
Ik zal helaas zelden kunnen komen aangezien vrijdag een werkdag is en ik dan nooit op tijd in Limburg kan zijn. Maar uiteraard neem ik toch een seizoenskaart.quote:
ik heb er iig geen vertrouwen meer in, als je thuis niet van volendam en willem II weet te winnen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat de slechtste beslissing van Roda JC dit seizoen het aanstellen van Van Veldhoven is geweest .. daarna is het van kwaad tot erger gegaan
Ik denk dat het voor Roda volgende week moeilijk wordt, alhoewel je in de laatste speelronden altijd verrassende uitslagen hebt
De potentie om in 1 jaar terug te komen is er, die kans is zelfs betrekkelijk groot, maar het probleem wordt dat we fors achteruit gaan qua inkomsten en het is maar de vraag in hoeverre dat ook kan met de uitgaven. Maar goed, dan moet de gemeente ons maar redden, in Maastricht, Sittard, Arnhem, Breda, Enschede en Utrecht is dat ook al (vaak) gebeurd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Ixnay het volgende:
Zolang de club maar Roda blijft heten en met geen andere niet-Parkstadse club fuseert vind ik het niet erg. Ik denk dat ze volgend jaar gewoon aan de top van de Jupiler League mee gaan doen en ik verheug met op 2 overwinningen tegen de sjengen.
Dat was inderdaad een belachelijk besluit, maar het grootste probleem was het aanhoudende gezeik over de fusie. Dat is de hoofdoorzaak, pas daarna komt Harm.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat de slechtste beslissing van Roda JC dit seizoen het aanstellen van Van Veldhoven is geweest .. daarna is het van kwaad tot erger gegaan
Inderdaad, die kerel heeft echt een wisselbeleid waar je moordneigingen van krijgt! Tegen Volendam vorige week met 9 van de 10 verdedigend ingestelde spelers aan de tweede helft beginnen..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat het voor Roda volgende week moeilijk wordt, alhoewel je in de laatste speelronden altijd verrassende uitslagen hebt
Zo is het, de Zuid-Limburgse derbies worden in ere hersteld.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar derby time !
Ik denk toch echt dat je liever geen derbies had gehad en gewoon naar Amsterdam, Groningen en Enschede had moeten reizenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo is het, de Zuid-Limburgse derbies worden in ere hersteld.
Volgens mij weet jij daar veel meer vanaf dan RKCquote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef Evertje het volgende:
Welkom in de JL
Wat een mooi weekend, echt genieten.
En over die weg terug, vraag dat maar aan RKC.
Dat kan ook weer alle kanten op ... RKC is een slecht voorbeeld (Den Bosch bijvoorbeeld ook), maar aan de andere kant is VVV ook weer zo terugquote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef Evertje het volgende:
Welkom in de JL
Wat een mooi weekend, echt genieten.
En over die weg terug, vraag dat maar aan RKC.
De gemeente jullie alweer redden?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De potentie om in 1 jaar terug te komen is er, die kans is zelfs betrekkelijk groot, maar het probleem wordt dat we fors achteruit gaan qua inkomsten en het is maar de vraag in hoeverre dat ook kan met de uitgaven. Maar goed, dan moet de gemeente ons maar redden, in Maastricht, Sittard, Arnhem, Breda, Enschede en Utrecht is dat ook al (vaak) gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |