Dan kies ik nu, vóór de laatste wedstrijd, dat we dirct degraderen. Dat is sowieso het meest voor de hand liggend scenario en dus redelijk veilig om nu te zeggen. (niet dat ik dat zou willen!!)quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt zijn contract met een jaar verlengd.
Jawel, die zal het ook wel worden. Met Luijpers als assistent.quote:
Dit seizoen is echt Murphy's law van toepassing, alles wat mis kon gaan ging mis. Allereerst op bestuurlijk gebied waar mensen geprobeerd hebben de club vakkundig de nek om te draaien, daarnaast op technisch gebied met ruzie in de selectie en een malloot als trainer en tot slot zit het qua arbitrale beslissingen ook steeds tegen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Runselpink het volgende:
Wát hebben jullie een pech zeg, ongelooflijk...
Ik kon helaas niet in het stadion zijn omdat ik in de buurt van mijn werk moest blijven en ik weet dus niet hoe ik in het stadion gereageerd zou hebben. Maar het doet me verrassend weinig en dat komt omdat ik Roda voor mijn gevoel al begraven had, erger dan een maand geleden kan het niet meer worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat op een half jaar/seizoen allemaal gebeurd is...... Was vanmiddag voor het eerst dat ik het niet droog heb gehouwe...
Same herequote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het doet me verrassend weinig en dat komt omdat ik Roda voor mijn gevoel al begraven had, echter dan een maand geleden kan het niet meer worden.
Leeds stond niet zo heel erg lang geleden nog in de halve finale van de Champions League, probeer ze nu nog maar eens terug te vinden in de tabellenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet voor het eerst en ook niet voor het laatst. In Engeland staat bijvoorbeeld Newcastle op degraderen.
Ik kijk nooit Studio Sport, maar ik heb m vanmiddag gezien en het was inderdaad net buitenspel. Maar minstens een meter minder buitenspel dan het doelpunt van Willem II.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef DarkShine het volgende:
Heeft iemand de, afgekeurde, 1-0 van Kah gezien op Studio Sport, na een dik half uur reclame?
Het kan inderdaad volledig verkeerd aflopen, maar ik zie het op zich redelijk positief in.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Leeds stond niet zo heel erg lang geleden nog in de halve finale van de Champions League, probeer ze nu nog maar eens terug te vinden in de tabellen![]()
Hij stond wel buitenspel aangezien ik aan die kant op Noord zit. Maar wat ik me meer afvroeg is of ie 'm wel überhaupt aanraakte?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef DarkShine het volgende:
Heeft iemand de, afgekeurde, 1-0 van Kah gezien op Studio Sport, na een dik half uur reclame?
Ik vond hem niet eens heel beroerd invallen, zeker als je bedenkt dat het een onmogelijke wedstrijd was om te debuteren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:59 schreef LeonH het volgende:
Die jeugdspeler liep er ook bij alsof ie het mannetje was.
Het kan louterend werken, zoals bij Groningen gebeurd is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen Leon, Roda is Roda niet zo meer.
Ga je nog zondag?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef DarkShine het volgende:
Noemt men dat geen 'loopplankfinanciering'? Ik meen recent zoiets te hebben meegekregen....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
maar het probleem wordt dat we fors achteruit gaan qua inkomsten en het is maar de vraag in hoeverre dat ook kan met de uitgaven.
Ja, die Alten Innenstadt besuchen.quote:
Ik weet niet of jij het weet, maar als Sporting Limburg er was gekomen was die club nu gedegradeerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef blonchi het volgende:
[..]
Je bevestigt hierbij mijn vermoeden.
Maar niet getreurd, volgend seizoen genoeg derby's.
Kunnen jullie onderling je amateuristische koppen in elkaar meppen...
Tobvoetval in Zuid-Limburg (maar wel 6 derbywedstrijden, dat dan weer wel)
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, die Alte in der Innenstadt besuchen.
De gemeente is min of meer gedwongen om Roda overeind te houden. Overigens hoeft het niet eens zo'n vaart te lopen. De schuldenlast is zeer beperkt en als Meeuwis en Cisse verkocht worden en nog wat mensen die zwaar op de begroting drukken (Van Geel, Van Veldhoven, Oper, De Fauw etc.) vertrekken dan redden we het wel. De begroting zal schat ik in omlaag gaan naar 7/8 miljoen, maar dat is nog steeds verreweg de hoogste van de JL. Als het meezit staan we volgend jaar al op de markt in Kerkrade.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Noemt men dat geen 'loopplankfinanciering'? Ik meen recent zoiets te hebben meegekregen....
Volgens mij hebben ze jouw couveuse met een centrifuge verwisseld...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het weet, maar als Sporting Limburg er was gekomen was die club nu gedegradeerd.
Negeer die gast toch gewoon.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het weet, maar als Sporting Limburg er was gekomen was die club nu gedegradeerd.
Dat was ook de bedoeling na die reactiequote:
Dat heb ik nog nooit gehoord. Kan me niet voorstellen dat het gebeurd is, maar zowel is dat inderdaad smakeloos.quote:[b]Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef maar puur vanwege het feit dat een aantal van jullie supporters het nodig vond om daags na het overlijden van Jeu Sprengers, een doek naast de snelweg te leggen met adJEU, ontzettend smakeloos.
Dat doek hing er idd.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord. Kan me niet voorstellen dat het gebeurd is, maar zowel is dat inderdaad smakeloos.
Sprengers had bij mij overigens volledig afgedaan na zijn debiele reactie op de gebeurtenissen bij de halve finale Ajax-Roda in 2006, maar dat zou zo'n reactie uiteraard niet rechtvaardigen.
Dat is dan heel slecht, hoewel ik niet het minste respect voor Sprengers had, is dat een absolute schande.quote:
Volgens mij speelt dat vooral bij Fortuna, niet zozeer bij VVV.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef JLSB het volgende:
Ik vind het dan ook vervelend wanneer zo'n Ivar Hoekstra (DDL) spreekt over een calimero gevoel vanuit VVV jegens Roda.
Zegt genoeg dat ze zich met hun gebash op de #18 moeten richtenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef denthemen het volgende:
Al die jochies die hier nu stoer komen doenVooral die uit Rotterdam
Zou me nog niet eens verbazen.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat ze zich met hun gebash op de #18 moeten richtenEn ik zie ze nog wel onderuit gaan tegen Roda ook
Welnee, Feyenoord gaat zondag 3-0 winnen, of meer. Uit was ook al 0-4.:)quote:Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat ze zich met hun gebash op de #18 moeten richtenEn ik zie ze nog wel onderuit gaan tegen Roda ook
Hey Feyenoorder, ik zie een Ajacied en een psv'er in je avatar.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welnee, Feyenoord gaat zondag 3-0 winnen, of meer. Uit was ook al 0-4.:)
Die zal nooit aangepast worden want dat liedje slaat op de leendarische 'Feyemoord' (was een kop van de Telegraaf) in de jaren zeventig.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:10 schreef blonchi het volgende:
[..]
Zou me nog niet eens verbazen.
Maar ik vrees dat één van de Roda-hymnes zal worden aangepast:
"Roda werd door wie vermoord? Feijnenoord, Feijenoord...."
En ik hoef/mag niet meequote:Op maandag 4 mei 2009 00:12 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
Ik ga mee zondag, en ik hoop dat we kunnen stunten. De kans is klein, maar zeker niet afwezig.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb overigens nog altijd een 'weddenschap' lopen met TuggsPandaFoundation, sinds halverwege dit seizoen. Inhoud:
Mocht Roda in de lopende competitie nog op de 18e plaats terechtkomen dan kom ik de eerstvolgende thuiswedstrijd mijn longen uit het lijf schreeuwen voor Roda.
Ik vrees het ergste na dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En ik hoef/mag niet mee![]()
[..]Nee je hoeft niet mee, al zou dat wel erg gezellig zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat me zo te binnen schiet:quote:Op maandag 4 mei 2009 07:02 schreef DarkShine het volgende:
Met fatsoenlijke arbitrage bij NEC-Roda en Roda - Willem II stonden we nu 15de met 1 punt voorsprong...
Naast het feit dat we het zelf niet afmaken heeft de arbitrage ons ook nog eens 3 hele dure punten gekost in de laatste 3 duels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |