abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 09:13:24 #251
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68645806
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van zo'n rijtje kan je natuurlijk altijd een rijtje andersom maken, maar die van gisteren is wel heel erg zuur hoor. Jezus, dat is bijna schandalig.
Dit jaar kon je zo'n rijtje echt niet andersom maken, ik kan althans niks verzinnen. Nou ben ik natuurlijk niet objectief dus er zal vast wel wat geweest zijn, maar dat wordt een veel korter lijstje dan bovenstaand.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:20:38 #252
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68645926
quote:
Alles zit tegen voor Roda JC in cruciaal duel

Zo’n beetje alles zat Roda JC gisteren tegen in het cruciale thuisduel tegenWillem II (0-1). Twee spitsen die in de eerste helft geblesseerd uitvallen, kansen die niet worden benut en als klap op de vuurpijl een tegentreffer in blessuretijd die vanuit buitenspelpositie tot stand komt. Aan de vechtlust lag het gisteren niet. En kansen kreeg Roda ook in overvloed. Slordig afwerken en domme pech voorkwamen een doelpunt dat op basis van het veldoverwicht verdiend was geweest. Alsof het zo moest zijn, stalen de gasten -die voldoende hadden aan een punt om zich veilig te spelen- in de blessuretijd de zege door te profiteren van de risico’s die Roda wel moest nemen. Nadat Frank Demouge een aantal keer had verzuimd te scoren, was invaller Niels Vorthoren de gelukkige: 0-1. Dat de doelpuntenmaker (én eventueel de geblesseerd op de grond liggende Demouge) ruim buitenspel stond, werd niet opgemerkt door de arbitrage.

Trainer Harm van Veldhoven wikte en woog voorzichtig zijn woorden toen hij refereerde aan de enige treffer, die Roda naar de laatste plek duwde en dus grote gevolgen kan hebben. „Iedereen maakt fouten, het is alleen jammer dat het dit seizoen ons zo vaak overkomt. We zullen ook bij Feyenoord alles moeten geven en hopen dat de bal een keer goed valt voor ons. En zouden we verliezen, dan hoop ik dat het op een eerlijke manier gebeurt.”

Natuurlijk had Roda v spier kezdegdueenome af hee k de pech bij de afronding. Uiteraard was het vervelend dat eerst Andres Oper en een paar minuten later diens vervanger Dieter van Tornhout met een spierverrekking naar de kant moesten, waardoor de debuterende tweede elftalspitsWesley Schors aan de bak moest. En vanzelfsprekend was er woede over de onterecht toegekende 0-1. Maar wie aan twee cruciale thuisduels tegen FC Volendam enWillem II niet meer overhoudt dan één schamel puntje, kan niet alles afschuiven op pech en heeft geen recht van spreken.

Dan gaat het vooral om kwaliteit en onkunde. Te veel spelers waren ook gisteren ver verwijderd van de vorm die nodig is om dit soort wedstrijden naar je hand te zetten en te controleren. Te veel dragende krachten hebben het hele seizoen verzuimd op te staan in moeilijke tijden.

Het gevolg is dat de Kerkraadse club met anderhalf been in de eerste divisie staat. Iets wat lange tijd voor onmogelijk werd gehouden. Na gisteren zal menig Roda-fan een kaarsje opsteken om nog te mogen deelnemen aan de door eredivisionisten zo verfoeide nacompetitie.

Wie had dat durven voorspellen bij de start van het seizoen, dat zich ontwikkelde tot het onrustigste ooit in Kerkrade.

90. Vorthoren 0-1. Scheidsrechter: Vink. Toeschouwers: 15.940. Gele kaart: De Jong (Roda JC) en Veloso en Zijler (Willem II).

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:
FC Volendam blij met Willem II
GRAAFSCHAP KLIMT

FC Volendam verloor gisteren de cruciale thuiswedstrijd in de laatste minuut van de blessuretijd van FC Groningen: 0-1 (doelpunt Tim Matavz). DankzijWillem II, dat Roda JC met 0-1 versloeg, heeft Volendam nog altijd een grote kans om directe degradatie te voorkomen. „Natuurlijk ben ik blij met Willem II”, zei trainer Frans Adelaar van Volendam na afloop. „Maar er zijn ook wel eens uitslagen tijdens de laatste speelronden die je minder aangenaam verrassen”, doelde hij op de winst van concurrent De Graafschap bij NAC (0-1). Invaller Oussama Assaidi maakte in blessuretijd het cruciale doelpunt voor de Doetinchemmers.

De Graafschap staat, met een wedstrijd te gaan, de laatste plaats af aan Roda JC en kan zelfs de play-offs om degradatie/promotie nog ontlopen. Het duel met concurrent Volendam moet volgende week de beslissing brengen.

quote:
Roda heeft wonder nodig
DEGRADATIE Kerkraadse ploeg krijgt na krankzinnige slotfase op meerdere velden rode lantaarn in handen

Met nog één speeldag te gaan, liggen de kaarten in de bloedstollende degradatiestrijd open op tafel. Roda JC heeft na een krankzinnige slotfase de slechtste papieren en gaat na de 0-1 op eigen veld tegenWillem II als rode lantaarndrager op bezoek bij Feyenoord.

uilende supporters op de tribunes, teleurgestelde spelers in de catacomben en bedrukte gezichten bij het personeel. De degradatie naar de eerste divisie is nog geen feit, maar door de nederlaag heeft de Kerkraadse ploeg zondag in De Kuip bijna een wonder nodig om zich te handhaven.

De feiten op een rijtje: een nederlaag betekent een ticket voor de eerste divisie; een gelijkspel is alleen genoeg voor deelname aan de nacompetitie als FC Volendam verliest bij De Graafschap; bij een overwinning wordt in elk geval minimaal de nacompetitie bereikt en is directe handhaving zelfs nog mogelijk.

Maar alleen de grootste rasoptimist zal durven dromen van die laatste optie. Roda won sinds maart 1995 niet meer in Rotterdam en treft bovendien in Feyenoord een tegenstander die nog niet zeker is van de play-offs om Europees voetbal en in een volle Kuip vol gas moet geven. Tel uit je winstkansen.

Welke gevolgen een eventuele degradatie heeft, is op dit moment moeilijk aan te geven. Zolang het doek nog niet definitief is gevallen, wil en kan niemand er concreet op ingaan. Daarvoor was het litteken over de ongelukkige nederlaag gisteren sowieso te vers. Bovendien, Roda heeft het (hoe vreemd het ook klinkt) nog steeds in eigen hand en is om directe degradatie af te wenden niet afhankelijk van de concurrentie.

Maar wie gelooft na deze pijnlijke deceptie in een goede afloop van een seizoen dat gekenmerkt wordt door tegenslagen, ellende en chaos? Een krankzinnig jaar dat bijna niet afgesloten kán worden met een happy end, zou je zeggen. „We krijgen het zwaar, ook gezien de blessures en schorsingen”, keek Marcel Meeuwis vooruit. „Maar als je er geen geloof in hebt, hoef je net zo goed niet te gaan.”

Meeuwis wist toen nog niet dat een zege bij Feyenoord nog enig perspectief opent. De knotsgekke ontwikkelingen in tal van stadions hadden een zuiver beeld over de stand van zaken zo vertroebeld, dat het lastig was tegen half vijf de balans op te maken. In de blessuretijd vielen links en rechts doelpunten die van grote invloed waren op de ranglijst. En dus ook op de vooruitzichten voor de laatste speeldag. Nadat ADO Den Haag in de slotminuten een 0-2 voorsprong uit handen had gegeven in Heerenveen (2-2), incasseerden Roda en Volendam de zure 0-1 in de toegevoegde tijd, terwijl De Graafschap in Breda bijna gelijktijdig de luid bejubelde 0-1 scoorde. Het zal nog nooit zijn voorgekomen dat in de extra tijd drie teams onder de streep van plek wisselden.

De grote verliezer is ongetwijfeld Roda, dat als enige zeker weet bij een nederlaag volgende week als allerlaatste te eindigen. Een klap die keihard zal aankomen in Kerkrade en de toekomst in grote onzekerheid dompelt.Wat gebeurt met de voor eerstedivisiebegrippen peperdure selectie, staf en het stadion, en hoeveel andere personeelsleden moeten vrezen voor hun baan? Vragen waarop niemand gisteren een antwoord durfde te geven. Het stapje terug is immers nog niet definitief, maar wie gisteren in de ogen keek van alles en iedereen met een geelzwart hart zag weinig vertrouwen in de wonderbaarlijke ontsnapping die zondag nodig is.

quote:
‘Nu alleen nog winnen van Roda JC’
Feyenoord heeft aan gelijkspel in slotduel genoeg voor nacompetitieplek ‘JC’

‘nog ons eerste doel bereikt.” Feyenoord heeft tegen de nieuwe hekkensluiter uit Kerkrade aan een gelijkspel genoeg om het ticket voor de nacompetitie veilig te stellen.

nog winnen van Het is nog onduidelijk of Jon-Dahl Tomasson voor die afsluitende wedstrijd beschikbaar is. „We hebben het nog even met hem geprobeerd, maar het ging niet meer”, legde van Roda JC’ Vlemmings uit. „Zijn enkel is door een verzwikking behoorlijk dik.

Maar ik weet zeker dat hij er tegen Roda JC heel graag bij is. Daar hopen we dan maar op.”

quote:
Vink: dramatisch voor Roda JC

Scheidsrechter Pieter Vink gaf gisteren toe dat hij het doelpunt vanWillem II in het duel met Roda heids- Scheidsrechter heids- JC ten onrechte heeft goedgekeurd.

In blessuretijd pakten de Tilburgers hiermee de zege (1-0).

Vink besefte de grote gevolgen voor Roda JC in de strijd tegen degradatie. „Natuurlijk is dit dramatisch voor Roda JC, maar dit is voetbal. Ontzettend spijtig voor Roda.”

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkShine op 04-05-2009 09:28:51 ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68646000
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van zo'n rijtje kan je natuurlijk altijd een rijtje andersom maken, maar die van gisteren is wel heel erg zuur hoor. Jezus, dat is bijna schandalig.

Het is wel gebeurd nu. Zonde.
Ik heb het serieus geprobeerd, maar het is me niet gelukt. Probeer jij eens vijf cruciale momenten te noemen waarop Roda gematst is.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_68646188
Nou ja, ik weet het ook niet zo uit mijn hoofd, maar het is 9 van de 10 keer zo dat je gematst wordt en genaaid wordt over een heel seizoen gezien. Ook de Graafschap, ADO en Volendam zullen genoeg tegen zich hebben gekregen.

Het is ook een heel makkelijk excuus natuurlijk, en er zal best een kern van waarheid in zitten, maar als je maar iets van 35 keer oid scoort in een competitie over 34 wedstrijden, dan ga je het jezelf niet heel erg makkelijk maken natuurlijk.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:46:32 #255
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_68646379
Is gewoon einde oefening, Roda zal echt niet de laatste wedstrijd winnen, ook omdat Feyenoord voor eigen publiek de playoffs kan veilig stellen.

Zelfs ik moest een klein traantje pinken gistermiddag. En als je dan Studio Sport kijkt word het gevoel alleen maar erger.

Aan het einde van de competitie sta je op de positie die je verdiend, en als dat 18de is, ja zwaar kut dan.
Even om toch een beetje sarcastisch te doen, volgend jaar wel weer naar MVV en Fortuna, meer vrolijkheid kan ik ff niet vinden.
pi_68646627
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, ik weet het ook niet zo uit mijn hoofd, maar het is 9 van de 10 keer zo dat je gematst wordt en genaaid wordt over een heel seizoen gezien. Ook de Graafschap, ADO en Volendam zullen genoeg tegen zich hebben gekregen.
Roda behoort dit jaar bij de 1 op de 10.
quote:
Het is ook een heel makkelijk excuus natuurlijk, en er zal best een kern van waarheid in zitten, maar als je maar iets van 35 keer oid scoort in een competitie over 34 wedstrijden, dan ga je het jezelf niet heel erg makkelijk maken natuurlijk.
Als er talloze goals worden afgekeurd en penalties niet gegeven dan sta je al snel laag. Bovendien hebben we ongeveer hetzelfde doelsaldo als Willem II, dat flink meer punten heeft.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_68646817
Ik vind Roda niks, maar dit gaat toch wel erg ver zeg. Wat een speelronde gisteren. Keihard genaaid

Zou Roda een (eventuele) degradatie overleven? Op financieel vlak e.d.?
  maandag 4 mei 2009 @ 10:13:28 #258
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68646947
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind Roda niks, maar dit gaat toch wel erg ver zeg. Wat een speelronde gisteren. Keihard genaaid
Drie punten door de neus geboord in de laatste 3 duels, daarmee hadden we 15de kunnen staan...
Al ligt het echt niet enkel aan de arbitrage...
quote:
Max. één jaar geef ik het, dus direct promoveren of over de kop gaan...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68647146
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:

Dit moment lieten ze niet eens zien bij StudioSport. Als Kah al buitenspel stond, dan was het één meter minder dan Vorthoren
  maandag 4 mei 2009 @ 10:23:18 #260
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_68647166
Zo, het is niets anders dan uithuilen en opnieuw beginnen. AZ, FC Twente, NAC en VVV-Venlo hebben laten zien hoe dat moet. Allereerst grote schoonmaak houden in de selectie. Wat mij betreft mogen deze spelers de deur uit:
Bram Castro - goede reflexen, maar heeft dit seizoen nog geen punt kunnen pakken.
Cliff Mardulier - 3e keeper, geen toegevoegde waarde dus
Marcel De Jong - vaak de zwakste schakel, verdedigend uiterst kwetsbaar
Marcel Meeuwis - een van de weinige spelers waarmee je nog kunt cashen
Edwin Linssen - goede instelling, maar kan niet overtuigen
Boldizsar Bodor - soms geniaal, te vaak onzichtbaar en heeft een aflopend contract
Jamaique Vandamme - wie was dat ook alweer
Dieter Van Tornhout - te veel blessures
Jeanvion Yulu Matondo - rennen: 10, rendement 0
Sekou Cissé - een van de weinige spelers waarmee je nog kunt cashen
Anouar Hadouir - lijkt me duidelijk waarom
Vincent Lachambre - prima verdediger, maar het is wachten op de volgende langdurige blessure
Chris De Wree - goede instelling, maar kan niet overtuigen
Laurent Delorge - goede instelling, maar kan niet overtuigen
Eric Addo - waarom hebben we hem eigenlijk gehuurd?

Verhuurde spelers:
Jan-Paul Saijs - koppend sterk, maar verdedigend te traag
Harrie Gommans - komt simpelweg te kort op dit niveau

Daarnaast zal Clown Harm vertrekken bij degradatie (staat in contract), gaat Martin Koopman op zoek naar een andere club en zal Martin Van Geel ook binnenkort met de noorderzon vertrokken zijn. Om kosten te besparen wordt René Trost hoofdtrainer met Mark Luijpers en Ger Senden als assistenten.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  maandag 4 mei 2009 @ 10:29:33 #261
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68647356
Gommans moet blijven, zijn CV laat zien dat hij van grote waarde is in de Jupiler. Nu nog een leuke spits erbij...
Planning:
-
  maandag 4 mei 2009 @ 10:39:30 #262
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68647653
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:22 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Dit moment lieten ze niet eens zien bij StudioSport. Als Kah al buitenspel stond, dan was het één meter minder dan Vorthoren
Nu ik dit zie en je let op de lijnen begin ik ook hevig te twijfelen of het wel buitenspel was... Heb nog geen herhaling gezien van de wedstrijd, en is maar beter ook denk ik.

Zondag Feyenoord... Eerst loop je daar 2 jaar achter elkaar play-offs mis en nu wordt je hoogstwaarschijnlijk door hun rechtstreeks de Juup ingekickt...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 4 mei 2009 @ 10:43:12 #263
206623 Timmie1983
pi_68647772
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:39 schreef LeonH het volgende:

[..]

Nu ik dit zie en je let op de lijnen begin ik ook hevig te twijfelen of het wel buitenspel was... Heb nog geen herhaling gezien van de wedstrijd, en is maar beter ook denk ik.

Zondag Feyenoord... Eerst loop je daar 2 jaar achter elkaar play-offs mis en nu wordt je hoogstwaarschijnlijk door hun rechtstreeks de Juup ingekickt...
En de KNMB-beker niet vergeten...
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  maandag 4 mei 2009 @ 11:27:54 #264
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68649287
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Drie punten door de neus geboord in de laatste 3 duels, daarmee hadden we 15de kunnen staan...
Al ligt het echt niet enkel aan de arbitrage...
[..]

Max. één jaar geef ik het, dus direct promoveren of over de kop gaan...
Of fuseren met Fortuna
  maandag 4 mei 2009 @ 11:29:27 #265
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68649349
Ik hoop dat Feyenoord Kah gaat kopen
  maandag 4 mei 2009 @ 11:35:20 #266
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68649554
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord Kah gaat kopen
Want? Dat vind je een goede versterking voor Feyenoord? Eerlijk gezegd lijkt mij dat Feyenoord, wil het weer een topclub worden (in sportief opzicht), een niveautje hoger moet (gaan) zoeken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 4 mei 2009 @ 11:35:29 #267
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_68649565
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef Timmie1983 het volgende:
Zo, het is niets anders dan uithuilen en opnieuw beginnen. AZ, FC Twente, NAC en VVV-Venlo hebben laten zien hoe dat moet. Allereerst grote schoonmaak houden in de selectie. Wat mij betreft mogen deze spelers de deur uit:
Bram Castro - goede reflexen, maar heeft dit seizoen nog geen punt kunnen pakken.
Cliff Mardulier - 3e keeper, geen toegevoegde waarde dus
Marcel De Jong - vaak de zwakste schakel, verdedigend uiterst kwetsbaar
Marcel Meeuwis - een van de weinige spelers waarmee je nog kunt cashen
Edwin Linssen - goede instelling, maar kan niet overtuigen
Boldizsar Bodor - soms geniaal, te vaak onzichtbaar en heeft een aflopend contract
Jamaique Vandamme - wie was dat ook alweer
Dieter Van Tornhout - te veel blessures
Jeanvion Yulu Matondo - rennen: 10, rendement 0
Sekou Cissé - een van de weinige spelers waarmee je nog kunt cashen
Anouar Hadouir - lijkt me duidelijk waarom
Vincent Lachambre - prima verdediger, maar het is wachten op de volgende langdurige blessure
Chris De Wree - goede instelling, maar kan niet overtuigen
Laurent Delorge - goede instelling, maar kan niet overtuigen
Eric Addo - waarom hebben we hem eigenlijk gehuurd?

Verhuurde spelers:
Jan-Paul Saijs - koppend sterk, maar verdedigend te traag
Harrie Gommans - komt simpelweg te kort op dit niveau

Je wilt met alleen jeugspelers kampioen in de eerste divisie worden ofwat?

Meeuwis, Cisse en Hadouir zullen wel vertrekken. Mogelijk De Fauw nog maar verder moet je de selectie wel op peil houden. Een Cambuur, Den Bosch en RKC hebben voor eerste divisie begrippen redelijke selecties dus je wordt echt niet zo maar even kampioen.

Maarja gister weereens genaaid, de talloze kansen niet afgemaakt en als de graafschap dan uit bij nac wint.... Het zit gewoon echt geen enkel greintje mee. Harm heeft gefaald, als er iemand met een fatsoenlijke visie of met een inspirerende houding binnengehaald was dan hadden we zeker wel 5 punten meer gehad. Ik had al sinds ik de naam Harm 'Wie????' van Veldhoven hoorde t idee dat het weleens heel slecht kon gaan aflopen Maar toch zijn de spelers de hoofdschuldigen. Ze hebben gewoon het hele seizoen kut gespeeld. De laatste 5 wedstrijden was er opeens passie en werklust te zien terwijl het de 20 wedstrijden daarvoor veel te gezapig was, een gevoel van 'het komt toch wel goed'. Je merkte in onderlinge wedstrijden dat we gewoon betere spelers op t veld hadden staan.

Volgende week maar naar de kuip. Tegen beter weten in en waarschijnlijk om je kapot te gaan schamen. maar toch je bent fan of je bent t niet
  maandag 4 mei 2009 @ 11:39:31 #268
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_68649728
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:22 schreef iehlaak het volgende:

[..]

idd dat sloeg weereens nergens op. Je vraagt je af waarom..... Een afgekeurd doelpunt, terecht of onterecht is toch gewoon relevant om te laten zien. Nu blijft het voor mij gissen, op zo een filmpje is dat moeilijk te zien natuurlijk
  maandag 4 mei 2009 @ 11:51:34 #269
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68650188
Ik vind die reactie van die van veldhoven wel veelzeggend, dat 'als er verloren wordt tegen Feyenoord, dat het op een eerlijke manier gebeurt' .... come on, als je erin gelooft, dan is verliezen toch geen optie?

OK, het wordt moeilijk voor Roda, maar je speelt niet tegen Barca ofzo
  maandag 4 mei 2009 @ 12:12:35 #270
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68650923
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef DarkShine het volgende:
Gommans moet blijven, zijn CV laat zien dat hij van grote waarde is in de Jupiler. Nu nog een leuke spits erbij...

maar het klopt wel ( en bij Vitesse was ie ook zeker van waarde jammer dat ie weg moest ten kost van die fin die nu ook weer weg is )
  maandag 4 mei 2009 @ 12:17:17 #271
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68651108
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef Timmie1983 het volgende:
-rijtje namen *knip* -
En Ruud Vormer dan ?
  maandag 4 mei 2009 @ 12:37:43 #272
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68651827
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

En Ruud Vormer dan ?
Die moet de dragende kracht op het middenveld worden
Planning:
-
  maandag 4 mei 2009 @ 12:43:01 #273
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68651995
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die moet de dragende kracht op het middenveld worden
Denk eerder dat het een verhaal Meeuwis word maar eerst zondag maar afwachten.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:50:53 #274
206623 Timmie1983
pi_68652235
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

Je wilt met alleen jeugspelers kampioen in de eerste divisie worden ofwat?
Zou mooi zijn...Alan Hanssen riep in 1992 ook dat je niets met kids kunt winnen toen Sir Alex Gary en Phil Neville, Paul Scholes, Nicky Butt en David Beckham in het eerste van Man United liet debuteren. Promt werden ze kampioen. Maar goed, het zou niet realistisch zijn inderdaad. Enfin, gezien de financiële problemen zullen jeugdspelers wel een kans moeten krijgen, want ik verwacht niet dat RJC een speler als Meeuwis, Delorge en De Fauw kan behouden. We zijn tenslotte geen Juventus, dat enkele seizoenen geleden in de Serie B speelde met namen als Buffon, Nedved en Del Piero.
pi_68652312
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn...Alan Hanssen riep in 1992 ook dat je niets met kids kunt winnen toen Sir Alex Gary en Phil Neville, Paul Scholes, Nicky Butt en David Beckham in het eerste van Man United liet debuteren. Promt werden ze kampioen. Maar goed, het zou niet realistisch zijn inderdaad. Enfin, gezien de financiële problemen zullen jeugdspelers wel een kans moeten krijgen, want ik verwacht niet dat RJC een speler als Meeuwis, Delorge en De Fauw kan behouden. We zijn tenslotte geen Juventus, dat enkele seizoenen geleden in de Serie B speelde met namen als Buffon, Nedved en Del Piero.
Wat is de laatste jeugdspeler die bij Roda is doorgebroken ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')