eigenlijk bedoelde ik 2 paarquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Jesters van 4. Dat is zelfs voor HW erg jong.
ja maar JK hoeveel is 2x2?quote:
Die stomme boswachter weer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef n00cL30n het volgende:
Breezertjes zijn ons alweer afgenomen he?
natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ja tuurlijk.
Eerlijk gezegd duurde het ook wel veel te lang. Maarja...
Zal mij benieuwen of er weer een nieuwe geopend wordt.
ze moeten hun vmbo diploma halenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Serviceverlening" in het fietsenhok.
zekersquote:
Het is erger, en dat hadden we niet voor mogelijk gehoudenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Is die Astriddddd trouwens de nieuwe Emmykuhhhhhhh?
Ik ging voor je googlen, maar tis rap, dus : nergens over, zoals alle rapquote:
dat je teveel naar Negativ luistertquote:
Yvonne-zoekt-contact-met-19-jarige-jongetjes-kloon!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is erger, en dat hadden we niet voor mogelijk gehouden.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yvonne-zoekt-contact-met-19-jarige-jongetjes-kloon!
Ik hoop het, of gewoon een echte pedofiel ofzo. Ik zou het echt erg vinden als meisjes van 13 echt zo zijn......quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yvonne-zoekt-contact-met-19-jarige-jongetjes-kloon!
volgens mij is het hetzelfde als schud schud emquote:
dat geloof je toch niet zelf... t is fokquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, of gewoon een echte pedofiel ofzo. Ik zou het echt erg vinden als meisjes van 13 echt zo zijn.......
Is het weer zo'n smurfenwoord? Ik dacht dat het misschien Mocrotaal was ofzo. Of Almerens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ging voor je googlen, maar tis rap, dus : nergens over, zoals alle rap.
Ik hoop idd oprecht dat het klonen zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat geloof je toch niet zelf... t is fok
Geen idee, maar ondanks dat ik het niet kan afspelen ga ik er ook verder geen tijd aan besteden, debiele herriequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is het weer zo'n smurfenwoord? Ik dacht dat het misschien Mocrotaal was ofzo. Of Almerens.
Opzich had je er wel NSFW bij kunnen zetten A.quote:
hahah meer dan een tvp gaat het niet worden.. ik ga mn meisje echt niet zo op fok zetten... t is wel fok hequote:
Oef, had even gezegd NSFW...quote:
Neequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nieuw topic gestart met een kloon, A?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Not Suited For Work.
Dus mocht je baas meekijken, dan niet dat topic gaa beloeren.
Ik heb het net geprobeerd maar ik kan de H niet vinden in het nummerieke stelsel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef HeatWave het volgende:
had ik maar een even zo'n momentje, ik zou 1 ding doen, internetbankieren en overmaken naar de rekening van ene HeatWave.......
Das de 8, net als in 88!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd maar ik kan de H niet vinden in het nummerieke stelsel.
Ik voel een nieuwe internethype opkomen........quote:
gezondheidquote:
quote:
Het is voor mij pas over 2 week weekend want ik moet zaterdag en zondag ook arbeiten.quote:
Met je Luie Aarsch in den zon zitten op Kreta zekerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
Nog 6 dagen werken trouwens. Ik dus. En dan 3 weken niks. Nakkes. Nada. Nop.
*aftelt*
Homo.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
Nog 6 dagen werken trouwens. Ik dus. En dan 3 weken niks. Nakkes. Nada. Nop.
*aftelt*
Check, check en dubbelcheck!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Met je Luie Aarsch in den zon zitten op Kreta zeker
Lekker met je bek tussen de klimop planten terwijl het 15 graden is en 80 % kans op neerslag.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Kreta is echt zoooo 2008. Eigen zon eerst zeg ik je.
Rascist!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Kreta is echt zoooo 2008. Eigen zon eerst zeg ik je.
Bron.quote:Woensdag
Licht bewolkt. Hoog 24 °C . Wind Oost 36 km/u .
Donderdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 21 °C . Wind West 21 km/u . Kans op neerslag 30% (water equivalent of 0.95 mm).
Vrijdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 20 °C . Wind NW 28 km/u . Kans op neerslag 30% (water equivalent of 1.76 mm).
Zaterdag
Half bewolkt. Hoog 17 °C . Wind Noord 28 km/u .
Zondag
Licht bewolkt. Hoog 21 °C . Wind NnW 36 km/u .
Maandag
Licht bewolkt. Hoog 20 °C . Wind NnO 25 km/u .
Dinsdag
Half bewolkt. Hoog 22 °C . Wind Noord 36 km/u .
ik heb met mijn vriendin de rest van de zuid Europese kust al gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heeft iedereen met Kreta. Collega van me gaat ook al heen volgende week.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Turkse les
Kom er maar in Hitlerwave. Ik bedoel Heatwave.
Dus jij bent niet de enige slet in huize CupraCuda?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb met mijn vriendin de rest van de zuid Europese kust al gehad
Jeezes, zit ik net dat topic te openen, heeft jogy hem al dichtgekacheld.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Turkse les
Kom er maar in Hitlerwave. Ik bedoel Heatwave.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dus jij bent niet de enige slet in huize CupraCuda?
goed plan JKquote:Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ik vrijdag ook.!
Zal ik mijn T-shirt met avatarafdruk aandoen?
dat van mij regio zwolle harderwijkquote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In 't OOOoooooossst'n.
Regio Zwolle/Staphorst dacht ik, is familie van de Freundin, dus zij heeft alle details.
Whehe, en dan zo unsere Freundinne: "WTF hebben ze het over?"quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat van mij regio zwolle harderwijk
toen ik regio zwolle zag dacht ik dat we samen konden bieren
Non, non, rien n'a changéquote:
Dat zal me een feest worden JK. Ik zou m'n eigen drank meenemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In 't OOOoooooossst'n.
Regio Zwolle/Staphorst dacht ik, is familie van de Freundin, dus zij heeft alle details.
hehe inderdeed waar kennen ze elkaar van?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, en dan zo unsere Freundinne: "WTF hebben ze het over?"
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Dat zal me een feest worden JK. Ik zou m'n eigen drank meenemen.
Wel je rok aantrekken hé.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Mijn god, midden in Zwarte Kousenland.
En waxinelichtjes om een ere-pentagram te maken voor het bruidspaar.quote:
Beetje XTC A. En dan met ze beginnen over de hemel en god.quote:
*worstjes en gemarineerde speklapjes meeneemt*quote:Op woensdag 22 april 2009 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee joh straks denken ze nog dat de bruid een duivel is een verbranden ze haar!
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan als ze in de fik staan heel hard schreeuwen:
" HAHA, TOCH NOG EEN BEETJE IN DE HELL HÉ! BEETJE VAN BEIDE KANTEN GENIETEN, OUDE SNOEPERD" !! !!!1\D;zdlsf;zx
en dan een maria beeldje op de grond gooien en er op stampen en zeggen:quote:Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan als ze in de fik staan heel hard schreeuwen:
" HAHA, TOCH NOG EEN BEETJE IN DE HELL HÉ! BEETJE VAN BEIDE KANTEN GENIETEN, OUDE SNOEPERD" !! !!!1\D;zdlsf;zx
Nee Barra, dat heeft daar geen zin, zijn allemaal protestanten, geen katholieken.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en dan een maria beeldje op de grond gooien en er op stampen en zeggen:
goeie matige garp!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was "alto", b-d.
Ruim voldoende flanellen houthakkersblousons en gescheurde spijkerbroeken in de aanbieding dus.
ik heb het nog net meegemaakt... Thunder Dome '98 was mijn eerste feestquote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mijn 'oude' kleren want toen jullie aan het gabberen waren begin '90 was ik waarschijnlijk aan het boomhutten bouwen en legertje aan het spelen.
LOLz, maar dat was ik er ook nog eens bij.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was "alto", b-d.
Ruim voldoende flanellen houthakkersblousons en gescheurde spijkerbroeken in de aanbieding dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Geregeld. Niet door mij overigens. Er waren al een stuk of 10 mods bezig.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HW of UI, doe's regelen dat "jaani" geband wordt.
Hè, gezellig, jullie maken er samen een lekker dagje uit van!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef Joene het volgende:
Zo ik denk dat ik vandaag weer eens een dagje Ziekenhuis doe, dit keer met vrouwliefmee.
Puikend. Al is de spammer nog zo snel, de mods achterhalen hem wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Geregeld. Niet door mij overigens. Er waren al een stuk of 10 mods bezig.
Dit was wel een volhouder hoor, wat een teringhondquote:Op donderdag 23 april 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Puikend. Al is de spammer nog zo snel, de mods achterhalen hem wel.
Ofzo.
altijd bjven lachen!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
H, gezellig, jullie maken er samen een lekker dagje uit van!
Nog een kwartier!quote:
M'n rug zit vast sinds vanmorgen. Ik zoek dus nog een masseuse. We kunnen elkaar helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:24 schreef MissHobje het volgende:
hier alles top gelukkig, wel wat spierpijn van mijn 1e hardloop trainingkje.
reciprociteit UIquote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n rug zit vast sinds vanmorgen. Ik zoek dus nog een masseuse. We kunnen elkaar helpen natuurlijk.
Als je rug los zat was er meer aan de hand dus niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n rug zit vast sinds vanmorgen. Ik zoek dus nog een masseuse. We kunnen elkaar helpen natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe ff dure woorden BCC.quote:
Dat zou ik ook zeggen!quote:
quote:
Dat is dus een ja. Mooi. Hoe laat en waar spreken we af? Ik kan ontvangen.quote:
MH ookquote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is dus een ja. Mooi. Hoe laat en waar spreken we af? Ik kan ontvangen.
Die had je ook aan Hobje over moeten laten. Krijg nu van die ADO keeper gedachten.quote:
gmtaquote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die had je ook aan Hobje over moeten laten. Krijg nu van die ADO keeper gedachten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef n00cL30n het volgende:
Die had je ook aan Hobje over moeten laten. Krijg nu van die ADO keeper gedachten.
Stelletje viezeriken, ik ben niet degene die direct daar aan denkt.quote:
Ja toen ik op stond. Nu niet meer. Zal wel meevallen dan toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Anosmie het volgende:
A. Je hoest bloed op?
Moet ik 112 voor je bellen of bel je zelf even de huisarts?
Zo is dat, MH. Stelletje viespeuken dat ze zijn.quote:
euhm nietquote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo is dat, MH. Stelletje viespeuken dat ze zijn.
Maar goed, laten wij niet langer op de hete brij heendraaien en de puntjes op de i zetten. Waar en hoe laat gooien we elkaar in de olie en kneden we er op los?
Nou ja, als werken de enige belemmering is, doen we het wel een keertje buiten werk om.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou ja, als werken de enige belemmering is, doen we het wel een keertje buiten werk om.
Nou, nou. Waarom moet je MH nu gaan uitmaken voor 'hete brij'?quote:
L kopen?quote:
Mellatron.quote:
Vanwaar die sarcastische blik in de ogen van je smilie?quote:
Vraag het aan U.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou, nou. Waarom moet je MH nu gaan uitmaken voor 'hete brij'?
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanwaar die sarcastische blik in de ogen van je smilie?
Ik zit zo stijf als een hark achter m'n pc hier.
Wie??quote:
UZK32, die rooie met die lichte ogenquote:
Over alles en niets voornamelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef FP128 het volgende:
ff alle gekheid op een boomstam. Waar gaat dit topic eigenlijk over want ik ben de draad kwijt.
En wat doen al die newbies hier?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef FP128 het volgende:
ff alle gekheid op een boomstam. Waar gaat dit topic eigenlijk over want ik ben de draad kwijt.
Misschien moet je hem gaan zoeken bij je webicon.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef FP128 het volgende:
Samenvatting --^, nu nog ff de link naar foto's/fobo?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UZK32, die rooie met die lichte ogen.
Tis geen foksterquote:Op donderdag 23 april 2009 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Samenvatting --^, nu nog ff de link naar foto's/fobo?
Hmmmzzzzz, zou het raar staan als ik die zaal binnenkom, er zitten 12 mensen, en een foto van dr neem?quote:
Als ik al niet eens meer op een oldbie kan bouwen voor een relaxerende massage, waar gaat het dan heen met deze harde wereld?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef MissHobje het volgende:
das wel bummer.
Regel dan ook iemand die wel zo tijd heeft dan
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!111111quote:Op donderdag 23 april 2009 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik al niet eens meer op een oldbie kan bouwen voor een relaxerende massage, waar gaat het dan heen met deze harde wereld?
Dat doe je verkeerd, HW. Je maakt geen foto's, maar je herstelt het 'probleem' van de beamer met je 'afstandsbedieding'.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Hmmmzzzzz, zou het raar staan als ik die zaal binnenkom, er zitten 12 mensen, en een foto van dr neem?.
Ik denk dat ze vreemder staan te kijken als je haar daar gewoon neemt.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzzzz, zou het raar staan als ik die zaal binnenkom, er zitten 12 mensen, en een foto van dr neem?.
Hmmmzzz, dan moet ik er eerst helemaal een beamer neer gaan zetten, en die dan slopenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd, HW. Je maakt geen foto's, maar je herstelt het 'probleem' van de beamer met je 'afstandsbedieding'.
vreselijke maatschappij leven we inquote:Op donderdag 23 april 2009 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik al niet eens meer op een oldbie kan bouwen voor een relaxerende massage, waar gaat het dan heen met deze harde wereld?
Er hangt een 50 inch LCD TV aan de muur, waar die Uitzendkrachten toch niet aan mogen komen, maar ik heb verder ook geen excuus nodig om dr te spreken hoor, ze is 17:00 klaar en wacht eventjes op me op het bankje achterquote:Op donderdag 23 april 2009 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet ik verdomme alles bedenken hier?![]()
Een vergaderzaal zonder beamer? Daar heb je je excuus om de vergaderzaal in te gaan, de beamer te plaatsen en met je 'radiografische gereedschap dat alle IT-ers hebben' te bewerken.
Goed planquote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef n00cL30n het volgende:
Kun je haar gelijk mooi fotograveren HW.
ik bedoelde eigenlijk meer playboy style ipv hustler stylequote:Op donderdag 23 april 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Semi is spannender dan meteen de opengesperde mossel inkijken.
Kunnen wij ook een beetje wennen aan het meiske.
Whehe, n00b.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
[/img]http://4.bp.blogspot.com/_my5OGIJd4kM/SRawLHOPKPI/AAAAAAAAEnk/bdP2nyNNOec/s400/obama-combo.jpg[/img]
Was te frustie over de combo die gebroken was.quote:
Staan daar ook foto's in? Ik lees ze altijd voor de interviews en autotests!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bedoelde eigenlijk meer playboy style ipv hustler style
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Staan daar ook foto's in? Ik lees ze altijd voor de interviews en autotests!
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was te frustie over de combo die gebroken was.
Inderdaadquote:
Je mag wel ff komen proefzitten ?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stiekem is burgerlijk zijn best okay.
Mijn afstand op dat hout was dichterbij je weet tog.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
hij is al druk bezig Jarno
Kärchers roeleren grote tijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stiekem is burgerlijk zijn best okay.
Ik spoot er net de lak mee van mn burgelijke bankje wat achter het huis staat mee af.quote:
Toen ik vorige keer de tuintegels 'heb gedaan' zat ik echt van onder tot boven onder de smurrie. Dat was cool.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik spoot er net de lak mee van mn burgelijke bankje wat achter het huis staat mee af.![]()
![]()
Nu heb ik hem dus maar helemaal kaal gespoten , is makkelijker met beitsen
Hilde vond mn broek ook erg charmantquote:Op donderdag 23 april 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toen ik vorige keer de tuintegels 'heb gedaan' zat ik echt van onder tot boven onder de smurrie. Dat was cool.![]()
.
mijn ouders hebben er ook 1...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toen ik vorige keer de tuintegels 'heb gedaan' zat ik echt van onder tot boven onder de smurrie. Dat was cool.![]()
.
Je woont belachelijk ver weg, mên!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef Joene het volgende:
Je mag wel ff komen proefzitten ?onder het genot van zo een flesje heineken .
zon ronde borstel voor de grond?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
Er zat ook zo'n terras racer bij maar dat is natuurlijk voor mietjes.
¿Que?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
terras racer
Dat schoot gewoon echt niet op.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zon ronde borstel voor de grond?
die hadden wij dan weer net niet
Beetje ieniemienie plaatje, maar:quote:
zoiets heb ik ook in de garage staan:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Beetje ieniemienie plaatje, maar:
[ afbeelding ]
Enorm de berg af gezien de trend van de laatste tijdquote:Op donderdag 23 april 2009 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dag UI, geniet ervan!
Vandaag begint de Fucking , Mei-Vakantie A .quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik dacht even dat het zondag was toen ik naar mijn werk liep onder Hollands Spoor door. Waar is iedereen?
Ow mijn god. Dat is waar ook. En ik moet straks weer naar Amersfoort. Dan vertrek ik pas om een uur of 19.00 denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Vandaag begint de Fucking , Mei-Vakantie A .
Het Halve land gaat met ze airplain naar Griekenland , Canarische, of met de auto en de sleurhut naar de camping.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:26 schreef Metatron het volgende:
Mogguh. En ik ben gewoon aan het werk A.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben vanmorgen geprikt door een mug en dientengevolge wakker geworden, maar de mug heeft het ook niet overleefd. Ik noem dat een 1 - 1 gelijkspel.
Vanmiddag ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:55 schreef Tally het volgende:
Fuck mei vakantie?Shit.. Ik moet straks nog naar Maastricht rijden
Vette file dus..
Ja.. Rondmiddag uur.. Als ik uit het ziekenhuis kom..quote:
Dan mag je wel gelijk vertrekken daarnaquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Rondmiddag uur.. Als ik uit het ziekenhuis kom..
Je kunt er maar op tijd bij zijn he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat de middagfile is begonnen J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |