eigenlijk bedoelde ik 2 paarquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Jesters van 4. Dat is zelfs voor HW erg jong.
ja maar JK hoeveel is 2x2?quote:
Die stomme boswachter weer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef n00cL30n het volgende:
Breezertjes zijn ons alweer afgenomen he?
natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ja tuurlijk.
Eerlijk gezegd duurde het ook wel veel te lang. Maarja...
Zal mij benieuwen of er weer een nieuwe geopend wordt.
ze moeten hun vmbo diploma halenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Serviceverlening" in het fietsenhok.
zekersquote:
Het is erger, en dat hadden we niet voor mogelijk gehoudenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Is die Astriddddd trouwens de nieuwe Emmykuhhhhhhh?
Ik ging voor je googlen, maar tis rap, dus : nergens over, zoals alle rapquote:
dat je teveel naar Negativ luistertquote:
Yvonne-zoekt-contact-met-19-jarige-jongetjes-kloon!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is erger, en dat hadden we niet voor mogelijk gehouden.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yvonne-zoekt-contact-met-19-jarige-jongetjes-kloon!
Ik hoop het, of gewoon een echte pedofiel ofzo. Ik zou het echt erg vinden als meisjes van 13 echt zo zijn......quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yvonne-zoekt-contact-met-19-jarige-jongetjes-kloon!
volgens mij is het hetzelfde als schud schud emquote:
dat geloof je toch niet zelf... t is fokquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, of gewoon een echte pedofiel ofzo. Ik zou het echt erg vinden als meisjes van 13 echt zo zijn.......
Is het weer zo'n smurfenwoord? Ik dacht dat het misschien Mocrotaal was ofzo. Of Almerens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ging voor je googlen, maar tis rap, dus : nergens over, zoals alle rap.
Ik hoop idd oprecht dat het klonen zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat geloof je toch niet zelf... t is fok
Geen idee, maar ondanks dat ik het niet kan afspelen ga ik er ook verder geen tijd aan besteden, debiele herriequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is het weer zo'n smurfenwoord? Ik dacht dat het misschien Mocrotaal was ofzo. Of Almerens.
Opzich had je er wel NSFW bij kunnen zetten A.quote:
hahah meer dan een tvp gaat het niet worden.. ik ga mn meisje echt niet zo op fok zetten... t is wel fok hequote:
Oef, had even gezegd NSFW...quote:
Neequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nieuw topic gestart met een kloon, A?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Not Suited For Work.
Dus mocht je baas meekijken, dan niet dat topic gaa beloeren.
Ik heb het net geprobeerd maar ik kan de H niet vinden in het nummerieke stelsel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef HeatWave het volgende:
had ik maar een even zo'n momentje, ik zou 1 ding doen, internetbankieren en overmaken naar de rekening van ene HeatWave.......
Das de 8, net als in 88!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd maar ik kan de H niet vinden in het nummerieke stelsel.
Ik voel een nieuwe internethype opkomen........quote:
gezondheidquote:
quote:
Het is voor mij pas over 2 week weekend want ik moet zaterdag en zondag ook arbeiten.quote:
Met je Luie Aarsch in den zon zitten op Kreta zekerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
Nog 6 dagen werken trouwens. Ik dus. En dan 3 weken niks. Nakkes. Nada. Nop.
*aftelt*
Homo.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
Nog 6 dagen werken trouwens. Ik dus. En dan 3 weken niks. Nakkes. Nada. Nop.
*aftelt*
Check, check en dubbelcheck!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Met je Luie Aarsch in den zon zitten op Kreta zeker
Lekker met je bek tussen de klimop planten terwijl het 15 graden is en 80 % kans op neerslag.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Kreta is echt zoooo 2008. Eigen zon eerst zeg ik je.
Rascist!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Kreta is echt zoooo 2008. Eigen zon eerst zeg ik je.
Bron.quote:Woensdag
Licht bewolkt. Hoog 24 °C . Wind Oost 36 km/u .
Donderdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 21 °C . Wind West 21 km/u . Kans op neerslag 30% (water equivalent of 0.95 mm).
Vrijdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 20 °C . Wind NW 28 km/u . Kans op neerslag 30% (water equivalent of 1.76 mm).
Zaterdag
Half bewolkt. Hoog 17 °C . Wind Noord 28 km/u .
Zondag
Licht bewolkt. Hoog 21 °C . Wind NnW 36 km/u .
Maandag
Licht bewolkt. Hoog 20 °C . Wind NnO 25 km/u .
Dinsdag
Half bewolkt. Hoog 22 °C . Wind Noord 36 km/u .
ik heb met mijn vriendin de rest van de zuid Europese kust al gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heeft iedereen met Kreta. Collega van me gaat ook al heen volgende week.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Turkse les
Kom er maar in Hitlerwave. Ik bedoel Heatwave.
Dus jij bent niet de enige slet in huize CupraCuda?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb met mijn vriendin de rest van de zuid Europese kust al gehad
Jeezes, zit ik net dat topic te openen, heeft jogy hem al dichtgekacheld.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Turkse les
Kom er maar in Hitlerwave. Ik bedoel Heatwave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |