quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:48 schreef appelsjap het volgende:
kut voor je. had je de leraar maar moeten pijpen.
-xxx-
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef appelsjap het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
malissa en ts:
[ afbeelding ]
WAT BEDOELEN JULLIE NOU ALTYD MET KLONEN??quote:
Let eens op op schoolquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
WAT BEDOELEN JULLIE NOU ALTYD MET KLONEN??
zoeengrapiggereactieheyquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
nou kijk, in amerika experimenteren ze met klonen. We denken dat iemand op de een of andere manier DNA van je heeft gepakt. Dus een haar ofzo en jou heeft gekloond. En dat jij dus een kloon bent en niet de echte astrid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
ik weet verdomme wel wat klonen is of zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Let eens op op school
Niet weten wat klonen is
Ze is van mij!! Ik heb de breezers koud staanquote:
GVD dude, wat een gay ben je als je dat als UI hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef Penisbaard het volgende:
Tieten nodig om te bewijzen dat je echt Astrid bent
Moet je niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat ze na moet blijven, lees de OP lutser
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:58 schreef astriddd het volgende:
[..]
ik weet verdomme wel wat klonen is of zijn.
whatever.
maar ik weet niet waarom ik een kloon ben??
x
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nou kijk, in amerika experimenteren ze met klonen. We denken dat iemand op de een of andere manier DNA van je heeft gepakt. Dus een haar ofzo en jou heeft gekloond. En dat jij dus een kloon bent en niet de echte astrid.
omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omgquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nou kijk, in amerika experimenteren ze met klonen. We denken dat iemand op de een of andere manier DNA van je heeft gepakt. Dus een haar ofzo en jou heeft gekloond. En dat jij dus een kloon bent en niet de echte astrid.
Ik Barcardi 151! Dan gaat ze tenminste trillen weet jequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Ze is van mij!! Ik heb de breezers koud staan![]()
Jij kijkt er naarquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GVD dude, wat een gay ben je als je dat als UI hebt.
GHB! Krijg je haar tenminste out!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ik Barcardi 152! Dan gaat ze tenminste trillen weet je
alsof ik er na BLIJF kijken.quote:
wow.quote:omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg
IK ben niet de echte astrid.
laat me niet lachen XD
Nu blijft hij er zeker opstaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:01 schreef xhomo het volgende:
vieze kk mogolen ga je mijn foto niet gebruiken
ga leven zoeken
In combinatie is het een wonder middelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Mwha, als ik Joran mag geloven werkt Bacardi 151 nog veel beter
oh jij bent dus malissaquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:01 schreef xhomo het volgende:
vieze kk mogolen ga je mijn foto niet gebruiken
ga leven zoeken
Ze zijn op schoolquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:05 schreef sezten het volgende:
Malissa of astrid stuur ff berichtje waarom je niet op msn bent
maar breezahs zijn zelfs op hun telefoon met onbeperkt internet online op msn. Dusja, geen excuus.quote:
Vandaar dat taalgebruikquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh jij bent dus malissa!
malissa en ts:
afbeelding..
neeeeee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh jij bent dus malissa!
malissa en ts:
[ afbeelding ]
Nakomen of niet, ik wil wel op jou komen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Rbnn het volgende:
Ik ben helemaal niet aan het nakomen, sukkels
Astrid jij ziet er best uit alsof je piemel kan hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef astriddd het volgende:
[..]
neeeeee.
malissa heeft een andere naam op FOK! .. nakomeling.
Geef je msn!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef astriddd het volgende:
ik ben wel op msn hoor.
maar jij hébt mij gewoon niet op msn.
WHAAHHA
ik was het eerlijk gezegd niet van plan om te vragen nee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef Kerol het volgende:
hey astrid ,,
alles goed????¿¿¿¿,,,..
met mij wel hoowr voor
als je eht gaat vragen xd :$
groetjes,
veldmuis
gEeF jE m$n D@N kUnNe We GeZeLlIe Pr@tUh 0vEr $h0pPuH eNz0w hIhI..quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef astriddd het volgende:
ik ben wel op msn hoor.
WHAAHHA
Daar heb ik niks aan natuurlijkquote:
quote:
OMG DUDE, je bent ECHT een focking homo, je fobo is nog erger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
gEeF jE m$n D@N kUnNe We GeZeLlIe Pr@tUh 0vEr $h0pPuH eNz0w hIhI..
oh dus jij bent:quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef xhomo het volgende:
hee vieze rbnn
ga me niet na doen
kk homo
val dood
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef xhomo het volgende:
hee vieze rbnn
ga me niet na doen
kk homo
val dood
Jaloers?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
OMG DUDE, je bent ECHT een focking homo, je fobo is nog erger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
OMG DUDE, je bent ECHT een focking homo, je fobo is nog erger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wij zijn togggg matties 4 l1f3quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef astriddd het volgende:
[..]
ik was het eerlijk gezegd niet van plan om te vragen nee.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh dus jij bent:
Robin:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef xhomo het volgende:
flikkers
jailbaitquote:
*Tip: rechtermuisklik - eigenschappen op avatar van TS.*quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
Wie heeft die hyven zo nog liggen?
jij weer??quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi TS,
volgens mij kun je dit soort zaken beter op de fora van Tina, Bobo of de Penny bespreken.
Groetjes.
http://xrmh.hyves.nl/quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef hanglul het volgende:
[..]
http://xastriiddx.hyves.nl/
http://mlissaa1.hyves.nl/
quote:spectaculaider
en malissa dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef astriddd het volgende:
ik ben wel op msn hoor.
WHAAHHA
hij heeft al wel mooi breezahs gehosseld op z'n dertiende jeweetsquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:20 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Ey gasteuhhh, Guido in da house
die is niet op de computer.quote:
Andere neus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Ja, ik weer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:19 schreef astriddd het volgende:
jij weer??
nee dat vind ik niet leukkk.
dit is veel...
hoe noem je dat?
spectaculaider zegmaar.
whahaa
Ik vond al dat ze me aan iemand deed denken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Ohh oke. Veel plezier met nablijvenquote:
whahaha wat een wijze uitspraak.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ik weer.
Door dit soort topics maak ik mij oprecht zorgen over de hedendaagse jeugd, die op lijkt te groeien voor galg en rad. Rapalje dat het hangen op de straat heeft verruild voor hangen op virtuele plekken. Vroeger moest er tenminste nog fysieke arbeid verricht worden tijdens het overblijven, zoals het vegen van het schoolplein, het opruimen van stoelen in de aula. Tegenwoordig zit de jeugd laf en ongeïnteresseerd onderuitgezakt achter een computerscherm. Ik huiver dus bij het vooruitzicht dat deze mensen ooit ons land moeten gaan dragen.
Groetjes en kusjes, mij.
Geachte TS,quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:26 schreef astriddd het volgende:
whahaha wat een wijze uitspraak.
zal ik je eens wat gaan vertellen?
SCREW YOU!
haha.
mag toch zeker wel zelf weten wat ik met mijn dagelijks leven doe?
nou dan.
dat dacht ik al.
x
hou opquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:26 schreef astriddd het volgende:
[..]
SCREW YOU!
haha.
nou dan.
dat dacht ik al.
x
Pijp je ook?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:26 schreef astriddd het volgende:
[..]
SCREW YOU!
haha.
nou dan.
dat dacht ik al.
x
ze begrijpt duidelijk de strekking van deze samenzwering niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts vind ik je toespeling op lichamelijke activiteit behoorlijk onbetamelijk.
Stop is met dat gezeur. Stormlooptopics zie je niet vaak meer in klb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Hey relkloon, ga eens vlug naar [PUB]
Ja en? Dat is tegenwoordig toch een beetje het ideaalbeeld?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef SiemPie666 het volgende:
Mag ik TS erop wijzen dat als ze blijft niksen ze eindigt als bijstandsmoeder met 2 halfbloedkinderen?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Dat is tegenwoordig toch een beetje het ideaalbeeld?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Stop is met dat gezeur. Stormlooptopics zie je niet vaak meer in klb.
idd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef sezten het volgende:
[..]
EENS, "Stop eens met dat gezeur".quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef sezten het volgende:
wat is er in hemelsnaam mis met halfbloedkinderen??quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef SiemPie666 het volgende:
Mag ik TS erop wijzen dat als ze blijft niksen ze eindigt als bijstandsmoeder met 2 halfbloedkinderen?
ik ben het niet met je isquote:
IK VIND HEt OOK GRAPPIG!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:34 schreef astriddd het volgende:
[..]
idd.
ik bid voor u.
eindelijk iemand die het ook zo grappig vind. XD
x
Wat is er niet mis aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef astriddd het volgende:
[..]
wat is er in hemelsnaam mis met halfbloedkinderen??
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
EENS, "Stop eens met dat gezeur".
xDDquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:34 schreef astriddd het volgende:
[..]
idd.
ik bid voor u.
eindelijk iemand die het ook zo grappig vind. XD
x
Het stelt me waarachtig droevig dat de reacties, zoals uitgebeeld hierboven uittentreurig blijven volgen. Welk van de lezers waagt zich aan een bijeenraapsel van uitspraken in dit topic, teneinde de booswichten eens van katoen te geven?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef astriddd het volgende:
[..]
preciesquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Dat is tegenwoordig toch een beetje het ideaalbeeld?
o mijn god.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef astriddd het volgende:
[..]
B E T W E T E R I N T H A H O U S E
o mijn god doe niet zo zielig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:37 schreef hanglul het volgende:
[..]
Het stelt me waarachtig droevig dat de reacties, zoals uitgebeeld hierboven uittentreurig blijven volgen. Welk van de lezers waagt zich aan een bijeenraapsel van uitspraken in dit topic, teneinde de booswichten eens van katoen te geven?
Het Arische ras moet zuiver blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef astriddd het volgende:
[..]
achjaa.quote:
het boeit mij geen ene flikker wat mijn kinderen later van haarkleur/huidskleur/oogkleur etc. hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:40 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Het Arische ras moet zuiver blijven.Wees zuinig op je blonde haar, straks zijn alle blondjes uitgestorven.
Tuig wordt het toch wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:41 schreef astriddd het volgende:
[..]
het boeit mij geen ene flikker wat mijn kinderen later van haarkleur/huidskleur/oogkleur etc. hebben.
Ja, dat zeg je nou wel, maar over 15 jaar woon je gewoon ergens in 't Gooi, ben je getrouwd met een roze-blouson/groot horlogedrager en rijd je je kinderen rond in je RangeRover.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:41 schreef astriddd het volgende:
het boeit mij geen ene flikker wat mijn kinderen later van haarkleur/huidskleur/oogkleur etc. hebben.
Ik denk zwart kroeshaar huidkleur licht getintquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:41 schreef astriddd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef gs123gs het volgende:
[..]
Ik denk zwart kroeshaar huidkleur licht getint
en de vader een antilliaanse bendeleider uit emmen is ,
teh horrorzzz!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nou wel, maar over 15 jaar woon je gewoon ergens in 't Gooi, ben je getrouwd met een roze-blouson/groot horlogedrager en rijd je je kinderen rond in je RangeRover.
Hey HW... had jij niet nog een kaartje over voor een concert... kan je misschien samen met astrid gaanquote:
nablijven op school met malissa.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef cherrycoke het volgende:
ik herinner me dit topic nog ergens van
Dat moet er nog iemand bij, anders is het illegaalquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Hey HW... had jij niet nog een kaartje over voor een concert... kan je misschien samen met astrid gaan
ahah grapjasquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef gs123gs het volgende:
[..]
Ik denk zwart kroeshaar huidkleur licht getint
en de vader een antilliaanse bendeleider uit emmen is ,
Volgens mij is dat inderdaad het levensdoel van TS, dus wat dat betreft zeg je alleen maar wat ze wil horen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nou wel, maar over 15 jaar woon je gewoon ergens in 't Gooi, ben je getrouwd met een roze-blouson/groot horlogedrager en rijd je je kinderen rond in je RangeRover.
dat vriendinnetje van haar wil ook wel mee...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet er nog iemand bij, anders is het illegaal.
Precies. Later loop jij toch met je te dikke reet in een legging door de supermarkt met je vier kotersquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:41 schreef astriddd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Precies. Later loop jij toch met je te dikke reet in een legging door de supermarkt met je vier koters
Geoffrey, Samantha, Melody en Kevin. Alle vier een andere Afrikaanse vader, want hé, het maakt je toch niets uit allemaal.
quote:echt waar meisje,
als je eens wist hoe blij ik ben om JOU als vriendin te hebben!
je bent zo sterk.
alles wat wij hebben mee gemaakt..
samen of apart maakt niet uit;
wij helpen elkaar.
samen komen we er wel door heen !
jij bent echt een heel groot deel van mij leven.
en dat meen ik echt.
hoelang wij elkaar al kennen?
nou even uitrekenen...
whaha al meer dan 10jaar.
eigenlyk zouden we dat moeten vieren!
doen we binnenkort wel een keer, gewoon even party machen!
weetje wat ik me nu even herinner?
dat we nooit een ECHTE erge ruzie hebben gehad.
zou dat goed zijn,
of juist slecht?
wij maken elkaar gewoon niet boos.
ik ben echt trots om jou als mn bf te hebben!
ik hou echt van jou, meisje!
dat je het weet!
aggjaa.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad het levensdoel van TS, dus wat dat betreft zeg je alleen maar wat ze wil horen.
[..]
Precies. Later loop jij toch met je te dikke reet in een legging door de supermarkt met je vier koters
Geoffrey, Samantha, Melody en Kevin. Alle vier een andere Afrikaanse vader, want hé, het maakt je toch niets uit allemaal.
je moet het wel hip zeggen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey doe eens lievv en post tieten.
ahha jaa hoor.quote:
Vingeren jullie ook onder de lesquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
ahha jaa hoor.
die zit hier naast mij.
en Robinquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
ahha jaa hoor.
die zit hier naast mij.
hahha waarom niet he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef gs123gs het volgende:
Oja en je zal later wonen in een sloppenwijk van emmen
Daar maak je geen grappen over!quote:
Mag je dat wel vragen als urker?quote:
[..]
haha gewoon niet naar gym gaan...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef Playdoh het volgende:
astriddd wat heb je eigenlijk gedaan om te mogen nablijven?
lamme takquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |