quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:48 schreef appelsjap het volgende:
kut voor je. had je de leraar maar moeten pijpen.
-xxx-
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef appelsjap het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
malissa en ts:
[ afbeelding ]
WAT BEDOELEN JULLIE NOU ALTYD MET KLONEN??quote:
Let eens op op schoolquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
WAT BEDOELEN JULLIE NOU ALTYD MET KLONEN??
zoeengrapiggereactieheyquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
nou kijk, in amerika experimenteren ze met klonen. We denken dat iemand op de een of andere manier DNA van je heeft gepakt. Dus een haar ofzo en jou heeft gekloond. En dat jij dus een kloon bent en niet de echte astrid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef astriddd het volgende:
[..]
ik weet verdomme wel wat klonen is of zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Let eens op op school
Niet weten wat klonen is
Ze is van mij!! Ik heb de breezers koud staanquote:
GVD dude, wat een gay ben je als je dat als UI hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef Penisbaard het volgende:
Tieten nodig om te bewijzen dat je echt Astrid bent
Moet je niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat ze na moet blijven, lees de OP lutser
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:58 schreef astriddd het volgende:
[..]
ik weet verdomme wel wat klonen is of zijn.
whatever.
maar ik weet niet waarom ik een kloon ben??
x
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nou kijk, in amerika experimenteren ze met klonen. We denken dat iemand op de een of andere manier DNA van je heeft gepakt. Dus een haar ofzo en jou heeft gekloond. En dat jij dus een kloon bent en niet de echte astrid.
omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omgquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nou kijk, in amerika experimenteren ze met klonen. We denken dat iemand op de een of andere manier DNA van je heeft gepakt. Dus een haar ofzo en jou heeft gekloond. En dat jij dus een kloon bent en niet de echte astrid.
Ik Barcardi 151! Dan gaat ze tenminste trillen weet jequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Ze is van mij!! Ik heb de breezers koud staan![]()
Jij kijkt er naarquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GVD dude, wat een gay ben je als je dat als UI hebt.
GHB! Krijg je haar tenminste out!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ik Barcardi 152! Dan gaat ze tenminste trillen weet je
alsof ik er na BLIJF kijken.quote:
wow.quote:omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg
IK ben niet de echte astrid.
laat me niet lachen XD
Nu blijft hij er zeker opstaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:01 schreef xhomo het volgende:
vieze kk mogolen ga je mijn foto niet gebruiken
ga leven zoeken
In combinatie is het een wonder middelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Mwha, als ik Joran mag geloven werkt Bacardi 151 nog veel beter
oh jij bent dus malissaquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:01 schreef xhomo het volgende:
vieze kk mogolen ga je mijn foto niet gebruiken
ga leven zoeken
Ze zijn op schoolquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:05 schreef sezten het volgende:
Malissa of astrid stuur ff berichtje waarom je niet op msn bent
maar breezahs zijn zelfs op hun telefoon met onbeperkt internet online op msn. Dusja, geen excuus.quote:
Vandaar dat taalgebruikquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh jij bent dus malissa!
malissa en ts:
afbeelding..
neeeeee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh jij bent dus malissa!
malissa en ts:
[ afbeelding ]
Nakomen of niet, ik wil wel op jou komen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Rbnn het volgende:
Ik ben helemaal niet aan het nakomen, sukkels
Astrid jij ziet er best uit alsof je piemel kan hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef astriddd het volgende:
[..]
neeeeee.
malissa heeft een andere naam op FOK! .. nakomeling.
Geef je msn!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef astriddd het volgende:
ik ben wel op msn hoor.
maar jij hébt mij gewoon niet op msn.
WHAAHHA
ik was het eerlijk gezegd niet van plan om te vragen nee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef Kerol het volgende:
hey astrid ,,
alles goed????¿¿¿¿,,,..
met mij wel hoowr voor
als je eht gaat vragen xd :$
groetjes,
veldmuis
gEeF jE m$n D@N kUnNe We GeZeLlIe Pr@tUh 0vEr $h0pPuH eNz0w hIhI..quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef astriddd het volgende:
ik ben wel op msn hoor.
WHAAHHA
Daar heb ik niks aan natuurlijkquote:
quote:
OMG DUDE, je bent ECHT een focking homo, je fobo is nog erger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
gEeF jE m$n D@N kUnNe We GeZeLlIe Pr@tUh 0vEr $h0pPuH eNz0w hIhI..
oh dus jij bent:quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef xhomo het volgende:
hee vieze rbnn
ga me niet na doen
kk homo
val dood
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef xhomo het volgende:
hee vieze rbnn
ga me niet na doen
kk homo
val dood
Jaloers?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
OMG DUDE, je bent ECHT een focking homo, je fobo is nog erger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
OMG DUDE, je bent ECHT een focking homo, je fobo is nog erger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wij zijn togggg matties 4 l1f3quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef astriddd het volgende:
[..]
ik was het eerlijk gezegd niet van plan om te vragen nee.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh dus jij bent:
Robin:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef xhomo het volgende:
flikkers
jailbaitquote:
*Tip: rechtermuisklik - eigenschappen op avatar van TS.*quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
Wie heeft die hyven zo nog liggen?
jij weer??quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi TS,
volgens mij kun je dit soort zaken beter op de fora van Tina, Bobo of de Penny bespreken.
Groetjes.
http://xrmh.hyves.nl/quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef hanglul het volgende:
[..]
http://xastriiddx.hyves.nl/
http://mlissaa1.hyves.nl/
quote:spectaculaider
en malissa dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:09 schreef astriddd het volgende:
ik ben wel op msn hoor.
WHAAHHA
hij heeft al wel mooi breezahs gehosseld op z'n dertiende jeweetsquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:20 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Ey gasteuhhh, Guido in da house
die is niet op de computer.quote:
Andere neus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Ja, ik weer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:19 schreef astriddd het volgende:
jij weer??
nee dat vind ik niet leukkk.
dit is veel...
hoe noem je dat?
spectaculaider zegmaar.
whahaa
Ik vond al dat ze me aan iemand deed denken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Ohh oke. Veel plezier met nablijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |