Hoooiijjj Debbiequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorningik ga vandaag lekker werkloos zitten zijn in de tuin denk ik
mogguh opperhoofd..kuchquote:
quote:
Ah, dan kom ik er ff gezellig bij zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorningik ga vandaag lekker werkloos zitten zijn in de tuin denk ik
dudequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Nog maar een paar daagjes, dan zal de clip inclusief het liedje wereldwijd te zien zijn
ghe ghequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudehallo dan kan ik me nooit meer ergens vertonen...wat moet mark wel niet denken
mogguh manquote:
Mijn vriend was ook al ziekjes gisteravondquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hey madz, nog gefeliciteerd man!!! sorry was het gisteren vergeten, was een beetje ziekjes
ja het schijnt te heersen alweer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend was ook al ziekjes gisteravond
Ja hijs verkouden...hij had gister gewoon last van...hoe noem je dat? Klapperkoorts?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het schijnt te heersen alweer.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Tis wel beetje dood..iedereen drukke baanbehalve ik
![]()
godver
maak het levendig zouk zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Tis wel beetje dood..iedereen drukke baanbehalve ik
![]()
godver
quote:
laterquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie Kijkt naar husky spike en bouvier max...ziet dat ze nog liggen te pitten, maar gaat wel even douchen nu tot later
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
pfff ik blijf maar gapen
volgens mij had ik iets minder wijn moeten drinken en iets minder moeten blowen gisteren avond
mwah, heb toch 7 volle uren slaap gehadquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]dat zou kunnen
of vroeger naar bed gaan
Douche en wandel zequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie Kijkt naar husky spike en bouvier max...ziet dat ze nog liggen te pitten, maar gaat wel even douchen nu tot later
en goedgekeurd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwah, heb toch 7 volle uren slaap gehad
Maar ik heb de wijn die GF heeft, gevonden bij onze super dus die hebt ik meteen geproeft
in het weekend pas weer zekerquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoef voorlopig echt geen drank meer
dan schik je je toch helemaal het leplazarusquote:
whahahah ulgy as a motherfuckerquote:
Dat was ie in de club alquote:
Gefeliciteerd met je nieuwe "vriendin"quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was ie in de club al
rare is alleen: in belgie zit ie in een fles, hier in een pak
quote:[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe "vriendin"
ik was er al eerder heurquote: