Hoooiijjj Debbiequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorningik ga vandaag lekker werkloos zitten zijn in de tuin denk ik
mogguh opperhoofd..kuchquote:
quote:
Ah, dan kom ik er ff gezellig bij zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorningik ga vandaag lekker werkloos zitten zijn in de tuin denk ik
dudequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Nog maar een paar daagjes, dan zal de clip inclusief het liedje wereldwijd te zien zijn
ghe ghequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudehallo dan kan ik me nooit meer ergens vertonen...wat moet mark wel niet denken
mogguh manquote:
Mijn vriend was ook al ziekjes gisteravondquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hey madz, nog gefeliciteerd man!!! sorry was het gisteren vergeten, was een beetje ziekjes
ja het schijnt te heersen alweer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend was ook al ziekjes gisteravond
Ja hijs verkouden...hij had gister gewoon last van...hoe noem je dat? Klapperkoorts?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het schijnt te heersen alweer.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Tis wel beetje dood..iedereen drukke baanbehalve ik
![]()
godver
maak het levendig zouk zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Tis wel beetje dood..iedereen drukke baanbehalve ik
![]()
godver
quote:
laterquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie Kijkt naar husky spike en bouvier max...ziet dat ze nog liggen te pitten, maar gaat wel even douchen nu tot later
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
pfff ik blijf maar gapen
volgens mij had ik iets minder wijn moeten drinken en iets minder moeten blowen gisteren avond
mwah, heb toch 7 volle uren slaap gehadquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]dat zou kunnen
of vroeger naar bed gaan
Douche en wandel zequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie Kijkt naar husky spike en bouvier max...ziet dat ze nog liggen te pitten, maar gaat wel even douchen nu tot later
en goedgekeurd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwah, heb toch 7 volle uren slaap gehad
Maar ik heb de wijn die GF heeft, gevonden bij onze super dus die hebt ik meteen geproeft
in het weekend pas weer zekerquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoef voorlopig echt geen drank meer
dan schik je je toch helemaal het leplazarusquote:
whahahah ulgy as a motherfuckerquote:
Dat was ie in de club alquote:
Gefeliciteerd met je nieuwe "vriendin"quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was ie in de club al
rare is alleen: in belgie zit ie in een fles, hier in een pak
quote:[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe "vriendin"
ik was er al eerder heurquote:
maar ik had jouw nog geen goedemorgen gewenstquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hey madz, nog gefeliciteerd man!!! sorry was het gisteren vergeten, was een beetje ziekjes
thnx dudesquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gefeli nog mads.. ik was de topics kwijt gister
mogge allemaal!
klopt..mogguh manquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
maar ik had jouw nog geen goedemorgen gewenst
iedereen staart sprakeloos naar LL's borsten en laat het bier staanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
Mads, nog van harte met je verjaardagouwe lul
* LL geeft bier en flasht tieten
thnxquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
Mads, nog van harte met je verjaardagouwe lul
* LL geeft bier en flasht tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
en maakt snel een fotoquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
iedereen staart sprakeloos naar LL's borsten en laat het bier staan
of drukt zijn gezicht ertussen en doet een buitenboordmotor naquote:
ja dat vinden de meisjes geilquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of drukt zijn gezicht ertussen en doet een buitenboordmotor na
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
thnxvoor het bier
omaIk dacht al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe dat zei ik vrijdag ook tegen GF...
ik kwam met blote tieten de keuken in gelopen (was topje nog aant aandoen) en zei:
Nou hier willen ze vast wel een foto van "en zo loop LL bij ons de keuken binnen"
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
we moeten toch echt eens met zijn allen naar die bar gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al...![]()
ik kwam met blote tieten de keuken in gelopen (was topje nog aant aandoen) en zei:
Nou hier willen ze vast wel een foto van "en zo loop LL bij ons de keuken binnen"
EN WAAR IS DIE FOTO?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al...![]()
maar dan slaat ze ook meteen en dan word die herinering uit mijn geheugen verwijderdquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of drukt zijn gezicht ertussen en doet een buitenboordmotor na
Nee maar wel grappigquote:
say Whut?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al...![]()
ik weetquote:
en stiekem wel een beetje lekkerquote:
uiteraard nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
say Whut?
en natuurlijk geen foto van gemaakt
GF is ook geen echte kerel, hij deelt niet met zijn homie'squote:Op dinsdag 21 april 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
say Whut?
en natuurlijk geen foto van gemaakt
jahtog...wij mannen delen alles...ALLESquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
GF is ook geen echte kerel, hij deelt niet met zijn homie's
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jahtog...wij mannen delen alles...ALLES
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
De vriend van mijn nicht wilde mij zelfs naaktfoto's van mijn nicht laten zien
preciesquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hebben we op een of andere sluwe manier pikante foto's in handen gekregen, delen we die... zo simpel is het..
van je nichtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
De vriend van mijn nicht wilde mij zelfs naaktfoto's van mijn nicht laten zien
tuurlijk niet..dudequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
te ver
hoop voor jou dat je dan neit heb gedaan
dude... zoals mijn vorige post..zelfs voor mij gaat dat te verquote:
quote:
Helaas zijn de blote tieten van LL alleen buiten openingstijden te zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we moeten toch echt eens met zijn allen naar die bar gaan
we zouden het geheim houden wat in bed gebeurtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dan slaat ze ook meteen en dan word die herinering uit mijn geheugen verwijderd![]()
want LL slaat hard
Neej werkloos = allochtoon...o wachtquote:
whehehe jah ik had dat ook niet hoeven zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude... zoals mijn vorige post..zelfs voor mij gaat dat te ver
Die van de nicht van mn vriend staan gewoon onlinequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
De vriend van mijn nicht (familie gerelateerd) wilde mij zelfs naaktfoto's van mijn nicht (familie gerelateerd) laten zien
dan blijven we toch wat langerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas zijn de blote tieten van LL alleen buiten openingstijden te zien
[..]
we zouden het geheim houden wat in bed gebeurt
debbie is een negerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej werkloos = allochtoon...o wacht
naja dan komen we bij jouw thuis LLquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
sup swahquote:
maar dit is dus wel echt familliequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah ik had dat ook niet hoeven zien
aangewaaide nicht is discutabel, maja das niet echt familie
ja dus??? een witte negert dohquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de 1 is een albino en de ander niet
nah dat kan gewoon nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar dit is dus wel echt famillie
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan blijven we toch wat langer
ik zie het probleem niet
Nja soms flash ik ze ook zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
naja dan komen we bij jouw thuis LLof voor openingstijd
een blinde witte neger!quote:
quote:
en wanneer is dat danquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Nja soms flash ik ze ook zo
maar dat is maar zelden
gewoon een keer komen als ik aant stappen ben bij GF
sorryquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
misschien zaterdagquote:
nou moet ik je vanavond weer straffenquote:
nou wie organiseert een GRTDOJW-meet bij GF z'n zaakquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien zaterdag![]()
en anders daarna om de week de zaterdagen
Denk dat de meesten niet komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
nou wie organiseert een GRTDOJW-meet bij GF z'n zaak![]()
Doeiquote:
oew geylquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat de meesten niet komen
hihi ik zei komen![]()
quote:
Jij komt op het goede momentquote:
Meurningquote:
ik kom toch altijd op het goed moment schatquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jij komt op het goede moment
hihi ik zei nu weer komen
GF = GoldFingerquote:
ik hoorde het muntje hier vallenquote:
ik hier ookquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een muntje van Gold viel uit je Finger
godverdommequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom toch altijd op het goed moment schat![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom toch altijd op het goed moment schat![]()
![]()
![]()
naja het bewijs dat hij altijd op het juiste moment komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme
heel mn koffie over mn toetsenbord
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
naja het bewijs dat hij altijd op het juiste moment komt
kantie gelijk een vaatdoekje pakken
Hijs gewend om te dweilenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
naja het bewijs dat hij altijd op het juiste moment komt
kantie gelijk een vaatdoekje pakken
Pics zijn overradedquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar LL je moet niet allemaal pic's beloven![]()
we vergeten die toch te maken![]()
quote:
Ik heb niets beloofd, zei alleen dat ik in de keuken tegen jou zei dat ze die wel wildenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar LL je moet niet allemaal pic's beloven![]()
we vergeten die toch te maken![]()
gelukkig welquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer de veroorzaker moet het zelf opruimen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Pics zijn overraded
We komen wel bij LL kijken
nee, wil in de tuin zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Runx het volgende:
hoooooooooiiijjj iedereenalles goed met iedereen
![]()
Hey runxjequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Runx het volgende:
hoooooooooiiijjj iedereenalles goed met iedereen
![]()
jah ff lekker op het balkon in de zonquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, wil in de tuin zitten
Maar dat komt wel na het werk
maar die van je jurkje welquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb niets beloofd, zei alleen dat ik in de keuken tegen jou zei dat ze die wel wilden
quote:
in je bikiniquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
Jah gezelligquote:
Nou okay die komen dan nog wel een keer, zo speciaal ist nou ook weer nietquote:
Die ligt wel nog bij mn schoonmoeder...quote:
ag ja wat heeft het voor zin in de tuin te zitten de meeste Nederlanders worden roodquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee moos de clip moet nog opgenomen worden dan krijgen jullie hemquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runxje
Doe dat nummer nou eens pasen
Tis de tuin van mn schoonouders, met tig aantal burenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
in je eigen tuin mag je tog wel topless
![]()
arme jongen, je bent zo opgewonden dat je ervan gaat stotterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Moozzie het volgende:
* Doet olie pasen aan LL*
*zet opblaasbaar worstel bodje klaar*
Maar daarna bruinquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ag ja wat heeft het voor zin in de tuin te zitten de meeste Nederlanders worden rood
Dude ik wil toch heulemaal niet zien hij jij een schaap wastquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nee moos de clip moet nog opgenomen worden dan krijgen jullie hem
dan maar zonder bikiniquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah gezellig
Kunnen Nicole, Paul en Mimi ook de kleine zien
[..]
Nou okay die komen dan nog wel een keer, zo speciaal ist nou ook weer niet
[..]
Die ligt wel nog bij mn schoonmoeder...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude ik wil toch heulemaal niet zien hij jij een schaap wast
Lolquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jongen, je bent zo opgewonden dat je ervan gaat stotteren
*aait Moozzie ff
Hallo, je komt toch naar mn schoonmoeder, daar ligt ie dusquote:
Nou niet met zoveel woorden.... Maar jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]zo wordt die heul niet
, beledig jij nu mijn schaap
![]()
shit altijd pechquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hallo, je komt toch naar mn schoonmoeder, daar ligt ie dus
inddquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou niet met zoveel woorden.... Maar ja
Altijd?quote:
dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Altijd?
nog een half uurtje en dan lekker even wandelen
gegarandeerd dat ik NOG minder zin heb om te werken daarna
en rood gewordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Altijd?
nog een half uurtje en dan lekker even wandelen
gegarandeerd dat ik NOG minder zin heb om te werken daarna
niet altijd 1x per maand nietquote:
hihi tri geen pauze om buiten te lopen ?quote:
jah nu denk ik...quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi tri geen pauze om buiten te lopen ?
en nu geen zin meer om te werkenquote:
juistquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nu geen zin meer om te werken
Niet dat het nut heeft om nog te antwoorden..quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe laat ben je bij je schoonmoeder LL
tot staksquote:
What the hell?quote:
2 swalbesquote:
ja, ja en uhm jahquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef Friday12 het volgende:
zo klaar met de lunch![]()
iedereen gelunched en was het lekker?
nog in de zon gezeten?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
typisch duits is het
[ afbeelding ]
cool!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:51 schreef Runx het volgende:
HOOOOooooiiijjj, WL het nummer is af
alleen de clip nog
dat is minderquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar niet in de zon gezeten die zit hier niet aan de voorkant
+ 0,5 uurquote:
neuh dat ken niet mie jongquote:
quote:
pfff noog langer wachtenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh dat ken niet mie jong
we gaan deze of volgende week clip opnemen
maar , net als muziek hoor je toch eerst het nummer op de radio, en daarna verschijnt de clip altijd pasquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh dat ken niet mie jong
we gaan deze of volgende week clip opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |