pfff, nu al op je werk. Ik ben net wakker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow alweer op m'n werk6.30 opstaan is vroeg! Maar ben blij dat ik het gedaan heb. Alleen een rusteloze nacht gehad en dat is niet echt lekker geweest.
Maargoed we springen er weer in met een dansje![]()
![]()
Tja ach.. het zat in de planning, ben wel moe, maar komt vast wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
pfff, nu al op je werk. Ik ben net wakker.
Maar dansen op de vroege morgen is altijd goed
maar alleen stiekemquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:25 schreef DR34M3R het volgende:
*vroege vogel meldt zich weer
(stiekem gewoon een tvp dus)
Hey Cuequote:
En we willen natuurlijk niet dat jij neerstortquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Cue
Ja goed, afgezien van beetje slaaptekort
Wat ben jij happy zeg, haha!
Hahaha, ik merk hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En we willen natuurlijk niet dat jij neerstortDus we schoppen je vanavond wel naar bed. Hoe laat moet dat zijn?
![]()
Haha.. achja heb even m'n momentje ofzo
Dat is wel mooi tijdstip!! Ik hoop dat ik hem gewoon helemaal neit aanzet als ik thuis ben. Maar dat ligt er een beetje aan wat ik dan wel ga doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:48 schreef MNR het volgende:
Hahaha, ik merk het
Nou, vanavond wil ik om 22u mijn PC afsluiten. En dat ga ik gewoon doen
Leuk momentje Cue, geniet ervan
Nog mooier!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:50 schreef MNR het volgende:
Je vrolijkheid is wel aanstekelijk Cue
Thanks!
Ik zou de kast thuis latenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet echt mijn lege flessen kast naar de supermarkt brengen.... 27 flessen
lege drank flessen zit meestal geen statiegeld op hoor..quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet echt mijn lege flessen kast naar de supermarkt brengen.... 27 flessen
Hij zegt niet wat voor flessen, dus kan ook gewoon naar de glasbak zijn. Z'n kast raakt alleen een beetje vol zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lege drank flessen zit meestal geen statiegeld op hoor..
of drink jij ook wat anders dan malibu, whiskey, prosecco en jenever?
och armequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, zucht.
Stomme Polen die om half 7 al de weg openbreken voor die glasvezelkabels
polen zijn lief..quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, zucht.
Stomme Polen die om half 7 al de weg openbreken voor die glasvezelkabels
Ben jij pools!?quote:
Liefquote:
Waarom maak je het dan ook steeds zo laatquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:41 schreef MNR het volgende:
Ja vroege vogels idd, al gaat deze stoere vroege vogel vanavond op tijd naar bed anders stort ze morgen neer
Brute alcoholist dat hij is, al zijn visite altijd maar dronken voeren.. nee, dat kunnen eigenlijk alleen maar drank flessen zijn die leeg zijn.. Denk zelfs nog van 1 weekendjequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zegt niet wat voor flessen, dus kan ook gewoon naar de glasbak zijn. Z'n kast raakt alleen een beetje vol zo
Niet allemaal rival. Maar die wegwerkers hier vind ik op het moment stomquote:
Omdat ik mensen op msn had die problemen hebben en hun verhaal kwijt wildenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:12 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom maak je het dan ook steeds zo laat
Cola welquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lege drank flessen zit meestal geen statiegeld op hoor..
Van die 4 heb ik er maar 2 in de kast staanquote:of drink jij ook wat anders dan malibu, whiskey, prosecco en jenever?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brute alcoholist dat hij is, al zijn visite altijd maar dronken voeren.. nee, dat kunnen eigenlijk alleen maar drank flessen zijn die leeg zijn.. Denk zelfs nog van 1 weekendje
Zolang je de terugweg maar overleefd vind ik het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:12 schreef Belsezar het volgende:
Lief
Gered is een groot woord. Ik ben wakker ja en that is it. Ik wilde gisteren al vroeg naar bed want ik was kapot en dat is ook niet gelukt. Dus straks zal ik wel instorten op kantoor
Dan is hij dus geen alcoholistquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brute alcoholist dat hij is, al zijn visite altijd maar dronken voeren.. nee, dat kunnen eigenlijk alleen maar drank flessen zijn die leeg zijn.. Denk zelfs nog van 1 weekendje
Aaah vandaar.. heb jij dan ook zo'n poolse neus?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef rival het volgende:
Mijn oma komt uit polen, die is in de oorlog hierheen gekomen
Het waren allemaal cola en fanta flessenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zegt niet wat voor flessen, dus kan ook gewoon naar de glasbak zijn. Z'n kast raakt alleen een beetje vol zo
quote:
Stomme wegwerkers is het dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet allemaal rival. Maar die wegwerkers hier vind ik op het moment stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik vergat de wijn helemaal!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker als je nagaaat dat ik maar een paar flessen wijn heb staan en ik die allemaal gekregen heb
Ik heb een mooie neus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah vandaar.. heb jij dan ook zo'n poolse neus?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:18 schreef rival het volgende:
[..]
Stomme wegwerkers is het dus.
en ik vraag me af of je ze hebt aangesproken om te checken of het daadwerkelijk polen waren.
ook vraag ik me af waarom het nou weer persé polen moeten zijn.
is er soms iets mis met polen?
hebben ze je wat aangedaan ofzo?
ben jij zo een racist?
ik had dit echt niet van jou verwacht
Ik zou bijna zeggen Pien, kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die slaapt nog denk ik.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Neequote:
D_Hquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
de plek waar ik zondag een bal op heb gekregen begint al mooi paars-groenig te worden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:18 schreef rival het volgende:
[..]
Stomme wegwerkers is het dus.
en ik vraag me af of je ze hebt aangesproken om te checken of het daadwerkelijk polen waren.
ook vraag ik me af waarom het nou weer persé polen moeten zijn.
is er soms iets mis met polen?
hebben ze je wat aangedaan ofzo?
ben jij zo een racist?
ik had dit echt niet van jou verwacht
Het zijn polenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren met ze gepraat omdat ze mijn parkeerplaats opengebroken hadden.
En er is niks mis met polen. Ik heb zelfs poolse vrienden
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dus kan het alleen maar goed zijn, anders valt ie opquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Laten we het erop houden dat ik weet dat het geen opvallend onderdeel is
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zijn polenIk heb gisteren met ze gepraat omdat ze mijn parkeerplaats opengebroken hadden.
En er is niks mis met polen. Ik heb zelfs poolse vrienden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:30 schreef rival het volgende:
Dit wordt dus weer drama vandaag.. ik ga weg.. werken
Ja het woordje curva/kurva herken ik welquote:
Wat minder met mij op msn hangen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef DR34M3R het volgende:
Kindjes naar school brengen en werken. Vandaag minder fok.. sowieso meeting van 10:00 - 15:00, in het Engels waarschijnlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat ik gesloopt ben achteraf.
En in de tijd die me rest heb ik ook nog van alles aan werk dat gisteren is blijven liggen. Dat wordt vanavond pas weer fokken vrees ik, als ik dit zo bekijk.
Neenee ik zit alweer op mn foktroon.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
*eet bord Brinta leeg*
Word ik heul kei groot & sterk!
Meeting in het engels is toch niet zo'n probleem?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef DR34M3R het volgende:
Kindjes naar school brengen en werken. Vandaag minder fok.. sowieso meeting van 10:00 - 15:00, in het Engels waarschijnlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat ik gesloopt ben achteraf.
En in de tijd die me rest heb ik ook nog van alles aan werk dat gisteren is blijven liggen. Dat wordt vanavond pas weer fokken vrees ik, als ik dit zo bekijk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Polen
Ieren
Duitsers
Turken
Zwitsers
Italianen
Chinezen
Afrikanen(daarmee besla ik gelijk een werelddeel
)
NederlandersOpvallend dat Duitsers er wil in staan, maar Fransen niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fransen zijn toch wel het meest asociale volk ter wereld
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
En iets van 'curva mas 'quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het woordje curva/kurva herken ik wel
Dat is waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Neenee ik zit alweer op mn foktroon.
Iemand moet er zn geld mee verdienen he...
Ik heb het ook een keer geprobeerd voor mijn fitnessen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]Breakfast of champions!
Mis je het met melk of water? Warm of koud? Met suiker , honing, of zonder? Met een schepje havermout er door?
brinta
tsss... ik heb gisteren niet gemsn'd met je!quote:
Duitsersquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Rauw. het volgende:
Duitsers, Polen, Russen, Balkanezen![]()
Goedemorgen
het is Kurwaquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het woordje curva/kurva herken ik wel
Wat is jouw geheimquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hier weer iemand die dansend opstond vanmorgen! Goooooooddmorning!
Warme melk. No sugar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]Breakfast of champions!
Mis je het met melk of water? Warm of koud? Met suiker , honing, of zonder? Met een schepje havermout er door?
brinta
Doe ik nu sinds 3 weken iedere ochtendquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer geprobeerd voor mijn fitnessen...
Maar ik probeerde het alleen met melk, en toen in de magnetron...
Echt niet té hachelen gewoon
21 jaar lang iedere dag opstaan met 2 mensen met een verschrikkelijk ochtendhumeur. Dan krijg je er vanzelf een klerehekel aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is jouw geheim?
Ik sta altijd op als een zombie...
Ik ga meer voor de Spanjaarden, Portugezen, Puerto-Ricanan, Brazilianen en Mexicanen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Rauw. het volgende:
Duitsers, Polen, Russen, Balkanezen![]()
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hier weer iemand die dansend opstond vanmorgen! Goooooooddmorning!
Weet ik toch alquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het is Kurwa
wat het is ZegIkLekkerNiet
Kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de Spanjaarden, Portugezen, Puerto-Ricanan, Brazilianen en Mexicanen!
Heb niets maar dan ook niets met heet Oostblok (Ja daar stoppen we Duitsland ook ff bij)
Temperament!quote:
Jaaaa, veel beter dan een rustig muurbloempjequote:
Oh, word vaak tegen je gebruikt zeker?quote:
Morgen!quote:
quote:
Hey!quote:
Dat durven ze niet meer aangezien ik ze anders een zinnetje zeg in het spaans of portugees die ze echt niet trekkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh, word vaak tegen je gebruikt zeker?![]()
![]()
![]()
[..]
Morgen!
Eindelijk eens op tijd! Hoe laat ongeveer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hey!
Ik denk dat ik vanavond ga trouwens...
Hihiquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eindelijk eens op tijd! Hoe laat ongeveer?
Ik vind oostblok mannen/vrouwen vaak te lomp.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, veel beter dan een rustig muurbloempje
Mja dat is logischquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
21 jaar lang iedere dag opstaan met 2 mensen met een verschrikkelijk ochtendhumeur. Dan krijg je er vanzelf een klerehekel aan
Afgesproken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Ehm... Dat is dan weer lastig! Uurtje of 7?
Het is gewoon zo dat bijvoorbeeld braziliaanse vrouwen zeer vrouwelijk en ijdel zijn. Per definitie girly girlsquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind oostblok mannen/vrouwen vaak te lomp.
Qua bouw en gedrag. Ja ja ja, hokjes, I know. Generaliseren.
Met muurbloempjes is niks misquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, veel beter dan een rustig muurbloempje
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer aangezien ik ze anders een zinnetje zeg in het spaans of portugees die ze echt niet trekken
waar heen gaat? zal wel iets hebben gemist hier?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Ehm... Dat is dan weer lastig! Uurtje of 7?
Deal! Wijzigingen per PM doorgevenquote:
Dat zeg ik ook niet. Zijn leuk om uit hun schulp te trekkenquote:
Chick!!quote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Chick!!![]()
![]()
Mijn bloed heeft inmiddels weer een normale temperatuur
Nogal ja. Mijn scheldwoordenboekje is vooral in die ochtenden goed gevuld geraakt.. Mijn moeder en ik op onze tenen door het huis om de "koning en het prinsesje" maar niet te storenquote:
Ik kan je uitschelden in 5 talenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]altijd leuk een weerwoord hebben en een ander die het dan niet snapt.
![]()
doe ik ook soms alleen in m`n eigen niet te verstane taal![]()
[..]
waar heen gaat? zal wel iets hebben gemist hier?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi
Gelukkig!![]()
& Ik sliep vrij vroeg! voor mijn doen...
Hahahaha, dat is wel heeél erg! Ik heb op zich geen ochtendhumeur (moeders heeft mij nu ook wakker gemaakt), maar ik moet er echt NIETS van hebben als zij 's morgens vroeg van die irritante vragen gaat stellenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja. Mijn scheldwoordenboekje is vooral in die ochtenden goed gevuld geraakt.. Mijn moeder en ik op onze tenen door het huis om de "koning en het prinsesje" maar niet te storen
He dat is dan 2 talen meer dan mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan je uitschelden in 5 talenErg handig al die talenkennis
Ehm...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Hoe laat? Ik tegen 12 uur, verslapen vanmorgen
Who cares?! Zolang de mannen maar manly men zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat bijvoorbeeld braziliaanse vrouwen zeer vrouwelijk en ijdel zijn. Per definitie girly girls
Vrouwen moet je niet trekkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Zijn leuk om uit hun schulp te trekken
quote:
quote:
Ja ik kan ook schelden in het Nederlands, Engels, Spaans, Duits, Frans, Turksquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan je uitschelden in 5 talenErg handig al die talenkennis
Dat is jouw departmentquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who cares?! Zolang de mannen maar manly men zijn
Vertalers ftw!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
He dat is dan 2 talen meer dan mij![]()
maar ach zolang ik achter een pc zit kan ik in bijna elke taal wel schelden als ik zou willen
Hoi Caroquote:
quote:
Sorry kon het niet latenquote:
Maar ik hou sowieso wel van culturen. Nederlanders vind ik veelal maar saaiquote:
Goedemorgen! Hoe voel je je vandaag?quote:
Was te verwachtenquote:
Je vergeet Portugees en Mexicaansquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan ook schelden in het Nederlands, Engels, Spaans, Duits, Frans, Turks
Culturen is goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik hou sowieso wel van culturen. Nederlanders vind ik veelal maar saai
Ik voldoe aan je verwachtingspatroon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Mexicaans bestaat nietquote:
Hij heeft een streepje voor op mij?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan je verwachtingspatroon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
jij staat al 1 bij de vrouwen, hij bij de mannen, onee op 2 bij de mannen he. moet niet kwaak boosmakenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft een streepje voor op mij?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:53 schreef Belsezar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij staat al 1 bij de vrouwen, hij bij de mannen, onee op 2 bij de mannen he. moet niet kwaak boosmaken
gister of vandaag?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Ofresca het volgende:
Kut, kut, kut! Ik ben mijn moeders verjaardag volledig vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oeps!! doe je dat vaker? dan zijn ze het misschien wel gewend van jequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, normaal is mijn moeder/ vader wel in Nederland. Dan moet ik cadeautje kopen enzo. Dit jaar zijn ze beide weg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeps!! doe je dat vaker? dan zijn ze het misschien wel gewend van je
* Murmeli vergeet altijd alle verjaardagen, sterfdagen, trouwdagen etc.... mensen klagen er nauwelijks meer over
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Uit het oog, uit het hart, dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef Ofresca het volgende:
Nee, normaal is mijn moeder/ vader wel in Nederland. Dan moet ik cadeautje kopen enzo. Dit jaar zijn ze beide weg.
Ai! Snel bellen!quote:
Heb ik al gedaan.quote:
Dagje naar het schoonheidscentrum ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.![]()
Nu moet mama natuurlijk wel een mega vet cadeau hebben wanneer ze terug komt. En ik heb geen idee wat.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
quote:
verrot...... heb echt een mega katerquote:
Dies slecht hahaquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel kut ofresca, maargoed kan gebeuren toch
ik heb ooit eens op m'n vaders verjaardag hem gebeld, gezegd wat voor kado ik wilde hebben voor mijn verjaardag en totaal vergeten te feliciteren (was het namelijk compleet vergeten![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
liefie!quote:
oke heel snel dan hoiquote:
Wat heb je gedaan dan? Nou ja, dat is wel duidelijk trouwens..quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
verrot...... heb echt een mega kater
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Hahaha ff frustraties kwijt he gisterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Nou ja, dat is wel duidelijk trouwens..
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:08 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]mij een beetje op stang jagen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
drank, altijd het antwoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ff frustraties kwijt he gisteren
Bij jou lukt dat tenminste.quote:
Fijne dag liefie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drank, altijd het antwoord![]()
![]()
Nou ja ik ben naar stage
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
nee drank is niet goed voor je ;-)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik ben naar stage
Ik drink anders nooit hoor... maar gisteren met vriendin en we zaten te klagen en te mopperen natuurlijk... dussseee....quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee drank is niet goed voor je ;-)
ik word daar altijd depressief en raar van als ik veel drink. ben ik maar mee opgehouden
al 2 maanden
Maar goed ook, je bent al raar genoegquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee drank is niet goed voor je ;-)
ik word daar altijd depressief en raar van als ik veel drink. ben ik maar mee opgehouden
al 2 maanden
Een keertje iets goed van je afzuipen kan even fijn zijn. Maar maak er geen gewoonte van, hè?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Hahaha ff frustraties kwijt he gisteren
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik ben naar stage
Nee joh was gwn ff om de shok te verwerken..... was gisteren echt ff van slag... had het nie zien aankomen.. dus moest het ff laten bezinken..quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Een keertje iets goed van je afzuipen kan even fijn zijn. Maar maak er geen gewoonte van, hè?
Bengelquote:
waarover moest je klagen en mopperen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik drink anders nooit hoor... maar gisteren met vriendin en we zaten te klagen en te mopperen natuurlijk... dussseee....
raar zijn is fijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar goed ook, je bent al raar genoeg
al zin om te rennen?
he niet zo streng he CG!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bengel![]()
Maar het is en blijft niet lief
Streng.. ik zit hier helemaal aangedaan achter m'n bureau..quote:
Ik kreeg gisteren te horen dat ik me baan kwijt ben... ze gaan me contract nie verlengen....quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarover moest je klagen en mopperen dan?
Ah.... kusje erop?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Streng.. ik zit hier helemaal aangedaan achter m'n bureau..
tot wanneer heb je dan nog werk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren te horen dat ik me baan kwijt ben... ze gaan me contract nie verlengen....
Ahh een beetje plagen kan toch wel?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren te horen dat ik me baan kwijt ben... ze gaan me contract nie verlengen....
quote:
quote:
"Het begint met plagen, het eindigt in bed."quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh een beetje plagen kan toch wel?
Zat ik ook al aan te denken. Maar wordt lastig omdat mijn eigen verjaardag 9 mei is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Moederdag is ook bijna toch?
Maak je't dan dubbelgoed
Alleen als je het achteraf het heel goed maakt weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh een beetje plagen kan toch wel?
Wat voor baan heb jij? Ik kan echt niet gewoon zeggen "hé, ik heb vandaag mijn dag niet, dus ik ga om 11 uur weg. ".quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
raar zijn is fijn.
ik heb zeker zin om te rennen. liever nu dan vanmiddag. alles is leuker dan werken. heb besloten dat ik maar weg ga hierzo. wordt niks meer.
ow.... dreamer gaat ook met mij naar milow!
ow dan ga ik jou plagenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
"Het begint met plagen, het eindigt in bed."
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
KZ en noukie gaan vozen!! gaan jullie dat op 9 mei doen zodat we allemaal kunnen toekijken?
nee dat kan ik ook niet. ik ga ook niet nu weg als ik vanddaag naar huis, ik bedoel dat ik ander werk ga zoeken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij? Ik kan echt niet gewoon zeggen "hé, ik heb vandaag mijn dag niet, dus ik ga om 11 uur weg. ".
O vandaar ook de kater.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tot 2 juniquote:
Ik wel. Als ik verder geen meetings en zo heb staan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij? Ik kan echt niet gewoon zeggen "hé, ik heb vandaag mijn dag niet, dus ik ga om 11 uur weg. ".
Dat is al snelquote:
Ja ze gooien het op de economie.......quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]ow ja dan zou ik me ook wel klemzuipen ja
hebben ze ook een reden gegeven? hoe lang mag je nu nog blijven dan? wel echt klote zeg! sterkte meis
Is toch niet nodigquote:
Hmmz dat is snel...quote:
Je denkt toch niet dat ik jullie er van laat genietenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
KZ en noukie gaan vozen!! gaan jullie dat op 9 mei doen zodat we allemaal kunnen toekijken?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vandaar ook de kater.
Je hebt het fff op een zuipeen gezet?
Bij einde contract hoeven ze geen opgaaf van reden te doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze gooien het op de economie.......
Tnx!
Nog meer leuke vrouwen onlinequote:
ja idd en ik werk hier al ruim 2 jaar dus zou nu me vaste contract krijgen... heb net nieuwe functie en werkplek... salarisverhoging.. en nu mag ik ineens gaan.... dus had het echt niet zien aankomen....quote:
Ik heb wel wat beheersing hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar ben ik goed inquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen als je het achteraf het heel goed maakt weer
Dit verklaart zichzelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beheersing hoor
[..]
Daar ben ik goed inKomt wel goed dus
Dat is wel heel vreemd idd. Jammer genoeg kan je er weinig tegen doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd en ik werk hier al ruim 2 jaar dus zou nu me vaste contract krijgen... heb net nieuwe functie en werkplek... salarisverhoging.. en nu mag ik ineens gaan.... dus had het echt niet zien aankomen....
/ik ben zeer benieuwd waar je mee aan komt zettenquote:
ja klopt dat hoeven ze ook niet idd.. maar ze gaan nu een getuigschrift maken had ie het over en daarin zetten ze dan dat ze heel tevreden waren en me werk goed is en blabla en dat het puur daarom is.... ja heb nie helemaal geluisterd hoor was ff te perplex om uberhaupt iets uit te brengen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Bij einde contract hoeven ze geen opgaaf van reden te doen
[..]
Daarom plaag ik veelquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nja succes met nieuwe baan zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja klopt dat hoeven ze ook niet idd.. maar ze gaan nu een getuigschrift maken had ie het over en daarin zetten ze dan dat ze heel tevreden waren en me werk goed is en blabla en dat het puur daarom is.... ja heb nie helemaal geluisterd hoor was ff te perplex om uberhaupt iets uit te brengen...
Het gaat erom dat het dan leuke vrouwen zijn en er misschien iets mogelijk is. Anders boeit het weinig dat het vrouwen zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan 9 mei niet op de meet komen trouwens![]()
Er is die avond een 'erotiek' feest bij mij thuis, dus ik moet helpen organiseren![]()
Heb er wel vette zin in, want er blijven gewoon 4 vrouwen slapen
Alsof je het niet op meerdere manieren kan goed maken.quote:
lullig zeg. en idd erg kort tot 2 juni. wat voor soort werk doe je/zoek je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd en ik werk hier al ruim 2 jaar dus zou nu me vaste contract krijgen... heb net nieuwe functie en werkplek... salarisverhoging.. en nu mag ik ineens gaan.... dus had het echt niet zien aankomen....
Dit is echt een typische KF afzegging.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan 9 mei niet op de meet komen trouwens![]()
Er is die avond een 'erotiek' feest bij mij thuis, dus ik moet helpen organiseren![]()
Heb er wel vette zin in, want er blijven gewoon 4 vrouwen slapen
Ik zal wel met wat moois op de proppen komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
/ik ben zeer benieuwd waar je mee aan komt zetten
ja idd dat ga ik vanmiddag gelijk regelen.. ik ga lekker vroeg naar huis vandaag...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja succes met nieuwe baan zoeken
maar ff een tip... vraag nu alvast je WW aan want het duurt een x aantal weken voor je de eerste keer geld krijgt. Gewoon just in case. je kan er maar beter vroeg bij zijn dan dat het pas de 2e doet en dan lang moet wachten
Maar die optie lag er wel en een beetje gemiddelde (single) man neemt hem.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alsof je het niet op meerdere manieren kan goed maken.
Ga lekker je vakantiedagen opmaken nu het mooi weer is!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd dat ga ik vanmiddag gelijk regelen.. ik ga lekker vroeg naar huis vandaag...
ik ben assistent projectmanagement... klinkt heel duur maar ben gwn een soort afdelingssecretaresse en doe ook projectsuport... beetje combi hierquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lullig zeg. en idd erg kort tot 2 juni. wat voor soort werk doe je/zoek je?
En wanneer dat gaat dat moois mijn kant op komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal wel met wat moois op de proppen komen
ja das ook zo gemeen omdat ik maar half jaar werk nu hebben ze de helft van me vakantiedagen gepikt.... dus heb er nie eens zoveel meer...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ga lekker je vakantiedagen opmaken nu het mooi weer is!
Je hebt toch een x aantal opgebouwde uren staan nu?? die kan je opmaken...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja das ook zo gemeen omdat ik maar half jaar werk nu hebben ze de helft van me vakantiedagen gepikt.... dus heb er nie eens zoveel meer...
ja dat zijn maar 12 dagen en ik heb al wat opgenomen dus heb nie veel over.. helaas...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je hebt toch een x aantal opgebouwde uren staan nu?? die kan je opmaken...
3 ervan zijn leukquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het dan leuke vrouwen zijn en er misschien iets mogelijk is. Anders boeit het weinig dat het vrouwen zijn
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Maar die optie lag er wel en een beetje gemiddelde (single) man neemt hem.
dus je bent niet op de singlesmeet???quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
9 mei? 9 Mei?
9 Mei komt Vive la Fete in de Effenaar!
Binnenkortquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wanneer dat gaat dat moois mijn kant op komen?
Zeg ik zit hier net een goeie dagquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus je bent niet op de singlesmeet???
regelneef dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ben assistent projectmanagement... klinkt heel duur maar ben gwn een soort afdelingssecretaresse en doe ook projectsuport... beetje combi hier
Ik kreeg de uitnodiging gisteravond pas van mij zus...quote:
Ja maar willen snuitje zijn bi kant zien ontdekkenquote:
ow echt???? zijn er nog kaarten??quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
9 mei? 9 Mei?
9 Mei komt Vive la Fete in de Effenaar!
Gefeliciteerd ik nomineer je als Fok! [singles] Player van het jaar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 ervan zijn leuken ze gaan mee uit, dus als ik het goed aan pak is er zéker iets uit te halen
ohw jawel dat komt ook wel goed, ik vind heus wel werk hoor.... maar tis allemaal weer zo geregel enzo en ik had hier alles netjes voor elkaar ook ivm me zoontje enzo.. met flexibele tijden enzo en bij een nieuw bedrijf moet je dat allemaal weer eerst opbouwen enzo..... is gwn klotequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
regelneef dus
maar regelneven kunnen ze overal wel gebruiken denk ik?
vandaag!quote:
Een erotische avond met je zus?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kreeg de uitnodiging gisteravond pas van mij zus...
Ik wist eerst niet dat er mannen aanwezig mochten zijn...
Mag ook niet, dus ik en 2 vrienden gaan die avond in een jurk, met pruik en make-up![]()
Whahahaha... uh...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar willen snuitje zijn bi kant zien ontdekken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ik nomineer je als Fok! [singles] WannabePlayer van het jaar.
Maar succes![]()
Ik vraag me wel af hoe je erop komt om een erotische avond te organiseren.
oja dat is wel heel irritant als je flexibele tijden nodig hebt ivm je zoontje. nog een extraquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jawel dat komt ook wel goed, ik vind heus wel werk hoor.... maar tis allemaal weer zo geregel enzo en ik had hier alles netjes voor elkaar ook ivm me zoontje enzo.. met flexibele tijden enzo en bij een nieuw bedrijf moet je dat allemaal weer eerst opbouwen enzo..... is gwn klote
Ik zou er niet eens aan moeten denken om dat met m'n broer te doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een erotische avond met je zus?![]()
En dan jullie in jurken en make-up? En er valt wat te halen?
Het klink allemaal zoooo fout
Brabant presentquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Howl het volgende:
Misschien moeten we maar eens een keertje een singlesmeet in Eindhoven organiseren. Er zijn genoeg singles uit Brabant hier.
Ja, je had ook zo`n leuk uitzichtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jawel dat komt ook wel goed, ik vind heus wel werk hoor.... maar tis allemaal weer zo geregel enzo en ik had hier alles netjes voor elkaar ook ivm me zoontje enzo.. met flexibele tijden enzo en bij een nieuw bedrijf moet je dat allemaal weer eerst opbouwen enzo..... is gwn klote
OMG, medelijden met KF heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens aan moeten denken om dat met m'n broer te doen
Maar idd.. te fout!! Gelukkig is het wel op uitnodiging anders zou het nog fouter zijn geweest.
Ow en KF; vergeet je benen en oksels niet te scheren
Tnx!! ben gek opquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja dat is wel heel irritant als je flexibele tijden nodig hebt ivm je zoontje. nog een extravan mij dan
en ook na 1 dag mag je op de singles meet komen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar willen snuitje zijn bi kant zien ontdekken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar idd.. te fout!! Gelukkig is het wel op uitnodiging anders zou het nog fouter zijn geweest.
jaaaa idd me uitzicht!!!! maar ja nu kan ik wel makkelijker met hem uit nu ist geen collega meer... dus bied weer opties hequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja, je had ook zo`n leuk uitzicht![]()
o shit nu help ik je straks nog verder in een dip
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Italiaanse mannen doen dit al een tijd... mja ze zijn ook niet echt MAN te noemen imoquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
euh is dat DE nieuwe stijl voor mannen?
mooi dat ik niet mee doe
Ooit eens bij een kennis gedaan. Helemaal geschorenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
euh is dat DE nieuwe stijl voor mannen?
mooi dat ik niet mee doe
* Murmeli gaat even op de site van de effenaar kijken...quote:
quote:
Gniffelquote:
Dan doe ik meequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Howl het volgende:
Misschien moeten we maar eens een keertje een singlesmeet in Eindhoven organiseren. Er zijn genoeg singles uit Brabant hier.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef Howl het volgende:
Ja dadelijk heb ik 't gedaan zeg!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli gaat even op de site van de effenaar kijken...
jongens ik denk dat ik niet zo lang op de singles meet ga blijven
Ik woon d'rquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dan doe ik mee![]()
Ik studeer toch in Eindhoven dus
We kunnen ook gewoon een uur eerder beginnen. dan zijn ze er langerquote:
Heb je al!quote:
ze staan ook op bevrijdingsfestival in rotterdam 5 mei.... ga je daar heen en gewoon naar meetquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Murmeli het volgende:
oeh en het kost maar 15 euro
kijken of ik kwaak zo gek krijg die heb ik al gemaild
uhu zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:
*zoekt een smilie met één opgetrokken wenkbrauw...quote:
die staat alleen in je msnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*zoekt een smilie met één opgetrokken wenkbrauw...
Noukquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*zoekt een smilie met één opgetrokken wenkbrauw...
echt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze staan ook op bevrijdingsfestival in rotterdam 5 mei.... ga je daar heen en gewoon naar meet
ik wou al zeggen.. dat had mij toch wel moeten opvallen toenquote:
Weten jullie wel wat het inhoudtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef Murmeli het volgende:
erotissch feetstje van KF klinkt echt te ranzig. misschien maar goed dan dat ie niet op de singles meet komt... KF heeft foute fantasieen....
sex met je zus.... heb je die film zusje gezien? is echt wat voor jou jongen!
Ik ga naar het bevrijdingsfestival in vlissingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze staan ook op bevrijdingsfestival in rotterdam 5 mei.... ga je daar heen en gewoon naar meet
Haha, inderdaad..quote:
Goede vraag!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nouk![]()
Ja, waarom is er eigenlijk niet zo'n smile op fok?
I know.. maar dan nog. Heb jij niks te zoeken dus. En zeker dat gerel slaat dan nergens opquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weten jullie wel wat het inhoudt?
Het is een tupperware party voor volwassene...
Er komt zo'n chick langs met allemaal dildo's en lingerie en andere seksspeeltjes, en gaat alles uitleggen, en dan kan je bestellen
Maar ik ga met een paar gasten in de tuin een klein feestje maken, en dan even rellen in jurk...
Edit: ik ga niet daar bij zitten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |