pfff, nu al op je werk. Ik ben net wakker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow alweer op m'n werk6.30 opstaan is vroeg! Maar ben blij dat ik het gedaan heb. Alleen een rusteloze nacht gehad en dat is niet echt lekker geweest.
Maargoed we springen er weer in met een dansje![]()
![]()
Tja ach.. het zat in de planning, ben wel moe, maar komt vast wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
pfff, nu al op je werk. Ik ben net wakker.
Maar dansen op de vroege morgen is altijd goed
maar alleen stiekemquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:25 schreef DR34M3R het volgende:
*vroege vogel meldt zich weer
(stiekem gewoon een tvp dus)
Hey Cuequote:
En we willen natuurlijk niet dat jij neerstortquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Cue
Ja goed, afgezien van beetje slaaptekort
Wat ben jij happy zeg, haha!
Hahaha, ik merk hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En we willen natuurlijk niet dat jij neerstortDus we schoppen je vanavond wel naar bed. Hoe laat moet dat zijn?
![]()
Haha.. achja heb even m'n momentje ofzo
Dat is wel mooi tijdstip!! Ik hoop dat ik hem gewoon helemaal neit aanzet als ik thuis ben. Maar dat ligt er een beetje aan wat ik dan wel ga doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:48 schreef MNR het volgende:
Hahaha, ik merk het
Nou, vanavond wil ik om 22u mijn PC afsluiten. En dat ga ik gewoon doen
Leuk momentje Cue, geniet ervan
Nog mooier!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:50 schreef MNR het volgende:
Je vrolijkheid is wel aanstekelijk Cue
Thanks!
Ik zou de kast thuis latenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet echt mijn lege flessen kast naar de supermarkt brengen.... 27 flessen
lege drank flessen zit meestal geen statiegeld op hoor..quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet echt mijn lege flessen kast naar de supermarkt brengen.... 27 flessen
Hij zegt niet wat voor flessen, dus kan ook gewoon naar de glasbak zijn. Z'n kast raakt alleen een beetje vol zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lege drank flessen zit meestal geen statiegeld op hoor..
of drink jij ook wat anders dan malibu, whiskey, prosecco en jenever?
och armequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, zucht.
Stomme Polen die om half 7 al de weg openbreken voor die glasvezelkabels
polen zijn lief..quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen, zucht.
Stomme Polen die om half 7 al de weg openbreken voor die glasvezelkabels
Ben jij pools!?quote:
Liefquote:
Waarom maak je het dan ook steeds zo laatquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:41 schreef MNR het volgende:
Ja vroege vogels idd, al gaat deze stoere vroege vogel vanavond op tijd naar bed anders stort ze morgen neer
Brute alcoholist dat hij is, al zijn visite altijd maar dronken voeren.. nee, dat kunnen eigenlijk alleen maar drank flessen zijn die leeg zijn.. Denk zelfs nog van 1 weekendjequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zegt niet wat voor flessen, dus kan ook gewoon naar de glasbak zijn. Z'n kast raakt alleen een beetje vol zo
Niet allemaal rival. Maar die wegwerkers hier vind ik op het moment stomquote:
Omdat ik mensen op msn had die problemen hebben en hun verhaal kwijt wildenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:12 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom maak je het dan ook steeds zo laat
Cola welquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lege drank flessen zit meestal geen statiegeld op hoor..
Van die 4 heb ik er maar 2 in de kast staanquote:of drink jij ook wat anders dan malibu, whiskey, prosecco en jenever?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brute alcoholist dat hij is, al zijn visite altijd maar dronken voeren.. nee, dat kunnen eigenlijk alleen maar drank flessen zijn die leeg zijn.. Denk zelfs nog van 1 weekendje
Zolang je de terugweg maar overleefd vind ik het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:12 schreef Belsezar het volgende:
Lief
Gered is een groot woord. Ik ben wakker ja en that is it. Ik wilde gisteren al vroeg naar bed want ik was kapot en dat is ook niet gelukt. Dus straks zal ik wel instorten op kantoor
Dan is hij dus geen alcoholistquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brute alcoholist dat hij is, al zijn visite altijd maar dronken voeren.. nee, dat kunnen eigenlijk alleen maar drank flessen zijn die leeg zijn.. Denk zelfs nog van 1 weekendje
Aaah vandaar.. heb jij dan ook zo'n poolse neus?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef rival het volgende:
Mijn oma komt uit polen, die is in de oorlog hierheen gekomen
Het waren allemaal cola en fanta flessenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zegt niet wat voor flessen, dus kan ook gewoon naar de glasbak zijn. Z'n kast raakt alleen een beetje vol zo
quote:
Stomme wegwerkers is het dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet allemaal rival. Maar die wegwerkers hier vind ik op het moment stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik vergat de wijn helemaal!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker als je nagaaat dat ik maar een paar flessen wijn heb staan en ik die allemaal gekregen heb
Ik heb een mooie neus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah vandaar.. heb jij dan ook zo'n poolse neus?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:18 schreef rival het volgende:
[..]
Stomme wegwerkers is het dus.
en ik vraag me af of je ze hebt aangesproken om te checken of het daadwerkelijk polen waren.
ook vraag ik me af waarom het nou weer persé polen moeten zijn.
is er soms iets mis met polen?
hebben ze je wat aangedaan ofzo?
ben jij zo een racist?
ik had dit echt niet van jou verwacht
Ik zou bijna zeggen Pien, kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die slaapt nog denk ik.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Neequote:
D_Hquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
de plek waar ik zondag een bal op heb gekregen begint al mooi paars-groenig te worden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:18 schreef rival het volgende:
[..]
Stomme wegwerkers is het dus.
en ik vraag me af of je ze hebt aangesproken om te checken of het daadwerkelijk polen waren.
ook vraag ik me af waarom het nou weer persé polen moeten zijn.
is er soms iets mis met polen?
hebben ze je wat aangedaan ofzo?
ben jij zo een racist?
ik had dit echt niet van jou verwacht
Het zijn polenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren met ze gepraat omdat ze mijn parkeerplaats opengebroken hadden.
En er is niks mis met polen. Ik heb zelfs poolse vrienden
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dus kan het alleen maar goed zijn, anders valt ie opquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Laten we het erop houden dat ik weet dat het geen opvallend onderdeel is
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zijn polenIk heb gisteren met ze gepraat omdat ze mijn parkeerplaats opengebroken hadden.
En er is niks mis met polen. Ik heb zelfs poolse vrienden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:30 schreef rival het volgende:
Dit wordt dus weer drama vandaag.. ik ga weg.. werken
Ja het woordje curva/kurva herken ik welquote:
Wat minder met mij op msn hangen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef DR34M3R het volgende:
Kindjes naar school brengen en werken. Vandaag minder fok.. sowieso meeting van 10:00 - 15:00, in het Engels waarschijnlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat ik gesloopt ben achteraf.
En in de tijd die me rest heb ik ook nog van alles aan werk dat gisteren is blijven liggen. Dat wordt vanavond pas weer fokken vrees ik, als ik dit zo bekijk.
Neenee ik zit alweer op mn foktroon.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
*eet bord Brinta leeg*
Word ik heul kei groot & sterk!
Meeting in het engels is toch niet zo'n probleem?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:02 schreef DR34M3R het volgende:
Kindjes naar school brengen en werken. Vandaag minder fok.. sowieso meeting van 10:00 - 15:00, in het Engels waarschijnlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat ik gesloopt ben achteraf.
En in de tijd die me rest heb ik ook nog van alles aan werk dat gisteren is blijven liggen. Dat wordt vanavond pas weer fokken vrees ik, als ik dit zo bekijk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Polen
Ieren
Duitsers
Turken
Zwitsers
Italianen
Chinezen
Afrikanen(daarmee besla ik gelijk een werelddeel
)
NederlandersOpvallend dat Duitsers er wil in staan, maar Fransen niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fransen zijn toch wel het meest asociale volk ter wereld
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
En iets van 'curva mas 'quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het woordje curva/kurva herken ik wel
Dat is waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Neenee ik zit alweer op mn foktroon.
Iemand moet er zn geld mee verdienen he...
Ik heb het ook een keer geprobeerd voor mijn fitnessen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]Breakfast of champions!
Mis je het met melk of water? Warm of koud? Met suiker , honing, of zonder? Met een schepje havermout er door?
brinta
tsss... ik heb gisteren niet gemsn'd met je!quote:
Duitsersquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Rauw. het volgende:
Duitsers, Polen, Russen, Balkanezen![]()
Goedemorgen
het is Kurwaquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het woordje curva/kurva herken ik wel
Wat is jouw geheimquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hier weer iemand die dansend opstond vanmorgen! Goooooooddmorning!
Warme melk. No sugar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]Breakfast of champions!
Mis je het met melk of water? Warm of koud? Met suiker , honing, of zonder? Met een schepje havermout er door?
brinta
Doe ik nu sinds 3 weken iedere ochtendquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer geprobeerd voor mijn fitnessen...
Maar ik probeerde het alleen met melk, en toen in de magnetron...
Echt niet té hachelen gewoon
21 jaar lang iedere dag opstaan met 2 mensen met een verschrikkelijk ochtendhumeur. Dan krijg je er vanzelf een klerehekel aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is jouw geheim?
Ik sta altijd op als een zombie...
Ik ga meer voor de Spanjaarden, Portugezen, Puerto-Ricanan, Brazilianen en Mexicanen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Rauw. het volgende:
Duitsers, Polen, Russen, Balkanezen![]()
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hier weer iemand die dansend opstond vanmorgen! Goooooooddmorning!
Weet ik toch alquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het is Kurwa
wat het is ZegIkLekkerNiet
Kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de Spanjaarden, Portugezen, Puerto-Ricanan, Brazilianen en Mexicanen!
Heb niets maar dan ook niets met heet Oostblok (Ja daar stoppen we Duitsland ook ff bij)
Temperament!quote:
Jaaaa, veel beter dan een rustig muurbloempjequote:
Oh, word vaak tegen je gebruikt zeker?quote:
Morgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |