Zoiets?quote:Op maandag 20 april 2009 23:52 schreef Sombreros het volgende:
Klacht: Mensen die naar een feest/club gaan met een trui aan en/of muts opJe komt ze vooral tegen bij tenten zonder deurbeleid.
Mensen die sandalen dragen als het 5 graden isquote:Op maandag 20 april 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die een muts opzetten als het warmer is dan 5 graden
Vrouwen + sjaal in de lentequote:Op maandag 20 april 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 23:52 schreef Sombreros het volgende:
Klacht: Mensen die naar een feest/club gaan met een trui aan en/of muts opJe komt ze vooral tegen bij tenten zonder deurbeleid.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:53 schreef beverton het volgende:
ik vind dat men vrij moet zijn om zelf te mogen bepalen in welke klederdracht hij/zijn uitgaat.
Hou je die kénkermarokkanen een beetje weg.quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Pakspul het volgende:
Tenten met een dresscode.....
Groot hakenkruis denk ik ook welquote:Op maandag 20 april 2009 23:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hou je die kénkermarokkanen een beetje weg.
Emoticon fail.quote:Op maandag 20 april 2009 23:57 schreef Pakspul het volgende:
Mensen die gaan klagen als ze iemand zien die een trui draagt
Meneer is expert?quote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef xqlusivv het volgende:
Trui met uitgaan is sowieso kansloos, zie je gelijk dat ze nooit uitgaan want iedereen die uitgaat weet dat een trui veel te warm is.
Ik zie het probleem nietquote:
Smiliequote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Emoticon is MSN-taal.
Hier heten het smiechten.
Het is een smiechtquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
wat jij denkt interesseert ons sowieso al niks. Dus terug naar het punt: Het is een smilie
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
wat jij denkt interesseert ons sowieso al niks. Dus terug naar het punt: Het is een smilie
quote:Emoticons zijn symbolen die emoties weergeven door middel van een plaatje of een combinatie van lees- en lettertekens. Emoticons worden vaak verkeerd als smileys aangeduid, ter onderscheiding; een smiley is één type emoticon. Een bekend voorbeeld van een emoticon is deze tekenreeks:
:-)
Dit voorbeeld is een smiley.
Bij mij gaat de muts pas af als het een graad of 10 is. Of het moet zonnig en windstil zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
Hoe duidelijk kan iets zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja en de bijbel bestaat ook uit absolute waarheid
Nah dan gaan ze eerst al hun familie en homovriendjes erbij halen om klapjes uit te delenquote:
Zal inderdaad lachen gieren brullen zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:08 schreef MASD het volgende:
Ik trek altijd halverwege de avond mijn t-shirt uit samen met mijn vrinden. Meisjes vinden dat leuk.
Ik had het niet over uitgaan met een trui in een kroegquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
Ik zie de TS nu al voor me: Vlakbij de ingang met z'n cola berenburg, iedereen bekritiseren als ze binnenkomen.
Niet druk met sociale bezigheden zoals discodansen op Slayer's Hey Johnny Depp of gewoon een random vrouwtje versieren, neen, gewoon kijken wie er binnenkomt en hem/haar afkraken want de TS heeft toch niets beters te doen.
Uitgaan houd meer in dan een kroeg ingaan TS....
All I am saying: als je je gaat ergeren over het tenue van het volk in de kroeg/club, dan ben je gewoonweg een autist.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:08 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Ik had het niet over uitgaan met een trui in een kroegmaarja ik begrijp je afspiegeling van het Meppelse uitgaansleven wel.
Het gedrag van bepaald volk vind ik toch wel degelijk een belangrijke issue in een kroeg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
All I am saying: als je je gaat ergeren over het tenue van het volk in de kroeg/club, dan ben je gewoonweg een autist.
Het gedrag van het volk? Mmmkay. Wat ze aanhebben? Ik zou jou niet in de kroeg willen hebben tijdens halloween.
Ja, maar toch niet wat ze aanhebben?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gedrag van bepaald volk vind ik toch wel degelijk een belangrijke issue in een kroeg.
Dat klopt. Hoewel je soms uitzonderingen hebt, een trui is niet zo zeer een uitzondering, maar ik zou er niet in uitgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet wat ze aanhebben?
Mensen die denken dat iedereen in het uitgaansleven alleen alcohol gebruiktquote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef Enchanter het volgende:
Of mensen die gaan stappen met hun zonnebril op
Mensen die denken dat het anderen opvalt/boeit als jij en je matties een pilletje slikkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:35 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedereen in het uitgaansleven alleen alcohol gebruikt
Ah, ik draag hem altijd zo super stoer aan mijn v halsje vast, om toch die mooiboy statement te kunnen maken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef Enchanter het volgende:
Of mensen die gaan stappen met hun zonnebril op
Ja, want het is belangrijk dat men iets aanheeft wat wel in het modebeeld van een bepaald tijdperk past.quote:Op maandag 20 april 2009 23:52 schreef Sombreros het volgende:
Ik ben het zeker niet geheel met TS eens, maar nu ben ik toch wel benieuwd wat jij draagt als je de kroeg in gaatquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:08 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ja, want het is belangrijk dat men iets aanheeft wat wel in het modebeeld van een bepaald tijdperk past.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kots op jou, TS.
Een tuinbroek en een bodywarmerquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet geheel met TS eens, maar nu ben ik toch wel benieuwd wat jij draagt als je de kroeg in gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |