ehhh, doe nog es rekenen????quote:Op maandag 20 april 2009 23:42 schreef stinkie het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl
voor de snelle beslisser, je hebt nog 25 minuten.
Klopt - om 0.00 gaat de nieuwe deal inquote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef stinkie het volgende:
Tot 00.00 uur toch? (copy & paste uit slotpost enzo)
Zelfkennis siert je welquote:Op maandag 20 april 2009 23:46 schreef stinkie het volgende:
Ik ook niet, maar niet nodig, met mijn rijtempo kunnen ze er een olieverf- schilderij van maken
had niet naar specs gekeken, maar cmos zuigt idd. Beter. Neem je een 3ccdquote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef Cageon het volgende:
Die cam sucked, CMOS => wavy beeld. Bij fietsen gaat t nog, maar bij trillingen sucked t hard.
Spaar ik liever ff door voor een bullet cam + recorder ofzo
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:52 schreef bvvt het volgende:
Ja, hoop files heb ik gezien vanuit de trein. - op en neer naar hoofddorp
Alles kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef fs180 het volgende:
Snelwagen nog actief? Zo ja; enig idee of lc 400 '97 op 25kw kan
die is standaard al 25Kwquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef fs180 het volgende:
40pk is 28Kw ofwatissutquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:09 schreef fs180 het volgende:
iets boven de 40 pk (uit mijn hoofd) en 120 kilo op 25kw?
gevalletje staat standaard altijd al op 25kW ivm restricties bij aflevering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef fs180 het volgende:
Zoiets ja, dus waarschijnlijk gevalletje uitdraai, maar dacht ooit eens gelezen te hebben dat ze op 25kw (officeel dus) kunnen, vandaar dat Snelwagen dat misschien wel weet.
Kan er een overnemen voor paar hondend, leuke voor in de stad (mits straatbanden) en anders baggeren
ik heb zo'n kreng en dr staat 25kWquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef fs180 het volgende:
Goed punt ja, vergeten dat het aantal kw bij crossers vaak niet klopt, eens vragen hoeveel er op de papieren staat
dat is allemaal precies goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Denken julie ook nog even aan de vermogen/gewichts-verhouding? Die mag niet meer dan 0.16 ofzo zijn.![]()
0.16 ja, de ktm zou iets van 0.35 hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Denken julie ook nog even aan de vermogen/gewichts-verhouding? Die mag niet meer dan 0.16 ofzo zijn.![]()
Haal drie bougiekabels los, blijft er een pruttelende 1 pitter over met 25 Kw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef fs180 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere shizzlequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:42 schreef Cageon het volgende:
gevalletje staat standaard altijd al op 25kW ivm restricties bij aflevering.
Echter propt de dealert er de betere shizzle gelijk in.
oftewel op kenteken 25kW, maar is t niet.
dingen zijn op gashandle begrenst, stelt geen reet voor.
![]()
Tering, lees net een track log uit, GPSsie kan het niet allemaal bijhouden.
Even gas geven om in te voegen voor een vervelende auto.
Met duo van elf jaar.![]()
![]()
Uit mijn duim gezogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Haal drie bougiekabels los, blijft er een pruttelende 1 pitter over met 25 Kw.Volgens mij andere gasnaald / sproeier combo oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Betere shizzledingen zijn op gashandle begrenst, stelt geen reet voor.
![]()
Maar kan t missen hebben, al heel lang geleden dat ik daar over gebeld heb met een of andere KTM dealert.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
Uit mijn duim gezogen.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ding is wel uit 94, maar is niet bijzonder veel veranderd in die tijd.quote:
Moest inderdaad (niet echt) representatief. Met een collega met de trein.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:15 schreef Wifebeater het volgende:
BMW, immer enerverend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
[..]
Pfffrrt, heeft je motor eindelijk wat te doen ipv die 7 km op en neer... pak je de trein
Ook nog eens met dit weerOf moest je 'representatief'
Wat moest je daar doen dan?
Die Bandit ...
Doet het iig beter dan ik
[ afbeelding ]
kleinigheidjes houd je altijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:02 schreef Bunnybeater het volgende:
Die Bandit in het zandWat voor fuckface is dat met z'n ketting vol in het zand.
![]()
kenteken weer, jeweetsquote:Op woensdag 22 april 2009 06:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
kleinigheidjes houd je altijd![]()
ik had de stoelverwarming aan, daarna overstappen op motor was verre van warmquote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
Idd.. ik had de verwarming aan, en vanmiddag wss de airco
dacht dat je genoeg isolatie had.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik had de stoelverwarming aan, daarna overstappen op motor was verre van warm
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Cageon het volgende:
zo ziet zo'n 400 er van binnen uit
[..]
De staat zoals die op de eerste foto er uit ziet, komt 't meest voor.![]()
Datum aanvang tenaamstelling 12-04-2008quote:
*zet in lijstje MF verkooptopics verneuken*quote:Op woensdag 22 april 2009 06:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
kleinigheidjes houd je altijd![]()
[ afbeelding ]
dat is toch fantastisch leuk werk!!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:13 schreef Roderick2085 het volgende:wat is requirements opstellen/opschrijven toch eigenlijk best saai werk
ik lieg toch nietquote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Datum aanvang tenaamstelling 12-04-2008
ik neem aan dat je ze al hebt gezienquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef BazzieK het volgende:
tvp
dan ben je met recht wel een fuckfacequote:Op woensdag 22 april 2009 13:04 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
*zet in lijstje MF verkooptopics verneuken* [ afbeelding ]
hoe ziet dat er uit als ze gemonteerd zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik neem aan dat je ze al hebt gezienmooie set
![]()
[ afbeelding ]
Dat kleine lelijke topkuipje vind ik maar niks, behalve dat is 't wel een tof ding.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet? zie je toch heel weinig zulk 'n designdat zie er zo uit:
[ afbeelding ]
staat gewoon op MF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |