Waarom niet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ontopic: Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend.
Ahum... Ik wilde t zelfde vragenquote:
Ehm... net 14quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jong. Of hoe oud was iedereen hier toen ze voor het eerst met eigen geslacht zoenden?
quote:
zo erg is dat toch niet?quote:
13quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jong. Of hoe oud was iedereen hier toen ze voor het eerst met eigen geslacht zoenden?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo erg is dat toch niet?
ik ben gewoon ontzettend niet zo hetero
quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
Ben ik net een hele rits aan het quoten, is t topic dicht
[..]
Waarom niet?
"e:Op maandag 20 april 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, als er ooit een situatie zich ervoor leent zeg ik geen nee, maar op zoek gaan ernaar is weer een ander uiterste.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen.
of ze zijn ontzettend hetero?quote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Mensen die ontzettend hetero zeggen te zijn zijn bange mietjes!
Goed, vandaag aan een nieuwe baan begonnen. Alhoewel het maar tijdelijk is. Het is in ieder geval weer iets dat met mijn vakgebied te maken heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Murmeli het volgende:
hoi tijn
hoe gaat ie? hoe staat het met je onderzoeken? (ik weet natuurlijk weer niet meer wat waar en wanneer was maar da's omdat ik al een beetje dement wordt. maar er is vast weer wat nieuws te melden)
KZ wil echt met alle vrouwen zoenenmaar dat mag ze helemaal niet. alleen kleine kusjes he
toen dacht ik nog dat nooit iemand mij leuk zou vindenquote:
dat vind ik nou ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Mensen die ontzettend hetero zeggen te zijn zijn bange mietjes!
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag krijgt weer watgedachtes bij de TT
Nouk heeft ook genoeg vrouwen om te kiezen... namelijk MIJ!quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
tegan kan al kiezen uit KZ en Pien
Tegan is populair bij de vrouwtjes
ik wil ook wel hoor, maar ik weet niet of kwaak het fijn vindt als ik alweer met een vrouw ga lopen zoenen... hij noemt me nu al bi![]()
Neuken?!quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook
en liefde beperken tot hokjes is stom
liefde is liefde en zo
en lust is lust
dank je ik hou ook van jou tijntjequote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, vandaag aan een nieuwe baan begonnen. Alhoewel het maar tijdelijk is. Het is in ieder geval weer iets dat met mijn vakgebied te maken heeft.
Woensdag heb ik de laatste testen. Verder heb ik een aantal vragenlijsten thuis moeten invullen.
Dat komt door de leeftijd.
Nee, is ook helemaal niet ergquote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo erg is dat toch niet?
ik ben gewoon ontzettend niet zo hetero
Nee, dat zou zijn alsof ik mezelf neukquote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
@pien jij bent net zo erg als ik.... neuken?
Ah okquote:
haha jij slet!!quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nouk heeft ook genoeg vrouwen om te kiezen... namelijk MIJ!
Hier hetzelfde, moet ook zeggen dat ik (bijna) geen potten ken.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
tegan kan al kiezen uit KZ en Pien
Tegan is populair bij de vrouwtjes
tja net mastruberen maar dan beterquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat zou zijn alsof ik mezelf neuk
Ik ook hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen dacht ik nog dat nooit iemand mij leuk zou vinden
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nouk heeft ook genoeg vrouwen om te kiezen... namelijk MIJ!
En kijk waar je uiteindelijk mee opgezadeld zit.quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Murmeli het volgende:
@tegan: goede OP!
@ KZ 2 min wandelen tussendoor.
met andere geslacht zoenen was ik ehh 15 ofzo en met eigen geslacht denk ik 19 of 20.
Ik ken er eigenlijk wel een hoop. Maar als je bevriend bent met een, dan ken je er ineens een hele hoopquote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, moet ook zeggen dat ik (bijna) geen potten ken.En geen homo's. Saai plattelandsdorp!
Neen ik gewoon teveel zin, ben op dit moment onverzadigbaar!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je ik hou ook van jou tijntje
maar he schiet lekker op dus met de testen, heel mooi!!! ben benieuwd wat eruit komt. hoop dat ze je verder kunnen helpen strakjes
Ik voel hier een uitdagingquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik gewoon teveel zin, ben op dit moment onverzadigbaar!
ja, vandaag nog naar gekeken, was best prettigquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En kijk waar je uiteindelijk mee opgezadeld zit.
Ze ging je pijpen en je pik was geladen?quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een update over wat er gisteravond is gebeurd !!
De dader die het gedaan heeft, is vandaag opgepakt en zit vast!
Die vriendin met het gat in haar wang is nog niet veel bekend over, er bestaat een kans dat er zenuwen en spieren de rest van haar leven beschadigd zijn
Waarom beter?quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja net mastruberen maar dan beter
oe, en je woont in de buurtquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je je hand van je pik halenquote:
oh ik doe morgen een slot op mijn doos...voor ik het weet zit anders jouw tong erinquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een vriendin van hem is gestoken met een kapot glas. een beetje respect misschien?quote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze ging je pijpen en je pik was geladen?
Hij zit in ieder geval vast.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een update over wat er gisteravond is gebeurd !!
De dader die het gedaan heeft, is vandaag opgepakt en zit vast!
Die vriendin met het gat in haar wang is nog niet veel bekend over, er bestaat een kans dat er zenuwen en spieren de rest van haar leven beschadigd zijn
Sorry, maar dit vind ik niet grappigquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze ging je pijpen en je pik was geladen?
Dus pak je alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is een zij...quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet je je hand van je pik halen
Omdat jij niet met je tong bij je doos kan komen... Ik wel met mijn tongquote:
zou ik nooit doen, dan wil je kwaak niet meer en ik vind hem aardig en gun hem jouquote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik doe morgen een slot op mijn doos...voor ik het weet zit anders jouw tong erin
Is ook zo.quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het is een zij...
Is het dan een daadster?
wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het is een zij...
Is het dan een daadster?
Geen idee, maar nice to have you backquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
Alweer een nieuw topic? Het hoeveelste is dat vandaag?
Jank niet homo ten eerste wist ik het niet. Ten tweede moet je niet in je wang gestoken worden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef rival het volgende:
[..]
een vriendin van hem is gestoken met een kapot glas. een beetje respect misschien?
Je hebt gelijk... Ik ben heel lenig, maar dat red ik niet neequote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omdat jij niet met je tong bij je doos kan komen... Ik wel met mijn tong
maar dan haal ik dat slot er weer af hoor. daarbij ik vind dat hij de afgelopen dagen genoeg heeft geneukt hij mag best ff pauze. vieze neukslet dat ie isquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omdat jij niet met je tong bij je doos kan komen... Ik wel met mijn tong
[..]
zou ik nooit doen, dan wil je kwaak niet meer en ik vind hem aardig en gun hem jou
Een vriendin van me is gisteren in haar gezicht gestoken met een stuk glas...quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat was er gebeurd dan?
en misschien een beetje lullig met dit in een post, maar hoe ging take me out? ik was er niet dus heb het gemist
Want je hebt natuurlijk altijd zelf in de hand wat de ander gaat doenquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jank niet homo ten eerste wist ik het niet. Ten tweede moet je niet in je wang gestoken worden.
dat is het ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ken ook meiden (stom woord) die dan met AL hun gewone vrienden en vriendinnen wel een keer hebben gezoend, dat vind ik dat wel weer stom.
Tnxquote:
Jawel hoor, negeer het alleenquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn antwoord wordt weer niet gelezen
* Knuffelzacht heeft altijd gelijkquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Ik ben heel lenig, maar dat red ik niet nee
Waar heb je Ang3l gelaten?! was ik hem net aan eht versieren is ie er vandoor!quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
Alweer een nieuw topic? Het hoeveelste is dat vandaag?
20quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
Hoe oud waren jullie allemaal bij de eerste keer sex dan? B'tje?
Goed hoorquote:
Die vraag is ookal 329483284 keer langsgekomenquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar heb je Ang3l gelaten?! was ik hem net aan eht versieren is ie er vandoor!![]()
Zo makkelijk, die liet ik echt niet gaanquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jank niet homo ten eerste wist ik het niet. Ten tweede moet je niet in je wang gestoken worden.
Naja je kan iig tegen de kapper zeggen: "Ik wil geen stekels".quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Want je hebt natuurlijk altijd zelf in de hand wat de ander gaat doen
ik weet het maar ik moest B ff de kast op duwenquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die vraag is ookal 329483284 keer langsgekomen.
13, stiekem in de wc op school tijdens een klassenfeest.quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben toch Sandra Bullock kijken. Je weetsch!quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar heb je Ang3l gelaten?! was ik hem net aan eht versieren is ie er vandoor!![]()
[kf post]quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man o man, op de basisschool (groep 3 ofzo) wreef een wijf een keer (wel over mijn spijkerbroekje) over mijn lul en ballen met de bolle kant van een lepel...quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef rival het volgende:
pffff, stelletje laatbloeiers!
ik zoende met mijn buurmeisje in de kleuterklas
haha, was 12 toen ik echt ging zoenen![]()
en ik laat het wel bij vrouwen
omg en maar volhouden dat je geen sloerie bent hahaquote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
13, stiekem in de wc op school tijdens een klassenfeest.
KZ snapt hm welquote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Murmeli het volgende:
joey je moet wel domme opmerkingen maken die ergens over gaan... om deze moet ik zelfs niet eens lachen
Lekkerquote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben toch Sandra Bullock kijken. Je weetsch!
Ik moet 't nog gaan hebben!quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja je kan iig tegen de kapper zeggen: "Ik wil geen stekels".
Dude groep 3? Dat is onmogelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Man o man, op de basisschool (groep 3 ofzo) wreef een wijf een keer (wel over mijn spijkerbroekje) over mijn lul en ballen met de bolle kant van een lepel...
Toen begreep ik nog niet waarom dat lekker voelde, dat snapte ik jaren later pas...
Echt best wel een ziek verhaal...
Zoenen pas op mijn 13e / 14e... seks @ 16... maar daar had ik spijt van
Dat kan nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft altijd gelijk
oja, klonk klonk...er valt een 20eurocent munt en een 5 eurocent muntquote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
KZ snapt hm wel. Hij sloeg dus zeker ergens op. Dat jij hm niet vat kan ik niets aan doen
Toen ik 4 was had ik vast vriendje met wie ik zoende (zonder tong wel te verstaan)quote:
Ik stond er ook niet bij stil wat er gebeurde...quote:
quote:
Ik sla geen zielige mannetjes.... daar ben ik te goed voorquote:
Ja ik had toen ook een vast buurmeisje zeg maarquote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Toen ik 4 was had ik vast vriendje met wie ik zoende (zonder tong wel te verstaan)
nee echt!quote:
een beetje te gemaakt zo.quote:Op maandag 20 april 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doet me een beetje denken aan Carlu Pop op bovenstaande foto
[ afbeelding ]
ik dacht dat jij wel wat anders zou posten. of ook nog een klein beetje vrouw erbij?quote:Op maandag 20 april 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doet me een beetje denken aan Carlu Pop op bovenstaande foto
[ afbeelding ]
Maar dan heb je gewoon de vraag verkeerd geinterpreteerdquote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee echt!
I never had sexual intercourse with that woman!
Or with any woman for that matter.
Ze mag me swaffelenquote:
alleen kerels?quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee echt!
nou in jou geval is een man ook okequote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee echt!
Is ook een gat ingaanquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan heb je gewoon de vraag verkeerd geinterpreteerdWant seks met een man is toch ook seks?
Nee joh, ik snapte er niks vanquote:
Ja ik kon echt geen mooie foto vinden, terwijl ik 't echt een mooie meid vind. Zeker in YPFquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik sla geen zielige mannetjes.... daar ben ik te goed voor
ow zoooooooo niet!!quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen kerels?
lekker hoor, sex met kerels
sex met vrouwen isvind ik dan
hoe zie jij dat voor je?quote:
Ik kan een mooie vrouw best waarderenquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel wat anders zou posten. of ook nog een klein beetje vrouw erbij?
Seks met vrouwen isquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen kerels?
lekker hoor, sex met kerels
sex met vrouwen isvind ik dan
Súper vette film jaquote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kon echt geen mooie foto vinden, terwijl ik 't echt een mooie meid vind. Zeker in YPF
Kent iemand die film? YPF? (Young People Fucking)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
M. <-het meisje waar ik 4 jaar mee had
vraag dan gelijk of ie het met zijn vuisten wil doenquote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe zie jij dat voor je?
ik kan kwaak wel vragen offie je wil swaffelen
En dat denk ik nu ook over jouquote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan een mooie vrouw best waarderenEn zoenen
Maar that's about it.
Ik heb hem op Lowlands gezien en echt ZO gelachenquote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Súper vette film ja!
Je moet er wel van houden
I second that!quote:
Check!quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
sex met mannen is veul beterderderderderderder!!!
neeh swaffelen lijkt me veel coolerquote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag dan gelijk of ie het met zijn vuisten wil doen
Uhuh.quote:
Er zijn een aantal die dat vast niet erg vinden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
kunnen we ophouden over sex met vrouwen
anders bespring ik de eerste vrouw die ik tegen kom
Waar komen we elkaar tegen?quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
kijk met jou kan ik praten. al die potten hier. vies man ik ga toch niet aan een kut liggen likken? ieuw!quote:
Je hebt t zwaar he... Is Kwaak zo stoerquote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag dan gelijk of ie het met zijn vuisten wil doen
Ik heb hem gedownloadquote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op Lowlands gezien en echt ZO gelachen
En nu staat ie in de kast hier.
Ik geil op mooie mannenquote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neeh swaffelen lijkt me veel coolermisschien wordt joey daar wel geil van
Pien als jij KZ nou even flink pakt? dan zijn er al weer 2 rustig. of triootje met liefie erbijquote:
maar helaas liggen er alleen maar jongens in de bosjes voor mn huis stalkerig te doenquote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er zijn een aantal die dat vast niet erg vinden.
Neen jij bent gewoon zoooo irritant... je moet eens kappen om overal mijn uiterlijk bij te betrekken... ik weet allang dat je niets van me moet hebben qua uiterlijk.... its getting anoyingquote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt t zwaar he... Is Kwaak zo stoer.
Ik heb niets tegen je uiterlijk... Alleen je kapsel... Gewoon laten groeienquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen jij bent gewoon zoooo irritant... je moet eens kappen om overal mijn uiterlijk bij te betrekken... ik weet allang dat je niets van me moet hebben qua uiterlijk.... its getting anoying
zo als een vriend (homo) van me ooit zei: ik vind het best leuk zo'n vrouw maar het lukt me gewoon nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan een mooie vrouw best waarderenEn zoenen
Maar that's about it.
die moet ik even nietquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten. al die potten hier. vies man ik ga toch niet aan een kut liggen likken? ieuw!
Dat is iets wat ik zelf wel bepaal, maar kap er aub eens mee is niet grappig merquote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen je uiterlijk... Alleen je kapsel... Gewoon laten groeien
Mag ik kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pien als jij KZ nou even flink pakt? dan zijn er al weer 2 rustig. of triootje met liefie erbij
en ik wil niet kijken
KZ grijp je kans!quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die moet ik even niet
we hebben ruzie
je hebt echt gelijk.. bah, ja gaat toch niet..... HEY WACHT EENS EVENquote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten. al die potten hier. vies man ik ga toch niet aan een kut liggen likken? ieuw!
quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar helaas liggen er alleen maar jongens in de bosjes voor mn huis stalkerig te doen
geen vrouwen...
Ruzie is zooo 2007... Volgens mij heb ik nooit ruzie... Ff afkloppenquote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die moet ik even niet
we hebben ruzie
I know how to fix thatquote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat ie je niet genoeg haat om je te slaanquote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt t zwaar he... Is Kwaak zo stoer.
en dat is?quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, die behoefte heb ik ook nooit gehad.. maare... ik kan 1 ding echt niet missen
Ik bepaal graag voor een ander...quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf wel bepaal, maar kap er aub eens mee is niet grappig mer
Pijp jij wel?quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pien als jij KZ nou even flink pakt? dan zijn er al weer 2 rustig. of triootje met liefie erbij
en ik wil niet kijken
Ik ben liefies type niet... heb geen lippenstiftquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die moet ik even niet
we hebben ruzie
Ik heb jou al eens verteld over die twee vriendinnen die ik heb, weet je nogquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ruzie is zooo 2007... Volgens mij heb ik nooit ruzie... Ff afkloppen.
Naja je weet wat ik mooi vind... Brad Pitt, Jude Law, Ryan Reynolds...quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ie je niet genoeg haat om je te slaan
Maar als je alleen op mooie mannen geilt...sja ik weet niet, moet je ff kijken of je kwaak mooi vindt he.... maar hoe dan ook, ik wil het sowieso wel zien als ie je swaffelt hoor, lijkt me zwaar komisch
Dat vermoeden had ik al.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben liefies type niet... heb geen lippenstift
Come on Murm, dit is echt een open deurquote:
neen is singles topicquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bepaal graag voor een ander...En over opleiding mag ik ook al niet beginnen
dat sommige mannen nog grotere tieten hebben dan vrouwen?quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Come on Murm, dit is echt een open deur
Wat is het verschil tussen een man en een vrouw?
(fysiek)
Ja zo'n realdoll praat niet , dus ruzie kan ook nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ruzie is zooo 2007... Volgens mij heb ik nooit ruzie... Ff afkloppen.
Piemels!!!quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Come on Murm, dit is echt een open deur
Wat is het verschil tussen een man en een vrouw?
(fysiek)
Nu haat ik jequote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb jou al eens verteld over die twee vriendinnen die ik heb, weet je nog
Hey, ik snap echt wel wat je mooi vindt aan vrouwenquote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat sommige mannen nog grotere tieten hebben dan vrouwen?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zo'n realdoll praat niet , dus ruzie kan ook niet
Fok! is mijn uitlaatklep... En ja ik weet hoe ik mensen moet plagen. Maar heb echt nooit ruzie. Als mn vriendin boos is dan zeg ik: "We kunnen nu wel boos doen, maar morgen zijn we weer lief tegen mekaar dus laten we nu maar gewoon lief doen". En meestal kom ik haar dan ook een beetje tegemoetquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
jij maakt hooguit afentoe iemand boos
Jaquote:
Ik hou eigenlijk meer van kontjes...quote:Op maandag 20 april 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, ik snap echt wel wat je mooi vindt aan vrouwen
Kijk ook vaak zat naar mooie vrouwen.
TIETENquote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat sommige mannen nog grotere tieten hebben dan vrouwen?
gatverdarrie dat klinkt wel erg klef tegen je meisje hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fok! is mijn uitlaatklep... En ja ik weet hoe ik mensen moet plagen. Maar heb echt nooit ruzie. Als mn vriendin boos is dan zeg ik: "We kunnen nu wel boos doen, maar morgen zijn we weer lief tegen mekaar dus laten we nu maar gewoon lief doen". En meestal kom ik haar dan ook een beetje tegemoet.
Vind ruzie totale oinzin. Met wie dan ook...
In ieder geval niet door een moeder gedumptquote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zo'n realdoll praat niet , dus ruzie kan ook niet
Dream on.quote:
Dat ben ik totaal met je eensquote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fok! is mijn uitlaatklep... En ja ik weet hoe ik mensen moet plagen. Maar heb echt nooit ruzie. Als mn vriendin boos is dan zeg ik: "We kunnen nu wel boos doen, maar morgen zijn we weer lief tegen mekaar dus laten we nu maar gewoon lief doen". En meestal kom ik haar dan ook een beetje tegemoet.
Vind ruzie totale oinzin. Met wie dan ook...
dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
TIETEN![]()
Maar niet bij mannen. En bij vrouwen liever ook niet te groot.
quote:
ik word er gewoon zooo moe van dat ie nooooit nadenktquote:
Ik weet dat je dat niet meentquote:
Ja, daar had ze het overquote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef Murmeli het volgende:
maar MNR had je het nou over de piemels?
ja ik kom uit een ei...geef ik meteen toe
quote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik word er gewoon zooo moe van dat ie nooooit nadenkt
en daarmee altijd mij problemen oplevert
en dan zegt ie sorry dat was niet de bedoeling
ja daar heb ik zo weinig aan he, denk eens na voor je iets doet! (of niet doet)
en fix eens iets achteraf
Snap niet hoe je daar klef uit haalt. Ben gewoon een realist. Ik hou toch van dr dus waarom ruzie. Heb echt nooit ruzie. Als ik iets wil duidelijk maken dan kan ik mn gevoelens prima verwoorden en als ik ongelijk heb dan zal ik dat binnen 10 minuten aan de ander kenbaar maken.quote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatverdarrie dat klinkt wel erg klef tegen je meisje hoor
ik vind lompe botte joey leuker geloof ik
(misschien val ik daarom ook op kwaak)
oh kwaak lijkt niet op brad pitt trouwens dus ik geloof niet dat je geilvan hem gaat worden. maar dat swaffelen gaan we regelen hoor
he kutquote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
TIETEN![]()
Maar niet bij mannen. En bij vrouwen liever ook niet te groot.
Misschien heeft hij het niet zo bedoeltquote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik word er gewoon zooo moe van dat ie nooooit nadenkt
en daarmee altijd mij problemen oplevert
en dan zegt ie sorry dat was niet de bedoeling
ja daar heb ik zo weinig aan he, denk eens na voor je iets doet! (of niet doet)
en fix eens iets achteraf
zonder piemels leven? neeeehhhh dan ga ik dood hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, daar had ze het over
Echt, ik kan snappen dat je zonder ze wilt leven, maar begrijpen doe ik het niet
Ik wil echt niet zonder de mijne, veeeeeeel te leuk speelgoedquote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, daar had ze het over
Echt, ik kan snappen dat je zonder ze wilt leven, maar begrijpen doe ik het niet
Not to worry. Bij jou zit dat wel goedquote:
Kale mannen zijn goed!quote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]wat voor problemen levert ie voor je op dan? lijkt me wel kut idd. maar ja mannen zijn wel vrij lomp en onnadenkend trouwens.... Nou is die van mij gelukkig vooral lomp, niet echt onnadenkend, dus misschien moet je ook een kale nemen
![]()
nee grapje, maar is wel kut.
is het nu serieus crisis of komt het wel weer goed tussen jullie?
Hoiquote:
Hehehequote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonder piemels leven? neeeehhhh dan ga ik dood hoor.
leuk speelgoed
het zijn kleine dingenquote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]wat voor problemen levert ie voor je op dan? lijkt me wel kut idd. maar ja mannen zijn wel vrij lomp en onnadenkend trouwens.... Nou is die van mij gelukkig vooral lomp, niet echt onnadenkend, dus misschien moet je ook een kale nemen
![]()
nee grapje, maar is wel kut.
is het nu serieus crisis of komt het wel weer goed tussen jullie?
Heb je je baard nog steeds staan? Vond je er vrijdag weer aardig kut uit zien. Zal wel door die Sander komenquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik begin dat meisje van zaterdag echt leuk te vinden...
Vandaag elkaar de hele tijd te krabbelen en reacties bij elkaars foto's achter te laten...
Ik denk alleen dat zij te mooi voor mij is
te rationeelquote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daar klef uit haalt. Ben gewoon een realist. Ik hou toch van dr dus waarom ruzie. Heb echt nooit ruzie. Als ik iets wil duidelijk maken dan kan ik mn gevoelens prima verwoorden en als ik ongelijk heb dan zal ik dat binnen 10 minuten aan de ander kenbaar maken.
Ik kan niet oordelen over de jouwe, maar ik wil het toch enigszins met je eens zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zonder de mijne, veeeeeeel te leuk speelgoed
Come on KF, have some faithquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik begin dat meisje van zaterdag echt leuk te vinden...
Vandaag elkaar de hele tijd te krabbelen en reacties bij elkaars foto's achter te laten...
Ik denk alleen dat zij te mooi voor mij is
Latina'squote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Over mooie vrouwen waarderen gesproken: Southern beauties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah lieverd! Is het zo serieus! Wat vervelend.quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zijn kleine dingen
maar om de dag, en daar word ik gewoon zo moe van, ook omdat het dan lijkt alsof ie er gewoon niet aan denkt (of aan mij denkt)
En het is niet serieus crisis maar ook weer wel,
niet omdat ik hem echt niet ga dumpen over iets kleins (want het zijn altijd maar kleine dingen)
maar ook weer wel omdat elke keer iets kleins is best wel iets groots snap je?
en ik trek het gewoon niet zo
Kortom je bent een zeurend wijf. Goh onverwachtquote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zijn kleine dingen
maar om de dag, en daar word ik gewoon zo moe van, ook omdat het dan lijkt alsof ie er gewoon niet aan denkt (of aan mij denkt)
niet omdat ik hem echt niet ga dumpen over iets kleins (want het zijn altijd maar kleine dingen)
Ik zeg Friso.... daarna zal er veel duidelijk zijn!quote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over de jouwe, maar ik wil het toch enigszins met je eens zijn.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Over mooie vrouwen waarderen gesproken: Southern beauties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zei te groot! Zolang ze maar bij iemand passen.
Hij heeft het ook niet zo bedoeld, maar om de zoveel weken kan ik weer een preek gaan houden en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het niet zo bedoelt
Hij heeft het echt niet express gedaan want hij vindt het vast niet leuk dat jullie nu ruzie hebben.
goedmaaksexquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
te rationeel![]()
het is misschien wel handig, maar het komt zo passieloos over ofzo. gewoon een beetje mot afentoe is best lekker.
2 opvliegende karaktertjes bij elkaarheb je afentoe wel discussie maar nooit saai en genoeg passie en goedmaaksex gheghe
quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonder piemels leven? neeeehhhh dan ga ik dood hoor.
leuk speelgoed
Brazilianen schijnen dan ook het mooiste volk op aarde te zijn. Zowel mannen als vrouwen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Latina's
Ik geniet elk jaar als ik op familiebezoek ben in Brazilie
Ook niets met passie te maken. Meer met onvermogen.... Gebrek aan emotionele intelligentie...quote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
te rationeel![]()
het is misschien wel handig, maar het komt zo passieloos over ofzo. gewoon een beetje mot afentoe is best lekker.
2 opvliegende karaktertjes bij elkaarheb je afentoe wel discussie maar nooit saai en genoeg passie en goedmaaksex gheghe
Laten jullie wel m'n bank heel?quote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zeg Friso.... daarna zal er veel duidelijk zijn!
ik snap denk i kwel wat je bedoelt ja. maar krijg je het hem niet uitgelegd dat ie ff moet nadenken?quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zijn kleine dingen
Mja, ze hebben daar zelfs in de krottewijken nog genoeg plastische chirurgie-klinieken.quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brazilianen schijnen dan ook het mooiste volk op aarde te zijn. Zowel mannen als vrouwen.
Hmm, dat is echt moeilijk als je haar ziet...quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Not to worry. Bij jou zit dat wel goed
van een stevige herpes of ben je slim genoeg?quote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Latina's
Ik geniet elk jaar als ik op familiebezoek ben in Brazilie
Liefie toch, dikke knuffelquote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet zo bedoeld, maar om de zoveel weken kan ik weer een preek gaan houden en daar heb ik geen zin in
a) ik ben zn moeder niet
en b) doe ff wat moeite om die preek eens te onthouden
en c) ik blijf puinruimen met die kerel
Als ze interesse toont, zou ik er gewoon voor gaan. Je hebt niks te verliezen toch!quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, dat is echt moeilijk als je haar ziet...
Zij is zo aardig, lief, mooi, zorgzaam en spontaan dat ze serieus (bijna) iedereen zou kunnen krijgen...
Waarom zou ze dan voor mij gaan
Sorry dat ik zo deprimerend bezig ben, maar dit is echt niet zo goed voor mijn zelfbeeld
Cut him some slack.quote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet zo bedoeld, maar om de zoveel weken kan ik weer een preek gaan houden en daar heb ik geen zin in
a) ik ben zn moeder niet
Hebben jullie dat nooit ?quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij is zo aardig, lief, mooi, zorgzaam en spontaan dat ze serieus (bijna) iedereen zou kunnen krijgen...
Sorry dat ik zo deprimerend bezig ben, maar dit is echt niet zo goed voor mijn zelfbeeld
het komt wel weer goed hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah lieverd! Is het zo serieus! Wat vervelend.
Die je zelf omlaag haalt...quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
a.s. vrijdag. Maar dan kan ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zeg Friso.... daarna zal er veel duidelijk zijn!
Mijn portie egostreling zit er weer in voor vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brazilianen schijnen dan ook het mooiste volk op aarde te zijn. Zowel mannen als vrouwen.
Kingsize baby, kingsize!quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoeveel passen er in jouw bed?!
nee een echte discussie voer je gewoon niet op lieve zachte toon.quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook niets met passie te maken. Meer met onvermogen.... Gebrek aan emotionele intelligentie...
Ja en slechts 5% kan het betalen, lekker argumentquote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ze hebben daar zelfs in de krottewijken nog genoeg plastische chirurgie-klinieken.
Misschien is het een idee om eerst dingen bij jezelf te zoeken. Een ander zal je niet veranderen... Goed voorbeeld van dat onvermogen...quote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
a) ik ben zn moeder niet
en als je het zat bent vertrek je.quote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
Als je z'n moeder niet bent, stop je dan te gedragen als z'n moeder.
Gewoon ff lekker je eigen ding gaan doen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het komt wel weer goed hoor
het komt altijd wel weer goed, maar ik word er zo moe van
Zie mijn post hierboven. als ze voor jou gaat merk je dat. als ze niet voor jou gaat, merk je dat ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nooit ?
Dat iemand die je leuk vindt, zo leuk is, dat als je eenmaal iets met diegene zou hebben, je bang bent dat je jaloers gaat worden ??
Ik ben serieus nooit jaloers, maar ik kan me best voorstellen dat daar verandering in kan komen als ik met zo'n meisje zou gaan die door 90% van de gasten aangekeken wordt als ze een club binnen komt lopen
Why not? Je bent toch niet vervelend?quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie?? Wie gaat met Snuit op je bank?quote:
ach, uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn portie egostreling zit er weer in voor vandaag
ik relativeer de hele dag met die vent om me heenquote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap denk i kwel wat je bedoelt ja. maar krijg je het hem niet uitgelegd dat ie ff moet nadenken?
en van jouw kant kan je misschien de problemen die hij oplevert wat relativeren? ik weet natuurlijk niet wat het is en hoe erg het is, maar sommige dingen zijn misschien wel te relativeren.
en i kzou iig tegen hem zeggen hoe hinderlijk het voor jou is
Dan wel om m'n bed! Dat is al eens bezweken bij een trioquote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maak je dan maar geen zorgen om je bank
Nou, waarom zou ze voor jou gaan? Zet je pluspunten eens op een rijtje en bekijk of je je erin kunt vindenquote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
wie durft/wil met mij op 1 bank?quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jullie?? Wie gaat met Snuit op je bank?
als je haar zo op een voetstuk zet kan je het beter ook laten gaan. dat gaat een evt relatie of date niet ten goede komen. of het nou terecht is of niet dat jij haar zoveel beter vindt dan jezelf. dan ga je alleen maar bij jezelf zitten denken dat je mooie vrouwen nooit alleen hebt en dan word je para en alleen maar nog onzekerder. niet goed niet. voor jou niet en voor haar niet.quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 4.5 jaar uitgehouden, maar op het laatst kwam het niet meer goed. Wel een hele fijne 4.5 jaar gehad hoor met haar. Wat mindere dagen tussendoor maar het kwam altijd weer goed.quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik relativeer de hele dag met die vent om me heen
eens in de zoveel tijd ben ik het gewoon zooo moe
en dan denk ik wil ik dit serieus voor altijd?
pffff
maar zoals ik al zei het komt wel weer goed
het komt altijd wel weer goed
Ik. Maar ik kan niet.quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie durft/wil met mij op 1 bank?
In een discussie heeft 1 iemand of misschien beide gelijk. Heb je ongelijk dan geef je dat toe, heb je gelijk dan probeer je jezelf beter te verwoorden of sluit je uiteindelijk een compromis... Gejank van mensen altijd...quote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee een echte discussie voer je gewoon niet op lieve zachte toon.
maargoed waarschijnlijk gaan we het niet eens worden als ik je zo hooris ook niet erg
Ik zag laatst een documantaire, dat er zat 'arme' mensen zijn daar die dan een lening daarvoor nemen, en dat het daar doodnormaal is om 50% van je salaris aan schoonheidsproducten uit te geven. Ik probeerde Brazilie niet te bashen hoor, de mensen daar zijn misschien wel de mooiste van de wereld alleen niet allemaal van nature.quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en slechts 5% kan het betalen, lekker argument
Ik weet wel beter en daarnaast ook wie het zegtquote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, uitzondering die de regel bevestigt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
dat probeer ik echt maar deze maand alleen al kost ie me minstens zo'n 200 euro aan fouten correctiequote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Cut him some slack.
En dat bedoel ik zoals ik het schrijf. Echt Liefie_ het is vervelend dat jij je er zo rot onder voelt, maar probeer het ook vanuit hem te bekijken. Comes both ways, you know?
Als je z'n moeder niet bent, stop je dan te gedragen als z'n moeder.
Waar kan je die kopen. Want dan wil ik wel een pallet of twee.quote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OF... je eet een paar dozen zelfvertrouwen leeg
Ach, ik kom er net van terug en zo ontzettend veel mooie mensen lopen er nou ook niet. (of ik moet in het verkeerde seizoen er gezeten hebben)quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documantaire, dat er zat 'arme' mensen zijn daar die dan een lening daarvoor nemen, en dat het daar doodnormaal is om 50% van je salaris aan schoonheidsproducten uit te geven. Ik probeerde Brazilie niet te bashen hoor, de mensen daar zijn misschien wel de mooiste van de wereld alleen niet allemaal van nature.
Ik !quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, nee dat is niet tof ({)quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat probeer ik echt maar deze maand alleen al kost ie me minstens zo'n 200 euro aan fouten correctie
dat is gewoon heel irritant
de voordeur open laten staan terwijl we een kat hebben die nog nooit buiten is geweest en we aan de drukste straat van tilburg wonen is ook gewoon niet tof
dat soort dingen, en dan om de dag of zo
eens in de zoveel tijd trek ik het gewoon niet
Dat we ijdel zijn is idd waar. Maar ik denk dat dat nogal een vooroordeel was in die docuquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documantaire, dat er zat 'arme' mensen zijn daar die dan een lening daarvoor nemen, en dat het daar doodnormaal is om 50% van je salaris aan schoonheidsproducten uit te geven. Ik probeerde Brazilie niet te bashen hoor, de mensen daar zijn misschien wel de mooiste van de wereld alleen niet allemaal van nature.
Dat zag ik ook. Maar dat was toch bij Oprah?quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. als ze voor jou gaat merk je dat. als ze niet voor jou gaat, merk je dat ook
Ik bedoelde dat ie me aardig lijkt van wat ik hier mee maak en van z'n fotoboek ren je ook niet gillend weg, toch?quote:
Of gewoon een realist zijn... Maar dan nog ben je niet kansloos inderdaad. Maar je pluspunten op een rijtje zetten is wel heel erg kneuzig.quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, waarom zou ze voor jou gaan? Zet je pluspunten eens op een rijtje en bekijk of je je erin kunt vinden![]()
Misschien vind ze je wel gewoon een leuk en lekker ding! zou dat zomaar eens kunnen?
Ook slapen?!quote:
ja, dan wordt ik gelijk al depriquote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of gewoon een realist zijn... Maar dan nog ben je niet kansloos inderdaad. Maar je pluspunten op een rijtje zetten is wel heel erg kneuzig.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als hij een fout maakt die jou 200 euro kost, dan laat je hem toch de kosten daarvoor dragen?quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat probeer ik echt maar deze maand alleen al kost ie me minstens zo'n 200 euro aan fouten correctie
de voordeur open laten staan terwijl we een kat hebben die nog nooit buiten is geweest en we aan de drukste straat van tilburg wonen is ook gewoon niet tof
dat zijn wel echt lompe dingen. dan moet je op een gegeven moment wel grenzen gaan trekken denk ikquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook slapen?!jij hebt zooooooooooo veel kansen gehad om je hoofd op mn schouder te leggen.. maar je durfde nooit! dus ik geloof het niet!
Kan je boos om worden maar wat hjeeftv het voor zin. Neem aan dat het per ongeluk is gegaan...quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |