Waarom niet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ontopic: Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend.
Ahum... Ik wilde t zelfde vragenquote:
Ehm... net 14quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jong. Of hoe oud was iedereen hier toen ze voor het eerst met eigen geslacht zoenden?
quote:
zo erg is dat toch niet?quote:
13quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jong. Of hoe oud was iedereen hier toen ze voor het eerst met eigen geslacht zoenden?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo erg is dat toch niet?
ik ben gewoon ontzettend niet zo hetero
quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
Ben ik net een hele rits aan het quoten, is t topic dicht
[..]
Waarom niet?
"e:Op maandag 20 april 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, als er ooit een situatie zich ervoor leent zeg ik geen nee, maar op zoek gaan ernaar is weer een ander uiterste.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen.
of ze zijn ontzettend hetero?quote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Mensen die ontzettend hetero zeggen te zijn zijn bange mietjes!
Goed, vandaag aan een nieuwe baan begonnen. Alhoewel het maar tijdelijk is. Het is in ieder geval weer iets dat met mijn vakgebied te maken heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Murmeli het volgende:
hoi tijn
hoe gaat ie? hoe staat het met je onderzoeken? (ik weet natuurlijk weer niet meer wat waar en wanneer was maar da's omdat ik al een beetje dement wordt. maar er is vast weer wat nieuws te melden)
KZ wil echt met alle vrouwen zoenenmaar dat mag ze helemaal niet. alleen kleine kusjes he
toen dacht ik nog dat nooit iemand mij leuk zou vindenquote:
dat vind ik nou ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Mensen die ontzettend hetero zeggen te zijn zijn bange mietjes!
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag krijgt weer watgedachtes bij de TT
Nouk heeft ook genoeg vrouwen om te kiezen... namelijk MIJ!quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
tegan kan al kiezen uit KZ en Pien
Tegan is populair bij de vrouwtjes
ik wil ook wel hoor, maar ik weet niet of kwaak het fijn vindt als ik alweer met een vrouw ga lopen zoenen... hij noemt me nu al bi![]()
Neuken?!quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook
en liefde beperken tot hokjes is stom
liefde is liefde en zo
en lust is lust
dank je ik hou ook van jou tijntjequote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, vandaag aan een nieuwe baan begonnen. Alhoewel het maar tijdelijk is. Het is in ieder geval weer iets dat met mijn vakgebied te maken heeft.
Woensdag heb ik de laatste testen. Verder heb ik een aantal vragenlijsten thuis moeten invullen.
Dat komt door de leeftijd.
Nee, is ook helemaal niet ergquote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo erg is dat toch niet?
ik ben gewoon ontzettend niet zo hetero
Nee, dat zou zijn alsof ik mezelf neukquote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
@pien jij bent net zo erg als ik.... neuken?
Ah okquote:
haha jij slet!!quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nouk heeft ook genoeg vrouwen om te kiezen... namelijk MIJ!
Hier hetzelfde, moet ook zeggen dat ik (bijna) geen potten ken.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
tegan kan al kiezen uit KZ en Pien
Tegan is populair bij de vrouwtjes
tja net mastruberen maar dan beterquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat zou zijn alsof ik mezelf neuk
Ik ook hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen dacht ik nog dat nooit iemand mij leuk zou vinden
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nouk heeft ook genoeg vrouwen om te kiezen... namelijk MIJ!
En kijk waar je uiteindelijk mee opgezadeld zit.quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Murmeli het volgende:
@tegan: goede OP!
@ KZ 2 min wandelen tussendoor.
met andere geslacht zoenen was ik ehh 15 ofzo en met eigen geslacht denk ik 19 of 20.
Ik ken er eigenlijk wel een hoop. Maar als je bevriend bent met een, dan ken je er ineens een hele hoopquote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, moet ook zeggen dat ik (bijna) geen potten ken.En geen homo's. Saai plattelandsdorp!
Neen ik gewoon teveel zin, ben op dit moment onverzadigbaar!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je ik hou ook van jou tijntje
maar he schiet lekker op dus met de testen, heel mooi!!! ben benieuwd wat eruit komt. hoop dat ze je verder kunnen helpen strakjes
Ik voel hier een uitdagingquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik gewoon teveel zin, ben op dit moment onverzadigbaar!
ja, vandaag nog naar gekeken, was best prettigquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En kijk waar je uiteindelijk mee opgezadeld zit.
Ze ging je pijpen en je pik was geladen?quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een update over wat er gisteravond is gebeurd !!
De dader die het gedaan heeft, is vandaag opgepakt en zit vast!
Die vriendin met het gat in haar wang is nog niet veel bekend over, er bestaat een kans dat er zenuwen en spieren de rest van haar leven beschadigd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |