das dit: pappa al pomodoroquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
pappa al pomodoro? Enlighten me?![]()
Hier aan het ontbijten na een halfuurtje rennenGing bagger trouwens
Jupquote:
Ziet er best lekker uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dit: pappa al pomodoro
niet iedereen vindt het lekker door de textuur maar ik vind het heerlijk
Morgen zwermen hier wel veel kinderen, maar je bent heel hartelijk welkom en dus bij deze gewaarschuwd. Als ik erg warrig ben zou ik je roosvicee met een soepstengel kunnen geven ipv theequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef Isabeau het volgende:
freecell heeft hardgelopen![]()
wat goooooeeeed!
Kan ik morgen thee komen drinken trouwens?
Succes danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
ik mag vanavond weer hardlopen, met een paars been
yepquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef freecell het volgende:
Voor jou is kuieren voorlopig ook wel meer dan genoeg denk ik
Gaat het een beetje goed nu?
Het hóeft niet hequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
ik mag vanavond weer hardlopen, met een paars been
ja als je verhalen zo hoor dan zal je idd goed gaan reageren op dingen, kan heel annoying zijn maar idd tijdelijk gelukkig. wat zit er allemaal op, weet je dat??quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat die stickertjes een stuk makkelijker zijn dan wat jij hebtDie gaan er namelijk op donderdag alweer af en dan heb ik alleen nog een paar dagen grote rode vlekken. Ik weet nu al zeker dat mijn huid als een idioot gaat reageren op bepaalde stoffen, maar dat is maar tijdelijk.
Had ik al gezegd dat ik nu op mijn eigen netwerk zit te internetten?
beterschap met de stickertjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Hobje gaat douchen, CF zwemmen, Karrel/Freecell/DH zweten en ik mag dat allemaal niet
* Isabeau heeft zo'n 40 stickertjes met chemische stofjes op d'r rug zitten
En ik heb draadloos internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |