das dit: pappa al pomodoroquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
pappa al pomodoro? Enlighten me?![]()
Hier aan het ontbijten na een halfuurtje rennenGing bagger trouwens
Jupquote:
Ziet er best lekker uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das dit: pappa al pomodoro
niet iedereen vindt het lekker door de textuur maar ik vind het heerlijk
Morgen zwermen hier wel veel kinderen, maar je bent heel hartelijk welkom en dus bij deze gewaarschuwd. Als ik erg warrig ben zou ik je roosvicee met een soepstengel kunnen geven ipv theequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef Isabeau het volgende:
freecell heeft hardgelopen![]()
wat goooooeeeed!
Kan ik morgen thee komen drinken trouwens?
Succes danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
ik mag vanavond weer hardlopen, met een paars been
yepquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef freecell het volgende:
Voor jou is kuieren voorlopig ook wel meer dan genoeg denk ik
Gaat het een beetje goed nu?
Het hóeft niet hequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
ik mag vanavond weer hardlopen, met een paars been
ja als je verhalen zo hoor dan zal je idd goed gaan reageren op dingen, kan heel annoying zijn maar idd tijdelijk gelukkig. wat zit er allemaal op, weet je dat??quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat die stickertjes een stuk makkelijker zijn dan wat jij hebtDie gaan er namelijk op donderdag alweer af en dan heb ik alleen nog een paar dagen grote rode vlekken. Ik weet nu al zeker dat mijn huid als een idioot gaat reageren op bepaalde stoffen, maar dat is maar tijdelijk.
Had ik al gezegd dat ik nu op mijn eigen netwerk zit te internetten?
beterschap met de stickertjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Hobje gaat douchen, CF zwemmen, Karrel/Freecell/DH zweten en ik mag dat allemaal niet
* Isabeau heeft zo'n 40 stickertjes met chemische stofjes op d'r rug zitten
En ik heb draadloos internet
400 gram voor 2 personen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, wij eten vanavond dit met wat extra groente, is lekker en supermakkelijk/snel
Ergens over een weekje of 2 ongeveerquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kan ik me voorstellen... En wanneer is die tweede datum ongeveer precies, zeg maar?.
Ben je malquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef freecell het volgende:
[..]
400 gram voor 2 personen?
Jo, daar kunnen wij letterlijk 3x van eten samen
Maaltijdsalade hebben we al, soep heb ik voorgesteld maar daarbij begon m'n vriend te protesteren, couscous vinden we allebei heel vies, en gevulde paprika's... wat gaat daarin?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je malIk doe een halve zak pasta, 2 courgettes, 2 uien ofzo. En da's dan met z'n 2en plus de volgende dag lunch voor mij.
Geen pasta, DaD. Maaltijdsalade? Soep? Couscoussalade? Gevulde paprika's?
Gehakt, tomaat, prei, knoflook, gewoon prutje zeg maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maaltijdsalade hebben we al, soep heb ik voorgesteld maar daarbij begon m'n vriend te protesteren, couscous vinden we allebei heel vies, en gevulde paprika's... wat gaat daarin?.
Klinkt heel lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Gehakt, tomaat, prei, knoflook, gewoon prutje zeg maar
Rijst met evt gehakt en veel kruiden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maaltijdsalade hebben we al, soep heb ik voorgesteld maar daarbij begon m'n vriend te protesteren, couscous vinden we allebei heel vies, en gevulde paprika's... wat gaat daarin?.
Ja maar ik ben ook nog wel een béétje aan de lijn hèquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef freecell het volgende:
Het recept heeft het over 400 gram namelijk
En DH ik wil niet meer doorzetten, ik ben er zo zat vanRijden is echt leuk!
En het gaat ook best prima, maar ik ben nu zat van lessen
Ik begrijp, dat had ik gisterochtend ook toen ik naar mijn werk fietstequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier op de fiets!Ik was vanmorgen in een t-shirt weggegaan en toen was het nog heel fris. Maar wel heel lekker fris. Van die koude frisheid om je blote armen, maar niet te koud. Als je me begrijpt
Eens kijken wie ik kan teckelen onder wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bluezz, geen 'Theo Bosje' uithalen he?
Te laat, ik ben alweer terugquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:36 schreef MissHobje het volgende:
He get Isa, kriebel de kriebel![]()
Hoop dat er wat uit komt enzo dan
Bluezz wacht op mijga ook op de fiets weg
Oeh, best leuk! Gebruik je half-om-half of rund? Of lam?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet je BTW geen Crocs aan naar je werk?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef Isabeau het volgende:
En dan kan je angst krijgen om te rijden
(alhoewel dat gelukkig zelden voorkomt bij mensen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zit daar echt op je plek hè Borisquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
Hoop derde jaars en master voorlichtingen gehad vandaag, onverwacht toch nog wel een paar leuke masters erbij gekomen. Zoals Financial Management, dat is een combo van finance en accounting.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij zit daar echt op je plek hè Boris
Ik ben ook weer terugquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat, ik ben alweer terug![]()
En heb ook alweer ruim een half uur in mijn bh in de zon gelegen![]()
Schoenen gekocht en een lekker recept bij AH gevonden
Wij eten niet zoveel inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Vork het volgende:
400 gram. Dat is voor mij ongeveer in m'n eentje nog niet eens een portie of 3, mits voldoende groente uiteraard. Met twee courgettes en een ui red ik het niet om 4 porties eten met voldoende groente te serveren. Eten jullie dan zo weinig daar in Groningen?
Freecell, de grootste debielen (lees: ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef freecell het volgende:
En DH ik wil niet meer doorzetten, ik ben er zo zat vanRijden is echt leuk!
En het gaat ook best prima, maar ik ben nu zat van lessen
Wat denk je zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik moet toch stage lopen en afstuderen?![]()
Mja, maar jij maakt me niet wijs dat jij tijdens het lessen ook de richtingaanwijzer omdraaide ipv de sleutel bij het afslaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Freecell, de grootste debielen (lees: ik) kunnen ook een rijbewijs halen, dus jij kan dat ook gewoon!
Voorafgaand aan mijn 4e examen wilde de examinator dat ik even demonstreerde dat de richtingaanwijzers het deden. Eerst zette ik de alarmlichten aan (dan werken ze allebei tegelijk, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
Mja, maar jij maakt me niet wijs dat jij tijdens het lessen ook de richtingaanwijzer omdraaide ipv de sleutel bij het afslaanOf dat je op de snelweg de richtingaanwijzer even uit wilde doen met het stuur
Ik ben er gewoon niet goed in. En dan rijd ik bij het afrijden éch goed voor mijn doen en dan keurt die gozer me af op 2 te ruime bochten....
Theorie was easy
Omgquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn auto is kapoetIk laat Lein er nóóit meer in rijden
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voorafgaand aan mijn 4e examen wilde de examinator dat ik even demonstreerde dat de richtingaanwijzers het deden. Eerst zette ik de alarmlichten aan (dan werken ze allebei tegelijk, toch?) en daarna zwiepte ik de ruitenwissers op volle kracht aan
![]()
Wil je ook horen wat er tijdens de eerste 3 examens mis ging?
1e examen: bijdehante opmerking over file waar we op af reden (ja dat probeerde ik net te zeggen, die stond er net ook) en niet kunnen file-rijden.quote:
was maar een grapje heur, de koppakking is lekquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omg
Vanmiddag zo grappig, zijn we ijsje halen enzo.. komt er een vrouw de zaak in.. is de eigenaar hier van die grijze auto die mijn auto half blokkeert, ik kan niet uit het vak zo.
Stond dus een auto achter die van haar midden op de weg en ze had alle ruimte om er wel uit te komen
zo grappig gezicht en ja ook stereotype gedoe! maar hey niet alle vrouwen zijn zo hoor
Daag Lein.. Jaa ik ben nog heel blij met mijn dekseltje... Zien elkaar iets te weinig maar ja dat heb je altijd in het begin... Je kan niet vaak genog bij elkaar zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1e examen: bijdehante opmerking over file waar we op af reden (ja dat probeerde ik net te zeggen, die stond er net ook) en niet kunnen file-rijden.
2e examen: fietser op een rotonde over het hoofd gezien
3e examen: stijf van de beta-blokkers en zenuwen in de auto gestapt![]()
Ghallo Kres, hoe is t ermee? Nog steeds zo blij met je dekseltje?
Jij rijdt toch een Alfa ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
was maar een grapje heur, de koppakking is lekenne wie zijn "we"?
quote:
Die beta-blokkers had ik van de HA omdat ik zulke zenuwen hadquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef kres het volgende:
Ohh en die examen dingen.. Ach ja dat hoor je vaak genoeg hoor... (behalve dan van die beta-blokkers)
een Brera, maar dan in mijn dromenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:07 schreef kres het volgende:
[..]
Jij rijdt toch een Alfa ?
Wat voor een.. ?
willikookwelquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een Brera, maar dan in mijn dromen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik dacht al ohnoesquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn auto is kapoetIk laat Lein er nóóit meer in rijden
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een Brera, maar dan in mijn dromen![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb pas volgende week weer nachtdiensten, Hob
Ik moet nu eigenlijk gewoon naar bed
Koppaking lek is echt zuur.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Giel?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:38 schreef Vrok het volgende:
Goedemorgen, live vanuit een weiland ergens tussen Utrecht en Amsterdam. Geen nood, stad is in zicht.
Hier wel zon ook binnen. 3 baby's gaat lastig naar buitenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Hier ook geen zon. Maar ik zit toch binnen
Hij werktquote:Op woensdag 22 april 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Succes bij de tandarts, golfer!
HP (ik ben net bijgekomen van de epileptische aanval waartoe jouw avatar triggerde) ik weet niet eens waar Voorhout ligt!
nee! die had ik nog niet eens gezien..quote:
Nee, maar ik heb wel eens op mijn boterhammen gezetenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef DarkElf het volgende:
krijg je als je meerdere vensters open hebt staan...
heeft iemand trouwens wel eens zelf plat brood gemaakt??
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel eens op mijn boterhammen gezeten
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel eens op mijn boterhammen gezeten
nee dat niet, wel dat ik na de vakantie nog een pakje brood vond in mijn rugzakquote:Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Of dat je brood perongeluk tussen schoolboeken geplet kom te zitten.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
Mijn tent is topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte het wel, maar had het niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Wat voor brood bedoel je? Van dat libanese? Focaccia? Naan?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef DarkElf het volgende:
krijg je als je meerdere vensters open hebt staan...
heeft iemand trouwens wel eens zelf plat brood gemaakt??
libanees denk ik? Tis voor bij ditquote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor brood bedoel je? Van dat libanese? Focaccia? Naan?
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoopte het wel, maar had het niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja boterhammen die een champignonkwekerij waren geworden na de vakantie. Maar de gymkleren van mijn 2 toen nog schoolgaande zonen zaten daar soms ook niet ver vanaf als ze die gymtas eindelijk eens mee naar huis namen![]()
![]()
een wortelwuppiequote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens oranje pluis gevonden in mijn studentenhuisop de stamppot!
DE, ik heb geen succesrecept, doe het altijd maar wat uit de losse pols. Heeft Claudia Roden geen tips?
ook toevallig eens als je ziet hoeveel mensen posten terwijl ze op t werk zittenquote:
Ik post meer op m'n werk dan thuisquote:Op woensdag 22 april 2009 16:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ook toevallig eens als je ziet hoeveel mensen posten terwijl ze op t werk zitten
en met jou velen volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik post meer op m'n werk dan thuis
Ik post eigenlijk nooit thuis....quote:Op woensdag 22 april 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik post meer op m'n werk dan thuis
Mag het niet van je vriendin?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk nooit thuis....
Rondleiding bij je oude baanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk bedrijfsuitje.
Tot nu toe heb ik:
Skieen
Kookworkshop
Moordavond
Wie is de Mol.
Iemand nog ideeen?
Nee, ze wil mij dan elke avond haar stipjes jurk laten zienquote:
Zijn ze zo klaar. Ik kan wel een dag Fokken voorstellen.quote:
http://www.solexhuren.nl/quote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk bedrijfsuitje.
Tot nu toe heb ik:
Skieen
Kookworkshop
Moordavond
Wie is de Mol.
Iemand nog ideeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik toch maar patholoog-anatoom worden ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Vies praatje, hoezee in de spoiler
Ik vind dat ook leuk.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik toch maar patholoog-anatoom worden ofzo
![]()
Ik baal dan ook dat mijn litteken op mijn rug zit, en dat het oplosbare hechtingen zijn......
Ik voel een heel interessant knoopje onder mijn huid.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik ben dol op pulken, poeren en klieren. Mijn oudjes hebben ook állemaal geen mee-etertjes meerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind dat ook leuk.....![]()
Ik baal dan ook dat mijn litteken op mijn rug zit, en dat het oplosbare hechtingen zijn......
Ik voel een heel interessant knoopje onder mijn huid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt ernstig smerig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Niet gezond lijkt me?
Als die van mij lijkt op thee ben ik al bezorgd, maar melk?Dat mensje is ook niet meer. Gelukkig voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ransbakjequote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
*goor verhaal*
Was echt ernstig smerig
Hehehe........quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
RamptoeristJij klikt zelf op de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, als hij dan maar tevreden is met de vooruitgang en dat is hij.quote:
Evy is fier op uquote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef MissHobje het volgende:
Zo back 1e hardloop sessie redelijk doorstaan, nu douchen.
Hobje op
quote:
Hobje, stoerequote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef MissHobje het volgende:
Zo back 1e hardloop sessie redelijk doorstaan, nu douchen.
Hobje op
dank dankquote:
Oh, ik weet de eerste les ook nog hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dank dankmaar heb wel gesmokkeld op eind hoor, kon nie meer en dem mijn adem haling pfff
Ik denk dat ik eerst les 1 steeds blijf volgen totdat ik die helemaal kan lopen zoals Evy hem verteld
Ja dat vraag ik me nog ernstig afquote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik weet de eerste les ook nog hoorMet een vuurrood hoofd, en steeds maar denken 'die twee minuten moeten nu toch wel afgelopen zijn'
Onvoorstelbaar he, dat je straks zomaar een half uur kunt rennen
Het is een heerlijk schema van Evyquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me nog ernstig af
Eerst die 3 minuten maar eens reddenecht met die 2 min smokkelde ik al 20 seconden.
al met al was het een training van 18 min.. best heftig haha.
Maar ik werk naar mijn vakantie toe moet gewoon sterker worden want anders red ik het niet.
Maar het viel me niet tegen, ben benieuwd vrijdag naar hoe ik het dan doe.
En mijn schoenen zitten lekker
Wow dus ook nog maar paar weken bezig dusquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een heerlijk schema van Evy. Morgen of vrijdag ga ik les 11 lopen
Ja, vorig jaar heb ik gelopen met een ander schema zonder muziek, dit is toch wel prettigerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow dus ook nog maar paar weken bezig dusOf al eerder getraind enzo ?
Tis wel een fijn principe zo hups lessen op je mp3 spelert he? Voor mij werkt dat wel idd.
Ga alleen die zooi wel op mijn mp3 speler zetten ipv iphonedat ding is wel wat groot en heb maar een klein vakje ervoor.
Ah dat is dan wel lekker dan pak je toch sneller je ritme ermeequote:Op woensdag 22 april 2009 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar heb ik gelopen met een ander schema zonder muziek, dit is toch wel prettiger.
Ik heb ook wel een redelijke basisconditie en doe er af en toe nog wat sport naast maar hardlopen zo af en toe is ook prettig, half uur red ik nog niet maar daar ga ik wel voor.
Nu bedtijd
dat was vroeg weg dan..quote:Op donderdag 23 april 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
al eventjes in Deventer. toch gelukt om de files voor te blijven
mijn zus gaat er ook mee rennen vanaf volgende week, die loopt al 7x4 (6x5?)enzo met haar werk maar evy kan wellicht helpen met zelf lopenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
Je kunt ze idd her en der downloaden. En wbt rondje uitstippelen: je maakt je rondje gewoon steeds groter
Hoe groot is zo'n rondje in het begin dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
Je kunt ze idd her en der downloaden. En wbt rondje uitstippelen: je maakt je rondje gewoon steeds groter
Tot de les afgelopen isquote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n rondje in het begin dan?
oeh das idd lang maar goed, komt goedquote:Op donderdag 23 april 2009 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat vanmiddag les 22 aan de beurt is: 2x15
Arme ik
Doe niet zo moeilijk, iedereen die met Evy loopt is gewoon begonnen zonder zich af te vragen hoe groot rondjes zijn. Je loopt bijvoorbeeld de helft van de tijd de ene kant op en daarna terug. Het is niet alsof je 10 km van huis af bent als je klaar bent, je kan het ook wandelend doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe groot is zo'n rondje in het begin dan?
Dat was bij mij zo'n omslagpunt les, waarbij ik na 15 minuten dacht: hè, moet ik nu wandelen en ik liep net zo lekker... Dat was een mooi momentquote:Op donderdag 23 april 2009 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat vanmiddag les 22 aan de beurt is: 2x15
Arme ik
Je hebt een pmquote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben toch benieuwd naar die Evy. Kun je dat gewoon downloaden? En moet je dan nog een bepaald parcour uitstippelen qua lengte?
wat voor brood?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Het ruikt hier echt heerlijk, ik ben brood aan het bakken(in de oven, ik heb niet zo'n broodbakmachine)
Hoe lang doe je over Deventer - Hoogeveen?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Het ruikt hier echt heerlijk, ik ben brood aan het bakken(in de oven, ik heb niet zo'n broodbakmachine)
Je weet de inhoud van de PM toch niet?quote:
wat doe jij dan weer in mijn woonplaats?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over Deventer - Hoogeveen?
Oh ja, hè dat vergeet ik steedsquote:Op donderdag 23 april 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jij ruikt toch van nature lekker, Bluezzedear
oil & vinegar.. das een idee, ben dinsdag in breda kan ik even kijken. Delhaize is dicht vandaag dus daar kan ik morgen kijken...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Oil&vinegar?
In Frankrijk hebben ze 't gewoon in de supermarkt, en ik dacht eigenlijk dat ze het bij de Delhaize ook wel hadden!
Zo. Ik sla vandaag even een dagje sporten over, heb ik besloten
Oh, daar bij de bieb? Ik heb me altijd afgevraagd wat daar binnen nou precies gebeurt.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
morgen eens op zoek naar sherryazijn
en breda is leuk (vind ik dan), erg leuk zelfs. de mr en ik gaan binnenkort tapas eten bij f.e.b.o* (nee niet de snackbar).. dat schijnt erg lekker te zijn.
*Federation Espanol Brabante Occidental
ja daarquote:Op donderdag 23 april 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar bij de bieb? Ik heb me altijd afgevraagd wat daar binnen nou precies gebeurt..
tis ff wennen idd maar bijvoorbeeld : als we in Spanje of Portugal (vooral daar omdat we daar meer geweest zijn) zijn dan kiezen we liever voor een toko waar de tv aan staat en tl licht brandt dan een restaurant gericht op buitenlanders.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo'n Hollander.. Maar dan meer vanuit het idee dat ik bang ben dat ze denken: "Zeg, wat moet die boerentrien hier?" Daarom vind ik het ook altijd een beetje eng om toko's in te stappen.
Ik en mijn waanideeën..
Ja, je hele huis gaat geweldig ruiken. Ik heb net 3 uur lang gewandeld met een vriendin en toen ik weer thuis kwam rook het hier nog steeds naar gebakken brood. En ik ben vies van de speeltuin, heb zand in mijn broekplooiquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekkeren brood bakken ruikt idd zo zalig, alleen daarom zou ik het al eens doen...
wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, je hele huis gaat geweldig ruiken. Ik heb net 3 uur lang gewandeld met een vriendin en toen ik weer thuis kwam rook het hier nog steeds naar gebakken brood. En ik ben vies van de speeltuin, heb zand in mijn broekplooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |