En oja, ik vind het niet vreselijk hoor, maar ik zou het nooit luisteren als ik alleen benquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Seether is focking tof. En ik heb ze live gezien, en daarom zijn ze nog toffer
.
Sorry, maar ik moet 'n goed punt halen, anders vermoord pap me, hij is niet voor niets aardrijkskundeleraar.quote:
quote:
Drink dan eens wat minderquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Clif het volgende:
[..]
ik ook heel even![]()
geen idee meer waar het over ging tho
En een goed punt halen voor iets andersquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet 'n goed punt halen, anders vermoord pap me, hij is niet voor niets aardrijkskundeleraar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
ohja en over een wah effectquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Over die Kurt Cobain reïncarnatie, en dat die gitarist lekker was en zo wel meer meuk
quote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
En een goed punt halen voor iets andersDoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
ik was volgens carmel ook fuckin aso omdat ik telkens tegen haar aan beukte ofzoquote:
Ze vond mijn haar toen leuk zittenquote:
Morgen school.quote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is er, geen verjaardagscadeau gehad?
ja sjoerd zeg dat isquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg je ook geen ''HEYEYYYYYY NG MENG''
Outside
Zo kom je nooit aan een vrouwquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef Clif het volgende:
[..]
ik was volgens carmel ook fuckin aso omdat ik telkens tegen haar aan beukte ofzoalleen ik weet der niks meer van
Als je in de Mac zelf was, heb je vast wel een paar keer Slayer horen schreeuwen. Dat was ikquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg je ook geen ''HEYEYYYYYY NG MENG''
Outside
Tenzij ze het goed vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |