Maar toen was dat tofquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Zwansen het volgende:
Lol. Erg dat ik het zelfs nog mee kan praten/zingen.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Gesloten het volgende:
Er was ook een Yogho Yogho computerspelletje! Die speelde ik altijd bij een vriend van me.
Supergeil wijfquote:
Moet ik nog steeds regelmatog aan denken. Yogho yogho is niet alleen yogho, maar ook heel erg speedboot!quote:
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Die van de WC onder zee kende ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken het deuntje wel, de tekst niet meer, maar toen kwam mijn oom eens bij ons (mijn oom waar ik over vertelde in Memory Lane, toen hij naast me stond bij A2 Racer).. en omdat toen de Bijlmerramp hét gesprek van de dag was, zong hij: Zit je lekker voor de buis, stort er een vliegtuig in je huis. Yogho yogho. Dat was de eerste 'harde' grap die ik hoorde.
Ik mis ze ook, waren echt enorm lekker.quote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Mirjam het volgende:
ik mis de ijsjes nog steeds.
die hadden stokjes met halve spreuken, die kon je combineren.
ik mis de ijsjes niet om de stokjes, wel om de smaak, ze waren zo lekker
deze?quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Gesloten het volgende:
Er was ook een Yogho Yogho computerspelletje! Die speelde ik altijd bij een vriend van me.
Saillant detail: de grote man achter Yogho is zelf neergestort met een vliegtuig vorig jaar en overleden als ik me niet vergisquote:Zit je lekker voor de buis, stort er een vliegtuig in je huis. Yogho yogho.
Hoe weet je dat hij dat is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef vosss het volgende:
[upd] Vliegtuigje neergestort bij Weert
Die dus
Dat was de directeur van een bedrijf in Roggel die samen met zijn accountant of boekhouder of iets is neergestort toen.quote:
Zit je ff op de plee, komt er een vliegtuig naar benee, Yogho Yogho!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken het deuntje wel, de tekst niet meer, maar toen kwam mijn oom eens bij ons (mijn oom waar ik over vertelde in Memory Lane, toen hij naast me stond bij A2 Racer).. en omdat toen de Bijlmerramp hét gesprek van de dag was, zong hij: Zit je lekker voor de buis, stort er een vliegtuig in je huis. Yogho yogho. Dat was de eerste 'harde' grap die ik hoorde.
Biogarde, die avatar van je. Volgens mij wordt die dame genomen!quote:
Dat was idd het eerste waar ik aan moest denken bij het zien van dit topicquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
en omdat toen de Bijlmerramp hét gesprek van de dag was, zong hij: Zit je lekker voor de buis, stort er een vliegtuig in je huis. Yogho yogho. Dat was de eerste 'harde' grap die ik hoorde.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:30 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb op de basisschool met de klas ooit dat liedje nog geplaybackt.
Ik zal je een geheimpje verklappen, dat was bij deze reclames ook zo......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef ChevyVanDude het volgende:
Toen maakte ze nog reclame's voor de lol.
De reclames van tegenwoordig moeten allemaal een trigger hebben om het product te kopen.
zie je wel het werkte dusquote:Ik ben eerder geneigd om een product te kopen waarbij dit laatste niet overdadig aanwezig is.
Where did the fun go?
Yogo 4 evha
quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen, dat was bij deze reclames ook zo......
[..]
zie je wel het werkte dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |