Inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees de vorige AKQ maar eens terug. Hij gaat gewoon te ver.
quote:
Voordragen voor een ban?quote:
Ik zie het zo gauw nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees de vorige AKQ maar eens terug. Hij gaat gewoon te ver.
Stand byquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Hier is een deel: Algemene Kennis Quiz # 1511
Dat dus.quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, had je nog wat gehoord van de uni die je vorige week niet had gebeld?
Hee, en ik heb nu wel een massage van jou verdiend. Mijn benen zijn stijf.quote:
Massage én ontbijt op bed. Naam-TT's zijn een zwaar vergrijp, daar moet je op capitaliserenquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, en ik heb nu wel een massage van jou verdiend. Mijn benen zijn stijf.
En vooral omdat je de vorige TT niet had veranderd.
Nee, maar geen nieuws is goed nieuws neem ik aan. Ik denk dat ze belden of ik nog vragen had ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, had je nog wat gehoord van de uni die je vorige week niet had gebeld?
Mwah is niet genoeg reden denk ik?quote:
Ok, een been (beide) massage voor jou. Met of zonder olie?quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, en ik heb nu wel een massage van jou verdiend. Mijn benen zijn stijf.
En vooral omdat je de vorige TT niet had veranderd.
Verpesten van topics en ongewenst/ongepast gedrag?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Massage én ontbijt op bed. Naam-TT's zijn een zwaar vergrijp, daar moet je op capitaliseren
Heb je hun al gebeld?quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, maar geen nieuws is goed nieuws neem ik aan. Ik denk dat ze belden of ik nog vragen had ofzoIk wil daar wel gewoon heen geloof ik
Ik vind het wel meevallen hoor. Het is niet leuk maar een keer flink dreigen misschien?quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verpesten van topics en ongewenst/ongepast gedrag?
Neuh, wil ook een slapende honden wakker makenquote:
Wanneer is de laaste dag dat ze jou iets zullen laten weten?quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, wil ook een slapende honden wakker maken
In de middeleeuwen zou je verbrand zijn vanwege hekserijquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een hèèl gek ontstoken plekje op mijn vinger (pijnlijk!) maar het heeft wel de vorm van een hartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |