Wijf!quote:
niet over mij hoop ik? Iig niet met mij.quote:
dat je saai bent.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Paiq heeft me gekoppeld aan iemand met 'breien' als hobby. Wat moet ik daar nu van denken?
Toen ik laatst hun matchingsysteem afkraakte, zei jij juist dat het briljant was...quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Paiq heeft me gekoppeld aan iemand met 'breien' als hobby. Wat moet ik daar nu van denken?
Iets met naalden en wol.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Dat je dan lekkere warme sokken hebt in de winter?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Ik kies voor dat laatste. Tenminste. Nog anderhalve week. Dan ben ik 31. Best oud.quote:
Of beide?quote:
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik laatst hun matchingsysteem afkraakte, zei jij juist dat het briljant was...
Ik ben het nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Haken is cool, breien is suf!quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.
Hoiquote:
Mijn dochtertje zei: Mama, jij wordt 29 he?quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kies voor dat laatste. Tenminste. Nog anderhalve week. Dan ben ik 31. Best oud.
Ja goed...quote:
Die is ook goed adoreerbaar!quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochtertje zei: Mama, jij wordt 29 he?
Ik: Ja, volgende maand
Zij: Dat is bijna 30!
Ik: ja
Zij: Dan ben je oud, als je 30 bentin de 20 is nog niet oud, maar in de 30 wel
Ik: Nou, okee, dank je
die eerlijkheid van kinderenquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezellig! Welke films?quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja goed...Rug gaat steeds beter, afbouwen gaat redelijk tot nu toe en vanmiddag naar 2 films geweest
*noteert*quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(En hij is een beetje verlegen, dus als je hem wil zoenen, zul jij moeten beginnen)
Hahahaha , van je kinderen moet je het hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwam die hete openhaard pook toch nog van pas, niet?quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inkheart en He's just not that in to you. Beide leuke films... vooral die 2e was erugquote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Welke films?
Hopelijk ben je er over een tijdje vanaf of denk je dat je er altijd wel last van blijf houden...?
Oke, even onthouden!quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Inkheart en He's just not that in to you. Beide leuke films... vooral die 2e was erug
Als ik er vanaf ben moeten de verschijnselen wegzijn en dan maar hopen dat ik mijn depressies en angst ook onder controle kan houden
Dank want 9mei is mede afhankelijk van hoe ik me voel met het afbouwen... dus duimen anders missen jullie mij... en dat is een groot gemisquote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, even onthouden!
Hmm... Ik hoop met je mee!
Ik ben er misschien zelf niet, dus ik zal je sowieso missen danquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank want 9mei is mede afhankelijk van hoe ik me voel met het afbouwen... dus duimen anders missen jullie mij... en dat is een groot gemis![]()
Hehequote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las "ik loop met je mee!". Wilde al vragen: "Waar naar toe?"
Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank want 9mei is mede afhankelijk van hoe ik me voel met het afbouwen... dus duimen anders missen jullie mij... en dat is een groot gemis![]()
Daar is geen woord van gelogenquote:
Hmmm... En wat voel je verder voor haar?quote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel een goede keuze voor mij is, aangezien ik geen workaholic ben en ze vraagt zich af hoe ze buiten uitgaan en internet mannen kan ontmoeten.
Zal de volgende keer eens vragen hoe zij het ziet. Ik heb zelf al m,n twijfels , maar goed de laatste lange relatie voor mij is al zo,n 8 jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:Word er over mij ook geroddeld?
Hoogstens over je onderschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet echt roddelen te noemen.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:Word er over mij ook geroddeld?
Ik roddel nooit. Dus ik zou het niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Word er over mij ook geroddeld?
alleen maar over hoe lekker je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Oh? Vertel 'squote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoogstens over je onderschrift
Maar dat is niet echt roddelen te noemen.
Ohquote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik roddel nooit. Dus ik zou het niet weten.
Ik las gisteren dat koffiepot voor je geaardheid stond. Dat wist ik nog niet, dat hij zo te interpreteren wasquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen maar over hoe lekker je bent
ik ben absoluut geeeen flirtquote:
Whehe, is een combi van 't lesbeau topic en de KSC (koffie en thee slowchat) daarnaast ben ik verslaafd aan koffie, en werd ik bij mijn vorige baan altijd koffiepot genoemd omdat ik de enige was die een beetje fatsoenlijk koffie kon zettenquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat koffiepot voor je geaardheid stond. Dat wist ik nog niet, dat hij zo te interpreteren was
Leuk gevonden
quote:
Sssssstquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet een vette roddel over Pien
Nee, helemaal niet hequote:
Ik kan hele goede senseo koffie voor je maken bij het ontbijtquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, is een combi van 't lesbeau topic en de KSC (koffie en thee slowchat) daarnaast ben ik verslaafd aan koffie, en werd ik bij mijn vorige baan altijd koffiepot genoemd omdat ik de enige was die een beetje fatsoenlijk koffie kon zetten
Ik zei niets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Hehe. Geinig. Net zoals Snuit, zoals hij aan zijn nick is gekomenquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, is een combi van 't lesbeau topic en de KSC (koffie en thee slowchat) daarnaast ben ik verslaafd aan koffie, en werd ik bij mijn vorige baan altijd koffiepot genoemd omdat ik de enige was die een beetje fatsoenlijk koffie kon zetten
Lekker, croissantjes ook?quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik kan hele goede senseo koffie voor je maken bij het ontbijt
Heb 2 blikken danarol liggen die voor 15 mei opmoetenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei niets!Goed zo, houden zo, want er zijn dingen die niemand mag weten natuurlijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dat wil ik wetenquote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Geinig. Net zoals Snuit, zoals hij aan zijn nick is gekomen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
zijn er hier ook mensen die niet achter pien aan zitten?quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik kan hele goede senseo koffie voor je maken bij het ontbijt
Ah, klinkt goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb 2 blikken danarol liggen die voor 15 mei opmoeten
Genoegquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
zijn er hier ook mensen die niet achter pien aan zitten?
Kun je hem de volgende keer vragen als je hem zietquote:
dat van die houdbaarheidsdatum moet ik echt onthouden!quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb 2 blikken danarol liggen die voor 15 mei opmoeten
dies leuk... sandra bullockquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo en nu met drank op en poten omhoog naar Miss Congeniality 2 kijken
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Rival!quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
kom je logeren dan?quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat van die houdbaarheidsdatum moet ik echt onthouden!
Miss Congeniality?quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
jaja ik quote mijzelf nu... maar 2weeks notice, miss congeniality 1&2 speed 1 house on the lake (of zoiets)quote:
Okequote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer vragen als je hem ziet
Crema Catalana.quote:
Nou zo kan ik leren hoe ik stoer moet zijn!quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
Miss Congeniality?Je bent toch geen homo
Dat is nog een betere optiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Lake Housequote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja ik quote mijzelf nu... maar 2weeks notice, miss congeniality 1&2 speed 1 house on the lake (of zoiets)
Bij mij en Pien is het andersom, zij zit achter mij aanquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hehehequote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij en Pien is het andersom, zij zit achter mij aan
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nog een betere optie
weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben jij alquote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo kan ik leren hoe ik stoer moet zijn!
Kom maar lekker op de bank zitten hier, Sandra Bullock kijkenquote:
Kei!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
mag ik ook meedoen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom maar lekker op de bank zitten hier, Sandra Bullock kijken
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom maar lekker op de bank zitten hier, Sandra Bullock kijken
quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kei!
*laat beker Clubkampioen Kwon-Do Karate zien*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijkelijk laat.. maar..quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.. het keert zich massaal tegen me. En ik vond jullie nog wel lief...
ZBBROX!!! Kom jij me helpen?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Ja ik had dr geen zin meer in.. Laptopje fixen..quote:
Hehe, net gekeken. Leuk dat je concept zo is uitgewerkt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef KudFokker het volgende:
Hoe vinden jullie Fok! Take Me Out gaan![]()
![]()
?
Of er ook mensen zijn die NIET achter jou aan zitten vraag ik al niet eens meer, onmogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme jijquote:
thnxquote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, net gekeken. Leuk dat je concept zo is uitgewerkt.
quote:
Ja hoor, drank zat!quote:
Ik vind het slecht. ik vind hem gaar zingenquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef MNR het volgende:
Vraagje, wat vinden jullie van dit nummer?
(mijn oud-huisgenoot speelt in deze band)
quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Rijkelijk laat.. maar..
* zbbrox slaat iedereen tot een bloederige pulp
[ afbeelding ]
And saves the girl.Auw, lul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat nou nodig?!
L'Amour menaçant:
owwwquote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed, mijn adapter heeft een kabelbreuk. Even nieuwe bestellen. Binnen een uur even de laptop van mijn vader stelen.
Je moet ook niet op de laptop dansen, suffiequote:
Nope, Acerquote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef rival het volgende:
[..]
owww
heb je een hp? dan heb ik ze voor je liggen.
Ja! Dat vind ik nu ook. Vind tekst "mwa", muziek idd wel lekker.quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het slecht. ik vind hem gaar zingen![]()
vond de muziek zelf wel ok.
Rival: altijd eerlijk
Gitaar is netjesquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef MNR het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gitaar is netjeslekker vrolijk...
De vocalen passen er alleen niet bij...
Ik kan er wel dieper op in gaan, maar dan ga ik als die homo van Idols klinken...
Klinkt wel oke. Verder niet mijn smaak.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef MNR het volgende:
de tekst kan je inderdaad als mwa omschrijven, maar hij klinkt irritantquote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Dat vind ik nu ook. Vind tekst "mwa", muziek idd wel lekker.
rival is goed. rival is lekker
quote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de laptop dansen, suffie
Pas op wat je zegtquote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef KudFokker het volgende:
maar dan ga ik als die homo van Idols klinken...
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
de tekst kan je inderdaad als mwa omschrijven, maar hij klinkt irritant
thnx
Komt door mij!quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dat hele homo-topic ligt op z'n gat (hihih, ik zei gat).
Hier is't veul gezelliger!
lampjes worden warm als ze aanstaanquote:
Helaas wel.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lampjes worden warm als ze aanstaan
Nee, lampje stond uitquote:
PAS OP! Kan lomp zijn!quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Nee, lampje stond uitAl ehm... een maand of 4...
Hoe doe je jezelf dan pijn aan een lampje?quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Nee, lampje stond uitAl ehm... een maand of 4...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
PAS OP! Kan lomp zijn!Das best een goeie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zat blijkbaar een scherp randje aanquote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe doe je jezelf dan pijn aan een lampje?hoereding
Rode lampen kunnen best leuk zijn hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
er zat blijkbaar een scherp randje aanhoereding
whehequote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rode lampen kunnen best leuk zijn hoor!
Stond al 4 maanden uit he..quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen tieten? Dan hoef ik hem niet te zien.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox is filmpje kijken
die hard 4
schieten, tieten en helikopters
Zeg... Doe 's lief ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de spinnenrag ook
Heb een rode ikealamp in mijn slaapkamerquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haal ze er wel uit voor haar hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de spinnenrag ook
en angel dan?quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul lief voor nakende vrouwen in mijn slaapkamer
Snuit ik ben me toch een partij aardig jongenquote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah handig, ik heb vandaag opgeruimd hier, maar stofzuigen, afstoffen enz enz is nog hard nodig, hoe laat ben je hier morgen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik haal ze er wel uit voor haar hoor
quote:
En dus niet tegen mijquote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
O is dat zo?quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Helaas wel.
Kreeg het verzoek te helpen in een PM.
Verzoekjes die ik via PM krijg .. die moet ik gewoon klakkeloos uitvoeren.
betaal je me in natura?quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah handig, ik heb vandaag opgeruimd hier, maar stofzuigen, afstoffen enz enz is nog hard nodig, hoe laat ben je hier morgen?
En moest je die lamp zelf in elkaar zetten?quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb een rode ikealamp in mijn slaapkamer
* Knuffelzacht geeft pien een knufquote:
Betalen? Dat soort dingen doe je toch gewoon omdat je mij zo aardig vind?quote:
Ik ben van het voor wat hoort wat principequote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Betalen? Dat soort dingen doe je toch gewoon omdat je mij zo aardig vind?
O je mag van mij best af en toe op ene nakende vrouw kruipen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd aardig voor
quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft pien een knuf
Ehm... Ik kook welquote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben van het voor wat hoort wat principe
Flauw hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je mag van mij best af en toe op ene nakende vrouw kruipen hoor.
Als ik 't maar niet hoef te doen
Eten altijd goedquote:
Neuken? Waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eten altijd goed![]()
neuken daarna?
Dat zal ik ook zeker doen hoor! Mits ze WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHWHOEZAAAAAAAAAAAH leuk is natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je mag van mij best af en toe op ene nakende vrouw kruipen hoor.
Als ik 't maar niet hoef te doen
Niet dat ik me kan herinneren. Maar die hard is deels nostalgie en deels vette shit om even tijdens het eten te kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen tieten? Dan hoef ik hem niet te zien.
Ow... en nu?quote:
Mja, die was wel erg makkelijk hequote:
ja zo makkelijk heb ik ze nog nooit gehadquote:
Nu zal je wat nieuws moeten verzinnenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
"Nee snuit nee, dank je... nee ik hoef die cup D blonde vrouw met killer legs ECHT niet. Neem jij d'r maar, ok?"quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen hoor! Mits ze WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHWHOEZAAAAAAAAAAAH leuk is natuurlijk
en dan nog kan ik aardig voor jou zijn natuurlijk.. Ik wil dan ook alles met je delen, maar je hoeft niet alles aan te nemen natuurlijk, dat zal ik niet als een belediging zien hoor
Omdat ik ook een toetje wilquote:
Gaan wij dan films kijken?quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nee snuit nee, dank je... nee ik hoef die cup D blonde vrouw met killer legs ECHT niet. Neem jij d'r maar, ok?"
Ik gooi in die reeks altijd Hudson Hawk, maar die hoort er helemaal niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Maar die hard is deels nostalgie en deels vette shit om even tijdens het eten te kijken.Verstand op nul, blik op oneindig.
Ik niet. Ze vernederen is veel toffer.quote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heej jij bent goed in hintsquote:
Dat zal wel niet neequote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja zo makkelijk heb ik ze nog nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmzz, ik zal mijn truucendoos eens induiken danquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu zal je wat nieuws moeten verzinnen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
je kent tally?quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nee snuit nee, dank je... nee ik hoef die cup D blonde vrouw met killer legs ECHT niet. Neem jij d'r maar, ok?"
Ja laat hem maar Scarlet Johansen verslijten, verslijten wij wel de dvdquote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zal wel niet nee![]()
Neuken?Doe maar, ik hoor t welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hmzz, ik zal mijn truucendoos eens induiken dan
Volg ik iets niet toevallig?!quote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja laat hem maar Scarlet Johansen verslijten, verslijten wij wel de dvd
goed ideequote:Op maandag 20 april 2009 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja laat hem maar Scarlet Johansen verslijten, verslijten wij wel de dvd
sorry alleen gay mannen kunnen meerdere dingen tegelijk volgenquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volg ik iets niet toevallig?!
dan ben ik schijnbaar geen gay...quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sorry alleen gay mannen kunnen meerdere dingen tegelijk volgen
Je wil angel en scarlet dus ben je bi... jij sletquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ben ik schijnbaar geen gay...
Pulk jij het labeltje eraf?!
PIEN!quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sorry alleen gay mannen kunnen meerdere dingen tegelijk volgen
Had je Bi label gegeven schatquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ben ik schijnbaar geen gay...
Pulk jij het labeltje eraf?!
Neen ik verkies andere vrouwen boven Scarlet... vind haar alleen leuk om naar te kijken, voor de rest geen "neuk"behoeftes bij haarquote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap m wel, maar goed, ik ben dan ook een vrouw..
Maar wil jij haar niet versijten dan KZ?
No commentquote:
Hoezo?quote:
Nee, dat nam ik aan...quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen ik verkies andere vrouwen boven Scarlet... vind haar alleen leuk om naar te kijken, voor de rest geen "neuk"behoeftes bij haar
ik doe niet alle vrouwen....
Jah, waarom is er een bocht naar links en een naar rechts?! Omdat mensen dan een keuze hebben, en kiezen is voor mietjes!quote:
Ik heb toch wel een lichtelijke voorkeur voor dames eigenlijk... Heb nog steeds een piemelfobie!quote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
We houden het er gewoon op dat je van goede seks houdt, maakt niet uit met wie?
als in celebrities?quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat nam ik aan...
Wat vind je een doable vrouw dan?
Ik snap er niks van maar het zal wel.quote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, waarom is er een bocht naar links en een naar rechts?! Omdat mensen dan een keuze hebben, en kiezen is voor mietjes!
Daar helpt angel je zo vanaf...quote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een lichtelijke voorkeur voor dames eigenlijk... Heb nog steeds een piemelfobie!
Hokjes.. Waarom hokjes.. Dat bedoelt hij..quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er niks van maar het zal wel.
Ik weet wel waar pashokjes en kleedhokjes voor gemaakt zijn hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Hokjes.. Waarom hokjes.. Dat bedoelt hij..
Zulke verhaaltjes slik ik niet als zoete koek! Volgens mij is daar vrij weinig van waarquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar helpt angel je zo vanaf...
WC's, auto's, parkjes, concerten.. Overal kan het Snuit!quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet wel waar pashokjes en kleedhokjes voor gemaakt zijn hoor
Maar al die andere hokjes.. die zijn stom!
quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sauna hokjesquote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oke nu snap ik het. Inderdaad waarom moet alles zo nodig in een hokje gestopt worden.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Hokjes.. Waarom hokjes.. Dat bedoelt hij..
Treinquote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef Tally het volgende:
[..]
WC's, auto's, parkjes, concerten.. Overal kan het Snuit!
Omdat de meeste mensen anders de wereld niet meer snappen omdat ze dan zelf moeten nadenkenquote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu snap ik het. Inderdaad waarom moet alles zo nodig in een hokje gestopt worden.
Wel eens gedaan?quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sauna hokjes(zeker met de kans betrapt te worden en uit spa gegooid te worden
Dat houd het overzichtelijk!quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad waarom moet alles zo nodig in een hokje gestopt worden.
Op het betrapt worden na welquote:
Helaas is dat maar al te waar.quote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen anders de wereld niet meer snappen omdat ze dan zelf moeten nadenken
Geilquote:
dat was het zeker jaquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
Meg Ryan toen ze in You've got mail zat (geen idee hoe ze er nu uitziet)
Laat haar dan maar vallen danquote:
Daag je me nou uit?quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zulke verhaaltjes slik ik niet als zoete koek! Volgens mij is daar vrij weinig van waar
Dat klinkt als iets dat ik ook een keer moet proberen.quote:
De mannelijke versie van KZ.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daag je me nou uit?
Daag je me nou ècht uit?
quote:
Neuh joh!quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daag je me nou uit?
Daag je me nou ècht uit?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Belsezar het volgende:
Goedenavond!
Is het hier nog een beetje spannend/leuk?
Dat zeg je nu. Maar ondertussen.quote:
En het universum is weer recht getrokkenquote:
Alleen denk ik niet dat er zo veel mannen zijn die interesse hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En de universum is weer recht getrokken
Ik wou al zeggen. Daag me niet uit, want de laatste hetero die dat deed ......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Daag me niet uit, want de laatste hetero die dat deed ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik wou al zeggen. Daag me niet uit, want de laatste hetero die dat deed ......En hoe gaat het nu met hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Ik wou al zeggen. Daag me niet uit, want de laatste hetero die dat deed ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gary unmarried is ook wel grappig
Die vertel je vaker...quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit gezoend met een meisje dat daarna nooit meer op dr werk is verschenen (we werkten samen)
Ja, ik ga mee. Gaan we daarna op bezoek bij mijn broer! Dealquote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik wil naar engeland om te shoppen bij Monsoon
[..]
Ik wou al zeggen. Daag me niet uit, want de laatste hetero die dat deed ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Als je hem jaloers wilt maken moet je mij gaanquote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ben ik weer, met andere laptop. Huis ook even snel opgeruimd!
Krijg net een uitnodiging van de bruiloft van vrienden van mij en mijn ex. Ik verwacht binnen een paar dagen weer een vraag van hem of we samen gaan..
quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit gezoend met een meisje dat daarna nooit meer op dr werk is verschenen (we werkten samen)
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als je hem jaloers wilt maken moet je mij gaandan word ie gek haha
zit je nouk nou weer te ronselen hitsig wief?quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als je hem jaloers wilt maken moet je mij gaandan word ie gek haha
quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik ga mee. Gaan we daarna op bezoek bij mijn broer! Deal
Ja dat klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, zoals ik al eerder zij.. Ang3l is een knappe vent
En ik moet al met MNR meequote:Op maandag 20 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]nee dat is gevaarlijk! onze smaak is te briljant we zouden monsoon leegkopen!
sexen is goed voor de conditie!!quote:Op maandag 20 april 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zit je nouk nou weer te ronselen hitsig wief?en niet teveel aan sex denken vannacht, morgen moet je weer hardlopen he... nu wel 3 minuten aan een stuk
dat gaan we niet halen met de slappe lach....
dus date?quote:
wanna try?quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ontopic: Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend.
Ow ja!quote:Op maandag 20 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]nee dat is gevaarlijk! onze smaak is te briljant we zouden monsoon leegkopen!
ook alleen maar omdat je mij nooit wil meetenquote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Als je deze post op zichzelf leest krijg je een M.I. van een hele slechte beurtquote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sexen is goed voor de conditie!!
pff 3 min... hoeveel keer?
Wat nou? JIj wil mij niet meeten!quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je mij nooit wil meeten
Ik wel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
4xquote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sexen is goed voor de conditie!!
pff 3 min... hoeveel keer?
Echt niet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
M.I.??quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je deze post op zichzelf leest krijg je een M.I. van een hele slechte beurt
Haha, als er ooit een situatie zich ervoor leent zeg ik geen nee, maar op zoek gaan ernaar is weer een ander uiterstequote:
Hoiquote:
ikke welquote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Grinnikquote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je deze post op zichzelf leest krijg je een M.I. van een hele slechte beurt
en hoeveel min wandelen?quote:
keywordsquote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt niet?
Vrouwen kunnen over het algemeen sensueler zoenen dan mannen
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jongquote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt niet?
Vrouwen kunnen over het algemeen sensueler zoenen dan mannen
Precies.quote:Op maandag 20 april 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, als er ooit een situatie zich ervoor leent zeg ik geen nee, maar op zoek gaan ernaar is weer een ander uiterste.
op de meeting 9mei?quote:Op maandag 20 april 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, als er ooit een situatie zich ervoor leent zeg ik geen nee, maar op zoek gaan ernaar is weer een ander uiterste.
14quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jong. Of hoe oud was iedereen hier toen ze voor het eerst met eigen geslacht zoenden?
29quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ben ook nog wel jong. Of hoe oud was iedereen hier toen ze voor het eerst met eigen geslacht zoenden?
Pffff... jaartje of 20, 21?quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
erm 24 of 25quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
* Knuffelzacht zit nog steeds niet in vaste relatie dus doe gewoon waar ik zin in hebquote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Murmeli het volgende:
hoi tijn
hoe gaat ie? hoe staat het met je onderzoeken? (ik weet natuurlijk weer niet meer wat waar en wanneer was maar da's omdat ik al een beetje dement wordt. maar er is vast weer wat nieuws te melden)
KZ wil echt met alle vrouwen zoenenmaar dat mag ze helemaal niet. alleen kleine kusjes he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |