Wijf!quote:
niet over mij hoop ik? Iig niet met mij.quote:
dat je saai bent.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Paiq heeft me gekoppeld aan iemand met 'breien' als hobby. Wat moet ik daar nu van denken?
Toen ik laatst hun matchingsysteem afkraakte, zei jij juist dat het briljant was...quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Paiq heeft me gekoppeld aan iemand met 'breien' als hobby. Wat moet ik daar nu van denken?
Iets met naalden en wol.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Dat je dan lekkere warme sokken hebt in de winter?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Ik kies voor dat laatste. Tenminste. Nog anderhalve week. Dan ben ik 31. Best oud.quote:
Of beide?quote:
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik laatst hun matchingsysteem afkraakte, zei jij juist dat het briljant was...
Ik ben het nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Haken is cool, breien is suf!quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.
Hoiquote:
Mijn dochtertje zei: Mama, jij wordt 29 he?quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kies voor dat laatste. Tenminste. Nog anderhalve week. Dan ben ik 31. Best oud.
Ja goed...quote:
Die is ook goed adoreerbaar!quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochtertje zei: Mama, jij wordt 29 he?
Ik: Ja, volgende maand
Zij: Dat is bijna 30!
Ik: ja
Zij: Dan ben je oud, als je 30 bentin de 20 is nog niet oud, maar in de 30 wel
Ik: Nou, okee, dank je
die eerlijkheid van kinderenquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezellig! Welke films?quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja goed...Rug gaat steeds beter, afbouwen gaat redelijk tot nu toe en vanmiddag naar 2 films geweest
*noteert*quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(En hij is een beetje verlegen, dus als je hem wil zoenen, zul jij moeten beginnen)
Hahahaha , van je kinderen moet je het hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwam die hete openhaard pook toch nog van pas, niet?quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inkheart en He's just not that in to you. Beide leuke films... vooral die 2e was erugquote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Welke films?
Hopelijk ben je er over een tijdje vanaf of denk je dat je er altijd wel last van blijf houden...?
Oke, even onthouden!quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Inkheart en He's just not that in to you. Beide leuke films... vooral die 2e was erug
Als ik er vanaf ben moeten de verschijnselen wegzijn en dan maar hopen dat ik mijn depressies en angst ook onder controle kan houden
Dank want 9mei is mede afhankelijk van hoe ik me voel met het afbouwen... dus duimen anders missen jullie mij... en dat is een groot gemisquote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, even onthouden!
Hmm... Ik hoop met je mee!
Ik ben er misschien zelf niet, dus ik zal je sowieso missen danquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank want 9mei is mede afhankelijk van hoe ik me voel met het afbouwen... dus duimen anders missen jullie mij... en dat is een groot gemis![]()
Hehequote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las "ik loop met je mee!". Wilde al vragen: "Waar naar toe?"
Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank want 9mei is mede afhankelijk van hoe ik me voel met het afbouwen... dus duimen anders missen jullie mij... en dat is een groot gemis![]()
Daar is geen woord van gelogenquote:
Hmmm... En wat voel je verder voor haar?quote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel een goede keuze voor mij is, aangezien ik geen workaholic ben en ze vraagt zich af hoe ze buiten uitgaan en internet mannen kan ontmoeten.
Zal de volgende keer eens vragen hoe zij het ziet. Ik heb zelf al m,n twijfels , maar goed de laatste lange relatie voor mij is al zo,n 8 jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:Word er over mij ook geroddeld?
Hoogstens over je onderschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet echt roddelen te noemen.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:Word er over mij ook geroddeld?
Ik roddel nooit. Dus ik zou het niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Word er over mij ook geroddeld?
alleen maar over hoe lekker je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Oh? Vertel 'squote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoogstens over je onderschrift
Maar dat is niet echt roddelen te noemen.
Ohquote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik roddel nooit. Dus ik zou het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |