Wat staat er allemaal eigenlijk WEL in je contract?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Neuh, en zo wel, sja... Ik merk het wel...
Ik zie niet echt in waarom iedereen braaf binnen de topic zou moeten blijven en can only speak when spoken to... Er stond niets over in m'n contract
Ik moet nog wat doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
Pietje, geef Gert terug!
Bommie!
Dementor, gefeliciteerd joh!En nu? Helemaal klaar of moet of ga je nog iets doen?
Cc, grijs is het nieuwe wit, jeweetz. Blauw is het nieuwe zwart trouwens, mocht je tv het begeven.
You're welcome.
Ja maar straks lopen we elkaar mis. Hij aan de gehaktballetjes en ik aan de sangria. Dat is vet en kei zielig!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij staat op 't punt om terug te keren, have faith and HE will return.
Miele.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar straks lopen we elkaar mis. Hij aan de gehaktballetjes en ik aan de sangria. Dat is vet en kei zielig!
Cc, oeh het is you're.Ik zou een Miele doen. Zo'n grijze, krijg je een witte.
Ik moet nog een paar vakken inleveren, dus hopelijk voor de vakantie klaar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mijn koffers pakken maar wanneer ben je dan écht klaar?
Ik zag het en liet het gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Noek het volgende:
Cc, oeh het is you're.Ik zou een Miele doen. Zo'n grijze, krijg je een witte.
Het kan wel maar als je er ook maar met iets scherps langs gaat kras je zo de verf er vanaf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef hondjes het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met het schilderen van een koelkast.
Heb drie van die witte krengen in Spanje, en staan totaal niet bij een houten keuken,
Mijn moeder zegt, schilderen.
Dus ik zeg, Ja ma...![]()
Maar dacht, dat zullen we nog wel zien.
Plakplastic heb je er ook in houtmotiefjes, en dat plakt perfect op koelkasten, maar of het dan mooi wordt weet ik niet. Dat zal je zelf even moeten bekijken. Ikzelf vind grijsmetallic of zwart beter bij hout passen dan wit of een houtmotiefje. Loop eens bij Formido naar binnen daar hebben ze heel veel verschillende soorten plakplasticquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef hondjes het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met het schilderen van een koelkast.
Heb drie van die witte krengen in Spanje, en staan totaal niet bij een houten keuken,
Mijn moeder zegt, schilderen.
Dus ik zeg, Ja ma...![]()
Maar dacht, dat zullen we nog wel zien.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:
Nieuwe koelkast!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het en liet het gaan.
Ik heb net vorig jaar een Zanussi gekocht (in één keer betaald) , dus die moet het nog even volhouden, vind ik.
De koelkast is nog een overblijfsel van mijn meest stomme ex. Dus die mag wel dood. En die koelkast ook.
quote:
Tof! Cc komt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[Actie] Bezoek de Bunker voor een exclusieve rondleiding!
Niet. Ik ben helaasch verhinderd rond die tijden.quote:
Nee! Maar ik ben dan ook niet zuinig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die bij de merknaam SMEG altijd MA erachter denkt?
En CBML wilde je ook al niet. Wat een reporter van lik m'n catje ben je ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet. Ik ben helaasch verhinderd rond die tijden.
Jij nietquote:
En nu las ik iets anders voor catje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
En CBML wilde je ook al niet. Wat een reporter van lik m'n catje ben je ook.
Ik ben op vakantie. Ik ga gewoon die hele kick off missen ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |