Jah, vage shit...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh Bobby, over precies 1 week heb je de eerste nacht in de bunker erop zitten.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wonen wel. Werken niet.
Maar alles is goed gegaan. Nu nog even over het feit heenstappen dat het geen witte, maar een grijze Vaio is.
...
Gedaan.
NS of FW serie I guess...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Welk model is het dan?
Ze willen alles waarschijnlijk in 1 klap introduceren, dat brengt wel een risico met zich meequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef BobbyRond het volgende:
Wel suf vind ik dat de website nog steeds niet online is... over 3 dagen is de kick-off
Weet ik veelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef beequeen het volgende:
Jeuhhhh Cc, maar waarom geen witte dan?
Maar de mensen die nu al zich willen registreren zodat ze vanaf het begin van de kick-off de streams kunnen kijken. In plaats van dat de hele "openingsceremonie" door alle kijkers gemist wordt, omdat ze dat registratieformulier nog in zitten te vullen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen alles waarschijnlijk in 1 klap introduceren, dat brengt wel een risico met zich mee.
Nu 699 bij de Media Markt overigens, hoop dat je er niet te veel voor hebt betaald.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Het is een grijze. Met motief. Ik vind het prima.
Een Sony Vaio VGS-NS 11z
De kickoff is gratis toch, of heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef BobbyRond het volgende:
Maar de mensen die nu al zich willen registreren zodat ze vanaf het begin van de kick-off de streams kunnen kijken. In plaats van dat de hele "openingsceremonie" door alle kijkers gemist wordt, omdat ze dat registratieformulier nog in zitten te vullen.
Misschien zijn ze vergeten de website te maken?
De kick-off is gratis voor iedereen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Maar de mensen die nu al zich willen registreren zodat ze vanaf het begin van de kick-off de streams kunnen kijken. In plaats van dat de hele "openingsceremonie" door alle kijkers gemist wordt, omdat ze dat registratieformulier nog in zitten te vullen.
Waarschijnlijk bij mij. Ik zag op het plaatje een witte en heb er verder geen aandacht aan besteedquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
@CC, dus je kreeg een grijze terwijl je een witte had besteld?
Waar is het mis gegaan..
Ja, ook weer zo, dan moeten ze zich dus tussen de kick-off en de real thing registreren... Klinkt logischquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De kick-off is gratis voor iedereen!
MediaMarkt heeft ook dat soort mogelijkheden geloof ik, dacht ik te zien toen ik er gister wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij mij. Ik zag op het plaatje een witte en heb er verder geen aandacht aan besteed.
Robbie: Bijna 100 Euro meer. Maar had effe (...) het geld niet apart liggen om 'm in één keer te betalen toen mijn vorige laptop doodging.
Ik dacht van niet. Nou ja. Ik heb weer een laptopquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
MediaMarkt heeft ook dat soort mogelijkheden geloof ik
Oh.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
MediaMarkt heeft ook dat soort mogelijkheden geloof ik, dacht ik te zien toen ik er gister was
zonde dus
Op Apple na, Sony FTWquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Toch wel. En precies dezelfde als ik die heb: 10-plan.
Oh well.
Ik zit er niet meequote:
Hij staat op 't punt om terug te keren, have faith and HE will returnquote:
Neuh, en zo wel, sja... Ik merk het wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef Dementor het volgende:
@Bobby, ben je niet bang dat jouw aanwezigheid in de SC ook een negatieve uitwerking kan hebben op het stemgedrag van de streamer?
Dat zal inderdaad wel het volgende zijn wat er de brui aan geeft. Of mijn wasmachine, koelkast, stereo, dvd .. of mijn hart!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
Cc, grijs is het nieuwe wit, jeweetz. Blauw is het nieuwe zwart trouwens, mocht je tv het begeven.
Your welcome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |