Deze post bedoel ik.quote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote]Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
kut, heb mijn mobiele telefoon in Spanje laten liggen.![]()
Hoe kom ik nu aan streams.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik ook verbieden in mijn volgende OP
welkom Mark !
Meestal neem ik de telefoon al nooit op, als ik geen bekend nummer zie,quote:Op maandag 20 april 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze raden aan indien je je daar hebt aangemeld,
Als je gebeld wordt,
1, vraag de naam van de bellende partij, opdrachtgever en bijvoorkeur, van de agent.
2. Vraag hoe men aan de contactgevens komt
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de belende partij.
De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aanesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
Gaat meestal goed, op één week per maand naquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... reminds me...... hoe is he met dat andere zeikwijf ?![]()
B&L of L&B
Goed , nu begrijp ik het, iemand vroeg dit aan jou in het andere topic.quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef hondjes het volgende:
Het kijken is geen probleem, heb altijd mijn laptop bij me.
Alleen streams aanvragen, dat kan alleen via mobiel en die ligt in Spanje.
Maar hoorde dat het ook via iDeal kan.
kijk wel even daar.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed , nu begrijp ik het, iemand vroeg dit aan jou in het andere topic.
Ik ben er ook ZAT van, onbekend wordt idd niet meer opgenomen, heb het lijstje met vragen nog wel bij de telefoon liggen maar is eigenlijk niet meer nodig. Ben zo strontzat over wat ze je allemaal via die telefoon proberen te verkopen. Als ik iets WIL, ga ik daar zelf wel opaf.quote:Op maandag 20 april 2009 23:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meestal neem ik de telefoon al nooit op, als ik geen bekend nummer zie,
en ik sta aangemeld bij infofilter, want opgegeven moment kreeg ik er wel tien op een dag, i.v.m. eigen bedrijf.
Maar de laatse tijd glippen ze er weer aardig doorheen.
Het beste is, om gelijk de handel af te kappen, of de telefoon niet opnemen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er ook ZAT van, onbekend wordt idd niet meer opgenomen, heb het lijstje met vragen nog wel bij de telefoon liggen maar is eigenlijk niet meer nodig. Ben zo strontzat over wat ze je allemaal via die telefoon proberen te verkopen. Als ik iets WIL, ga ik daar zelf wel opaf.
Ik neem ook niet meer op als ik geen bekend nummer ziequote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het beste is, om gelijk de handel af te kappen, of de telefoon niet opnemen.
Ik ook niet. En als het nummer verborgen is al helemaal niet.quote:Op maandag 20 april 2009 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem ook niet meer op als ik geen bekend nummer zie
Ciao NMNS, buona nottequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Ruudje, kom je even zeggen dat ik ga pitten
Nou!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:55 schreef remlof het volgende:
Moggeh allemaal, wweer een veelbelovende zonnige dag
Ik neem ook nooit onbekende nummers op. Op een dag werd ik gebeld op de slaapkamer, en toen had ik niet de tegenwoordigheid van geest om 't nummer te checken, blijkt de kerel aan de andere kant van de lijn me al 4 maanden te proberen te bellen..quote:Op maandag 20 april 2009 23:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meestal neem ik de telefoon al nooit op, als ik geen bekend nummer zie,
en ik sta aangemeld bij infofilter, want opgegeven moment kreeg ik er wel tien op een dag, i.v.m. eigen bedrijf.
Maar de laatse tijd glippen ze er weer aardig doorheen.
Je woont toch niet op de begane grond he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Jammer dat ik binnen zit.
Maardeze ochtend komt dan eindelijk mijn nieuwe laptop.
Ze belden net: ze zijn er over een kwartier.
Als er nu weer iets niet blijkt te kloppen, spring ik uit het raam.
Wonen wel. Werken niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef BobbyRond het volgende:
Je woont toch niet op de begane grond he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |