dat is opzich wel cool, ma lijkt me wel saai worden elke week. Paintball is voor mij meer iets 'speciaals', iets wat je niet zo vaak moet doen om het leuk te laten blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Beste vriend was samen met een andere vriend mede-eigenaar van een paintballcentrum hier. Stond elke dinsdagavond te knallen. Was altijd wel lachen
Wat een geweldig ABN in die e-mailquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagochtend een emailtje gestuurd waar ik nog geen antwoord op had, maar wat ik wel graag wilde hebben (aanvraag extra herkansing..)
Het is een heel tof mens, begrijp me niet verkeerd, maar kom op zeg.. Als iets je ongeduldig maakt, is INHOLLAND het wel. Maar ja, als je dat terugstuurt, breekt de pleuris uit..quote:
Nwah, ik betwijfel of dat gaat werkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. het moet
Maar als jij nou zorgt met als je vrolijkheid en inzet, dat je afstudeerbegeleider plots gaat glunderen van blijdschap. Dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken
Hier nog even op terugkomend.. ik heb een Babolat racketquote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tennis
wat voor racket heb je?
Ik ga 'n nieuwe Wilson kopen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is een heel tof mens, begrijp me niet verkeerd, maar kom op zeg.. Als iets je ongeduldig maakt, is INHOLLAND het wel. Maar ja, als je dat terugstuurt, breekt de pleuris uit..
Stevie Wonder kan dat inderdaad nog zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat zou ik inderdaad maar niet terugsturen.
Vorige week is er besproken dat de communicatie tussen studenten en docenten en docenten onderling verbeterd moeten wordenIk denk alleen dat dat een mission impossible is
Willen ze bij ons op school ook gaan verbeteren. ze willen meer contact via het emailadres wat ik via school heb gekregen. zit er nu 2 jaar en weet niet eens mijn emailadres xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat zou ik inderdaad maar niet terugsturen.
Vorige week is er besproken dat de communicatie tussen studenten en docenten en docenten onderling verbeterd moeten wordenIk denk alleen dat dat een mission impossible is
Nou het was wel lachen.. we gingen natuurlijk steeds gekker doen elke weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef Olment het volgende:
[..]
dat is opzich wel cool, ma lijkt me wel saai worden elke week. Paintball is voor mij meer iets 'speciaals', iets wat je niet zo vaak moet doen om het leuk te laten blijven.
Dat je blijkbaar regelmatig onder onverklaarbare blauwe plekke en bulten zit.. Dat zou je met wat fantasie kunnen vergelijken met verhalen als "ja, maar ik ben gewoon tegen een deur gelopen hoor".quote:
Ik probeer er elke keer een positief verhaal van te maken, maar blijkbaar gaat dat niet lukkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah, ik betwijfel of dat gaat werkenIk ga zo nog wel even flink typen (wil vandaag minstens 800 woorden geproduceerd hebben
) en dan zie ik het wel.. Hij heeft daarvoor alleen wel een afspraak die gegarandeerd uitloopt, dus ik hoop dat ie een beetje op de tijd let
De klachten worden bij ons wel altijd netjes behandeld. Maar zoals ik begreep is dat bij de rest van inholland eerder uitzondering dan regelquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stevie Wonder kan dat inderdaad nog zien
Heb ook af en toe serieus het gevoel dat ik bij school moet gaan werken om al die klachten eens te behandelen...
Ag,, het gaat tog om het idee erachter xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik probeer er elke keer een positief verhaal van te maken, maar blijkbaar gaat dat niet lukken
Ik stoot me overal tegenaan, maar vergeet waar ik tegen aan gelopen ben. Dan zit ik opeens met een enorme blauwe plek op mijn scheenbeen ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou het was wel lachen.. we gingen natuurlijk steeds gekker doen elke weer
[..]
Dat je blijkbaar regelmatig onder onverklaarbare blauwe plekke en bulten zit.. Dat zou je met wat fantasie kunnen vergelijken met verhalen als "ja, maar ik ben gewoon tegen een deur gelopen hoor".
[..]
Ik probeer er elke keer een positief verhaal van te maken, maar blijkbaar gaat dat niet lukken
morguhh,, beter zo'n lift. Doe ik ook als ik met de auto ergens heen rij en zie iemand die teovallig de zelfde kant (of richting) in moet,, biedt um gewoon een lift aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:45 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen!
Vanmorgen een aangename verrassing toen ik naar de bus liep. Komt er zomaar een collega langs rijden die me een lift aanbied![]()
Gewoon lekker rustig in een auto zonder herrie in de bus
Ik probeer altijd vanalles. Als ik daar punten voor zou krijgenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ag,, het gaat tog om het idee erachter xD
je probeert het iig
haha.. okquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik stoot me overal tegenaan, maar vergeet waar ik tegen aan gelopen ben. Dan zit ik opeens met een enorme blauwe plek op mijn scheenbeen ofzo![]()
Toen ik aan de spinningmarathon mee had gedaan in oktober had ik een enorme blauwe plek op mijn bovenbeenBlijkbaar was ik iets te fanatiek geweest
En sorry dat ik je positieve verhaal iedere keer de grond in boor, dat is niet de bedoeling. Ik baal gewoon van het feit dat hij vandaag heeft uitgekozen om chagrijnig te zijn
Sorry Nicoquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik probeer altijd vanalles. Als ik daar punten voor zou krijgen
[..]
haha.. ok
en die chagrijnigheid zal best meevallen joh. Jij hebt vanmiddag al wat goeds op papier staan en dan valt het allemaal best mee
Idd,, als het goed gegaan is kan je week niet meer kapotquote:
EO-Jongeren dag?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
hiel te world... meek it a besser plees!
Voor joe en voor mie en te enteir joomen world...
[ afbeelding ]
Mijn afstudeerbegeleider op stage gaat dit ook wel goedkeuren hoor.. Vind het alleen beangstigend dat ik opeens drie keer zo lang moet zitten met 'mquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef Olment het volgende:
Heb er gewoon beetje vertrouwe in daph, het gaat wel goed, als je kunt laten zien wat je gedaan hebt en hoe je het gedaan hebt enzo is het bij 90% van de begeleiders goedgekeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |