Vanochtend 7 uur.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hoelaat was dat? Ik ontbijt ook vaak genoeg met Bockwurst op brood
Het is lekker ja, maar er wordt af en toe gedaan alsof die broodjes de beste ter wereld zijn omdat het van een grote amerikaanse keten isquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is duur, maar ik vind het ook echt erg goed moet ik zeggen
[..]
uiteraard
Houden zo. Overrated crap.quote:
Haha, nee, was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Maar toen kwam je zeker net van je werk?
Ik ook niet.quote:
Vind ze ook veel te duur. Zelfs als ik langsloop en zie wat voor aanbiedingen er op de posters staan schrik ik nog van de prijzen.quote:
Dat doet de rest ook met als gevolg dat nu iedereen er om 12.30 staatquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zometeen maar weer 4 'gewone' bruine boterhammen naar binnen werken
Gisteren was het zo druk in de kantine om 12.00 dat er geen stoelen meer waren dus vandaag wachten we even tot 12.30
k ga zo ff naar de C1000 ff een zak melkbroodjes halequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gisteren was het zo druk in de kantine om 12.00 dat er geen stoelen meer waren dus vandaag wachten we even tot 12.30
Het zijn net vliegtickets.. Staat er "heerlijk broodje voor ¤3,-".. Uiteindelijk doe je er nog een beetje groen voer en een sausje op en kost het broodje ¤5,50 ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind ze ook veel te duur. Zelfs als ik langsloop en zie wat voor aanbiedingen er op de posters staan schrik ik nog van de prijzen.
Heb ik ook net zo liefquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Nja, dat kan, weet het niet want kom er nooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het zijn net vliegtickets.. Staat er "heerlijk broodje voor ¤3,-".. Uiteindelijk doe je er nog een beetje groen voer en een sausje op en kost het broodje ¤5,50 ofzo
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dat doet de rest ook met als gevolg dat nu iedereen er om 12.30 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |