En dan bedoel ik niet Willem Holleeder maar de GGZ of andersoortige geestelijke hulpverlening.quote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef AgLarrr het volgende:
Zoek hulp. Niet hier, maar bij professionals. En kanaliseer die woede op een andere manier, ga sporten ofzo. Maar ga hier vooral over praten met mensen die er verstand van hebben..
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op maandag 20 april 2009 18:56 schreef couscousman het volgende:
even voor de duidelijkheid, als ik behoefte had aan een psychiater was ik daar natuurlijk al lang heen gegaan. ik zoek gewoon wat advies van mensen die hier ervaring o.i.d mee hebben, daar heb ik geen psychiater/psycholoog voor nodig.
dus het is heel gek als je moeder een alcoholist, gehersenspoelt, soms met blauwe plekken op dr oog trillend door de stad loopt geworden is door een man die het geld van je vader af wil pakken waardoor mijn pa tot zn 85e vast zit aan hypotheek. en als je daarom boos op hem bent?quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Sander het volgende:
Klinkt alsof jij de reden bent waarom je wijk een kansenwijk is.
Ja. Wat vind je ma d'r van dat je haar vriend telkens aanvalt?quote:Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef couscousman het volgende:
[..]
dus het is heel gek als je moeder een alcoholist, gehersenspoelt, soms met blauwe plekken op dr oog trillend door de stad loopt geworden is door een man die het geld van je vader af wil pakken waardoor mijn pa tot zn 85e vast zit aan hypotheek. en als je daarom boos op hem bent?
of ben ik nou raar?
spreek haar niet meer, ze is totaal van de wereld.quote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja. Wat vind je ma d'r van dat je haar vriend telkens aanvalt?
En haar vriend aanvallen lost dat op?quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef couscousman het volgende:
[..]
spreek haar niet meer, ze is totaal van de wereld.
denk het niet nee, geeft wel een soort voldoening.quote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En haar vriend aanvallen lost dat op?
JE zou beter kwaad op je moeder kunnen zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef couscousman het volgende:
[..]
denk het niet nee, geeft wel een soort voldoening.
Kut he, als je geen inlevingsvermogen hebt?quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Sander het volgende:
Klinkt alsof jij de reden bent waarom je wijk een kansenwijk is.
ben ook boos op mijn moeder hoor, maar in principe komt het door die man, hij heeft haar gehersenspoelt e.d.quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
JE zou beter kwaad op je moeder kunnen zijn.
Nee, dan zou ik hem kapot maken, het nooit op een forum zetten en geen sporen achter laten. Ze zullen hem de onbekende van het tjerkermeer noemen in de pers als ze hem vinden. Nederland is dan weer een mysterie rijker en ik een probleem armer.quote:Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef couscousman het volgende:
[..]
dus het is heel gek als je moeder een alcoholist, gehersenspoelt, soms met blauwe plekken op dr oog trillend door de stad loopt geworden is door een man die het geld van je vader af wil pakken waardoor mijn pa tot zn 85e vast zit aan hypotheek. en als je daarom boos op hem bent?
of ben ik nou raar?
Ik denk juist, gezien de rest van je OP, dat je er wel degelijk om geeft, en dat daar de kern van je probleem zit.quote:Op maandag 20 april 2009 18:49 schreef couscousman het volgende:
big deal, ik geef er niet om, t was echt een kuttijd die laatste 2 jaar.
ik geef er niet om dat mijn moeder en vader niet meer bij elkaar zijn, dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk juist, gezien de rest van je OP, dat je er wel degelijk om geeft, en dat daar de kern van je probleem zit.
Met je moeder praat je niet meer, waarom niet eigenlijk? Is ze totaal niet voor rede vatbaar?
Heb je verdere familie? Heeft je moeder een zus ofzo?? Kun je daar niet eens mee praten?
Kun je niet beter een tijd bij je vader gaan wonen? Om tot rust te komen??
ik moest toch iets verzinnenquote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Iblis het volgende:
Couscousman als nick? Couscous, dat populaire Noord-Afrikaanse gerecht? Misschien ben ik skeptisch, maar is dit geen troll die begint over ‘vleesmes tussen ribben schuiven’?
Nee, jij reageert volstrekt normaal op abnormale omstandigheden. Maar het is in Nederland nu eenmaal verboden om mensen te slaan cq van kant te maken. Dus zul je moeten leren om op een andere manier je terechte woede te uiten. Daar zijn psychologen voor.quote:Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef couscousman het volgende:
[..]
of ben ik nou raar?
bedankt!!quote:Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef Mordreth het volgende:
Even opruimslotje
En klaar. Normaal reageren.
En TS: volgens mij is hulp zoeken nog niet eens zo'n gek idee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |