abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68211395
ten eerste: dit is een kloon, vrienden enzo weten dat ik hier op zit.

het zit zo:
pa & ma zijn jaartje uit elkaar. dit komt omdat mijn moeder een gast ontmoet had. deze man is een alcoholist en zit (waarschijnlijk) aan de drugs. vervolgens heeft ie mijn moeder naar z'n hand gezet en mijn ma is toen ook gaan drinken. toen ging mijn moeder vreemd met hem, dit kwam uit en toen zei mn pa dattie ging scheiden.

big deal, ik geef er niet om, t was echt een kuttijd die laatste 2 jaar.

maar die man woont zo'n 100 meter van mijn huis vandaan, en ik zie hem elke week sowieso wel een keer.

ik kijk hem altijd strak aan, steek middelvinger op, maak sla-gebaren etc.

2x keer heb ik hem al tot net voor zijn hoofd geslagen, dus niet raak, wel bijna. toenet ook weer, hij zat bij het cafétje op de hoek van de straat, samen met mijn moeder. ik was deze keer er van overtuigd om hem helemaal kapot te maken maar ik dacht aan mijn toekomst. deze keer ging het ook niet verder dan vlak voor zijn hoofd. maar nog eventjes langer en..

ik ben bang dat ik binnen nu en even een groot vleesmes tussen zijn ribben schuif, en ik wil het ook best doen maar dan ga ik dus een paar jaar in de bak zitten.

(natuurlijk is er wel meer gebeurt tussen hem en mijn vader enzo maar is niet relevant)

nog één druppel en de emmer loopt over.
wie heeft er advies voor me? ik kom er zelf niet meer uit.
  maandag 20 april 2009 @ 18:53:32 #2
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68211471
Zo ga je toch niet met mensen om.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68211487
Een psychiater opzoeken lijkt me wel een mooi begin.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 20 april 2009 @ 18:54:39 #4
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68211501
Zoek hulp. Niet hier, maar bij professionals. En kanaliseer die woede op een andere manier, ga sporten ofzo. Maar ga hier vooral over praten met mensen die er verstand van hebben..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 20 april 2009 @ 18:55:50 #5
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_68211546
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef AgLarrr het volgende:
Zoek hulp. Niet hier, maar bij professionals. En kanaliseer die woede op een andere manier, ga sporten ofzo. Maar ga hier vooral over praten met mensen die er verstand van hebben..
En dan bedoel ik niet Willem Holleeder maar de GGZ of andersoortige geestelijke hulpverlening.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_68211558
even voor de duidelijkheid, als ik behoefte had aan een psychiater was ik daar natuurlijk al lang heen gegaan. ik zoek gewoon wat advies van mensen die hier ervaring o.i.d mee hebben, daar heb ik geen psychiater/psycholoog voor nodig.
  maandag 20 april 2009 @ 18:57:46 #7
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68211604
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:56 schreef couscousman het volgende:
even voor de duidelijkheid, als ik behoefte had aan een psychiater was ik daar natuurlijk al lang heen gegaan. ik zoek gewoon wat advies van mensen die hier ervaring o.i.d mee hebben, daar heb ik geen psychiater/psycholoog voor nodig.
Dat weet ik zo net nog niet.
Als je zomaar die rare fratsen uithaalt, terwijl die man gewoon genietend op een terrasje zit.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68211628
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Sander het volgende:
Klinkt alsof jij de reden bent waarom je wijk een kansenwijk is.
dus het is heel gek als je moeder een alcoholist, gehersenspoelt, soms met blauwe plekken op dr oog trillend door de stad loopt geworden is door een man die het geld van je vader af wil pakken waardoor mijn pa tot zn 85e vast zit aan hypotheek. en als je daarom boos op hem bent?

of ben ik nou raar?
pi_68211698
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef couscousman het volgende:

[..]

dus het is heel gek als je moeder een alcoholist, gehersenspoelt, soms met blauwe plekken op dr oog trillend door de stad loopt geworden is door een man die het geld van je vader af wil pakken waardoor mijn pa tot zn 85e vast zit aan hypotheek. en als je daarom boos op hem bent?

of ben ik nou raar?
Ja. Wat vind je ma d'r van dat je haar vriend telkens aanvalt?
pi_68211716
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ja. Wat vind je ma d'r van dat je haar vriend telkens aanvalt?
spreek haar niet meer, ze is totaal van de wereld.
pi_68211763
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef couscousman het volgende:

[..]

spreek haar niet meer, ze is totaal van de wereld.
En haar vriend aanvallen lost dat op?
pi_68211837
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef LostFormat het volgende:

[..]

En haar vriend aanvallen lost dat op?
denk het niet nee, geeft wel een soort voldoening.
  maandag 20 april 2009 @ 19:06:07 #13
237059 Twerk
The Spurs
pi_68211870
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef couscousman het volgende:

[..]

denk het niet nee, geeft wel een soort voldoening.
JE zou beter kwaad op je moeder kunnen zijn.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 20 april 2009 @ 19:07:57 #14
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_68211927
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Sander het volgende:
Klinkt alsof jij de reden bent waarom je wijk een kansenwijk is.
Kut he, als je geen inlevingsvermogen hebt?
Wat een jostiereactie, en dat is mod.

TS ziet door dit misbaksel zijn moeder afglijden. In zijn situatie vind ik het knap dat TS zich heeft weten in te houden, ik had die gozer allang de kop van zijn romp getrokken.
Voor het wel fout gaat zal ik als ik TS was idd hulp zoeken en flink gaan sporten.
Je raakt je agressie kwijt en je kan daardoor wer wat helderder nadenken.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_68211942
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Twerk het volgende:

[..]

JE zou beter kwaad op je moeder kunnen zijn.
ben ook boos op mijn moeder hoor, maar in principe komt het door die man, hij heeft haar gehersenspoelt e.d.
  maandag 20 april 2009 @ 19:08:25 #16
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_68211946
quote:

[..]

of ben ik nou raar?
Nee, dan zou ik hem kapot maken, het nooit op een forum zetten en geen sporen achter laten. Ze zullen hem de onbekende van het tjerkermeer noemen in de pers als ze hem vinden. Nederland is dan weer een mysterie rijker en ik een probleem armer.
  maandag 20 april 2009 @ 19:08:36 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68211950
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:49 schreef couscousman het volgende:

big deal, ik geef er niet om, t was echt een kuttijd die laatste 2 jaar.

Ik denk juist, gezien de rest van je OP, dat je er wel degelijk om geeft, en dat daar de kern van je probleem zit.

Met je moeder praat je niet meer, waarom niet eigenlijk? Is ze totaal niet voor rede vatbaar?
Heb je verdere familie? Heeft je moeder een zus ofzo?? Kun je daar niet eens mee praten?

Kun je niet beter een tijd bij je vader gaan wonen? Om tot rust te komen??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 20 april 2009 @ 19:09:58 #18
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_68211991
je kan die vriend van je moeder niet van alles de schuld geven, je moeder heeft zelf bepaalde keuzes gemaakt.
en als je zoveel woede voelt, al dan niet terecht, is het moeilijk daar mee om te gaan en om daar eens lekker met iemand over te praten kan fijn zijn.

En die man iets aan doen lost echt niets op, het leven zou makkelijker zijn als je problemen wel zo kon oplossen Maar zo werkt dat niet.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 20 april 2009 @ 19:09:59 #19
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68211992
Couscousman als nick? Couscous, dat populaire Noord-Afrikaanse gerecht? Misschien ben ik skeptisch, maar is dit geen troll die begint over ‘vleesmes tussen ribben schuiven’?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_68212114
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik denk juist, gezien de rest van je OP, dat je er wel degelijk om geeft, en dat daar de kern van je probleem zit.

Met je moeder praat je niet meer, waarom niet eigenlijk? Is ze totaal niet voor rede vatbaar?
Heb je verdere familie? Heeft je moeder een zus ofzo?? Kun je daar niet eens mee praten?

Kun je niet beter een tijd bij je vader gaan wonen? Om tot rust te komen??
ik geef er niet om dat mijn moeder en vader niet meer bij elkaar zijn, dat bedoel ik.

ze weet niet meer waar ze mee bezig is, er kan amper een hoi vanaf. familie zie ik nooit, waren problemen onderling. er waren hier nog wel 2 ooms geweest maar we weten niet wat we kunnen doen. toen mijn ooms haar gingen opzoeken deed ze de deur enzo niet open, terwijl ze er wel was.

ik woon bij mijn vader
pi_68212138
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Iblis het volgende:
Couscousman als nick? Couscous, dat populaire Noord-Afrikaanse gerecht? Misschien ben ik skeptisch, maar is dit geen troll die begint over ‘vleesmes tussen ribben schuiven’?
ik moest toch iets verzinnen
pi_68212223
quote:

[..]

of ben ik nou raar?
Nee, jij reageert volstrekt normaal op abnormale omstandigheden. Maar het is in Nederland nu eenmaal verboden om mensen te slaan cq van kant te maken. Dus zul je moeten leren om op een andere manier je terechte woede te uiten. Daar zijn psychologen voor.
pi_68212336
Even opruimslotje

En klaar. Normaal reageren.

En TS: volgens mij is hulp zoeken nog niet eens zo'n gek idee...

[ Bericht 35% gewijzigd door Mordreth op 20-04-2009 19:31:26 ]
pi_68212775
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef Mordreth het volgende:
Even opruimslotje

En klaar. Normaal reageren.

En TS: volgens mij is hulp zoeken nog niet eens zo'n gek idee...
bedankt!!

ik weet het, hulp zoeken is altijd nog een optie, maar het kan geen kwaad om hier eventjes wat dingen te vragen
  maandag 20 april 2009 @ 19:41:45 #25
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_68213134
Probeer eens een afspraak te maken met die man. Soms zijn dingen anders dan ze lijken.
Zorg dat je een goede maat bij je hebt die je in kan binden op het moment dat jij de controle misschien verliest.

Probeer wat dingen op een rij te zetten en zoek uit hoe de vork in de steel zit. Wellicht is het gewoon de aard van je moeder. Dat je naar je vader trekt is logisch maar soms willen mensen na jaren wat anders en is het alcoholisme een symptoom van iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')