ja nou ... euh .... ik snap er inmiddels ook geen bal meer vanquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen effect op het legen van de pot door de exits?
Of moeten die dan geld inleggen?
Tietenfoto;s willen we zienquote:
Jep, op 't forum al een goeie indruk achter gelaten en nu weerquote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
Renate klinkt hartstikke leuk, en krachtig!
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, op 't forum al een goeie indruk achter gelaten en nu weer.
quote:
Nee joh! Peter wordt onze held, we knuffelen 'm doodquote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet wie de volgende kelderaar is, ik hoop Eline. Als het Peter is haak ik af.
Toen zat ik in Utrechtquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was zaterdag in dordt, maar zag je nergens op een terrasje zitten
Maakt niet uit. Als je zo gezellig klets als Renate, niks mee mis.quote:
Dat doet ze en verdomd, ze heeft ook zo'n lach!quote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je zo gezellig klets als Renate, niks mee mis.
Joh,quote:
In die clip vind ik Kurt zo mooiquote:
Ik was bij de stripwinkel waar mn held Hermann (tekenaar, niet die mongool) signeerdequote:
zou ik het stiekem gewoon zelf zijn, maar dan onder een schuilnaam?quote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat doet ze en verdomd, ze heeft ook zo'n lach!
Ik zet alsnog een kruisje voor m'n MSNquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die clip vind ik Kurt zo mooi.
Rip en nabestaanden en zo.
In de Voorstraat?quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was bij de stripwinkel waar mn held Hermann (tekenaar, niet die mongool) signeerde
Hij heeft voor mij een naakt wijf getekend
Blunder?quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Stefan het volgende:
Ik was bij de stripwinkel waar mn held Hermann (tekenaar, niet die mongool) signeerde
Hij heeft voor mij een naakt wijf getekend
Ja, zoietsquote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die bij de terrasjes
sjors (of sjimmie, wat was 'tg nou)
Ja.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Maanvis het volgende:
zijn er nog mensen van onder de rivieren die Renate een leuke stem vinden hebben?
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Maanvis het volgende:
zijn er nog mensen van onder de rivieren die Renate een leuke stem vinden hebben?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef Mirjam het volgende:
peter, waarom was je persbericht zo bár slecht [ afbeelding ]
Hier zit de doelgroep jahquote:
Wat een effectiviteit.quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, hè?
Wat een karikatuur.
Ze lezen toch niet mee uit Dordtquote:
Nú pas?quote:
Ik mis nog: het is een uitdaging en ik wil mezelf vindenquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Copycat het volgende:
Oh God, het sterker eruit dan erin komt ook al langs.
Noliusquote:
Het is een Stepford Dennis.quote:
Ga naar je eigen topicquote:
IN GCquote:
We combineren alles: terwijl hij door Bobby wordt geneukt slaat Pim hem op zijn kontquote:
Ja duh, wie wil die Guido nou?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
We combineren alles: terwijl hij door Bobby wordt geneukt slaat Pim hem op zijn kont
quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
We combineren alles: terwijl hij door Bobby wordt geneukt slaat Pim hem op zijn kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |