Lees het nog eens?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Gwywen het volgende:
Neen, jij snapt 'm niet, dat is gebiedende wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:
Dat laatste is sowieso een ramp.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef Koffiemokmetstippels het volgende:
Wat ik ook verschrikkelijk vind is jou/jouw of mensen die na groep 5 nog STEEDS ik wordT schrijven. Jeetje, zo moeilijk is het toch niet?
Het accent aigu kan daarnaast gebruikt worden om een beklemtoning of nadruk aan te geven zonder dat de klank verandert. Bijv.:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:18 schreef Werewolf het volgende:
[..]
De é klinkt als de hoofdletter E zoals in het woord helemaal
De è klinkt als een kleine letter e zoals bijvoorbeeld in het woord helm
Die film was goed hè?
Hé Caroline, hoe gaat het met je?
Goed, ik begrijp dat mijn reputatie nu ook voor het leven verziekt is.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh, dus dan mag je museum met ue schrijven?
* Psychonikeo notitie maakt
hehe.. misschien kunnen we het deze keer door de vingers zienquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Goed, ik begrijp dat mijn reputatie nu ook voor het leven verziekt is.
* Gwywen gaat zich diep schamen.
Erg triest inderdaad, maar het kan nog erger: mensen die niet alleen "ik wordt" met DT, maar zelfs zelfstandig naamwoorden met DT gaan schrijven.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef Koffiemokmetstippels het volgende:
Wat ik ook verschrikkelijk vind is jou/jouw of mensen die na groep 5 nog STEEDS ik wordT schrijven. Jeetje, zo moeilijk is het toch niet?
Of verleden tijd met dt (het ergste: ik werdt)quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Erg triest inderdaad, maar het kan nog erger: mensen die niet alleen "ik wordt" met DT, maar zelfs zelfstandig naamwoorden met DT gaan schrijven.
Die krijgen het dus serieus voor elkaar om bijvoorbeeld "Dat vindt ik vreemdt" o.i.d. te typen.
Of (zie V&A): 'verkeerd in goede staat'...quote:Op maandag 8 juni 2009 07:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Of verleden tijd met dt (het ergste: ik werdt)
Of 'jij hebd'
Sommige mensen hebben blijkbaar echt niet opgelet bij taalles op de basisschool...
Die heeft dan nog wel wat grappigsquote:Op maandag 8 juni 2009 09:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of (zie V&A): 'verkeerd in goede staat'...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
"Hé hoe doe jij die omgedraaide ' ?" <-- zulk volk dus.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag bij de plaatselijke c1000 hier, woon in een achterstandswijkdan krijg je dat
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag bij de plaatselijke c1000 hier, woon in een achterstandswijkdan krijg je dat
ik zou echt niet meer bijkomen van het lachen als ik dat zou zien op mijn boodschappenrondjequote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Idemquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik zou echt niet meer bijkomen van het lachen als ik dat zou zien op mijn boodschappenrondje
kwispelt je huis nou ook als je thuiskomt?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Idem
Ik lachte al heeeel hard toen ze bij onze plaatselijke super de wijn ineens per kilo verkochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |