quote:Grote brand in Coevorden
COEVORDEN - Rond de middag is bij het bedrijf Spijkerman IJzer- en Metaalhandel aan de Scholekster op het industrieterein Leeuwerikenveld in Coevorden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dat heet dan een kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
Kijk, ze hebben het 'verbeterd':quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dat heet dan een kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Kijk, ze hebben het 'verbeterd':
[ afbeelding ]
OMG. Nog afgezien van de grammaticale fout: wordt iemand hier nu postuum keihard gedist?quote:
Dat valt natuurlijk te betwisten he. Vooral bij "geen schot gelost" als je dat bijvoorbeeld vervangt met een/één of een andere getal, dan is dat inderdaad het woord wat je moet benadrukken; hoeveel schoten? geen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:41 schreef Gwywen het volgende:
Nou, de Trouw kunnen we dus ook afschrijven.
Laila Abid was vanmorgen ook weer lekker op dreef bij het nieuws, met haar klemtonen op de verkeerde plek.
Over de ontsnapte gevangen in Mexico: "Het duurde nog geen drie minuten en er werd geen schot gelost."
(Het duurde nog geen drie minuten en er werd geen schot gelost)
Misschien een ideetje voor de operator van de autocue om de beklemtoonde lettergrepen cursief neer te zetten voor Laila? Soms begrijp ik niet eens wat ze vertelt doordat ze klemtonen verkeerd legt.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
OMG. Nog afgezien van de grammaticale fout: wordt iemand hier nu postuum keihard gedist?
Misschien heeft diegene een keihard, vervelend leven achter de rug?! Maar ja, dat weet de rest van de mensheid niet, en dan komt het nogal lomp over...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
OMG. Nog afgezien van de grammaticale fout: wordt iemand hier nu postuum keihard gedist?
Zou goed kunnen ja. Hoewel een tekst als "Je had een beter leven verdiend" in dat geval nog beter zijn dan "Dit leven had je niet verdiend"... Dat laatste klinkt echt alsof hij nooit geboren had moeten worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Misschien heeft diegene een keihard, vervelend leven achter de rug?! Maar ja, dat weet de rest van de mensheid niet, en dan komt het nogal lomp over...
Inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Hoewel een tekst als "Je had een beter leven verdiend" in dat geval nog beter zijn dan "Dit leven had je niet verdiend"... Dat laatste klinkt echt alsof hij nooit geboren had moeten worden.
Dat krijg je ook bij een of ander kinderijsje. Ik vind het maar zieligquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Spiegelei het volgende:
Als het kermis is in Goes dan staat er altijd (in ieder geval de laatste 5 jaar) een grote rode poffertjeskraam met het bordje dat kinderen een verassing krijgen!Echt elk jaar denk ik weer "ze zullen er nu wel achter zijn gekomen en het bord hebben veranderd"... maar nee hoor, ben dit jaar ook weer benieuwd!
Fricando?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Stond ik net in een snackbar, zag ik dit:
[ afbeelding ]
Daar móest ik gewoon een foto van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |