Ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef Homdeck het volgende:
eens. al blijf ik met 41 graden koorts ook wel thuis
Wat? 42 graden koorts? Dan ben je niet ziek, maar DOODziek.quote:Op maandag 20 april 2009 14:56 schreef TNA het volgende:
Daar wil ik graag even over klagen. Mensen die zich ziek melden als ze verkouden zijn. Of twee keer hoesten na een avondje drinken en dan roepen dat ze griep hebben. Nog erger: mensen die medicijnen gaan slikken als ze af en toe niesenStelletje aanstellers, ziek ben je pas met 42 graden koorts [ afbeelding ]
Klacht: watjes.
Red Bullquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zeer terechte klacht.
Van die gevoelige types. Die altijd wel iets over hun lijf hebben te melden. Dat de korte nachtjes ' ze opbreken'. Dat het vette voedsel ze 'op hun maag slaat' Dat ze last van het darmen hebben. Komt vast van het leidingwater, want daar proefden ze iets vreemds aan......![]()
Ooi gehoord van een arts. Jonge mensen letten teveel op de pijtjes van hun lijf, en denken dan dat ze ziek zijn. Maar als als je jong bent hoor je (in de regel) kerngezond te zijn en kun je wel tegen een stootje.
Dus haal maar een nachtje lekker door, eet 3 dagen alleen pizza, of probeer hoeveel red bull je op een dag op kan (mijn record 25:) allemaal niks aan het handje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |