Ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef Homdeck het volgende:
eens. al blijf ik met 41 graden koorts ook wel thuis
Wat? 42 graden koorts? Dan ben je niet ziek, maar DOODziek.quote:Op maandag 20 april 2009 14:56 schreef TNA het volgende:
Daar wil ik graag even over klagen. Mensen die zich ziek melden als ze verkouden zijn. Of twee keer hoesten na een avondje drinken en dan roepen dat ze griep hebben. Nog erger: mensen die medicijnen gaan slikken als ze af en toe niesenStelletje aanstellers, ziek ben je pas met 42 graden koorts [ afbeelding ]
Klacht: watjes.
Red Bullquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zeer terechte klacht.
Van die gevoelige types. Die altijd wel iets over hun lijf hebben te melden. Dat de korte nachtjes ' ze opbreken'. Dat het vette voedsel ze 'op hun maag slaat' Dat ze last van het darmen hebben. Komt vast van het leidingwater, want daar proefden ze iets vreemds aan......![]()
Ooi gehoord van een arts. Jonge mensen letten teveel op de pijtjes van hun lijf, en denken dan dat ze ziek zijn. Maar als als je jong bent hoor je (in de regel) kerngezond te zijn en kun je wel tegen een stootje.
Dus haal maar een nachtje lekker door, eet 3 dagen alleen pizza, of probeer hoeveel red bull je op een dag op kan (mijn record 25:) allemaal niks aan het handje.
Pff maar 25 in een dagquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zeer terechte klacht.
Van die gevoelige types. Die altijd wel iets over hun lijf hebben te melden. Dat de korte nachtjes ' ze opbreken'. Dat het vette voedsel ze 'op hun maag slaat' Dat ze last van het darmen hebben. Komt vast van het leidingwater, want daar proefden ze iets vreemds aan......![]()
Ooi gehoord van een arts. Jonge mensen letten teveel op de pijtjes van hun lijf, en denken dan dat ze ziek zijn. Maar als als je jong bent hoor je (in de regel) kerngezond te zijn en kun je wel tegen een stootje.
Dus haal maar een nachtje lekker door, eet 3 dagen alleen pizza, of probeer hoeveel red bull je op een dag op kan (mijn record 25:) allemaal niks aan het handje.
Je bent idd wel een beetje trillerig dan..quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Pff maar 25 in een dagstonden bij een wedstrijd en iemand had er 5 binnen een minuut of 2 op
Dan sta je niet echt meer recht op je benen.
Daar heeft TS het niet over. De lui waar TS over klaagt weten niet wat echt ziek zijn isquote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef boskameel het volgende:
Of mensen met kanker. Komop zeg, 50ml morfine in je lichaam en werken zal je
!
25 Red Bulls op een dagquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Hier idem. "me niet lekker voelen" doe ik pas als ik dood ben.quote:Op maandag 20 april 2009 15:30 schreef Asgard het volgende:
42 graden ziek? Kerel, dat is mijn normale lichaamstemperatuur!
Nu neemt hij al de hele dag zijn telefoon niet op dus die roep ik als hij er weer is even keihard op het matje.quote:Hi Schokbreker, ik ben ziek, verkouden. Kom niet vandaag. Er is wachtwoord in m;n linkerlaadje.
"Er is wachtwoord in m;n linkerlaadje"quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Schokbreker het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms van een mijn onderdanen:
[..]
Nu neemt hij al de hele dag zijn telefoon niet op dus die roep ik als hij er weer is even keihard op het matje.
Wat een faalhaas, thuis blijven voor een verkoudheidje.quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Schokbreker het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms van een mijn onderdanen:
[..]
Nu neemt hij al de hele dag zijn telefoon niet op dus die roep ik als hij er weer is even keihard op het matje.
Het is een Indonesiër die net 2,5 jaar in Nederland isquote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Er is wachtwoord in m;n linkerlaadje"Werk je op de sociale werkplaats of zo?
Dat kun je wel stellen, waarschijnlijk bang om naar kantoor te bellen omdat hij dan de 'grote' baas aan de telefoon krijgtquote:Op maandag 20 april 2009 16:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wat een faalhaas, thuis blijven voor een verkoudheidje.
Nog falender is het feit dat hij je smst ipv belt.
Ik heb ook altijd migraine! Maar ik moet gewoon naar schoolquote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben ongeveer elke 2 weken 2 à 3 dagen ziek. Migraine. En geloof me, dan ben je ècht ziek.
Daar wordt je hard van, ik had het vroeger ook en moet je eens kijken wat voor bikkel ik nu ben.quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd migraine! Maar ik moet gewoon naar school
Wel moeilijk concentrerenquote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar wordt je hard van, ik had het vroeger ook en moet je eens kijken wat voor bikkel ik nu ben.
Ik veel gevallen is dat ook zo.quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Sok41 het volgende:
Menigeen mens beweert dat aids een gift is.
Concentreren? Nergens voor nodig. De hele dag slapen en toch je examens halen, dat is pas cool.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |