Wat the..quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_een_stokkie.html![]()
![]()
VMBO-scholiertje slaat een andere hockeyer met een hockeystick vol op zn bekkie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:46 schreef toma het volgende:
Wat gebeurd er? Kan het niet zien op m'n stage.
Nou er wordt iemand (al dan niet vrijwillig) vol met een hockeystick op zn bek geslagen. Maar dan ook echt zoals Taeke Taekema een strafcorner neemt zeg maar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:46 schreef toma het volgende:
Wat gebeurd er? Kan het niet zien op m'n stage.
Ik zie die hele stick niet op de onderste twee plaatjes. Dus het kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:55 schreef Riro het volgende:
http://img4.imageshack.us/img4/7484/bashockeystick.png
Het lijkt er inderdaad wel op dat ie de paal raakt. Wel zuur voor 'm dat nu z'n hyves, adresgegevens en alles op internet staan als het een hoax is.Maar eigen schuld.
Daar koop ik dus nooit meer, ik blijf maar van dat soort kleine kut gadgets bestellenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso een vaag filmpje. Als je dan toch iemand tegen zijn bek aan ramt zorg dan dat je een goede camera bij de hand hebt voor het nageslacht.
Kom ik net op dit topic: Dealextreme #61: Pinda, Pinda, Lekka, Lekka!
Geniaal, echt de meest wazige rotzooi voor vaak heel weinig geld. Zit er aan te denken om zo'n groene laserpen te kopen.
Ik heb daar zo'n laser + wapenmontage set gekocht. Fantastisch ding, gisteren even getest op de baan. Voor 20 dollar een uitstekend dingetje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso een vaag filmpje. Als je dan toch iemand tegen zijn bek aan ramt zorg dan dat je een goede camera bij de hand hebt voor het nageslacht.
Kom ik net op dit topic: Dealextreme #61: Pinda, Pinda, Lekka, Lekka!
Geniaal, echt de meest wazige rotzooi voor vaak heel weinig geld. Zit er aan te denken om zo'n groene laserpen te kopen.
Hij maakte de zin niet af.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik krijg dat beeld van Van Gaal die helemaal niets in Amsterdam zingt maar niet van m'n netvlies.
Nee mijzelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:05 schreef Rots het volgende:
Palmboom hoorde ik dat nou goed, wil jij mij als mod.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke stel Rots wordt een nieuwe mod. Dan heb je toch precies hetzelde want dan zeggen Ajacieden weer dat hij niet eerlijk is. Maar dat gezeik op de mods dat ze niet naar eer en geweten (duur woord) moden gaat gewoon nergens over.
Ah lekker, even een bakkie erbij pakken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Stoppen met de relatie?
Leuk leesvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |