Ik was heen ja. En ik voelde me zó slecht van de avond ervoor.quote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was je erheen?
Ik ga er de komende jaren niet meer heen denk ik
Ja mijn fout. Ik vroeg of het topic sticky mocht...quote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Monday 20 April 2009 @ 14:55 door Prosac:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar sticky/open.
Op Monday 20 April 2009 @ 14:59 door BliksemSchigt:
Topicstatus veranderd van sticky/open naar centraal topic.
Ik heb geen ander account.quote:
quote:
Op zich prima. Ze is er nuchterder onder dan de rest van het gezin. Vrijdag zaten mijn vader en ik te vechten tegen de tranen, terwijl zij ondertussen de rest van de familie telefonisch aan het inlichten was. Maar goed, is nu allemaal een kwestie van afwachten. Je kan niets doen, dus bent machteloos.quote:
Het moest ook centraal... maar ik ben er niet helemaal bij. Airco is kapot en de temperatuur loopt hier sinds een uurtje of 11 behoorlijk op. Ik gok nu zo'n 34 graden.quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja mijn fout. Ik vroeg of het topic sticky mocht...
Vandaar je verhitte reactiesquote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het moest ook centraal... maar ik ben er niet helemaal bij. Airco is kapot en de temperatuur loopt hier sinds een uurtje of 11 behoorlijk op. Ik gok nu zo'n 34 graden.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef Houniet het volgende:
Lekker, anderhalf uur op het dakterras in de tuin gelegen, nu lekker douchen.
Hmm wat je dan beter kan doen is als je verliest 10 inzetten en dan 20 etc etc, moet je wel wat meer geld storten.quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe maak je van 5 Euro meer dan 1.000 Euro?
Ik ga dit oude systeem dat ik ooit verzonnen heb eindelijk eens testen:
[ afbeelding ]
Je begint met 5 Euro inleg en dan steeds alles inzetten op een beetje geld wat je iedere 2e winst afroomt na. Inzetten op wedstrijden met quotes van rond de 1.50.Na 6 wedstrijden heb je sowieso al bijna 2 keer je inzet terug en zet je dus alleen maar winst in.
Het punt is dat je ook doorgaat met steeds meer geld inzetten. Je verlies is hooguit 5 Euro.
Maar het gaat juist om maar 5 Euro te gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm wat je dan beter kan doen is als je verliest 10 inzetten en dan 20 etc etc, moet je wel wat meer geld storten.
Denk je trouwens dat je het nog trekt als je bijv. 200 euro in moet gaan zetten? Nog een tip voor vandaag? Dan doe ik vanaf nu met je mee.quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar het gaat juist om maar 5 Euro te gebruiken.Lekker boeien, als jij het anders wilt doen, ga je gang.
Ik zet maandelijks 15 Euro opzij om voor de lol te gokken en that's it.
Ik heb al ingezet op Kladno - Slavia. Ik wilde daarna op Aalborg inzetten, maar die wedstrijd begint als Slavia nog in blessuretijd zit, dus dat gaat niet werken.quote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat je het nog trekt als je bijv. 200 euro in moet gaan zetten? Nog een tip voor vandaag? Dan doe ik vanaf nu met je mee.
quote:
Jullie moeten even 2 goals maken!quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
17:15 Kladno - Slavia Prague X
(Want Slavia wint uit nooit volgens Aanvoerder, en die kan het weten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |