Nee, iets met ouders en regelsquote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Ach menneke, dan ga je achter de computer.
Denk je nooit na over al die kindertjes, omgeven door vliegen, met dikke buikjes door het hongeroedeem en de lachende gezichtjes als iemand een dode hond heeft gevonden die nog eetbaar is?quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doe ik wel nadat ik lekker gegeten heb![]()
Ze hebben toch nog die hondquote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Denk je nooit na over al die kindertjes, omgeven door vliegen, met dikke buikjes door het hongeroedeem en de lachende gezichtjes als iemand een dode hond heeft gevonden die nog eetbaar is?
Je vergeet de aidsquote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Denk je nooit na over al die kindertjes, omgeven door vliegen, met dikke buikjes door het hongeroedeem en de lachende gezichtjes als iemand een dode hond heeft gevonden die nog eetbaar is?
Dus het is jouw schuld dat ik vorige maand minder verdiend heb.quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, heel de economie ligt plat door mijn geldgebrek.
Dode hond, die dood is gegaan van de honger ja. Als je een beetje lef hebt stuur je nu per post een goed gevoedde hond naar Afrika.quote:
Moest je mij maar wat eerder geld geven.quote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Dus het is jouw schuld dat ik vorige maand minder verdiend heb.
Dat is niet mijn probleem. Moeten ze het maar veilig doen.quote:
Dierenleedquote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Dode hond, die dood is gegaan van de honger ja. Als je een beetje lef hebt stuur je nu per post een goed gevoedde hond naar Afrika.
Zijn 2 valse konijnen ook goed?quote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Dode hond, die dood is gegaan van de honger ja. Als je een beetje lef hebt stuur je nu per post een goed gevoedde hond naar Afrika.
Dat kan niet, want de economische crisis kwam eraan, dus ik moest sparen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moest je mij maar wat eerder geld geven.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem. Moeten ze het maar veilig doen.
Condooms helpen niet tegen aids.quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Die honger is toch ook niet jouw probleem? Moeten ze maar naar de ap lopenquote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Die konijnen kun je met kerst opsturen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn 2 valse konijnen ook goed?
anders eten ze maar die lijken op, van al die burgeroorlogen.
Als je echt honger heb, eet je alles
Mag Kat ook mee?quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Die konijnen kun je met kerst opsturen.
Ja daarom moest je mij dus geld geven dan kwam er geen economische crisis.quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de economische crisis kwam eraan, dus ik moest sparen.
Nee. Die is niet lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |