care. zet je jezelf dr inquote:
Ik vind dat puntje achter Noortje in je username te dik.quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben perfectionistisch. Als je iets aanpast, doe het dan goed.
Zoals de honger in Afrika?quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef -SG- het volgende:
Echt waar. Je kunt je natuurlijk om ergere dingen drukmaken.
Gaat om de witregel die 5x zo groot wordt bij het ene puntje, verder maakt het me niks uit of het een puntje streepje driehoekje of wat dan ook is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Hyman het volgende:
Wat een mierenneukerij over een paar puntjes zeg
Daar kan ik niets aan doen, pauper.quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind dat puntje achter Noortje in je username te dik.
Als je een profiel op Fok! maakt, doe het dan goed.
Vanavond ja, nu geen zin inquote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
care. zet je jezelf dr in
ik sta er ook niet
Dan moet je er ook niet over zeiken.quote:
Dan ga ik voor het driehoekjequote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gaat om de witregel die 5x zo groot wordt bij het ene puntje, verder maakt het me niks uit of het een puntje streepje driehoekje of wat dan ook is.
Zoals het uitsterven van de Langaha Madagascariensis slang in Madagascar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef -SG- het volgende:
Echt waar. Je kunt je natuurlijk om ergere dingen drukmaken.
Dan zet je dit topic in je favorieten en kan je elke avond terugkijken.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
De OP die Blax heeft gemaakt is sexy.
Alleen ga ik mn UI's heel erg missen.
Zet er dan geen punt achter, pauper.quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen, pauper.
Nee, want ik ben lui.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan zet je dit topic in je favorieten en kan je elke avond terugkijken.
Ach menneke, dan ga je achter de computer.quote:
De economische crisis?quote:
Hij leeft in een internaat ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Ach menneke, dan ga je achter de computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |