net onder je!quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waar zijn die mooie vrouwen dan?
Achter jequote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
In mijn bedquote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Ofresca het volgende:
Waarin?
Zeg Rival, als je nou meer vrouwen in het topic had willen hebben, had je toch echt voor een andere TT moeten kiezen...
historische binnenstad? zoals de eeuwenoude kaasmarkt en de nog oudere koemarkt? ohnee wacht, dat was in purmerend hequote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
Purmerend is té uitgestrekt en ik vind dat het geen persoonlijkheid heeft...
Hoorn heeft bijvoorbeeld ook een meer historische binnenstad, en een leuker winkel gebied
Als ik in de trein van Hoorn - Zaandam zit, stappen er wel altijd mooiere meiden in bij Purmerend dan er bij Hoorn instappen
maar ja, kost je wel je weekendquote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker een beetje draaien door heel nederland
Ah ja, de eeuwenoude koemarkt die nu een zandbak is waar ze een horecaplein van gaan maken? Die bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
historische binnenstad? zoals de eeuwenoude kaasmarkt en de nog oudere koemarkt? ohnee wacht, dat was in purmerend he
dat het er ouder en gebrekkiger uit ziet heeft niks met historie te maken
nog meer? ik vermaak me voorlopig nog wel met de vrouwen hier hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Ofresca het volgende:
Waarin?
Zeg Rival, als je nou meer vrouwen in het topic had willen hebben, had je toch echt voor een andere TT moeten kiezen...
je weet blijkbaarquote:Op maandag 20 april 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, de eeuwenoude koemarkt die nu een zandbak is waar ze een horecaplein van gaan maken? Die bedoel je?
ik werk nu 3 weken non stop en dan zien we wel weerquote:
Gebrekkiger ?quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
historische binnenstad? zoals de eeuwenoude kaasmarkt en de nog oudere koemarkt? ohnee wacht, dat was in purmerend he
dat het er ouder en gebrekkiger uit ziet heeft niks met historie te maken
boven je?quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Doe mij maar Emmermeer aan het Valtherbosquote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus
Hoorn, mooi aan het IJselmeer!
[ afbeelding ]
Ik moest gisteren werken in purmerend, wat een kutdorp is het tochquote:
waar ben je te bewonderen?quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik werk nu 3 weken non stop en dan zien we wel weer
Vanaf woensdag op gran canaria, dan even in hilversum en dan in egyptequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken in purmerend, wat een kutdorp is het toch
quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken in purmerend, wat een kutdorp is het toch
bedoelde het iets specifiekerquote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanaf woensdag op gran canaria, dan even in hilversum en dan in egypte
Zo dat is nogal! Klinkt wel leukquote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanaf woensdag op gran canaria, dan even in hilversum en dan in egypte
quote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen die zich identificeren met hun woonplaats
inwoners Hoorn 68696quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
Heeft Purmerend stadsrechten trouwens ??
ja die mensen snap ik ookn iet, je moet je identificeren met je geboorteplaatsquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
ja ookquote:
nul-negenenvijftig-één je weet zellufquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
helaas geen tijd voor vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja ook
Net lekker buiten gewandeld
Is dat de chink in your armor rival?quote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
inwoners Hoorn 68696
inwoners Purmerend 78434
doen we nu mondje dicht?
Weet niet bij wie of wat, maar dat boeit nietquote:
Zo druk?quote:
KF wel.quote:Op maandag 20 april 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat de chink in your armor rival?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet. Zou voor mij hetzelfde zijn trouwensquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ja die mensen snap ik ookn iet, je moet je identificeren met je geboorteplaats
Wat, je bent daar geboren?quote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook niet. Zou voor mij hetzelfde zijn trouwens
Mares is nie heul veul anders denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef zbbrox het volgende:
inwoners Spoordonk: 2037
inclusief een groot deel koeien denk ik
Kom dan ook gewoon gezellig hierheen popje!quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef zbbrox het volgende:
hey dat is hier vlak bij!quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef zbbrox het volgende:
http://home.wxs.nl/~pagklein/gemprov.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mares is nie heul veul anders denk ik.
Haaajquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
Ik identificeer mij met alles wat tegen 020 en omstreken is
the more you hate, the more we love itquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
Het gaat om het zonnetje en het lopen.. niet om de omgeving hequote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
dat, en geen leuk stuk om te wandelen.terug
leuk weekend gehad?
Mensen die 020 zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
Cranendonck 20263quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
http://home.wxs.nl/~pagklein/gemprov.html
reken uit je winst
quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
sow daar zijn we weer.... Mooie vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 20 april 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]omg ik vind haar echt totaal niet heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Dat zijn allemaal dik volgevreten mensen met dichtgeslipte aderen, die voor 2 tellenquote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
inwoners Hoorn 68696
inwoners Purmerend 78434
doen we nu mondje dicht?
Ik zou 't er op kwijt kunnenquote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg ik vind haar echt totaal niet heet
Nou dat niet, maar Feyenoord voor allesquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
val nie op plastic
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
mannen staan dan over het algemeen ook niet bekend om hun kieskeurigheidquote:
Ik ben wel voor de support your locals, maar dat is eigenlijk alleen op matchdays tegen rivalenquote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar Feyenoord voor alles![]()
Nee voetbal interesseert me niet veel meer, maar daarvoor heeft het eigenlijk vanaf dat ik klein was tot een jaar of 18/19 heel mijn leven beinvloed
Een brunette?quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg ik vind haar echt totaal niet heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Bijna gedaan een paar maandjes terug.quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon gezellig hierheen popje!
quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een brunette?Ze heeft wel een geil mondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Heb ik ook gewoondquote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
inwoners Haaksbergen 24.481
Maargoed, daar niet geboren en woon ik ook niet meer
Wij amsterdammers zien dat soort gepraat gewoon als pure frustratie. Dat hebben we andersom niet nodigquote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar Feyenoord voor alles![]()
Nee voetbal interesseert me niet veel meer, maar daarvoor heeft het eigenlijk vanaf dat ik klein was tot een jaar of 18/19 heel mijn leven beinvloed
[..]
Een brunette?Die meiden zijn vast erg mooi in het echt.. maar als ik zo'n foto zie doet het mij echt helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
[..]
Een brunette?ik heb liever een echte vrouw ipv een gefotoshopte barbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
[..]
Een brunette?Mwoa niet slecht maar kan zo ook meer dan alleen mooi zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoja, dan wil ik d`r nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Nou ik vind een goed innerlijk wel belangrijk en dat heeft ze wel zo te zien.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mannen staan dan over het algemeen ook niet bekend om hun kieskeurigheid
Niet hier!quote:
[..]
Een brunette?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is lekker
die blonde vond ik ook erg nep (veel photoshop)
maar is dit niet die chick uit transformers?
Owja dat vertelde jequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een geilgoed geknipt en geplakt mondje
de jaloezie druipt er van afquote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij amsterdammers zien dat soort gepraat gewoon als pure frustratie. Dat hebben we andersom niet nodig
Jealousy is a motherfucker.quote:
[..]
Een brunette?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 20 april 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dik volgevreten mensen met dichtgeslipte aderen, die voor 2 tellen
In mijn kennissen kring zitten nog wel wat van die relschoppers, die bij elke wedstrijd aanwezig zijn enzo... Dan neem je vanzelf wat dingen over.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de support your locals, maar dat is eigenlijk alleen op matchdays tegen rivalen
Nou dat valt hier nog wel mee.... enne ik had het over haar lippen.... dat vind ik wel mooi... maja ik val nie op vrouwen verder.... maar vind dat wel geil om te zienquote:
Geen ideequote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
die is lekker
die blonde vond ik ook erg nep (veel photoshop)
maar is dit niet die chick uit transformers?
Dat weet hij omdat hij in 3 dagen 1400 roombotercrossaints van 3,50 verkocht heeft bij de plaatselijke banketbakker vorig jaar.quote:
Blijf jezelf vooral voor de gek houdenquote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij amsterdammers zien dat soort gepraat gewoon als pure frustratie. Dat hebben we andersom niet nodig
ik reageer eens keer niet hitgis op een vrouw en ik ben jaloers?quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jealousy is a motherfucker.
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen afzeiken
Ja wat dat betreft ben ik dan net zo'n wijf hoor: "Ik moet plassen, maar ik heb geen ziiiiiin".quote:
Ik heb daar niet veel last van eigenlijk, maar in dit geval is er inderdaad wel een overdosis aan photoshop aan te pas gekomen. Ik heb geen idee hoe deze dame er in het echt uit zal zienquote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jealousy is a motherfucker.
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen afzeiken
O die. Daar had ik met de mannen van mijn team afgelopen vrijdag een discussie over.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik reageer eens keer niet hitgis op een vrouw en ik ben jaloers?
Ik blijf een vrouw hoor, gewoon wat kieskeuriger
Dat neppe is gewoon totaal niet mijn ding
quote:Op maandag 20 april 2009 14:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Blijf jezelf vooral voor de gek houden
Ik had best met je mee willen gaan hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ben ik dan net zo'n wijf hoor: "Ik moet plassen, maar ik heb geen ziiiiiin".
Maar, het grote nieuws kan gedeeld worden: Ik ben geweest!
Dan kom je hier nog niet lang genoeg, voor je het weet gaat hier de ene vrouw opeens met de andere vandoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
99% vande vrouwen vind het nodig dat als een man een lovende opmerking maakt over een vrouw om die vrouw af te zeiken, dat valt gewoon op
Volgens mij zeggen we hier alleen dat dat gefotoshopte de vrouw niet goed doet. En kraken we haar niet eens afquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
![]()
99% vande vrouwen vind het nodig dat als een man een lovende opmerking maakt over een vrouw om die vrouw af te zeiken, dat valt gewoon op
quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb wel een ex in Purmerend...
Die is inmiddels getrouwd en heeft een paar maanden terug een kindje gekregen
je bent niet zo goed met theorieen hequote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Ze is ook wel mooi vind ik, maar wel een beetje ordi. Ze is een beetje de low rent Angelinaquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die. Daar had ik met de mannen van mijn team afgelopen vrijdag een discussie over.
Zij vonden d'r allemaal retegeil, ik vond 'r plastic trailer trash.
Dát weet ik, maar het valt me gewoon op. Het gaat me ook echt niet alleen om hierquote:Op maandag 20 april 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kom je hier nog niet lang genoeg, voor je het weet gaat hier de ene vrouw opeens met de andere vandoor
Wat mij opvalt is dat mannen dit altijd gelijk roepen als je een keer commentaar hebt op een vrouw. Ik heb evenveel commentaar op mannen als op vrouwen, maar alleen als ik commentaar op een vrouw heb wordt het direct afgedaan als jaloeziequote:Op maandag 20 april 2009 14:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dát weet ik, maar het valt me gewoon op. Het gaat me ook echt niet alleen om hier.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bent niet zo goed met theorieen he
want 99% van de tijd vind ik de vrouw in kwestie ook gewoon heet
alleen deze voorbeelden gewoon niet
ik vind het idd wat angel zei plastic trailerpark trash
Maar ik zal onthouden dat je als vrouw gewoon geen mening meer mag hebben over een andere vrouw
Dát zou ook wel weer waar zijnquote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat mannen dit altijd gelijk roepen als je een keer commentaar hebt op een vrouw. Ik heb evenveel commentaar op mannen als op vrouwen, maar alleen als ik commentaar op een vrouw heb wordt het direct afgedaan als jaloezie
Post dan Gina Gershonquote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het valt me gewoon op dat er 2 "niet lelijke" vrouwen gepost worden, en dat er 2x een opmerking gemaakt moet worden dat "ze niet zo mooi is"
Daar ben ik het mee eens idd... of ze gaan je proberen te overtuigen wrm ze juist wel heel "hot" is....quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat mannen dit altijd gelijk roepen als je een keer commentaar hebt op een vrouw. Ik heb evenveel commentaar op mannen als op vrouwen, maar alleen als ik commentaar op een vrouw heb wordt het direct afgedaan als jaloezie
Dat is heel vaak zo bij vrouwenquote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het valt me gewoon op dat er 2 "niet lelijke" vrouwen gepost worden, en dat er 2x een opmerking gemaakt moet worden dat "ze niet zo mooi is"
Ja, vanavond de eerste rondequote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
he KF gaat het nou nog iets worden met de FOK editie van take me out?
die eerste ken ik niet maar die 2e is zeker mooi!quote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Post dan Gina GershonOf Helena Christensen
Genoeg FoBo's hoorquote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt trouwens maar zelden voor dat een kerel die hier gepost wordt dat ik die mooi vindt. Maarja er wordt meestal een vrouw gepost, dus kan zelden een man afkraken
iddquote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens idd... of ze gaan je proberen te overtuigen wrm ze juist wel heel "hot" is....
Nee, jullie roepen dat gewoon altijd. Want de 8 van de 10 keer dat er wel gepost wordt dat iemand een lekker wijf is registreren jullie gewoon nietquote:
koeliejoeliequote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, vanavond de eerste ronde!
19:30 beginnen wedus allemaal even online zijn
het is best leuk geworden
Nee, in Grootebroekquote:Op maandag 20 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Huh, zijn Ronald en Frank de boer in Hoorn geboren??
gaaf! en waar is het te beleven precies? ik ben thuis dus ik ka nwel ff meeloeren ofzo ;-)quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, vanavond de eerste ronde!
19:30 beginnen wedus allemaal even online zijn
het is best leuk geworden
mannen zijn ook gewoon veel minder snel mooi (vind ik dan)quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt trouwens maar zelden voor dat een kerel die hier gepost wordt dat ik die mooi vindt. Maarja er wordt meestal een vrouw gepost, dus kan zelden een man afkraken
Dat moet ik nog even met Arjen overleggen, of we een apart topic gaan aanmaken of niet..quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
koeliejoelie
Welk topic moet ik rondhangen wil ik er wat van meekrijgen?
Maar we moeten beide naar een ander weeceetje hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had best met je mee willen gaan hoor!
dat zoiezo.. gelukkig maar, anders zou ik het nog druk krijgenquote:
Ik zou vooral eens wat anders gaan drinkenquote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef zbbrox het volgende:
hm ik heb al 9 cappuccino's op.. en ik moet nog anderhalf uur.
moet ik minderen
Waanideeën waren het hequote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, jullie roepen dat gewoon altijd. Want de 8 van de 10 keer dat er wel gepost wordt dat iemand een lekker wijf is registreren jullie gewoon niet
zou ik maar wel doen.....quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef zbbrox het volgende:
hm ik heb al 9 cappuccino's op.. en ik moet nog anderhalf uur.
moet ik minderen
Dat weet ik.quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we moeten beide naar een ander weeceetje hoor
dan schiet het bloed allemaal ergens anders heen ipv naar de hersensquote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, jullie roepen dat gewoon altijd. Want de 8 van de 10 keer dat er wel gepost wordt dat iemand een lekker wijf is registreren jullie gewoon niet
mee eens. aan mannen zit vaak wel iets dat gewoon niet klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mannen zijn ook gewoon veel minder snel mooi (vind ik dan)
ja dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, in Grootebroek![]()
Edit: Oow wacht, daar zijn ze opgegroeid.
Ik vind foutjes juist leuk aan een manquote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mee eens. aan mannen zit vaak wel iets dat gewoon niet klopt.
maar ja ze hebben een piemel he dus ze zijn wel handig voor de sex
Nou hier, mijn mexicaan dan:quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Minder snel mooi, maar wel eerder sexy.quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind beiden niet snel mooi.. Dus dat is al een goed beginquote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mooie jongen, maar way too girly voor mijn smaakquote:Op maandag 20 april 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hier, mijn mexicaan dan:
[ afbeelding ]
toevallig, dat denk ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar dan hebben de mannen daarbinnen gewoon even pech.
ow zelfs dat niet vind ikquote:Op maandag 20 april 2009 15:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Minder snel mooi, maar wel eerder sexy.
Ik ga normaal ook voor de wat ruigere stoppelbaardversiesquote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooie jongen, maar way too girly voor mijn smaak
daar kan ik al meer mee iddquote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[ afbeelding ]
Bones (Emily Deschanel)
Maar dat is een een geheime wereld.quote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vrouwen gaan bij bezete vrouwen-wc's ook gewoon naar de heren wc's.
Dat moeten we andersom eens wagen zeg!
Ook niet echt mijn ding.. Maar wel interessantquote:Op maandag 20 april 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hier, mijn mexicaan dan:
[ afbeelding ]
Deze is meer mijn type:quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooie jongen, maar way too girly voor mijn smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff in eeen spoiler anders worden de mannen gek
Alhoewel, op fiok staan ook genoeg tieten die je om de oren zwabberen.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, inderdaad. Wij doen hele andere dingen op het toilet dan mannenquote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar dat is een een geheime wereld.![]()
Daar doen we allemaal dingen waarvan mannen niet dienen te weten dat we ze doen!Ons uitkleden bijvoorbeeld!
Klopt maar dat was vooral ter verduidelijking hoe ik bij haar kwamquote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar kan ik al meer mee idd![]()
(hoewel ze bij deze foto volgens mij ook duidelijk het een en ander hebben uitgehaald)
quote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze is meer mijn type:Da's me nog te vrouwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff in eeen spoiler anders worden de mannen gek
Alhoewel, op fiok staan ook genoeg tieten die je om de oren zwabberen.
Doe mij maar johnny depp of Viggo Mortensen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
thnxquote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Ang3l het volgende:
maar ff in eeen spoiler anders worden de mannen gek
quote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wij doen hele andere dingen op het toilet dan mannen
quote:Roddelen
Ja vrouwen poepen ook gewoon niet. Dat is zo.quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar dat is een een geheime wereld.![]()
Daar doen we allemaal dingen waarvan mannen niet dienen te weten dat we ze doen!Ons uitkleden bijvoorbeeld!
Das heul niet waarquote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wij doen hele andere dingen op het toilet dan mannen
En Depp is niet vrouwelijk?quote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's me nog te vrouwelijk
Doe mij maar johnny depp of Viggo Mortensen
[..]
Deze is meer mijn type:'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff in eeen spoiler anders worden de mannen gek
![]()
[..]
Deze is meer mijn type:Hij heeft wel goede armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff in eeen spoiler anders worden de mannen gek
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Wat deed jij op het vrouwen toilet dat je zoiets mag beweren?quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Das heul niet waar![]()
jullie doen het alleen anders
Ow kom op! 18 dames toiletten, plus 18 herentoiletten in dat gebouw. En dat op 7 heren en 5 dames. Nou ja, als ik de gang mee tel die verhuurd is, komt er nog een man of twintig bij. Maar het is dus niet zo dat de toiletten overbevolkt zijn hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar dan hebben de mannen daarbinnen gewoon even pech.
Bartolomeo Fasanoquote:
Hij heeft goede smaakquote:
Dat is een zekerheid, daarnaast kan er nog genoeg vunzige dingen gebeuren wat wij niet weten of willen weten.quote:
ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
Doen jullie:quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Das heul niet waar![]()
jullie doen het alleen anders
ik doe wel meer dingen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat deed jij op het vrouwen toilet dat je zoiets mag beweren?
Absoluut nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde net hetzelfde zeggen
exact als die vent die jij postte, alleen als piraat lijkt hij wat rauwer
quote:Op maandag 20 april 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doen jullie:
- panties wisselen >> comdooms UITwisselen
- make up bijwerken >> make up van de kraag verwijderen
- bij deo-en >> bij dure luchtjes-en
- relatie ontleden >> chicks beoordelen
- borsten goed leggen in je BH >> ff met je pik tegen de muur slaan
?
en dat komt niet omdat je JD in tig films hebt gezien en deze knul maar op 1 foto?quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
JD heeft een heel ander soort uistraling, dat is wat ik bedoel.
Neequote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
en dat komt niet omdat je JD in tig films hebt gezien en deze knul maar op 1 foto?
zo een foto is er vast niet te vinden van JD neequote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
Van de blik van deze meneer krijg ik het gevoel dat hij langer voor de spiegel zou staan dan ik. Dat vind ik een turn off
Van Gerardo kan ik je gelijk geven. Dat was ook een flink bepoederde modellen foto van 'm.quote:
Zeker in purmerend nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
zo een foto is er vast niet te vinden van JD nee
*LOL* nee da's zielig!quote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe maar niet. Of wel en dan niet in een link!
ben je homo maken ze de foto's vrouwelijkerquote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, modellenfoto's zijn meestal wel wat girly bijgewerkt gok ik.
Aan anderen: google er vooral niet opquote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe maar niet. Of wel en dan niet in een link!
Hier dan, nog steeds uren voor de spiegel foto's?quote:
Ik heb even gegoogles, maar ieuw!quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van Gerardo kan ik je gelijk geven. Dat was ook een flink bepoederde modellen foto van 'm.
Dus dat ligt echt aan die ene foto hoorKan wel eens een ander zoeken
Maar Bartolomeo.... mwah! Maar ja, modellenfoto's zijn meestal wel wat girly bijgewerkt gok ik.
Kan ook wel Francois Sagat posten
hmm word voor de lul gezet, en trapt dan in de lul.quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik werd net even gruwelijk voor lul gezet door een collegaEn ik trapte er vol in..
Vertelquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik werd net even gruwelijk voor lul gezet door een collegaEn ik trapte er vol in..
quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aan anderen: google er vooral niet op
leedvermaakquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Dit was genoegquote:
Ik vertel mijn skándes ook altijdquote:Op maandag 20 april 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit was genoegZo grappig is het nou ook weer niet.
Jij bent de collega van Nouk?quote:
Daarom juistquote:
Eerlijk? Jaquote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier dan, nog steeds uren voor de spiegel foto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Siemens ?quote:
Hap nouhouwwwquote:
Whehe, ja snap ikquote:Op maandag 20 april 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerlijk? Ja
Foto 1: haar lijkt wel gefohnd
Foto 2: dat sjaaltje
Verder lijkt het me best een leuke jongen en ziet hij er goed uit hoor - dat bedoel ik ook helemaal niet. Het is gewoon niet het type waar ik direct opz ou vallen.
Nee dat ben ik. O wacht, we hebben beide blonde krullies!quote:Maar goed, ik ben zeker zijn type niet
O die heb ik nog niet echt.quote:En ik ben wel een uitstekende faghag
quote:
quote:
quote:
Nee, Fujitsu Servicesquote:
quote:Fujitsu Services is het Europese IT-servicesonderdeel van de Fujitsu-Groep: met een omzet van 32,9 miljard euro per jaar één van 's werelds grootste leveranciers van IT-systemen en -services. Met 21.000 werknemers zijn we in meer dan 20 landen actief. Fujitsu Services is in Nederland met 650 professionals actief. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Maarssen
Hoeveel faghags heb jij nodig?quote:Op maandag 20 april 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja snap ik
[..]
Nee dat ben ik. O wacht, we hebben beide blonde krullies!
[..]
O die heb ik nog niet echt.
Lever je CV maar in!
Minstens voor iedere dag van de week eentje!quote:
Is dat het broertje van Bob ?quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
*lacht zich krrom om het gegoogle op francois sagat*
...quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minstens voor iedere dag van de week eentje!
Het is als een kledingstuk, je kan niet iedere dag met dezelfde in de kroeg verschijnen
Zijn grote broerquote:
quote:
*ik werd nieuwsgierig en ik keek en ik kom nu niet meer bij en en en hahahahahahaquote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Als je in Utrecht komt te werken dan is dat hier om de hoekquote:
Ik durf het niet aan, zit op mijn werk...quote:Op maandag 20 april 2009 15:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
*ik werd nieuwsgierig en ik keek en ik kom nu niet meer bij en en en hahahahahaha
Oew... Koffie drinken dan!quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je in Utrecht komt te werken dan is dat hier om de hoek
ik vond het best een flikkerstreekquote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Look who's talkimg Miss Ik-vertel-alles-na-een-roseetje!quote:Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
...
Iedere dag in de kroeg???????? Engel, daar hebben ze praatgroepen voor hoor.
You ain't seen nothing yet.quote:
Wees dan maar blij dat het geen naaistreek wasquote:
3! Oh nee. Dat was na 2. Maar ik kan dat. ik werk er niet meerquote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look who's talkimg Miss Ik-vertel-alles-na-een-roseetje!
Ze hebben m'n CV via via gezien en zijn geïnteresseerd... Maar ken ze verder niet echt als werkgever.quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je in Utrecht komt te werken dan is dat hier om de hoek
*Knuffel*quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
k had net een gesprek op me werk..... enne me contract wordt nie verlengd
Sure. Lunchenquote:
ja tnx! ben er nog ff stomverbaasd over dus weet eigenlijks nie wat ik moet zeggen.... heb net nieuwe functie gekregen....quote:
Ik ook niet.. Ik ken ze als pc bouwers.. Heb thuis een FS..quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze hebben m'n CV via via gezien en zijn geïnteresseerd... Maar ken ze verder niet echt als werkgever.
owww dat is kut, wanneer loopt je contract af ?quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar waarom wordt je contract niet verlengd dan?quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja tnx! ben er nog ff stomverbaasd over dus weet eigenlijks nie wat ik moet zeggen.... heb net nieuwe functie gekregen....
quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ken ze daar ook vanquote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik ken ze als pc bouwers.. Heb thuis een FS..
Kut! En nu? Wanneer loopt het af?quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
2 juniquote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
owww dat is kut, wanneer loopt je contract af ?
Ach tot nu toe (en hij zal vanavond wel gaan ontploffen) doettie het goed..quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ken ze daar ook van![]()
![]()
![]()
Nooit meer zo'n ding.
quote:
Ja heel veel blabla over de economie en geen werk en blabla...quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar waarom wordt je contract niet verlengd dan?
Lekker bijdehand dat ze dat in deze tijd zo kort van tevoren melden. Nog reden gegeven?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Dik van toepassing hierquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat het geen naaistreek was
wat is een FAGHAT nu weerquote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
Faghag CV:
- Vorig jaar naar Madonna geweest met mijn baas en zijn vriend
- Ringen aangegeven bij een homohuwelijk
- Menig uurtje doorgebracht in goed gezelschap in de reguliers
Aww.....quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
jaa idd en nu?? ik heb geen idee.... ik ga lekker me spullen inpakken en naar huis ff laten bezinken....quote:
Daar was ik al bang voor. Daar wordt tegenwoordig alles op geschoven.quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heel veel blabla over de economie en geen werk en blabla...
Dat kan ik NOOIT zijn!quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dik van toepassing hier
[ afbeelding ]
Nou ja.. Ik vind het goed hoor.. Weet nog wel een parkje in de buurtquote:
haha das lief... me eerste glimlachjequote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww.....
Wie moe'k in mekaar hengsten?
aii.. das mooi kutquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Vriend van me z'n contract loopt ergens rond 10 mei af, weet ook nog niets.quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker bijdehand dat ze dat in deze tijd zo kort van tevoren melden. Nog reden gegeven?
Ik hou niet zo van Madonnaquote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
Faghag CV:
- Vorig jaar naar Madonna geweest met mijn baas en zijn vriend
quote:- Ringen aangegeven bij een homohuwelijk
quote:- Menig uurtje doorgebracht in goed gezelschap in de reguliers
Kut zeg... Sterktequote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa idd en nu?? ik heb geen idee.... ik ga lekker me spullen inpakken en naar huis ff laten bezinken....
Tip ! wacht niet te lang met ander werk zoeken ! nu is het nog redelijk rustig bij het CWI, de verwachting is toch dat er nog veel meer mensen werkloos gaan raken.....quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
daar mag je zeker blij mee zijnquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat het geen naaistreek was
ja idd gelijk maar regelen allemaal..... pff jeetje dat kan er ook nog wel bij....quote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tip ! wacht niet te lang met ander werk zoeken ! nu is het nog redelijk rustig bij het CWI, de verwachting is toch dat er nog veel meer mensen werkloos gaan raken.....
Wat klote zegquote:
ik ben assistent projectmanagement.... klinkt heel fancy maar ben soort afdelings secretaresse zeg maar...quote:
LoL, eerst maar eens zien waar ze mee komen..quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind het goed hoor.. Weet nog wel een parkje in de buurt
Ligt er aan welk merk serverkasten ze hebben.quote:
Wat kut!quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zolang hij het doet doet ie het, maar als die kapot gaat... dan kom je in aanraking met hun helpdesk en technische dienst...quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach tot nu toe (en hij zal vanavond wel gaan ontploffen) doettie het goed..
soms krijg ik bij jou het idee dat je over wil komen alsof je onder een steen woont?quote:
*maakt aantekeningen*quote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look who's talkimg Miss Ik-vertel-alles-na-een-roseetje!
En soms krijg ik het idee dat jij persee iedereen dom wil vindenquote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
soms krijg ik bij jou het idee dat je over wil komen alsof je onder een steen woont?
why?
Lijkt me handig jaquote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
LoL, eerst maar eens zien waar ze mee komen..
Als ik hem zelf kan repareren dan zal ik dat ook zeker doenquote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zolang hij het doet doet ie het, maar als die kapot gaat... dan kom je in aanraking met hun helpdesk en technische dienst...
Mijn advies gooi hem gelijk het raam uit zodra dat gebeurd. Of maak hem zelf.
Er wordt niemand zat gevoerd!quote:
dat meteen in de aanval proberen te gaan word nogal oud boxquote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
En soms krijg ik het idee dat jij persee iedereen dom wil vindenJe kan niet alles weten meis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |