net onder je!quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waar zijn die mooie vrouwen dan?
Achter jequote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
In mijn bedquote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Ofresca het volgende:
Waarin?
Zeg Rival, als je nou meer vrouwen in het topic had willen hebben, had je toch echt voor een andere TT moeten kiezen...
historische binnenstad? zoals de eeuwenoude kaasmarkt en de nog oudere koemarkt? ohnee wacht, dat was in purmerend hequote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
Purmerend is té uitgestrekt en ik vind dat het geen persoonlijkheid heeft...
Hoorn heeft bijvoorbeeld ook een meer historische binnenstad, en een leuker winkel gebied
Als ik in de trein van Hoorn - Zaandam zit, stappen er wel altijd mooiere meiden in bij Purmerend dan er bij Hoorn instappen
maar ja, kost je wel je weekendquote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker een beetje draaien door heel nederland
Ah ja, de eeuwenoude koemarkt die nu een zandbak is waar ze een horecaplein van gaan maken? Die bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
historische binnenstad? zoals de eeuwenoude kaasmarkt en de nog oudere koemarkt? ohnee wacht, dat was in purmerend he
dat het er ouder en gebrekkiger uit ziet heeft niks met historie te maken
nog meer? ik vermaak me voorlopig nog wel met de vrouwen hier hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Ofresca het volgende:
Waarin?
Zeg Rival, als je nou meer vrouwen in het topic had willen hebben, had je toch echt voor een andere TT moeten kiezen...
je weet blijkbaarquote:Op maandag 20 april 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, de eeuwenoude koemarkt die nu een zandbak is waar ze een horecaplein van gaan maken? Die bedoel je?
ik werk nu 3 weken non stop en dan zien we wel weerquote:
Gebrekkiger ?quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
historische binnenstad? zoals de eeuwenoude kaasmarkt en de nog oudere koemarkt? ohnee wacht, dat was in purmerend he
dat het er ouder en gebrekkiger uit ziet heeft niks met historie te maken
boven je?quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Doe mij maar Emmermeer aan het Valtherbosquote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
Dat dus
Hoorn, mooi aan het IJselmeer!
[ afbeelding ]
Ik moest gisteren werken in purmerend, wat een kutdorp is het tochquote:
waar ben je te bewonderen?quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik werk nu 3 weken non stop en dan zien we wel weer
Vanaf woensdag op gran canaria, dan even in hilversum en dan in egyptequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken in purmerend, wat een kutdorp is het toch
quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken in purmerend, wat een kutdorp is het toch
bedoelde het iets specifiekerquote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanaf woensdag op gran canaria, dan even in hilversum en dan in egypte
Zo dat is nogal! Klinkt wel leukquote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanaf woensdag op gran canaria, dan even in hilversum en dan in egypte
quote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen die zich identificeren met hun woonplaats
inwoners Hoorn 68696quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
Heeft Purmerend stadsrechten trouwens ??
ja die mensen snap ik ookn iet, je moet je identificeren met je geboorteplaatsquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
ja ookquote:
nul-negenenvijftig-één je weet zellufquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
helaas geen tijd voor vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja ook
Net lekker buiten gewandeld
Is dat de chink in your armor rival?quote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
inwoners Hoorn 68696
inwoners Purmerend 78434
doen we nu mondje dicht?
Weet niet bij wie of wat, maar dat boeit nietquote:
Zo druk?quote:
KF wel.quote:Op maandag 20 april 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat de chink in your armor rival?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet. Zou voor mij hetzelfde zijn trouwensquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ja die mensen snap ik ookn iet, je moet je identificeren met je geboorteplaats
Wat, je bent daar geboren?quote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook niet. Zou voor mij hetzelfde zijn trouwens
Mares is nie heul veul anders denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef zbbrox het volgende:
inwoners Spoordonk: 2037
inclusief een groot deel koeien denk ik
Kom dan ook gewoon gezellig hierheen popje!quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef zbbrox het volgende:
hey dat is hier vlak bij!quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef zbbrox het volgende:
http://home.wxs.nl/~pagklein/gemprov.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mares is nie heul veul anders denk ik.
Haaajquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
Ik identificeer mij met alles wat tegen 020 en omstreken is
the more you hate, the more we love itquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
Het gaat om het zonnetje en het lopen.. niet om de omgeving hequote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
dat, en geen leuk stuk om te wandelen.terug
leuk weekend gehad?
Mensen die 020 zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
Cranendonck 20263quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
http://home.wxs.nl/~pagklein/gemprov.html
reken uit je winst
quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
sow daar zijn we weer.... Mooie vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 20 april 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]omg ik vind haar echt totaal niet heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Dat zijn allemaal dik volgevreten mensen met dichtgeslipte aderen, die voor 2 tellenquote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
inwoners Hoorn 68696
inwoners Purmerend 78434
doen we nu mondje dicht?
Ik zou 't er op kwijt kunnenquote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg ik vind haar echt totaal niet heet
Nou dat niet, maar Feyenoord voor allesquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
val nie op plastic
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
mannen staan dan over het algemeen ook niet bekend om hun kieskeurigheidquote:
Ik ben wel voor de support your locals, maar dat is eigenlijk alleen op matchdays tegen rivalenquote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar Feyenoord voor alles![]()
Nee voetbal interesseert me niet veel meer, maar daarvoor heeft het eigenlijk vanaf dat ik klein was tot een jaar of 18/19 heel mijn leven beinvloed
Een brunette?quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg ik vind haar echt totaal niet heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Bijna gedaan een paar maandjes terug.quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon gezellig hierheen popje!
quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een brunette?Ze heeft wel een geil mondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Heb ik ook gewoondquote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
inwoners Haaksbergen 24.481
Maargoed, daar niet geboren en woon ik ook niet meer
Wij amsterdammers zien dat soort gepraat gewoon als pure frustratie. Dat hebben we andersom niet nodigquote:Op maandag 20 april 2009 14:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar Feyenoord voor alles![]()
Nee voetbal interesseert me niet veel meer, maar daarvoor heeft het eigenlijk vanaf dat ik klein was tot een jaar of 18/19 heel mijn leven beinvloed
[..]
Een brunette?Die meiden zijn vast erg mooi in het echt.. maar als ik zo'n foto zie doet het mij echt helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
[..]
Een brunette?ik heb liever een echte vrouw ipv een gefotoshopte barbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
[..]
Een brunette?Mwoa niet slecht maar kan zo ook meer dan alleen mooi zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoja, dan wil ik d`r nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Nou ik vind een goed innerlijk wel belangrijk en dat heeft ze wel zo te zien.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mannen staan dan over het algemeen ook niet bekend om hun kieskeurigheid
Niet hier!quote:
[..]
Een brunette?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is lekker
die blonde vond ik ook erg nep (veel photoshop)
maar is dit niet die chick uit transformers?
Owja dat vertelde jequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een geilgoed geknipt en geplakt mondje
de jaloezie druipt er van afquote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij amsterdammers zien dat soort gepraat gewoon als pure frustratie. Dat hebben we andersom niet nodig
Jealousy is a motherfucker.quote:
[..]
Een brunette?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 20 april 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dik volgevreten mensen met dichtgeslipte aderen, die voor 2 tellen
In mijn kennissen kring zitten nog wel wat van die relschoppers, die bij elke wedstrijd aanwezig zijn enzo... Dan neem je vanzelf wat dingen over.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de support your locals, maar dat is eigenlijk alleen op matchdays tegen rivalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |