Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
zo niet, dan blijft hij bij Heracles?quote:Op maandag 20 april 2009 13:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"Ricky van den Bergh speelt volgend seizoen alleen voor ADO Den Haag als de ploeg zich handhaaft in de Eredivisie. "
Clubliefde
Hehehequote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sorry hoor David. Ik ben op school en dus ondertussen bezig voor school
Nope, contract loopt af. en t schijnt dat hij 900.000 bij Heracles wil verdienenquote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo niet, dan blijft hij bij Heracles?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik maar F5 rammen in STA -_-'
Doe maar bijdehandquote:Op maandag 20 april 2009 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij interperteert het boos, maar dat is niet mijn schuld
Ja ach. Bij de voet is zo ver bukken.quote:
Matig en oud grapje.quote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ach. Bij de voet is zo ver bukken.
Deed ik auditie dan?quote:Op maandag 20 april 2009 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Matig en oud grapje.
Voor de poging een 8,
Voor de originaliteit een 4
Gemiddeld is dat een 6.
inderdaad ja, had het niet van hem verwacht. De kans is dan groot dat hetquote:
En we zwaaien met z'n allen naar Den Haagquote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad ja, had het niet van hem verwacht. De kans is dan groot dat het![]()
Ado is, want ado heeft nog t moeilijkste programma.
dat is gunstigquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben de pauze doorgewerkt, dus mag om 3 uur weg
en als je andersom gaat zitten?quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit buiten in de zon met de laptop op schoot en een reflecterend scherm waar ik bijna niks op zie.
Heel herkenbaar, en andersom zitten heeft ook geen zinquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit buiten in de zon met de laptop op schoot en een reflecterend scherm waar ik bijna niks op zie.
dan moet je in de schaduw gaan zittenquote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, en andersom zitten heeft ook geen zin
Nouja, mijn lichaam is al zo witquote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je in de schaduw gaan zitten
quote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef Rikketik het volgende:
In de schaduw zie ik nog wel wat, maar dan word ik niet bruin.
tjah, het is het een of het anderquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, mijn lichaam is al zo witZon kan ik goed gebruiken
Of ze maken laptopschermen gewoon zo dat ze niet zo erg reflecteren dat je niets meer zietquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
tjah, het is het een of het ander
schijnt niet zo makkelijk te zijn als het klinktquote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ze maken laptopschermen gewoon zo dat ze niet zo erg reflecteren dat je niets meer ziet
ze moesten nog wat inhalenquote:
henig anquote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef Rikketik het volgende:
Ik pak maar eens een boek erbij, dit schiet zo niet op.
Spreek jullie later!
dat is een spray?quote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
met CrystalBrite (weet niet of dat de goede benaming is) heb je toch een scherm dat een stuk minder reflecteert dan een normaal scherm? niet geheel reflectievrij, maar een stuk aangenamer voor buiten!
quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
SEPO
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Rikketik het volgende:
Probleem is ook dat mijn laptop wit is. Anders werd ik alleen verblind door mijn benen.
nope, volgens mij bepaald type laptopscherm, zie via Google op Tweakers staan:quote:
rokjes dan?quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Mijn benen verblinden ook altijd iedereenDurf er niet eens mee rond te lopen in een driekwartsbroek, maar als ik wil dat ze een beetje kleur vangen, moet dat wel
jammerquote:
henig anquote:
ben je op vakantie in turkijke?quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een van die talloze besnorde meisjes rond me heen zeker?
wel met water enzo?quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben behang er aan het af trekken.... wat een kolere werk...
Jup, gelukkig gaat dat iets makkelijker. Maar boven een stopcontact lijkt me dat geen goed ideequote:
nee, dat kon nog wel eens problemen gaan geven als je daar teveel water gebruiktquote:Op maandag 20 april 2009 15:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, gelukkig gaat dat iets makkelijker. Maar boven een stopcontact lijkt me dat geen goed idee![]()
kutwerk
Kheb zo'n structuur behang. Als je met je nagel er overheen gaat, haal je dat stuctuur werg.quote:Op maandag 20 april 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat kon nog wel eens problemen gaan geven als je daar teveel water gebruikt
moet je anders instrijken met een spons en dan niet te veel gebruiken.
en natuurlijk van dat behang dat 'waterbestendig' isquote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kheb zo'n structuur behang. Als je met je nagel er overheen gaat, haal je dat stuctuur werg.
Hetzelfde gebeurd met een plamuurmes, en dan met water blijft het kut.
Maar als er nog 1 laagje opzit, dan goed nat maken en t gaat er zo af
Nee woon in een flat in Zoetermeer, dan heb je datquote:Op maandag 20 april 2009 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je op vakantie in turkijke?
Eeeuuuh... als de steel van die lolly 1,2 mm dik is zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sam ik zat net te denken hé, kan je die piercing ook vervangen voor een mini-lolly
Aardbeien smaak svp, of zo'n ding met salmiak erin.quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eeeuuuh... als de steel van die lolly 1,2 mm dik is zou het mogelijk moeten zijn.
Ga je haar beffen en dan nog om een smaakje vragen ook?quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Aardbeien smaak svp, of zo'n ding met salmiak erin.
Durf grenzen te verleggen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je haar beffen en dan nog om een smaakje vragen ook?
hihi, mooi werkquote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wouter, Bob, Femke , Remco iedereen![]()
@ bob, wat zo'n 6-2 al wel niet doet met dit forum
vragen om naamtopicsquote:Op maandag 20 april 2009 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg wel naamtopics van jullie he?![]()
jij krijgt geen naamtopic van mijquote:
Dan niet johquote:Op maandag 20 april 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij krijgt geen naamtopic van mij
quote:
domperquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er is er 1 jarig, Hoera, Hoera. Dat kun je wel zien dat is David! Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja! En daarom zingen wij blij, blij, blij, blij. Hij leve lang, Hoera, Hoeraha. Hij leve lang, Hoera, Hoera, Hij leve lang Hoera, Hoera.
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria. In de glo-ri-a, in de glo-ri-a!
Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij, niet omdat hij jarig is maar om de lekkernij!
Hieperdepiep, HOERA! Hierperdepiep, HOERA! Hierperdepiep, HOERA!
Gefeliciteerd David![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankjewel
Wil je nu ook een snoepzakje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
kinderlokkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankjewel
Wil je nu ook een snoepzakje?
hij oefent op jou met z'n snoepzakjesquote:
Omfg?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij oefent op jou met z'n snoepzakjes
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij oefent op jou met z'n snoepzakjes
wat een smeerzakquote:
en nu maar wachten tot ie verschrompeld isquote:
Hij of zijn zak?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nu maar wachten tot ie verschrompeld is
trusten Nathquote:
allebeiquote:
dank jequote:
Whehehehe, ik ga ook zo, heb een lange dag voor de boegquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
beetje jammer hé? De diehards zijn er nog
pffquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe, ik ga ook zo, heb een lange dag voor de boeg
Straks school, daarna verplicht melden bij m'n meisje vanwege m'n verjaardag, daarna werken...en daarna weer eens naar huisquote:
hoezo meervoud?quote:
slaapkopquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe, ik ga ook zo, heb een lange dag voor de boeg
kan me niet herinneren dat ik dat gezegd hadquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:27 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga wel, dus het klopt nog.
Morgenochtend wel weer werken.En morgenmiddag ook. School sla ik denk ik maar over, zal wel te lam zijn en het is niet alsof we er nog wat doen.
Dierenbeulquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef Rikketik het volgende:
Bweh, klote meikevers. In twaalf uur tijd alweer twee in huis gehad, met in totaal maar een half uur de deur open zodat ze binnen konden komen. Het meest tragische is nog dat ik ze te hardhandig naar buiten heb gewerkt. Gisteravond gooide ik er per ongeluk eentje in de vijver die vervolgens verdronk en net gooide ik er eentje de tuin in die te pletter viel op de stenen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Rikketik het volgende:
Ik word ook helemaal para van die wespen. Ik denk dat ik de deur maar gewoon weer dicht doe...
Ze blijven ook allemaal zo irritant bij de deur hangen. Kom dan helemaal niet naar binnen vliegen, doe je mij ook een plezier mee.quote:
Jajaja kerel populair doen terwijl het best mee zal vallenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking hell, ik krijg de ene na de andere sms en telefoongesprek
Ik zal een foto van het schermpje maken vanmiddagquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jajaja kerel populair doen terwijl het best mee zal vallen
Gefeliciteerd!
En twente niet?quote:
Remcore denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er vanavond naar Twente - NAC?
Examenfeest!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:01 schreef Fems het volgende:
Wat heb ik een zin in over 1 maand en 2 weken.
Haha, sorry, die muziek kan ik momenteel niet waarderen.quote:
Knuffeltje dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, sorry, die muziek kan ik momenteel niet waarderen.
Ik blijk spierspanningshoofdpijn te hebben, ofzoiets. :S
Dat liever..quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat liever..
De fysiotherapeut zei al toen ik hem aan de telefoon had: 'Volgens mij woon jij hier in deze praktijk'
Daar vroeg ik ook altijd om in de Edahquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:55 schreef Rikketik het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de diepvries bijvullen met dit weer is zo gek nog niet.
Het heeft echt alleen maar voordelen met dit weer. Het is lekker koel en aan chicks op zoek naar verkoeling geen gebrek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook altijd om in de Edah
haha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Of je maakt zelf die playboy, dat maakt het een persoonlijk cadeau!
En dan erbij plakken "Zo mooi kan het zijn"quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Omg... Nee. Ik knip plaatjes van z'n vriendin dr hoofd uit, en plak die boven de lichamen van die meiden.
Dat vind ik dan weer een beetje gemeen denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan erbij plakken "Zo mooi kan het zijn"
Daarom juistquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje gemeen denk ik
quote:
IN YOUR FACE, IDIOTSquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jaaaahoeeeeee
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Komen jullie hier nou in het Twentetopic juichen voor die kutbrabo's?
geen SCC hier = geen kansquote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef Mdrop het volgende:
Forza zeker, wat een feest gisteren, maandag direct de kaarten bestellen !
Is daar iets speciaals mee dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:03 schreef Samzz het volgende:
Hoi schatjes
Ik heb zin in de vakantie. En dan met name het weekend van 1 t/m 3 mei.
Volle Polle in Beckum?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in de vakantie. En dan met name het weekend van 1 t/m 3 mei.
jowquote:
Morgen een intakegesprek bij Randstad uitzendbureau, en dan hopelijk (nav een vacature) even snel geld cashen als magazijnmedewerker, en hopen dat die klotebieb nou es reageertquote:Op woensdag 22 april 2009 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jow
hoe staat het eigenlijk met werk? al iets kunnen vinden?
ok.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen een intakegesprek bij Randstad uitzendbureau, en dan hopelijk (nav een vacature) even snel geld cashen als magazijnmedewerker, en hopen dat die klotebieb nou es reageert
En ik heb vandaag een uiterst mannelijke zonnebril gekocht
Ik dacht dat je me hoger inschattequote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me hoger inschatte
[ afbeelding ]
Mua, kan beter. Meningsverschil op t werkquote:
meningsverschil bij de mac?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, kan beter. Meningsverschil op t werk![]()
En ben moe, zo lekker pitten
En daar?
Jup, met wat managers. Alleen maar commentaar leveren etcquote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
meningsverschil bij de mac?
hier ist goednet een uur weer van het werk
tjah, zeiken zijn managers goed inquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, met wat managers. Alleen maar commentaar leveren etc![]()
Na 5 jaar![]()
negende cirkelquote:Op donderdag 23 april 2009 00:35 schreef Rikketik het volgende:
Tja, managers... die gaan bij hun overlijden direct door naar de negende cirkel van de hel, geen twijfel over mogelijk.
met name het vrouwelijke volk ofniequote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is trouwens je msn? Ik wil alle Tukkers uit deze reeks in mn msn
MBO'rquote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Luiheid het volgende:
Alleen vandaag nog school en dan vakantie!![]()
![]()
Ja inderdaad. Werken, werken, werken.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef Mdrop het volgende:
Van school wel ja, probleem is dat ik in de vakantie meestal drukker ben dan in een gemiddelde school vakantie.
Goed puntquote:Op donderdag 23 april 2009 11:17 schreef Mdrop het volgende:
Juist, maar het is nodig zo voor de zomervakantie en de zomerfeesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel tukkers hier werken bij de mac? Ik wist eigenlijk alleen dat Nath bij de mac werkte.
Vorig jaar daar ook nog beland zeker wel een feest toenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in de zomerfeesten van de Hoeve. Hoppa![
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |